Rok výroby:1996Typ motoru:1,8 16VStav km při koupi:28 500 kmStav km nyní:86 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:22. 2. 2004
Když jsem auto kupoval jako dvouleté /dovoz z Německa/, bylo mi řečeno, že 5 let nedám do oprav ani korunu. Vyšlo to na rok přesně. Po pěti letech auto přestalo za vlhkého chladného počasí startovat. Během několika týdnů jsem dotažen na laně navštívil šestkrát autoservis Peugeot. Vždy byla provedena nějaká práce s tím, že závada je odstraněna. Ačkoli auto nestartovalo, v počítači se neukázala žádná závada a pro servis je nadlidský úkon závadu najít. Výsledek je nyní takový, že porucha stále trvá a značkový servis mi nedokáže pomoci.
Jinak za celých pět let jsem prakticky měnil pouze stabilizační tyče na přední nápravě /již 2x/. Vydrži totiž jen tak 15-20 tisíc km, potom začnou klepat.
Rovněž zlobí vypínač el. stahování okna a někdy se zasekne palivoměr.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pokud máte štěstí, jedná se o spolehlivý vůz s dobrými jízdními vlastnostmi a slušnou spotřebou. Chorvatsko jsem plně naložen se střešním boxem a při rychlosti kolem 140-150 km na dálnici a jízde v horách včetně kolon odjel za 8,6 l/100 km, což je podle mě velmi slušná spotřeba.
Vzhledem k předchozí zkušenosti a neschopnosti servisu eliminovat závadu bych ale tento vůz už nechtěl.
Podobnou závadu jsem měl na jiném francouzském autě- R19 benzin. Motor někdy nechtěl nastartovat, ale v servisu vždy chytnul na 1. pokus. Vše několikrát zkontrolováno, ale příčina nebyla nikdy odhalena, nyní se již 2 roky neopakuje (musím zaklepat).
to same som mal na služobnej 306 tke,stale do servisu a pod.az raz ráno ked som nenastartoval,vytrhal som kable od sviečok,fukol na radiátor na 20 min.dal to speť a na šupa chytlo.Kupil nove poriadne káble a odvtedy bol klud.Podotýkam,ze auto bolo dokonca nové v záruke
mě tohle dělá taky a co čtu tak si na to stěžuje více majitelů, asi stářím prostě zlobí, nechytne a třeba za hoďku to je v pohodě a taky to nikdo nenašel a vůbec nejlepší bylo když mě přitáhli na laně do servisu, že nestartuje a mechnik sedl do auta a startovalo, tak nevím mám 309 a rád bych teď 406 ale je to zase 8leté auto tak váhám. Jinak je to kočár, úžasnej pracant ten už toho odvozil co žádné jiné auto
koukni se jetli ti netečě voda do počítačě,někdy ho stačí vysušit,nebo vyčistit zubnim kartáčkem benzínem tišťáky v počítači,což už je risk buď a nebo a potom už jen vymněnit
Chápu rozhořčení, ale na druhou stranu jde třeba o prkotinu, kterou by leckterý šikovný automechanik objevil za 20 minut, značkové servisy jsou dost tupé a umí jen měnit celé díly!! Určitě bych kvůli tomu nezanevřel na tohle báječné autíčko, na kterém mi vlastně vadí jen jeho nevelká pasivní bezpečnost, která je však u aut podobného stáří modelové řady většinou dost mizerná, ať je to BMW, Audi nebo cokoliv jiného..na 407 SW zatím bohužel nemám, ale v té bych se už asi cítil bezpečně.
Asi je pro Vás těžko pochopitelné z kolika součástek se automobil skládá a jak složité je objevit závadu která je někde v elektroinstalaci.Když se přeptáte u majitelů jiných značek je situace u závád tohoto druhu stejná. zkuste nějaký malý servis neautorizovaný ale specializovaný na vozidla Peugeot.mám dobrou zkušenost v Plzni s jednou malou firmou
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
Porucha
Podobnou závadu jsem měl na jiném francouzském autě- R19 benzin. Motor někdy nechtěl nastartovat, ale v servisu vždy chytnul na 1. pokus. Vše několikrát zkontrolováno, ale příčina nebyla nikdy odhalena, nyní se již 2 roky neopakuje (musím zaklepat).
16.08.2008 | 14:04:41 | Zdenda Reagovat
to same som mal na služobnej 306 tke,stale do servisu a pod.az raz ráno ked som nenastartoval,vytrhal som kable od sviečok,fukol na radiátor na 20 min.dal to speť a na šupa chytlo.Kupil nove poriadne káble a odvtedy bol klud.Podotýkam,ze auto bolo dokonca nové v záruke
02.06.2007 | 23:10:54 | jozo Reagovat
bolest Peugeotů?
mě tohle dělá taky a co čtu tak si na to stěžuje více majitelů, asi stářím prostě zlobí, nechytne a třeba za hoďku to je v pohodě a taky to nikdo nenašel a vůbec nejlepší bylo když mě přitáhli na laně do servisu, že nestartuje a mechnik sedl do auta a startovalo, tak nevím mám 309 a rád bych teď 406 ale je to zase 8leté auto tak váhám. Jinak je to kočár, úžasnej pracant ten už toho odvozil co žádné jiné auto
02.06.2007 | 21:34:25 | Libor Reagovat
koukni se jetli ti netečě voda do počítačě,někdy ho stačí vysušit,nebo vyčistit zubnim kartáčkem benzínem tišťáky v počítači,což už je risk buď a nebo a potom už jen vymněnit
05.12.2006 | 19:08:35 | tahy Reagovat
Porucha?
Chápu rozhořčení, ale na druhou stranu jde třeba o prkotinu, kterou by leckterý šikovný automechanik objevil za 20 minut, značkové servisy jsou dost tupé a umí jen měnit celé díly!! Určitě bych kvůli tomu nezanevřel na tohle báječné autíčko, na kterém mi vlastně vadí jen jeho nevelká pasivní bezpečnost, která je však u aut podobného stáří modelové řady většinou dost mizerná, ať je to BMW, Audi nebo cokoliv jiného..na 407 SW zatím bohužel nemám, ale v té bych se už asi cítil bezpečně.
14.09.2005 | 03:09:25 | Endrjuu Reagovat
Asi je pro Vás těžko pochopitelné z kolika součástek se automobil skládá a jak složité je objevit závadu která je někde v elektroinstalaci.Když se přeptáte u majitelů jiných značek je situace u závád tohoto druhu stejná. zkuste nějaký malý servis neautorizovaný ale specializovaný na vozidla Peugeot.mám dobrou zkušenost v Plzni s jednou malou firmou
09.06.2004 | 16:55:48 | moto Reagovat