Rok výroby:2000Typ motoru:2,0 80 kwStav km při koupi:140 000 kmStav km nyní:290 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:5,2 l/100 kmVloženo:12. 8. 2008
Pri 150000 km sa zadrelo čerpadlo klimatizácie inak auto nemá žiadne veľké problémy.
Momentálne mám jeden problém s ukazovateľom teploty vody v motore,pri studenom motore po zapnutí kluča ukazovateľ ukazuje 90 stup.celzia motor je samozrejme celkom studený,po odpojení čidla v hlave motora ukazovateľ nijako nereaguje zostáva stále v strede na 90-ke takže neviem aka je to závada.
Po krátkej jazde po zahriati motora stupne ukazovateľ na maximum a spusti a kontrolka stop a na displeji počítača sa zjaví nápis o veľkej teplote ak niekto má riešenie budem veľmi rád ak sa mi ozve.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Okrem tejto chyby auto nemá iné závažné problémy.Ešte chcem doplniť tento problém pri odpojení čidla v hlave motora na teplotu vody sa ukazovateľ nijako nepohne ani hore ani dolu zostáva stále v strede na 90-ke inak voda nevyviera.
zdravím, mám taky 406 break 2,2 hdi a jsem s ní nadmíru spokojený. co se týká té závady, soused má sice 306 ale měl ty samé příznaky, u studeného motoru mu teploměr ukazoval 80 a u teplého mu svítila stopka jako u přehřátí. vyměnil jsem mu čidlo teploty za 360kč. a je po závadě.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
ukazatel teploty
zdravím, mám taky 406 break 2,2 hdi a jsem s ní nadmíru spokojený. co se týká té závady, soused má sice 306 ale měl ty samé příznaky, u studeného motoru mu teploměr ukazoval 80 a u teplého mu svítila stopka jako u přehřátí. vyměnil jsem mu čidlo teploty za 360kč. a je po závadě.
14.08.2008 | 23:33:37 | jezecek Reagovat