Rok výroby:1999Typ motoru:2,1 TDStav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:1. 6. 2011
Auto malo pokazene čidlo tachometra co je myslim bežne na peugeotoch mam to pokazene dodnes neak extra mi to nevadi naucil som sa citat rychlost s otackomera :D auto je pouzivane takmer kazdy den za rok aj par mesiacov ziadna vazna porucha a dufam ze sa dlho nic take neobjavy
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je velmy pohodlne a s velmi peknym interierom povedal by som ze na tu dobu dost nadčasovy použite su dobre materiali vsetko je velkmi komfortne prijemne na dotyk malo plastu nic nevzga v aute je dostak miesta seriove reproduktory hraju moc dobre .. Jazda je komfortna auto je moc make trosku plava na ceste ale pokial nejazdite slalom vam to urcite prekazat nebude motor s motorom 2.1 TD som zatial spokojny dostatočne silny aj pri plne zataženom aute ma celkom dobru akceleraciu.. auto som kupil v roku 2010 za 2200€ za tu cenu som snim velmi spokojny odporucam kazdemu
luke 20: Ano, máš pravdu, je to skondenzovaná voda, z klímy, to je OK.
Ten imobilizér sa obyčajne má vyklopiť a naťukať kód, /asi 4 miestny/ rovnako ako v 106..., najprv frajerské..., potom úžasne otravné:))
Podľa všetkého je asi odpojený, inak by sa nedal naštartovať, ale na 106 stojí nová klávesnica cca 100 eur, na 406 bude o chlp drahšia, ale šikovný el. by si poradil.
/ja som už nemal tú česť sa s ním stretnúť, už klasika, v kľúči...t.j. akoby tam ani nebol..:))/
Měl by to být odtok pro klima co jsem se dočetl:) takže porucha žádná to zklamu Svlastika :D.).Jinak bych se chtěl zeptat známí si koupil 406 z roku 1997.Ale imobilizér je zřejmě zablokovaný nebo má poruchu.Protože po otevření musí dát hned klíč do zapalování a otočit ,až se mu rozsvítí kontrolky.Když to neudělá tak začne blikat červená kontrolka a auto nejde nastartovat.A jediný způsob je že ,to musí zevnitř zamknout a znovu odemknout,a počkat až dobliká kontrolka pak už to funguje.Nevíte jestli je to porucha nebo ,je tam daný kod.Zkoušeli jsme sérioví ten nefunguje.A na diagnostice to tak ,nešlo zjistit.Přehráli jednotku a nejde to.
Tak 81kw se dá ,ale benzín bude asi lepší 1.8 .Jsem právě viděl i 2.0HDI 66kw.A že to je hodně slabí,což asi bude protože je i na tom 2.0 16v znát váha vozu.A někdy si říkám že 3.0 by nebyl špatný ,ale spíše s pocitu ještě větší rychlosti.:)Prakticky zbytečný ,ale spon pro mě.:)Jinak se dívám že jste měl 406stku.V sobotu jsem si všiml že mě ,zhruba od prostředka auta.Nad prostředním dílem výfuku kape voda.Při výjezdu s garáže.A pak u obchodního centra ,a to byla docela větší louže.Ale nevím co to může být.Je to v rozmezí předních dveří nad výfukem je takoví plech a z toho to kape,.Tak nevím jestli tam třeba ,nenatekla voda při dešti.Nebo jestli tudy nevede hadička na zadní ostřikovač.?Nemáte zkušenost ještě než to dám na průzkum.Jinak s motorem to nebude mít společného nic teplota stejná ,a navíc tudy nemůže ani si vést nic takového ,jako chlazení nebo něco s klimatizací si myslím.
V 19 rokoch, a hneď TD...:)), tak dávam max.pol roka a budete riešiť minimálne hlavu valcov..:))
Perlu ducha, že rýchlosť odhahujete podľa otáčok....:)), mám vyše 700 na P, a dodnes si nepamätám presné otáčky/rýchlosť.
Luke: má to 81 kw-110 koní, 12 ventil, vééééééľmi háklivý motor!!
Pri dobrom zaobchádzaní vydrží všetko, ale pri 19 rokoch veku...:((, nemá šancu.
Už len preto, že mladý serie na údržbu, lebo 406 práve VYNIKAJÚCO!! drží smer a W Passat nemá na smerovú stabilitu nárok..., hm, ale to by musel vymeniť čapy, aj spodné otočné, možno tyčky riadenia, tlmiče...., + zadné, + tyčky stabilizátora...
na co je haklivy ten motor ty magor? staci vymenit elektronicke cerpadlo za bosch mechanicke troska ho postelovat a mas krasnych 90KW mam ho dva roky jazdim vylucne na rastliny olej leto zima a to auto nema chybu.. na motore menim len olej a filter ... Ziadne ine veci ... asi najlepsie motor od peugeotu 2,1 vydrzii vsetko..
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
Luboš
Ok díky :)
06.06.2011 | 21:51:55 | luke20 Reagovat
luke 20: Ano, máš pravdu, je to skondenzovaná voda, z klímy, to je OK.
Ten imobilizér sa obyčajne má vyklopiť a naťukať kód, /asi 4 miestny/ rovnako ako v 106..., najprv frajerské..., potom úžasne otravné:))
Podľa všetkého je asi odpojený, inak by sa nedal naštartovať, ale na 106 stojí nová klávesnica cca 100 eur, na 406 bude o chlp drahšia, ale šikovný el. by si poradil.
/ja som už nemal tú česť sa s ním stretnúť, už klasika, v kľúči...t.j. akoby tam ani nebol..:))/
06.06.2011 | 21:14:57 | ľuboš Reagovat
Luboš
Měl by to být odtok pro klima co jsem se dočetl:) takže porucha žádná to zklamu Svlastika :D.).Jinak bych se chtěl zeptat známí si koupil 406 z roku 1997.Ale imobilizér je zřejmě zablokovaný nebo má poruchu.Protože po otevření musí dát hned klíč do zapalování a otočit ,až se mu rozsvítí kontrolky.Když to neudělá tak začne blikat červená kontrolka a auto nejde nastartovat.A jediný způsob je že ,to musí zevnitř zamknout a znovu odemknout,a počkat až dobliká kontrolka pak už to funguje.Nevíte jestli je to porucha nebo ,je tam daný kod.Zkoušeli jsme sérioví ten nefunguje.A na diagnostice to tak ,nešlo zjistit.Přehráli jednotku a nejde to.
06.06.2011 | 00:21:36 | luke20 Reagovat
Luboš
Nebo si myslím že to může být odtok pro klimatizaci:)
06.06.2011 | 00:07:44 | luke20 Reagovat
Luboš
Tak 81kw se dá ,ale benzín bude asi lepší 1.8 .Jsem právě viděl i 2.0HDI 66kw.A že to je hodně slabí,což asi bude protože je i na tom 2.0 16v znát váha vozu.A někdy si říkám že 3.0 by nebyl špatný ,ale spíše s pocitu ještě větší rychlosti.:)Prakticky zbytečný ,ale spon pro mě.:)Jinak se dívám že jste měl 406stku.V sobotu jsem si všiml že mě ,zhruba od prostředka auta.Nad prostředním dílem výfuku kape voda.Při výjezdu s garáže.A pak u obchodního centra ,a to byla docela větší louže.Ale nevím co to může být.Je to v rozmezí předních dveří nad výfukem je takoví plech a z toho to kape,.Tak nevím jestli tam třeba ,nenatekla voda při dešti.Nebo jestli tudy nevede hadička na zadní ostřikovač.?Nemáte zkušenost ještě než to dám na průzkum.Jinak s motorem to nebude mít společného nic teplota stejná ,a navíc tudy nemůže ani si vést nic takového ,jako chlazení nebo něco s klimatizací si myslím.
06.06.2011 | 00:03:51 | luke20 Reagovat
V 19 rokoch, a hneď TD...:)), tak dávam max.pol roka a budete riešiť minimálne hlavu valcov..:))
Perlu ducha, že rýchlosť odhahujete podľa otáčok....:)), mám vyše 700 na P, a dodnes si nepamätám presné otáčky/rýchlosť.
Luke: má to 81 kw-110 koní, 12 ventil, vééééééľmi háklivý motor!!
Pri dobrom zaobchádzaní vydrží všetko, ale pri 19 rokoch veku...:((, nemá šancu.
Už len preto, že mladý serie na údržbu, lebo 406 práve VYNIKAJÚCO!! drží smer a W Passat nemá na smerovú stabilitu nárok..., hm, ale to by musel vymeniť čapy, aj spodné otočné, možno tyčky riadenia, tlmiče...., + zadné, + tyčky stabilizátora...
03.06.2011 | 11:00:47 | ľuboš Reagovat
RE:
na co je haklivy ten motor ty magor? staci vymenit elektronicke cerpadlo za bosch mechanicke troska ho postelovat a mas krasnych 90KW mam ho dva roky jazdim vylucne na rastliny olej leto zima a to auto nema chybu.. na motore menim len olej a filter ... Ziadne ine veci ... asi najlepsie motor od peugeotu 2,1 vydrzii vsetko..
16.10.2014 | 17:01:25 | mixal | 213.81.138.* Reagovat
RE: ať budeš jazdiť aspoň 20, potom sa predvádzaj, "mudrc".
ty 2-ročný "šofér".
16.10.2014 | 23:06:09 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
David
Kolik má KW 2.1 TD. Je to 66 nebo více?:)
03.06.2011 | 00:42:03 | luke20 Reagovat