Rok výroby:1995Typ motoru:Stav km při koupi:216 000 kmStav km nyní:250 000 kmZpůsob řazení:manuálJak dlouho auto používáte?4 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:29. 8. 2012
termostat-uz pri kupe vozidla stab tycky v predu aj v zadu spodne capy ramien v zadu map senzor celkom draha polozka(70 eur) chladic vody(zanovny novy stoji 170 eur),zapalovacia rampa (zanovna,nova stoji cca 200 eur) vyfuk stredovy a koncovy ale to je skor spotrebak vymena celneho skla ale nie vinov auta prave zadne koleso brzdi slabsie voci lavemu ,je to nutne este opravit zistene na stk inak uz len prevadzkove kvapaliny, dosticky atd
Hodnocení a zkušenosti s autem
do servisov nechodim opravy si robim sam(zaluba :D),na takeho dochodcu si myslim ze je to celkom slusne auto,na pohlad nekoroduje,spotreba kombinovana 8 litrov ,motor je priemerny ale ked sa necha vytocit tak sa da ist aj svizne no ani nahodov sportovo,je to dovoz z NL a bolo k tomu aj tazne super vec ktoru som uz parkrat vyuzil,auto posobi elegantne s meksim podvozkom no v zakrutach sedi ako pribite a dokaze prepacit vecsiu najazdovu rychlost do zakrut auto neposkakuje vdaka svojej vahe a velkemu razvoru pri vecsej rychlosti ako niektora konkurencia a to navodzuje pocit bezpecneho riadenia.Vybava je celkom stroha ele okna a spetaky ,1 airbeg (bodla by klima)auto je v celku spolahlive jediny vaznessi problem bol s imobilizerom (klavesnica),klasika prelamane draty u konektory oprava mi zabrala cca 1 hod a hotovo hned po oprave som imo vyradil z cinnosti a je klud nastastie sa mi to stalo doma ,byt niekde mimo svk asi by ma to nasralo inak mu nemozem nic vytknut proste spolahlive auto,cena dielov origo je vysoka preto preferujem druhovyrobu okrem snimacov motora Trohu papa olej ale pri cene 10W-40od total 1 liter(necelych 5 eur neriesim)taktiez tieto motory trpia netesnostov ,auto do cca 140km/h je pekne tiche a hlavne nieje znatelny aerodynamicky hluk ako u inych aut.Moj nazor je ze byt v strednej triede si zasluzi
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406