Rok výroby:1998Typ motoru:2986Stav km při koupi:155 000 kmStav km nyní:169 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPrůměrná spotřeba:9,5 l/100 kmVloženo:21. 2. 2008
Po koupi jsem musel vyměnit termostat, což stálo v servisu cca. 850kč.
Po několika stech kilometrech přestala ukazovat ručička palivoměru a funguje pouze kontrolka, to nevadí neb jsem na to najezdil asi 50km a k pumpě jsem dorazil v pohodě.
Spotřeba oleje je minimální za 8000km jsem dolil 0,5L.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jsem s tímto motorem plně spokojen. Spotřeba závisí na stylu jízdy, lze jezdit za 8,5 normálně(do 110km/h). Pak svižně za 9,5 (do 150km/h) a nakonec "jsem všude první" (do 240km/h) za 10,5-11,5. V tomto ohledu se koncern PSA s šestiválci velmi polepšil, ne jako u 605 a XM.
Auto drží dokonale na silnici, jen má 1720kg, takže při brzdění je váha znát a je třeba s tím počítat. Řazení je dobré, jen při brutální jízde je znát.
V případě potřeby koupě benzínu je tenhle motor nej volba, jede velmi dobře, je tichý a dostatečně silný. A hlavně nafrnění panáci v Passatech a Audinách pak koukají,když mě nemůžou předjet, protože se jím začínám vzdalovat.
Rozvody se dají sehnat komplet za 6500kč, což je stejné téměř jako na Octávu. Olej také už není drahý jako dříve, takže nakladově nevychází o moc dráž.
Jen mi přijde moc dlouhá jednička (80km/h), takže při brutálním sešlápnutí v 50 podřadí a mizíte pryč za hrabání pneumatik
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406