Rok výroby:1998Typ motoru:1998Stav km při koupi:155 000 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:14 l/100 kmVloženo:5. 11. 2010
Za tých pár rokov čo jazdím,čo sa tohoto auta týka.Na pohodlie je to slušné vozenie,pekný a priestranný interiér........a tam niekde to aj končí.Začalo to relé,pokračovalo to spojkou,prevodovkou,zadné stabilizátory sú choroba 406ky,drahé náhradné diely,spotreba vysoko nad trinásť litrov,motor strácal výkon,teplota do kritiky.Bohužiaľ,u mňa je táto značka pohroma.Musím však uznať aj to,že predchádzajúci majiteľ zanedbal údržbu a na tomto aute sa to určite časom odzrkadlí.
Cudna recenzia, najprv mlady uvadza, ze jazdi 8 mesiacov, potom, ze uz roky..
..5000 km, od kupy, hm, chcelo by to investovat zo 200-300 eur, zadne tycky stab.som na svojej menil po 200.000 km, predne cca 80-100.000 km, cena minimalna, diely na Peugeota su naozaj ludove.
Ak je taka vysoka spotreba, xce to pozriet a vymenit sviecky, NGK su najlepsie, pozriet lambda sondu a este zopar veci.
Tych 14 si.moze zobrat, ked sa jazdi po meste iba par km, al.po dedine, kym sa nezohreje motor.
Pokud to není motor V6 tak už ta spotřeba napoví,že auto nebude v pořádku.Taková 1.8 16V dokáže jezdit do 10 litrů a s motorem 2.0 16V do 12 litrů. Ze zkušenosti si myslím že to je hlavně o tom jak s tím kdo zachází.Když jsem tohle koupil po dá se říct vzorném majiteli,tak jsem po 50 tisících.Celkem má auto 220 tisíc kilometrů.Měnil prve rozvody,filtry,náplně klimatizace.A od té doby 2X olej+filtr. Jednou paliv.filtr,baterii,pneu,jednou žárovku+komplet brzdy.Co bych tomu vytkl je zpracování,například orámování oken,kde se teplem odlepí lišta apod.A dále co se týče elektroniky tak v zimním období je pravda,že si občas dělí co jí napadne.Ale nikdy to není na opravdu.Je ve smyslu že se rozsvítí nebo blikne kontrolka co nemá apod.Ale to jsou projevy co se ukáží 3X za týde.A pak třeba až za několik měsíců..takže pravda že el.spoje a zabezpečení před vlhkostí apod.není zrovna nejlepší.Ale to je asi vše co bych tomu vytkl.Jinak motor a hlavně podvozek je spolehlivej a řekl bych že vydrží celkem dost.Když vezmu v případě 607 2.7 tak stačí měnit,včas olej filtry občas žárovku jinak s tím není problém.Běžná údržba který se nezanedbá a je to OK.Ono není Francouz jako Francouz...
Ještě dodám v případě kdy má člověk něco vyměnit třeba na podvozku a zanedbá to nebo to odkládá.Tak by si měl uvědomit že tím netrpí jen ojetý díl.Ale spousta dalších...
Zdravim je tezky rict jestli tahle recenze neco nekomu da ale tezko delat recenzi na spatnej kup to se muze stat s kazdym autem . kdo by taky prodaval auto ktery je v top stavu. muj poznatek na p406 ano blbnou krokovy motorky ,cepy a stabilizatory a podobny blbosti ale pri najezdu 200 000km se to holt menit musi a kdyz to neudela puvodni majitel tak to sezere kupec pak uz se ukaze kdo si dava bacha pri koupi viz ja p 406 1.8 95rocnik
26.01.2013 | 22:51:52 | stanley
| 94.112.78.*Reagovat
Jak se dívám tak píšeš že si měl R21 ,a na Peugeot jsou drahé díly?Měl jsem R19 a díly byli dražší než na tohle.Jinak spíš bych tipoval že předchozí majitel stím jezdil na doraz a bylo mu to jedno mám 406stku po 1majitely s Německa z roku 2000 a je jako nová .
Vážená kritika.Ked tak kritizujete tuto recenziu tak si ju najprv pár krát od začiatku prečítajte a potom si otvarajte huby.Peugeot vo všeobecnosti nepatrí medzi najhoršie autá ale ani zdaleka medzi najlepšie.Ak ste fanclub týchto papierových krabičiek alebo ich máte po prvom majitelovy.tak prosííííím.Ale ked má s týmto vašim miláčikom niekto zlú skúsenosť,to znamená že sa to stalo a je to pravda.Tak sa tu nehrajte na velkých zástancov Francúzskej značky,ktorý si ich leštia pred domom na dvore trikrát za týždeň.Benzín stojí za hovno,motor HDI sa po náhodnom prehriatí môže akurát tak vyhodiť........mimochodom.A nakoniec.Každý do jedného,úsudok o aute si musí každý urobiť sám a nie tu vyskakovať,že to treba zmazaťa a neviem čo ešte.Slová sa rovnajú skúsenosť.Keď skúsenosť tak osobná.A keď osobná,to znamená žekaždý nemusí byť spokojný.By sme sa možno ešte len začali čudovať,keby sem napísalo recenziu,čiže osobnú skúsenosť aspoń polovica majitelov.Spokojných aj nespokojných.
Podľa toho mála čo recenzent napísal mi všetky chlpy na tele hovoria že toto auto niekto dobre zhumploval. Netreba si robiť názor na 406-ky z tohoto auta.
No, obecně byly 406ky celkem povedený auta. S tvého rozčíleného popisu si myslím, že to auto spíš než cokoliv jiného nemá v pořádku tachometr.Spojka,převodovka,stabilizátory - to jsou věci které odcházejí u každého auta,představ si to.A ta spotřeba-no normální není. Možná by si se divil, co auto má dopravdy za sebou.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
Cudna recenzia, najprv mlady uvadza, ze jazdi 8 mesiacov, potom, ze uz roky..
..5000 km, od kupy, hm, chcelo by to investovat zo 200-300 eur, zadne tycky stab.som na svojej menil po 200.000 km, predne cca 80-100.000 km, cena minimalna, diely na Peugeota su naozaj ludove.
Ak je taka vysoka spotreba, xce to pozriet a vymenit sviecky, NGK su najlepsie, pozriet lambda sondu a este zopar veci.
Tych 14 si.moze zobrat, ked sa jazdi po meste iba par km, al.po dedine, kym sa nezohreje motor.
27.01.2013 | 09:25:15 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
Pokud to není motor V6 tak už ta spotřeba napoví,že auto nebude v pořádku.Taková 1.8 16V dokáže jezdit do 10 litrů a s motorem 2.0 16V do 12 litrů.
Ze zkušenosti si myslím že to je hlavně o tom jak s tím kdo zachází.Když jsem tohle koupil po dá se říct vzorném majiteli,tak jsem po 50 tisících.Celkem má auto 220 tisíc kilometrů.Měnil prve rozvody,filtry,náplně klimatizace.A od té doby 2X olej+filtr.
Jednou paliv.filtr,baterii,pneu,jednou žárovku+komplet brzdy.Co bych tomu vytkl je zpracování,například orámování oken,kde se teplem odlepí lišta apod.A dále co se týče elektroniky tak v zimním období je pravda,že si občas dělí co jí napadne.Ale nikdy to není na opravdu.Je ve smyslu že se rozsvítí nebo blikne kontrolka co nemá apod.Ale to jsou projevy co se ukáží 3X za týde.A pak třeba až za několik měsíců..takže pravda že el.spoje a zabezpečení před vlhkostí apod.není zrovna nejlepší.Ale to je asi vše co bych tomu vytkl.Jinak motor a hlavně podvozek je spolehlivej a řekl bych že vydrží celkem dost.Když vezmu v případě 607 2.7 tak stačí měnit,včas olej filtry občas žárovku jinak s tím není problém.Běžná údržba který se nezanedbá a je to OK.Ono není Francouz jako Francouz...
26.01.2013 | 23:35:37 | | 78.102.114.* Reagovat
RE:
Ještě dodám v případě kdy má člověk něco vyměnit třeba na podvozku a zanedbá to nebo to odkládá.Tak by si měl uvědomit že tím netrpí jen ojetý díl.Ale spousta dalších...
26.01.2013 | 23:40:11 | | 78.102.114.* Reagovat
Zdravim je tezky rict jestli tahle recenze neco nekomu da ale tezko delat recenzi na spatnej kup to se muze stat s kazdym autem . kdo by taky prodaval auto ktery je v top stavu. muj poznatek na p406 ano blbnou krokovy motorky ,cepy a stabilizatory a podobny blbosti ale pri najezdu 200 000km se to holt menit musi a kdyz to neudela puvodni majitel tak to sezere kupec pak uz se ukaze kdo si dava bacha pri koupi viz ja p 406 1.8 95rocnik
26.01.2013 | 22:51:52 | stanley | 94.112.78.* Reagovat
Jak se dívám tak píšeš že si měl R21 ,a na Peugeot jsou drahé díly?Měl jsem R19 a díly byli dražší než na tohle.Jinak spíš bych tipoval že předchozí majitel stím jezdil na doraz a bylo mu to jedno mám 406stku po 1majitely s Německa z roku 2000 a je jako nová .
18.04.2011 | 00:43:18 | luke20 Reagovat
Maxx: nech sa snažím ako chcem, nepochopil som, čo si chcel povedať:))
19.12.2010 | 22:27:13 | ľuboš Reagovat
Ehmmm
Vážená kritika.Ked tak kritizujete tuto recenziu tak si ju najprv pár krát od začiatku prečítajte a potom si otvarajte huby.Peugeot vo všeobecnosti nepatrí medzi najhoršie autá ale ani zdaleka medzi najlepšie.Ak ste fanclub týchto papierových krabičiek alebo ich máte po prvom majitelovy.tak prosííííím.Ale ked má s týmto vašim miláčikom niekto zlú skúsenosť,to znamená že sa to stalo a je to pravda.Tak sa tu nehrajte na velkých zástancov Francúzskej značky,ktorý si ich leštia pred domom na dvore trikrát za týždeň.Benzín stojí za hovno,motor HDI sa po náhodnom prehriatí môže akurát tak vyhodiť........mimochodom.A nakoniec.Každý do jedného,úsudok o aute si musí každý urobiť sám a nie tu vyskakovať,že to treba zmazaťa a neviem čo ešte.Slová sa rovnajú skúsenosť.Keď skúsenosť tak osobná.A keď osobná,to znamená žekaždý nemusí byť spokojný.By sme sa možno ešte len začali čudovať,keby sem napísalo recenziu,čiže osobnú skúsenosť aspoń polovica majitelov.Spokojných aj nespokojných.
10.12.2010 | 17:01:04 | Maxx Reagovat
Podľa toho mála čo recenzent napísal mi všetky chlpy na tele hovoria že toto auto niekto dobre zhumploval.
Netreba si robiť názor na 406-ky z tohoto auta.
09.11.2010 | 09:12:14 | peugeotista Reagovat
Vymyslená recenzia...:(
Najprv napíše, že použiva niekoľko rokov, potom osem mesiacov..:(. Diesel, benzín? Nevie asi nik. Treba zmazať, somarina.
08.11.2010 | 12:03:10 | ľuboš Reagovat
Drahé N:D na 406ku? Bud to porovnáváte s díly na fanouša, nebo ta recenze je umělá...N.D na 406 jsou srovnatelné s díly na jiné značky té třídy.
07.11.2010 | 11:15:42 | Reagovat
tachometr
Tím tachometrem myslím ukazatel najetých km.
07.11.2010 | 10:42:32 | Myra Reagovat
poruchy
No, obecně byly 406ky celkem povedený auta. S tvého rozčíleného popisu si myslím, že to auto spíš než cokoliv jiného nemá v pořádku tachometr.Spojka,převodovka,stabilizátory - to jsou věci které odcházejí u každého auta,představ si to.A ta spotřeba-no normální není.
Možná by si se divil, co auto má dopravdy za sebou.
07.11.2010 | 10:40:42 | Myra Reagovat