Recenze Peugeot 406 sedan
“Perfetní auto.Doporučuji 2.2 HDi.”

Autor recenze: Karel (29 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:2.2 HDi Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:126 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 7. 1. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Renault R19 Peugeot 309

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Poruchy žádné,měním jen běžné věci (olej,filtry,destičky apod).
Je to naprosto spolehlivé auto,za 3 roky co to mám se nevyskytla sebemenší porucha.


Hodnocení a zkušenosti s autem

To auto nemá chybu,pěkný design,dostatek prostoru,pohodlí,výkonný motor,bohatá výbava,bezpečné jízdní vlastnosti,dobré dílenské zpracování.

Nemůžu si pomoct,ale francouzské vozy jsou super,Němci by se od nich měl učit jak dělat auta.Už jen když čtu tady ty recenze tak je na Němce větší kritika než na Francouze,a nedivím se tomu,já bych do Německého auta nesedl,už jen když vidím souseda,jak se mu stále sype Golf a věčně jezdí po servisech.

Měl sem vždy francouzská auta a zůstanu jim věrný.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406

Vložit komentář

15:56

No mi zase francouzský a nikdo si taky nestěžuje!

23.05.2011 | 20:59:14 | luke20 Reagovat

nepoznas lepsie auto ako golf V? nemyslis vazne

27.01.2010 | 16:21:20 |  Reagovat

no tak to asi nevies co je auto ak su francuzske auta lepsie ako nemecke tak tomu neverim a je to uplna blbost!ja mam golfaIV a lepsie auto nepoznam vacsina mojich znamych ma nemecke auta bud Wv alebo opel a nikdy som nepocul nejake staznosti!

27.01.2010 | 15:56:06 |  Reagovat

Dotaz

Zdravím všechny,

s výše uvedenými doporučeními můžu souhlasit. Mám sice 1,8 l benzín a nezlobil bych se za silnější, ale doposud spokojenost. Až doteď... Na dalnici mi kontrolka oleje hlásila, že mi došel olej a při zastavení a pohledu do motoru, byl celý motor zanesen od oleje. Pravděpodobně, jak klínový řemen rozhazoval olej po motoru. S kamarádem automechanikem jsem motor několik hodin prohlíželi, zkoušeli odkrýt možné závady a nic... Po vyčištění a dolití oleje auto normálně startuje a funguje. Máte-li někdo podobnou zkušenost a echo na možnou závadu, prosím piště na výše uvedený mail. Díky, Honza

27.12.2009 | 11:50:35 | Honza Reagovat

Citroen nepotřeboval nikde přebírat žádnou štafetu pěkných aut. Citroen je už 90 let TVURCEM krásných aut. (Bylo jedno období, kdy nějakým omylem zaměstnali špatného designéra - výplody AX, Xara - hrůza), ale jinak od 2CV, přes Avant, DS, XM, Xantia a další to byly a jsou klenoty. Spíš Peugeot se od Citroenu naučil kráse.

27.11.2009 | 22:35:40 |  Reagovat

pažout

Ano, aj my sme si ho kupili tu na SR, v Skalici a jak som ho zbadal v bazare, tak sa mi zapáčil. Hlav ne v tej bledomodrej metalíze s elektronmi. Mám 2.0 HDi, malo najazdených 164 tisíc a šlape výborne. Velmi pekné auto, snád najkrajšie od peugeotu.

27.11.2009 | 21:35:38 | Mr.Mirec Reagovat

Neviem ako je to vlastne

s tou hmotnosťou, ale 2,2 HDi v C5 NOVEJ váži podľa údajov výrobcu cca1.750 kg. Al. podľa prospektov.
V PSA prevzal štafetu výroby pekných a dizajnovo vydarených áut práve Citroen. Aj keď paradoxne NOVÝ je užší a menej priestorovo komfortný, než staršia verzia, je ťažší a menej priehľadný.
V NR bola C5 na predaj v combi, čierna metalíza, 2.0 HDi v takmer plnke za cca 26.000 EUR.
Ak by: 1. Bol tam motor 2,2 biturbo HDi, 2. Mala hrubšiu výplň dverí na odkladanie si ľavého lakťa pri riadení, 3. Nebola celá v čiernom prevedení/myslím interiér/....tak už asi zaparkuje u mňa....
Jedno z najkrajších combi na trhu. Vlastne najkrajšie. Seat EXEO tam trčal ako výsmech "schopností" Seatu a koncernu W...

08.10.2009 | 09:03:47 | ľuboš Reagovat

Nová C5 váži od 1.503 kg (1.6 HDi) po 1.766 (2.7 V6 HDi) a benzínové od 1.510 (1.8) po 1.725 (3.0 V6), takže ľubošom spomínaných cca 1.750 nie je zrovna na mieste, iba ak pri šesťvalcoch. Napr. C5 Tourer 2.0 HDi s najvyššou výbavou váži 1.550 kg. Pre porovnanie menšie BMW 320 xD váži 1.665. Takže výbava a snaha o robustnejšie materiály sa musí niekde prejaviť.
A ešte niečo. Anonymous je určite Ing. Pelikán, nakoľko sa bojí, že ak sa podpíše, budú nasledovať nadávky.

12.11.2008 | 12:12:39 | Petrík Reagovat

Iba dodatok:

na 307 odchádzajú zotrvačníky 1,6 HDi /aj na Mazdách 3 a pod/ už po cca 100.000 km. Paradoxne, na ťažšiej a viac zaťažovanej 2,2 HDi vydrží aj 300-350.000 km. Nie je to tým, že bola vyvýjaná v min. storočí? Keď sa ešte nebralo všetko cez náklady a čím lacnejšie? Nehovoriac o tom, že 607 má mäkčené plasty všade, aj spodnej časti str. tunela, zatiaľ W Passat je v interiéri tvrdý až strach..

12.11.2008 | 10:29:40 | ľuboš Reagovat

Nejdeme sa tu urážať,

tí ktorí si tu nadávajú nás nemôžu uraziť...štatistika je nepresný výsledok presných čísiel. Ale trvám na tom, že Peugeot stál za niečo v 80-90 rokoch, tak do roku 2002-3. Odvtedy ide dole vodou. Potápa ho elektronika, FAP filtre. Musím uznať, že ma vždy doviezol domov, ani raz som /zatiaľ/ nemusel volať odťah. Ale je pravda, že pri japonských autách by ma ani nenapadlo sa obávať nejakej závažnej poruchy. Ak by som mohol poradiť fabrike: vrátiť sa ku koreňom výroby: Vyrábať jednoduché, aj dizajnovo, priestranné autá, s kvalitným hlbokým lakom, ľahkou karosériou, vynikajúcimi jazd.vlastnosťami, žiadne hliníkove podvozky a pod. nezmysly na eur. a naše!! "cesty" nepatria. cca 1.750 kg novej C5 je výsmech, moja 607 HDi váži v plnke 1620, každý kilogram cítiť. Aj keď dizajnovo predbehla dobu, dnes ju nenápadne kopíruje W, Opel a pod. s padajúcim zadkom a "rybím" tvarom a v čase vzniku 1999 bola nevšedným zjavom, dnes konkuruje iba cenou, výbavou a priestorom. Ale možno som iba rozmaznaný, cca 250.000 km na tach. už dáva nejaké právo na poruchy FAP, ale na predchádzajúcich P som jazdil prakticky bez závažnejších závad. A podstatne viac. Ale čerpal som poznatky z AUTObildu, tam jasne do roku 2002-3 Peugeot dominoval v kvalite aj spoľahlivosťou nad W, Škodou, Mercedesom, Oplom, Fiat a pod. Za roky 2006-2008 je BEZNÁDEJNE posledný...ale v PSA sú spokojní...P.S. Férovejšie by bolo uvádzať na STK stav KM, je rozdiel, či najazdím 100.000 za 8 rokov, alebo do roka v plnom tempe. Pričom paradoxne budem viac nas...tý, keď mi kľakne pri každodennom drvení auta. Lebo práca nepočká, sú stresy a tak si to odnesie auto...Psychológia je sviňa...

12.11.2008 | 10:09:23 | ľuboš Reagovat

Dal jsem si práci

a spočítal jsem průměrnou spolehlivost ze všech let r.v. p.406 a škody octavia. Doufám že definitivně důkaz toho kdo má pravdu. Takže: š octavia prům. 42,25 místo. P 406 58,18 místo. Jsem zvědav kdo se tomuto postaví.Nepodepisuji se schválně, protože by následovala vlna urážek a nadávek.

12.11.2008 | 09:37:52 | ANONYMOUS Reagovat

do prčic, psi, pardón,

ospravedlňujem sa

11.11.2008 | 23:10:11 | ľuboš Reagovat

Dodatok: toto som si

nevycucal z nosa. Dole uvedené píšu Nemci... Na Peugeote ma najviac s...e servis a importér. Ak niečo chcem, technické údaje a pod. NEMAM šancu. V servisoch sú chlapci, čo sa učili v škole na motoroch MB Škoda 100...o nejakej otvorenosti zo strany dovozcu a servisu ani stopy.../tech. údaje nemyslím reklamné bláboly, ale technické výkresy, ktoré majú k dispozícii mechanici. S banálnosťami potom chodím ako s hnačkou do servisu, tam málokedy vedia o čo kráča, najschopnejší utekajú, majitelia sú často voči mechanikom ako psy, tí sa potom takto isto správajú k zákazníkom...ale to je už asi všade tak, česť výnimkám.

11.11.2008 | 23:06:08 | ľuboš Reagovat

Pre anonyma, aspoň

sa podpíšte, alebo tak sa voláte? Čudné to meno... V 406 je miesta až, až. Po Passate má najväčší priestor v triede. A je pohodlnejšie a tichšie. Mal som možnosť porovnávať. Nehovoriac o technickej úrovni. V 95 bola 406 na špici v triede. Bez samochvály.PSA ide od roku 2004 dole vodou. Dovtedy bola jasne lepšia než Mercedes, W, OPEL a pod. A 406 10 ročná je kvalitnejšia a spoľahlivejšia než konkurencia v triede. Aj Xantia je OK. Renault bol štátny podnik, tak aj vyzeral. Odkedy sa spojil s Nissanom, ide ku dnu aj Nissan...P 407 by mohla byť pre niekoho sklamaním, pre mňa určite. Ani ryba ani rak. Ale Passat to tiež nevyhral. Dobré autá sa už v strednej triede jednoducho NEVYRÁBAJÚ...už iba s reklamou zlou, slabšou a drahou. TOTO je jediný rozdiel. Ale 406 deklasuje Passat z rovnakého roku výroby. O nejakej Oktávii a pod.nehovoriac. P.S. 406 coupé mala svojho času najlepšie brzdy na svete v 3.0, sedan slabšie. Ale coupé je dizajnovo najkrajšie dvojdverové auto 90 rokov. 407 coupé mu nesiaha po členky. Bohužiaľ, je rok 2008....už Kórejci budú čoskoro krajší a spoľahlivejší...

11.11.2008 | 22:57:34 | ľuboš Reagovat

kráviny

xantie převálcovala německé vozy????ve spolehlivosti?vždyť xantie je krám který má složitou hydrauliku nákladnou na servis.Je to pořád jenom francouz(elektrika, motory, ).A 406 i laguna jsou plečky které nic nevydrží a pořád se serou všichni to říkají..možná jen hezky vypadají. a tu statistiku nebo co si vyblil odkud? z xantiaclubu nebo renaultclubu?

11.11.2008 | 22:18:24 |  Reagovat

taky nesouhlasím

Stačí se podívat na TUV testy spolehlivosti(které vydávají NĚMCI)..P406(nebo laguna I) je na úrovni octávek, passatů, fábií, takové toledo je na tom ještě o kousek hůř.A třeba citroen xantie německé konkurenty ve spolehlivosti docela slušně převálcovala. Tak kde berete tu kvalitu německých aut oproti franckům?

11.11.2008 | 17:45:08 | jašin Reagovat

nesuhlasim

nesuhlasim s tvojim nazorom uz len preto ze nemecke auta su podla mna viac kvalitne ako francuzske zavisi aj od toho ako s akto stara o auto... ked budem mat francuzske auto a rozbijem ho po 300km a nemecke o ktore s abudem starat mi vydrzi ovela dlhšie takze je to zavisle od toho ako sa k auto dotycny majitel chová

11.11.2008 | 15:29:00 |  Reagovat

Ja mam 406 v Anglicku.2,OL turbo benzin.Tiez som spokojny.Ja vzim 125 kg.Meriam 187 cm a miesta mam az az.

29.05.2008 | 12:58:55 | Markyz Reagovat

Souhlasím s kolegama francouzema mám doma 406ku kombi a řeknu vám tančit by se v ní dalo. a legálně naložím i sedm pasažérů. (7 místný)

29.06.2007 | 11:46:45 | Zdenál Reagovat

souhlasim s Liborem

100km? phe, ja mel tu cest jet v Octavce na zadnich sedadlech 15km a mel jsem problemy se po te ceste dostat ven,protoze mi uplne zdrevenely nohy. V soucasnostim mam Citroen XM Break, takze vim, co znamena prostorny rychly vuz :), ale pazouta 406 v kombajnu bych bral take, je to nesporne krasny vuz a neslysel jsem, ze by s nim nekdo mel vyraznejsi problemy (na rozdil od XM, kdo vi, ten vi).

14.03.2007 | 16:23:48 | uaaaa Reagovat

souhlasim

Mam taky ,406 3 roky.Nadmiru spokojen.Ten blazen,co tvrdi,že tam je malo mista,at si zkusi sednout na 100 km na zadni sedadlo do octavky.S tim vychvalovanim těch něm-českych šmejdu už by se mělo přestat.Ještě 3 roky a pujdu do 407.

06.03.2007 | 22:29:35 | Libor Reagovat

Golf v servise

hmm a ja zase vidim co maji lidi trable s novejma pazoutama....

08.01.2007 | 16:00:30 | krakatit Reagovat

406 a dostatek mista? ty jsi invalida, ze namas nozicky?

08.01.2007 | 12:30:03 |  Reagovat