Rok výroby:2001Typ motoru:2.2 HDiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:126 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:7. 1. 2007
Poruchy žádné,měním jen běžné věci (olej,filtry,destičky apod). Je to naprosto spolehlivé auto,za 3 roky co to mám se nevyskytla sebemenší porucha.
Hodnocení a zkušenosti s autem
To auto nemá chybu,pěkný design,dostatek prostoru,pohodlí,výkonný motor,bohatá výbava,bezpečné jízdní vlastnosti,dobré dílenské zpracování.
Nemůžu si pomoct,ale francouzské vozy jsou super,Němci by se od nich měl učit jak dělat auta.Už jen když čtu tady ty recenze tak je na Němce větší kritika než na Francouze,a nedivím se tomu,já bych do Německého auta nesedl,už jen když vidím souseda,jak se mu stále sype Golf a věčně jezdí po servisech.
Měl sem vždy francouzská auta a zůstanu jim věrný.
no tak to asi nevies co je auto ak su francuzske auta lepsie ako nemecke tak tomu neverim a je to uplna blbost!ja mam golfaIV a lepsie auto nepoznam vacsina mojich znamych ma nemecke auta bud Wv alebo opel a nikdy som nepocul nejake staznosti!
s výše uvedenými doporučeními můžu souhlasit. Mám sice 1,8 l benzín a nezlobil bych se za silnější, ale doposud spokojenost. Až doteď... Na dalnici mi kontrolka oleje hlásila, že mi došel olej a při zastavení a pohledu do motoru, byl celý motor zanesen od oleje. Pravděpodobně, jak klínový řemen rozhazoval olej po motoru. S kamarádem automechanikem jsem motor několik hodin prohlíželi, zkoušeli odkrýt možné závady a nic... Po vyčištění a dolití oleje auto normálně startuje a funguje. Máte-li někdo podobnou zkušenost a echo na možnou závadu, prosím piště na výše uvedený mail. Díky, Honza
Citroen nepotřeboval nikde přebírat žádnou štafetu pěkných aut. Citroen je už 90 let TVURCEM krásných aut. (Bylo jedno období, kdy nějakým omylem zaměstnali špatného designéra - výplody AX, Xara - hrůza), ale jinak od 2CV, přes Avant, DS, XM, Xantia a další to byly a jsou klenoty. Spíš Peugeot se od Citroenu naučil kráse.
Ano, aj my sme si ho kupili tu na SR, v Skalici a jak som ho zbadal v bazare, tak sa mi zapáčil. Hlav ne v tej bledomodrej metalíze s elektronmi. Mám 2.0 HDi, malo najazdených 164 tisíc a šlape výborne. Velmi pekné auto, snád najkrajšie od peugeotu.
s tou hmotnosťou, ale 2,2 HDi v C5 NOVEJ váži podľa údajov výrobcu cca1.750 kg. Al. podľa prospektov. V PSA prevzal štafetu výroby pekných a dizajnovo vydarených áut práve Citroen. Aj keď paradoxne NOVÝ je užší a menej priestorovo komfortný, než staršia verzia, je ťažší a menej priehľadný. V NR bola C5 na predaj v combi, čierna metalíza, 2.0 HDi v takmer plnke za cca 26.000 EUR. Ak by: 1. Bol tam motor 2,2 biturbo HDi, 2. Mala hrubšiu výplň dverí na odkladanie si ľavého lakťa pri riadení, 3. Nebola celá v čiernom prevedení/myslím interiér/....tak už asi zaparkuje u mňa.... Jedno z najkrajších combi na trhu. Vlastne najkrajšie. Seat EXEO tam trčal ako výsmech "schopností" Seatu a koncernu W...
Nová C5 váži od 1.503 kg (1.6 HDi) po 1.766 (2.7 V6 HDi) a benzínové od 1.510 (1.8) po 1.725 (3.0 V6), takže ľubošom spomínaných cca 1.750 nie je zrovna na mieste, iba ak pri šesťvalcoch. Napr. C5 Tourer 2.0 HDi s najvyššou výbavou váži 1.550 kg. Pre porovnanie menšie BMW 320 xD váži 1.665. Takže výbava a snaha o robustnejšie materiály sa musí niekde prejaviť. A ešte niečo. Anonymous je určite Ing. Pelikán, nakoľko sa bojí, že ak sa podpíše, budú nasledovať nadávky.
na 307 odchádzajú zotrvačníky 1,6 HDi /aj na Mazdách 3 a pod/ už po cca 100.000 km. Paradoxne, na ťažšiej a viac zaťažovanej 2,2 HDi vydrží aj 300-350.000 km. Nie je to tým, že bola vyvýjaná v min. storočí? Keď sa ešte nebralo všetko cez náklady a čím lacnejšie? Nehovoriac o tom, že 607 má mäkčené plasty všade, aj spodnej časti str. tunela, zatiaľ W Passat je v interiéri tvrdý až strach..
tí ktorí si tu nadávajú nás nemôžu uraziť...štatistika je nepresný výsledok presných čísiel. Ale trvám na tom, že Peugeot stál za niečo v 80-90 rokoch, tak do roku 2002-3. Odvtedy ide dole vodou. Potápa ho elektronika, FAP filtre. Musím uznať, že ma vždy doviezol domov, ani raz som /zatiaľ/ nemusel volať odťah. Ale je pravda, že pri japonských autách by ma ani nenapadlo sa obávať nejakej závažnej poruchy. Ak by som mohol poradiť fabrike: vrátiť sa ku koreňom výroby: Vyrábať jednoduché, aj dizajnovo, priestranné autá, s kvalitným hlbokým lakom, ľahkou karosériou, vynikajúcimi jazd.vlastnosťami, žiadne hliníkove podvozky a pod. nezmysly na eur. a naše!! "cesty" nepatria. cca 1.750 kg novej C5 je výsmech, moja 607 HDi váži v plnke 1620, každý kilogram cítiť. Aj keď dizajnovo predbehla dobu, dnes ju nenápadne kopíruje W, Opel a pod. s padajúcim zadkom a "rybím" tvarom a v čase vzniku 1999 bola nevšedným zjavom, dnes konkuruje iba cenou, výbavou a priestorom. Ale možno som iba rozmaznaný, cca 250.000 km na tach. už dáva nejaké právo na poruchy FAP, ale na predchádzajúcich P som jazdil prakticky bez závažnejších závad. A podstatne viac. Ale čerpal som poznatky z AUTObildu, tam jasne do roku 2002-3 Peugeot dominoval v kvalite aj spoľahlivosťou nad W, Škodou, Mercedesom, Oplom, Fiat a pod. Za roky 2006-2008 je BEZNÁDEJNE posledný...ale v PSA sú spokojní...P.S. Férovejšie by bolo uvádzať na STK stav KM, je rozdiel, či najazdím 100.000 za 8 rokov, alebo do roka v plnom tempe. Pričom paradoxne budem viac nas...tý, keď mi kľakne pri každodennom drvení auta. Lebo práca nepočká, sú stresy a tak si to odnesie auto...Psychológia je sviňa...
a spočítal jsem průměrnou spolehlivost ze všech let r.v. p.406 a škody octavia. Doufám že definitivně důkaz toho kdo má pravdu. Takže: š octavia prům. 42,25 místo. P 406 58,18 místo. Jsem zvědav kdo se tomuto postaví.Nepodepisuji se schválně, protože by následovala vlna urážek a nadávek.
nevycucal z nosa. Dole uvedené píšu Nemci... Na Peugeote ma najviac s...e servis a importér. Ak niečo chcem, technické údaje a pod. NEMAM šancu. V servisoch sú chlapci, čo sa učili v škole na motoroch MB Škoda 100...o nejakej otvorenosti zo strany dovozcu a servisu ani stopy.../tech. údaje nemyslím reklamné bláboly, ale technické výkresy, ktoré majú k dispozícii mechanici. S banálnosťami potom chodím ako s hnačkou do servisu, tam málokedy vedia o čo kráča, najschopnejší utekajú, majitelia sú často voči mechanikom ako psy, tí sa potom takto isto správajú k zákazníkom...ale to je už asi všade tak, česť výnimkám.
sa podpíšte, alebo tak sa voláte? Čudné to meno... V 406 je miesta až, až. Po Passate má najväčší priestor v triede. A je pohodlnejšie a tichšie. Mal som možnosť porovnávať. Nehovoriac o technickej úrovni. V 95 bola 406 na špici v triede. Bez samochvály.PSA ide od roku 2004 dole vodou. Dovtedy bola jasne lepšia než Mercedes, W, OPEL a pod. A 406 10 ročná je kvalitnejšia a spoľahlivejšia než konkurencia v triede. Aj Xantia je OK. Renault bol štátny podnik, tak aj vyzeral. Odkedy sa spojil s Nissanom, ide ku dnu aj Nissan...P 407 by mohla byť pre niekoho sklamaním, pre mňa určite. Ani ryba ani rak. Ale Passat to tiež nevyhral. Dobré autá sa už v strednej triede jednoducho NEVYRÁBAJÚ...už iba s reklamou zlou, slabšou a drahou. TOTO je jediný rozdiel. Ale 406 deklasuje Passat z rovnakého roku výroby. O nejakej Oktávii a pod.nehovoriac. P.S. 406 coupé mala svojho času najlepšie brzdy na svete v 3.0, sedan slabšie. Ale coupé je dizajnovo najkrajšie dvojdverové auto 90 rokov. 407 coupé mu nesiaha po členky. Bohužiaľ, je rok 2008....už Kórejci budú čoskoro krajší a spoľahlivejší...
xantie převálcovala německé vozy????ve spolehlivosti?vždyť xantie je krám který má složitou hydrauliku nákladnou na servis.Je to pořád jenom francouz(elektrika, motory, ).A 406 i laguna jsou plečky které nic nevydrží a pořád se serou všichni to říkají..možná jen hezky vypadají. a tu statistiku nebo co si vyblil odkud? z xantiaclubu nebo renaultclubu?
Stačí se podívat na TUV testy spolehlivosti(které vydávají NĚMCI)..P406(nebo laguna I) je na úrovni octávek, passatů, fábií, takové toledo je na tom ještě o kousek hůř.A třeba citroen xantie německé konkurenty ve spolehlivosti docela slušně převálcovala. Tak kde berete tu kvalitu německých aut oproti franckům?
nesuhlasim s tvojim nazorom uz len preto ze nemecke auta su podla mna viac kvalitne ako francuzske zavisi aj od toho ako s akto stara o auto... ked budem mat francuzske auto a rozbijem ho po 300km a nemecke o ktore s abudem starat mi vydrzi ovela dlhšie takze je to zavisle od toho ako sa k auto dotycny majitel chová
100km? phe, ja mel tu cest jet v Octavce na zadnich sedadlech 15km a mel jsem problemy se po te ceste dostat ven,protoze mi uplne zdrevenely nohy. V soucasnostim mam Citroen XM Break, takze vim, co znamena prostorny rychly vuz :), ale pazouta 406 v kombajnu bych bral take, je to nesporne krasny vuz a neslysel jsem, ze by s nim nekdo mel vyraznejsi problemy (na rozdil od XM, kdo vi, ten vi).
Mam taky ,406 3 roky.Nadmiru spokojen.Ten blazen,co tvrdi,že tam je malo mista,at si zkusi sednout na 100 km na zadni sedadlo do octavky.S tim vychvalovanim těch něm-českych šmejdu už by se mělo přestat.Ještě 3 roky a pujdu do 407.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
15:56
No mi zase francouzský a nikdo si taky nestěžuje!
23.05.2011 | 20:59:14 | luke20 Reagovat
nepoznas lepsie auto ako golf V? nemyslis vazne
27.01.2010 | 16:21:20 | Reagovat
no tak to asi nevies co je auto ak su francuzske auta lepsie ako nemecke tak tomu neverim a je to uplna blbost!ja mam golfaIV a lepsie auto nepoznam vacsina mojich znamych ma nemecke auta bud Wv alebo opel a nikdy som nepocul nejake staznosti!
27.01.2010 | 15:56:06 | Reagovat
Dotaz
Zdravím všechny,
s výše uvedenými doporučeními můžu souhlasit. Mám sice 1,8 l benzín a nezlobil bych se za silnější, ale doposud spokojenost. Až doteď... Na dalnici mi kontrolka oleje hlásila, že mi došel olej a při zastavení a pohledu do motoru, byl celý motor zanesen od oleje. Pravděpodobně, jak klínový řemen rozhazoval olej po motoru. S kamarádem automechanikem jsem motor několik hodin prohlíželi, zkoušeli odkrýt možné závady a nic... Po vyčištění a dolití oleje auto normálně startuje a funguje. Máte-li někdo podobnou zkušenost a echo na možnou závadu, prosím piště na výše uvedený mail. Díky, Honza
27.12.2009 | 11:50:35 | Honza Reagovat
Citroen nepotřeboval nikde přebírat žádnou štafetu pěkných aut. Citroen je už 90 let TVURCEM krásných aut. (Bylo jedno období, kdy nějakým omylem zaměstnali špatného designéra - výplody AX, Xara - hrůza), ale jinak od 2CV, přes Avant, DS, XM, Xantia a další to byly a jsou klenoty. Spíš Peugeot se od Citroenu naučil kráse.
27.11.2009 | 22:35:40 | Reagovat
pažout
Ano, aj my sme si ho kupili tu na SR, v Skalici a jak som ho zbadal v bazare, tak sa mi zapáčil. Hlav ne v tej bledomodrej metalíze s elektronmi. Mám 2.0 HDi, malo najazdených 164 tisíc a šlape výborne. Velmi pekné auto, snád najkrajšie od peugeotu.
27.11.2009 | 21:35:38 | Mr.Mirec Reagovat
Neviem ako je to vlastne
s tou hmotnosťou, ale 2,2 HDi v C5 NOVEJ váži podľa údajov výrobcu cca1.750 kg. Al. podľa prospektov.
V PSA prevzal štafetu výroby pekných a dizajnovo vydarených áut práve Citroen. Aj keď paradoxne NOVÝ je užší a menej priestorovo komfortný, než staršia verzia, je ťažší a menej priehľadný.
V NR bola C5 na predaj v combi, čierna metalíza, 2.0 HDi v takmer plnke za cca 26.000 EUR.
Ak by: 1. Bol tam motor 2,2 biturbo HDi, 2. Mala hrubšiu výplň dverí na odkladanie si ľavého lakťa pri riadení, 3. Nebola celá v čiernom prevedení/myslím interiér/....tak už asi zaparkuje u mňa....
Jedno z najkrajších combi na trhu. Vlastne najkrajšie. Seat EXEO tam trčal ako výsmech "schopností" Seatu a koncernu W...
08.10.2009 | 09:03:47 | ľuboš Reagovat
Nová C5 váži od 1.503 kg (1.6 HDi) po 1.766 (2.7 V6 HDi) a benzínové od 1.510 (1.8) po 1.725 (3.0 V6), takže ľubošom spomínaných cca 1.750 nie je zrovna na mieste, iba ak pri šesťvalcoch. Napr. C5 Tourer 2.0 HDi s najvyššou výbavou váži 1.550 kg. Pre porovnanie menšie BMW 320 xD váži 1.665. Takže výbava a snaha o robustnejšie materiály sa musí niekde prejaviť.
A ešte niečo. Anonymous je určite Ing. Pelikán, nakoľko sa bojí, že ak sa podpíše, budú nasledovať nadávky.
12.11.2008 | 12:12:39 | Petrík Reagovat
Iba dodatok:
na 307 odchádzajú zotrvačníky 1,6 HDi /aj na Mazdách 3 a pod/ už po cca 100.000 km. Paradoxne, na ťažšiej a viac zaťažovanej 2,2 HDi vydrží aj 300-350.000 km. Nie je to tým, že bola vyvýjaná v min. storočí? Keď sa ešte nebralo všetko cez náklady a čím lacnejšie? Nehovoriac o tom, že 607 má mäkčené plasty všade, aj spodnej časti str. tunela, zatiaľ W Passat je v interiéri tvrdý až strach..
12.11.2008 | 10:29:40 | ľuboš Reagovat
Nejdeme sa tu urážať,
tí ktorí si tu nadávajú nás nemôžu uraziť...štatistika je nepresný výsledok presných čísiel. Ale trvám na tom, že Peugeot stál za niečo v 80-90 rokoch, tak do roku 2002-3. Odvtedy ide dole vodou. Potápa ho elektronika, FAP filtre. Musím uznať, že ma vždy doviezol domov, ani raz som /zatiaľ/ nemusel volať odťah. Ale je pravda, že pri japonských autách by ma ani nenapadlo sa obávať nejakej závažnej poruchy. Ak by som mohol poradiť fabrike: vrátiť sa ku koreňom výroby: Vyrábať jednoduché, aj dizajnovo, priestranné autá, s kvalitným hlbokým lakom, ľahkou karosériou, vynikajúcimi jazd.vlastnosťami, žiadne hliníkove podvozky a pod. nezmysly na eur. a naše!! "cesty" nepatria. cca 1.750 kg novej C5 je výsmech, moja 607 HDi váži v plnke 1620, každý kilogram cítiť. Aj keď dizajnovo predbehla dobu, dnes ju nenápadne kopíruje W, Opel a pod. s padajúcim zadkom a "rybím" tvarom a v čase vzniku 1999 bola nevšedným zjavom, dnes konkuruje iba cenou, výbavou a priestorom. Ale možno som iba rozmaznaný, cca 250.000 km na tach. už dáva nejaké právo na poruchy FAP, ale na predchádzajúcich P som jazdil prakticky bez závažnejších závad. A podstatne viac. Ale čerpal som poznatky z AUTObildu, tam jasne do roku 2002-3 Peugeot dominoval v kvalite aj spoľahlivosťou nad W, Škodou, Mercedesom, Oplom, Fiat a pod. Za roky 2006-2008 je BEZNÁDEJNE posledný...ale v PSA sú spokojní...P.S. Férovejšie by bolo uvádzať na STK stav KM, je rozdiel, či najazdím 100.000 za 8 rokov, alebo do roka v plnom tempe. Pričom paradoxne budem viac nas...tý, keď mi kľakne pri každodennom drvení auta. Lebo práca nepočká, sú stresy a tak si to odnesie auto...Psychológia je sviňa...
12.11.2008 | 10:09:23 | ľuboš Reagovat
Dal jsem si práci
a spočítal jsem průměrnou spolehlivost ze všech let r.v. p.406 a škody octavia. Doufám že definitivně důkaz toho kdo má pravdu. Takže: š octavia prům. 42,25 místo. P 406 58,18 místo. Jsem zvědav kdo se tomuto postaví.Nepodepisuji se schválně, protože by následovala vlna urážek a nadávek.
12.11.2008 | 09:37:52 | ANONYMOUS Reagovat
do prčic, psi, pardón,
ospravedlňujem sa
11.11.2008 | 23:10:11 | ľuboš Reagovat
Dodatok: toto som si
nevycucal z nosa. Dole uvedené píšu Nemci... Na Peugeote ma najviac s...e servis a importér. Ak niečo chcem, technické údaje a pod. NEMAM šancu. V servisoch sú chlapci, čo sa učili v škole na motoroch MB Škoda 100...o nejakej otvorenosti zo strany dovozcu a servisu ani stopy.../tech. údaje nemyslím reklamné bláboly, ale technické výkresy, ktoré majú k dispozícii mechanici. S banálnosťami potom chodím ako s hnačkou do servisu, tam málokedy vedia o čo kráča, najschopnejší utekajú, majitelia sú často voči mechanikom ako psy, tí sa potom takto isto správajú k zákazníkom...ale to je už asi všade tak, česť výnimkám.
11.11.2008 | 23:06:08 | ľuboš Reagovat
Pre anonyma, aspoň
sa podpíšte, alebo tak sa voláte? Čudné to meno... V 406 je miesta až, až. Po Passate má najväčší priestor v triede. A je pohodlnejšie a tichšie. Mal som možnosť porovnávať. Nehovoriac o technickej úrovni. V 95 bola 406 na špici v triede. Bez samochvály.PSA ide od roku 2004 dole vodou. Dovtedy bola jasne lepšia než Mercedes, W, OPEL a pod. A 406 10 ročná je kvalitnejšia a spoľahlivejšia než konkurencia v triede. Aj Xantia je OK. Renault bol štátny podnik, tak aj vyzeral. Odkedy sa spojil s Nissanom, ide ku dnu aj Nissan...P 407 by mohla byť pre niekoho sklamaním, pre mňa určite. Ani ryba ani rak. Ale Passat to tiež nevyhral. Dobré autá sa už v strednej triede jednoducho NEVYRÁBAJÚ...už iba s reklamou zlou, slabšou a drahou. TOTO je jediný rozdiel. Ale 406 deklasuje Passat z rovnakého roku výroby. O nejakej Oktávii a pod.nehovoriac. P.S. 406 coupé mala svojho času najlepšie brzdy na svete v 3.0, sedan slabšie. Ale coupé je dizajnovo najkrajšie dvojdverové auto 90 rokov. 407 coupé mu nesiaha po členky. Bohužiaľ, je rok 2008....už Kórejci budú čoskoro krajší a spoľahlivejší...
11.11.2008 | 22:57:34 | ľuboš Reagovat
kráviny
xantie převálcovala německé vozy????ve spolehlivosti?vždyť xantie je krám který má složitou hydrauliku nákladnou na servis.Je to pořád jenom francouz(elektrika, motory, ).A 406 i laguna jsou plečky které nic nevydrží a pořád se serou všichni to říkají..možná jen hezky vypadají. a tu statistiku nebo co si vyblil odkud? z xantiaclubu nebo renaultclubu?
11.11.2008 | 22:18:24 | Reagovat
taky nesouhlasím
Stačí se podívat na TUV testy spolehlivosti(které vydávají NĚMCI)..P406(nebo laguna I) je na úrovni octávek, passatů, fábií, takové toledo je na tom ještě o kousek hůř.A třeba citroen xantie německé konkurenty ve spolehlivosti docela slušně převálcovala. Tak kde berete tu kvalitu německých aut oproti franckům?
11.11.2008 | 17:45:08 | jašin Reagovat
nesuhlasim
nesuhlasim s tvojim nazorom uz len preto ze nemecke auta su podla mna viac kvalitne ako francuzske zavisi aj od toho ako s akto stara o auto... ked budem mat francuzske auto a rozbijem ho po 300km a nemecke o ktore s abudem starat mi vydrzi ovela dlhšie takze je to zavisle od toho ako sa k auto dotycny majitel chová
11.11.2008 | 15:29:00 | Reagovat
Ja mam 406 v Anglicku.2,OL turbo benzin.Tiez som spokojny.Ja vzim 125 kg.Meriam 187 cm a miesta mam az az.
29.05.2008 | 12:58:55 | Markyz Reagovat
Souhlasím s kolegama francouzema mám doma 406ku kombi a řeknu vám tančit by se v ní dalo. a legálně naložím i sedm pasažérů. (7 místný)
29.06.2007 | 11:46:45 | Zdenál Reagovat
souhlasim s Liborem
100km? phe, ja mel tu cest jet v Octavce na zadnich sedadlech 15km a mel jsem problemy se po te ceste dostat ven,protoze mi uplne zdrevenely nohy. V soucasnostim mam Citroen XM Break, takze vim, co znamena prostorny rychly vuz :), ale pazouta 406 v kombajnu bych bral take, je to nesporne krasny vuz a neslysel jsem, ze by s nim nekdo mel vyraznejsi problemy (na rozdil od XM, kdo vi, ten vi).
14.03.2007 | 16:23:48 | uaaaa Reagovat
souhlasim
Mam taky ,406 3 roky.Nadmiru spokojen.Ten blazen,co tvrdi,že tam je malo mista,at si zkusi sednout na 100 km na zadni sedadlo do octavky.S tim vychvalovanim těch něm-českych šmejdu už by se mělo přestat.Ještě 3 roky a pujdu do 407.
06.03.2007 | 22:29:35 | Libor Reagovat
Golf v servise
hmm a ja zase vidim co maji lidi trable s novejma pazoutama....
08.01.2007 | 16:00:30 | krakatit Reagovat
406 a dostatek mista? ty jsi invalida, ze namas nozicky?
08.01.2007 | 12:30:03 | Reagovat