Rok výroby:1999Typ motoru:2.0 16v benzím (97 kWStav km při koupi:115 000 kmStav km nyní:116 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:9,3 l/100 kmVloženo:16. 5. 2008
Auto je dovezené z Holandska, nezná proto české rozbité silnice a také sníh, resp. sůl na silnicích.
Sloužilo opravdu jako rodiné, což dokazuje jednak malůvka pastelkou na čalounění pravých zadních dveřích, jednak "poklady", které jsem nalezl pod zadními sedačkami (směs sušenek, bonbónů, pastek, víček od fixů atd. :-)
Jinak je auto v bezvadném stavu a je na něm vidět, že mělo hodně pečlivého majitele (např. datum výměny brzdové kapaliny napsaný na nádržce pro brzd. kap.)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Velice tiché a pohodlné auto na delší vzdálenosti, ideální rodinný vůz, obrovský kufr. K pohodě na palubě přispívá i bohatá výbava ( v mém případě skoro plná) vč. automatické klimatizace, kožených sedaček s vyhříváním a el. nastavením, odstřikovačem světel atd.
Auto je, vzhledem ke svým rozměrům, překvapivě obratné a dobře manévrovatelné, k výhledu ven všemy směry také nemám žádných připomínek, jen si člověk musí zvyknout, že všechny rohy jsou poněkud dál. Při parkování jsou samozřejmě limitující rozměry auta, 4,75m dlouhý vůz do mezery Fabii, které ještě zbývalo nějakých půl metru na každé straně na pohodlné vyjetí, prostě nasoukat nejde :-) a při parování vedle sebe je také lepší neparkovat v mezeře, kde obě vedlejší auta stojí kolama na vnitřích stranách.
406-ka není žádným sportovním náčiním, spíše jí vyhovuje klidná, plnulá jízda, zároveň však rozhodně není brzdou provozu.
Jestli má tvůj motor 99kW, pak se jedná o verzi po faceliftu (černá mřížka chladiče, místo lakované lišty) a tuten motor má o něco nižší spotřebu než moje starší verze 97 kW. Spotřeba v TP mém případě je 9,5 l/100km, takže i z tohoto pohledu je vše OK. Jinak "příliš šetrné" zacházení s plynovým pedálem = podtáčení motoru, motor má nejradši otáčky okolo vrcholu kroutícího momentu (v mém případě 4200 ot/min), má za následek nedostatečné spalování benzínové směsy a usazování nespáleného carbonu na sedlech pístů a okolo pístních kroužků a může vest až k zadření motoru. Proto si myslím, že je lepší dopřát autu pár "deci" navíc, než měnit motor. Jinak přeji tobě a tvojí 406 mnoha štatných km.
Mam tiez 406 brake 2.0 16 ventil 99 Kw. spotreba je 8 litrov co je na take velke a priestorne auto celkom prijatelne s ohladom na to, ze pouzivam viac plyn ako setrenie. mam ho rok. kupil som ho ojazdene, hned som vymenil rozvody s olejom a vsetky filtre. je to moj milacik urobil som60 000 kilometrov bez poruchy. dorobil som si podsvietenie kluciek z vonku aj z vnutra, pristrojovku som prerobil na modre podsvietenie, je v plnej vybave okrem koze. som velmi spokojny,
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
Ahoj Ricardo,
Jestli má tvůj motor 99kW, pak se jedná o verzi po faceliftu (černá mřížka chladiče, místo lakované lišty) a tuten motor má o něco nižší spotřebu než moje starší verze 97 kW. Spotřeba v TP mém případě je 9,5 l/100km, takže i z tohoto pohledu je vše OK.
Jinak "příliš šetrné" zacházení s plynovým pedálem = podtáčení motoru, motor má nejradši otáčky okolo vrcholu kroutícího momentu (v mém případě 4200 ot/min), má za následek nedostatečné spalování benzínové směsy a usazování nespáleného carbonu na sedlech pístů a okolo pístních kroužků a může vest až k zadření motoru. Proto si myslím, že je lepší dopřát autu pár "deci" navíc, než měnit motor.
Jinak přeji tobě a tvojí 406 mnoha štatných km.
03.06.2008 | 09:45:48 | Arthur Reagovat
Super
Mam tiez 406 brake 2.0 16 ventil 99 Kw. spotreba je 8 litrov co je na take velke a priestorne auto celkom prijatelne s ohladom na to, ze pouzivam viac plyn ako setrenie. mam ho rok. kupil som ho ojazdene, hned som vymenil rozvody s olejom a vsetky filtre. je to moj milacik urobil som60 000 kilometrov bez poruchy. dorobil som si podsvietenie kluciek z vonku aj z vnutra, pristrojovku som prerobil na modre podsvietenie, je v plnej vybave okrem koze. som velmi spokojny,
27.05.2008 | 01:11:01 | Ricardo Reagovat