Rok výroby:2001Typ motoru:2,2 HDiStav km při koupi:115 230 kmStav km nyní:196 210 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:10. 6. 2011
Často svítí kontrolka motoru důvod nikdy nebyl odhalen ani v originál Peugeot. Auto ztratilo výkon - výměna EGR ventilu. Vadné relé spínání vyhřívání zadního okna - věčně hřálo. Přední a zadní náprava - kapitola sama o sobě. Startér neprotočil motorem ani přes startovací kabely - zadřený alternátor. Únik chladícího plynu v klimatizaci přes kompresor - nový 8000kč. Nová spojka 9500kč. Dál jen klasické výměny a drobné poruchy.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jinak vzhled pěkný, komfort solidní, prostor parádní. Trochu chlučnějsí motor, ale jen studený nebo při vysokých otáčkách. Slabé brzdy, ale dá se na ně zvyknout. Spotřeba je hodně ovlivněna stylem jízdy, dá se jezdit kolem 5,8 i kolem 9,5 při normální jízdě po okreskách 6,6 - 7,4 je to divné, ale je to tak. Motor je dobrý opravdu silný, má široký rozsah otáček akorád do 1650otáček se mu moc nechce, ale pak je to dravec. Co se týče dalšího nákupu francouského auta tak u mě už asi ne, opravdu s ním nenám dobré zkušenosti, ale každý kus je originál.
Takže podľa všetkého nebol na zvolávačke, lebo sa jedna práve týkala kladiek, alebo napináka, neviem presne, po roku 2003 boli iné.
P.S. FAP je práve skoro ZADARMO:)). Je najlacnejší spomedzi všetkých značiek. Ale podľa všetkého bola zanedbaná údržba, alebo sa klíma nezapínala aj v zime, aby sa kompresor premazal. Dúfam, že Vám nekľaknú rozvody. To by už boo auto za "hubičku":))
Tak to je ranec, ale teď s toho nic nebude včera se mi to zase pokazilo. Tentokrát kladková řídel praskl mi ten simerink takže se tam ta kladka mele a dělá kravál, že se lidi otáčejí. Díly v Peugeotu výjdou na 5tis + práce. A zrovna včera než se mi to pokazilo sem koupil kompresor klimatizace, přední brzdové kotouče a destičky...Nechcete někdo to auto koupit?? :-)
je i s FAPem, na to bacha. Verze bez něj má 80 kW, verze 2,0 HDi FAP má 79kW. Řešení je FAP vyhodit, dělá to firma v Bystřici nad Pernštejnem. Já osobně jsem ho raději vyměnil za nový. (též 406 2,2HDi)
Dobrý večer. To, že to auto má najeto 300 i vic tisíc km je dost možné a já si to taky myslím. Servis nemám jeden, ale několik jak v čechách tak na moravě podle toho kde se co pokazí. Nenám žádný vyhrazený servis kam zajdu tam zajdu. FAP filtr jsem neměnil, ale při poslední diagnostice mi bylo řečeno, že je třeba dolít aditiv. Ona ta poslední diagnostika mi celkově našla závad jako třeba chyba imobilizeru, nefunkčnost klimy ta se potvrdila tím kompresorem, nefunkčnost airbagu, nedostatek aditiv atd. Všechno prý bylo způsobeno podpětím právě kvůli toho zadřeného alternátoru tak nevím. Jestli někdy bylo na svolávačce nevím na to se zajdu zeptat - servisku samozdřejmě nemám. Kontrolka se mi nejčastěji rozsvítila na dalnici a na displeji to psalo v překladu něco ohledně životního prostředí, že ho nějak ničím a to i po výměně EGR ventilu. Je pravda, že brzdy sem zatím nedělal jen zadní a to i ty na ruční brzdu na přední se chystám. Ale jsou slabé od začátku co ho mám. Děkuju za reakce.
Docela velká na 2.2HDI mám 2.0 16v rok výroby 2000 taky break.A při normální jízdě tak kolem 10l -11l ve městě.Což o proti 9,5l není zase takoví rozdíl ,někde bude chyba.1.8 16v má spotřebu tak kolem 8.5.9L.Slabé brzdy mě ,to tedy nepřijde.Zkusit nechat odvzdušnit a nechat to zkontrolovat.A jak říkal Luboš změnit servis ,není možný aby nepřišly na to proč to svítí.
Čo tak vymeniť SERVIS?!! To čo tam máte za hlupáčikov, že Vám nevedia nájsť chybu?
Nepíšete, koľko máte km, /tým, ktoré uvádzate sa NEDA veriť:))/ ak ste už vymenili FAP filter, tak pozrite senzor DIFERENČNYCH tlakov, stojí okolo 1.500 KČ, podľa porúch máte baj očko 300 a viac km.
Pri tomto type poruchy tiež svieti kontrolka motora a ide v núdzovom režime, ťažko sa hľadá. Treba si zistiť, či v prvých rokoch, kedy boli zvolávačky, auto ich aj absolvovalo, zápis v servise./
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
To je zbytočné, akurát, čo sa zbytočme zvyšuje spotreba a znižuje výkon motora....
Ak je automatický mód, tak stlačiť a vypnúť AC....:))
19.06.2011 | 09:34:29 | ľuboš Reagovat
klima
se na 406 zapíná automaticky pořád, aspon u mě, přes klimu topí, i když je třeba -20...
17.06.2011 | 23:42:50 | Jirke Reagovat
Takže podľa všetkého nebol na zvolávačke, lebo sa jedna práve týkala kladiek, alebo napináka, neviem presne, po roku 2003 boli iné.
P.S. FAP je práve skoro ZADARMO:)). Je najlacnejší spomedzi všetkých značiek. Ale podľa všetkého bola zanedbaná údržba, alebo sa klíma nezapínala aj v zime, aby sa kompresor premazal.
Dúfam, že Vám nekľaknú rozvody. To by už boo auto za "hubičku":))
14.06.2011 | 23:12:26 | ľuboš Reagovat
Majitel
Tak to je ranec, ale teď s toho nic nebude včera se mi to zase pokazilo. Tentokrát kladková řídel praskl mi ten simerink takže se tam ta kladka mele a dělá kravál, že se lidi otáčejí. Díly v Peugeotu výjdou na 5tis + práce. A zrovna včera než se mi to pokazilo sem koupil kompresor klimatizace, přední brzdové kotouče a destičky...Nechcete někdo to auto koupit?? :-)
14.06.2011 | 19:18:13 | Reagovat
Na SVK stojí cca 7.000 SKK repasovaný, vydrží od 80-200.000 km,/záleží od roku výroby, po 2004 vyše 180.000 km/ plus močovina, za asi 4.000 SKK.
Práca na 2-3 hodinky.
13.06.2011 | 22:48:42 | ľuboš Reagovat
Majitel
A kolik Vás ten FAP stál když jste ho měnil??
13.06.2011 | 21:32:46 | Reagovat
2,0 HDi ve 406
je i s FAPem, na to bacha. Verze bez něj má 80 kW, verze 2,0 HDi FAP má 79kW.
Řešení je FAP vyhodit, dělá to firma v Bystřici nad Pernštejnem.
Já osobně jsem ho raději vyměnil za nový. (též 406 2,2HDi)
12.06.2011 | 11:09:55 | Jirke Reagovat
no jo tak to je jasne. FAP je v haji. zivotni prostredi je svina. Proto to nejede a kor na dalnici. Priste kupovat 2.0 HDI. Ten je bez fapu.
11.06.2011 | 20:55:19 | Reagovat
reakce
Dobrý večer. To, že to auto má najeto 300 i vic tisíc km je dost možné a já si to taky myslím. Servis nemám jeden, ale několik jak v čechách tak na moravě podle toho kde se co pokazí. Nenám žádný vyhrazený servis kam zajdu tam zajdu. FAP filtr jsem neměnil, ale při poslední diagnostice mi bylo řečeno, že je třeba dolít aditiv. Ona ta poslední diagnostika mi celkově našla závad jako třeba chyba imobilizeru, nefunkčnost klimy ta se potvrdila tím kompresorem, nefunkčnost airbagu, nedostatek aditiv atd. Všechno prý bylo způsobeno podpětím právě kvůli toho zadřeného alternátoru tak nevím. Jestli někdy bylo na svolávačce nevím na to se zajdu zeptat - servisku samozdřejmě nemám. Kontrolka se mi nejčastěji rozsvítila na dalnici a na displeji to psalo v překladu něco ohledně životního prostředí, že ho nějak ničím a to i po výměně EGR ventilu. Je pravda, že brzdy sem zatím nedělal jen zadní a to i ty na ruční brzdu na přední se chystám. Ale jsou slabé od začátku co ho mám. Děkuju za reakce.
11.06.2011 | 20:06:07 | millann Reagovat
Kontrolka
Kdy to začal osvítit tak kontrolka po výměně nějakého dílu ,nebo zničeho nic a nic tomu nebylo.
11.06.2011 | 15:18:52 | luke20 Reagovat
Spotřeba
Docela velká na 2.2HDI mám 2.0 16v rok výroby 2000 taky break.A při normální jízdě tak kolem 10l -11l ve městě.Což o proti 9,5l není zase takoví rozdíl ,někde bude chyba.1.8 16v má spotřebu tak kolem 8.5.9L.Slabé brzdy mě ,to tedy nepřijde.Zkusit nechat odvzdušnit a nechat to zkontrolovat.A jak říkal Luboš změnit servis ,není možný aby nepřišly na to proč to svítí.
11.06.2011 | 15:14:04 | luke20 Reagovat
Čo tak vymeniť SERVIS?!! To čo tam máte za hlupáčikov, že Vám nevedia nájsť chybu?
Nepíšete, koľko máte km, /tým, ktoré uvádzate sa NEDA veriť:))/ ak ste už vymenili FAP filter, tak pozrite senzor DIFERENČNYCH tlakov, stojí okolo 1.500 KČ, podľa porúch máte baj očko 300 a viac km.
Pri tomto type poruchy tiež svieti kontrolka motora a ide v núdzovom režime, ťažko sa hľadá.
Treba si zistiť, či v prvých rokoch, kedy boli zvolávačky, auto ich aj absolvovalo, zápis v servise./
Mimochodom, spotreba je sakra vysoká.
11.06.2011 | 14:54:58 | ľuboš Reagovat