Destičky, kotouče, klínový řemen, hadice turba, hadice od posilovače řízení, gumy a provozní kapaliny.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Co se týče Francouzkých aut, tak si myslímm že to jsou sice pohodlná a hezká autam ale ne moc kvalitní(oproti Německým). 406 sedan v 2,0 HDI(110PS)se mi jevila jako dobrá volba oproti benzínu. Hned po několika stech kilometrech mě překvapilo svou spotřebou. Dálníce při cca 110km/h cca 4,5-5l, město tak 6-7l. Při opravdu ostré jízdě však spotřeba nestoupla přes 8,5l.
Do Prahy auto pohodlné,ale na okresky určitě ne. Možná, že je až moc měkké. Jinak design bych hodnotil na 1 s hvězdičkou prostě nádhera a motor s Common-Railem tak 1-.
Já jsem naštěstí pořídil 2.0 16v 99kw ,a řekl bych že na auto s takovou váhou jen akorát.Chtěl jsem benzin protože Diesel byl samí 66kw ,a v okolí kde bydlím ,tak nebyl 2.2HDI a jezdit mimo se mě nikam pro to nechtělo.Pokud máš 66kw tak to chápu je to slabí ,dostačující je ještě 1.8 16v 85kw ,je o něco 200kg lehčí jak 2.0 takže to dává taky dobře .
Jsou firmy zabívající se chiptuningem navýší se výkon a kruťák a klesne zmírna i spotřeba, takže s tohodlectoho 2.0 HDI 80KW na 106KW, 250NM na 320NM a to je na tak spořivej motor s parádním zátahem vod spoda hodně slušný a narozdíl od předraženejch "německejch" vozidel má tenhle PEUGEOT tak skvělý a měkounký sedačky že ani do Chorvatska mě řiť téměř nebolela a můžu to srovnat : předtím jsem vlastnil Škodu Fabia 1.9 TDI nákupní cena úplně stejná 165000 a můžu říct, že ZLATEJ PEUGEOT. AŤ ŽIJOU ŽABOŽROUTI!!!!!!!!!!!
Mám P406 2.0 HDI 110 HP a nepřipadá mi až tak líný...Somozřejmě, mladý střelec si tohle nekoupí, já chtít sportovní svezení jdu do BMW nebo nějakýho hothatch 200 koní
A6 proti P406 opravdu asi nelze srovnávat... Ale na konci roku 2004 by A6 těžko stála nějakých 250 tisíc jako P406 a dnes byste A6 taky asi nepořídili za 200 tisíc v dýzlu a v plný palbě? Mě 406 stačí.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
kw
Já jsem naštěstí pořídil 2.0 16v 99kw ,a řekl bych že na auto s takovou váhou jen akorát.Chtěl jsem benzin protože Diesel byl samí 66kw ,a v okolí kde bydlím ,tak nebyl 2.2HDI a jezdit mimo se mě nikam pro to nechtělo.Pokud máš 66kw tak to chápu je to slabí ,dostačující je ještě 1.8 16v 85kw ,je o něco 200kg lehčí jak 2.0 takže to dává taky dobře .
22.03.2011 | 02:35:51 | luke20 Reagovat
Tož...
než čipovat 2,0 HDi 80kW, proč nekoupit rovnou 2,2 16v HDi? Ten jede výborně, a nikdo mě nenamluví, že nejlepší je nechat motor bez zásahů ...
11.01.2011 | 15:21:16 | Reagovat
Co takhle CHIP?
Jsou firmy zabívající se chiptuningem navýší se výkon a kruťák a klesne zmírna i spotřeba, takže s tohodlectoho 2.0 HDI 80KW na 106KW, 250NM na 320NM a to je na tak spořivej motor s parádním zátahem vod spoda hodně slušný a narozdíl od předraženejch "německejch" vozidel má tenhle PEUGEOT tak skvělý a měkounký sedačky že ani do Chorvatska mě řiť téměř nebolela a můžu to srovnat : předtím jsem vlastnil Škodu Fabia 1.9 TDI nákupní cena úplně stejná 165000 a můžu říct, že ZLATEJ PEUGEOT.
AŤ ŽIJOU ŽABOŽROUTI!!!!!!!!!!!
31.03.2007 | 11:57:18 | carver Reagovat
pro mladé střelce?
Mám P406 2.0 HDI 110 HP a nepřipadá mi až tak líný...Somozřejmě, mladý střelec si tohle nekoupí, já chtít sportovní svezení jdu do BMW nebo nějakýho hothatch 200 koní
10.08.2006 | 15:04:49 | jarda Reagovat
nelze srovnat
A6 proti P406 opravdu asi nelze srovnávat...
Ale na konci roku 2004 by A6 těžko stála nějakých 250 tisíc jako P406 a dnes byste A6 taky asi nepořídili za 200 tisíc v dýzlu a v plný palbě? Mě 406 stačí.
31.05.2006 | 11:13:03 | Jarda Reagovat
No to se taky nedivím... A6 se nedá rozhodně srovnávat s 406
Je to úplně jiná třída
29.12.2005 | 12:20:22 | jirkap Reagovat
Jestli ses vozil v A6, tak se ti ani nedivým. Jan málo aut by tě asi mohlo uspokojit víc.
17.01.2005 | 22:36:51 | Snador Reagovat