Rok výroby:2000Typ motoru:2.0 Hdi 80kwStav km při koupi:160 000 kmStav km nyní:266 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:21. 8. 2009
Pro lepší orientaci uvádím servis dle km. 160 000 - olej a filtr motor, vzd. filtr, olej v převodovce (auto špatně řadilo, po výměně výrazně lepší), chladící kapalina. 170 000 - přední kotouče a destičky, vlnovec výfuku. 179 000 - olej a filtr motor 192 000 - palivový filtr, řemenice na klice (cvakavý zvuk), žhavící svíčky-komplet. 198 000 - olej a filtr motor, vzd. fitr, kabinový filtr, zadní kotouče a destičky, olej v převodovce(preventivně, minule vypuštěn hnus) 218 000 - olej a filtr motor, palivový filtr(spíš prevence), kabinový filtr 230 000 - spojka (setrvačník v pořádku), kosti stab. z.náprava, naplnění klima, poslední díl výfuku, brzdová kapalina 234 000 - olej a filtr motor, kabinový filtr, vyčištění klima(zápach), vzduch filtr, zadní tlumiče 240 000 - komplet rozvody s vod. čerp. a drážkový řemen, z. náprava sp. tyče a geometrie 251 000 - park. brzda - obložení a lanovody, zadní destičky( zřejmě přidřený třmen), olej a filtr motor, vzd. filltr, kab. filtr, žhaviče komplet, prasklá trubka klimatizace,naplnění klima, 258 000 - výměna l.a p. přední pružiny, ložisko horního uložení, přední brzd. hadičky (praskla p. pružina) 266 000 - olej a filtr motor, vzduch filtr
Samozřejmě většinu prací tvoří běžná údržba.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Automobil jsem zakoupil ojetý po jednom majiteli (firma,jeden řidič) s řádně vedenou servisní historií (ověřeno v aut. servise). Při koupi velmi zachovalý, bez havárie, pouze horší řazení. Auto vlastním čtyři roky. Plusy: -pohodlí i na delší cesty -spotřeba běžně do 6 l -slušná výbava -akustický komfort -nadčasový design -odolnost korozi - slušné jízdní vlastnosti Minusy: -menší kufr (ale dostačující) -některé drahé chronické vady (setrvačník,řemenice atd.), ale to je bohužel u dnešních aut vcelku běžné -slabé brzdy -na mě řízení bez zpětné vazby -nevím proč ale mě jak spojka tak praklá pružina odešly na dovolené :-D.
Závěrem:-) Auto mám rád. I když mi připravilo pár nepříjemných překvapení tak to vše přebíjí kladné vlastnosti výše popsané.
po 160.000 km! 240.000 km je pri 1,6 HDi, 407. Mali ste šťastie, že Vám nepovedyli rozvody zbohom... Zotrvačník odišiel nesprávnym spôsobom jazdy....O riadení som si myslel tiež, po prestúpení z Primery, že je bez odozvy..., ale keď som si vyskúšal po ňom viacero áut, aj "prémiových", tak riadenie v 406 je z tých lepších... Priestorovo deklasuje dodnes autá strednej triesy. Nech slúži. Je to najlepší Francúz za posledných 10 rokov...A už dlho nič nebude lepšie. Uvidím C5, čo povie, až si ju vyskúšam...
Svou recenzi tady někde mám na stejné vozidlo. Po třech letech provozu ojetého P406 musím souhlasit, že klady převažují a rozhodně zatím nelituji. Auto mělo najeto určitě víc než ukazoval tachometr. Zvlášť s motory HDi je ideální na delší pohodové cestování. Chorvatsko 1000 km za den není problém (z toho cca 600 km po dálnici) bez zničení zad a těla. Auto se mě po třech letech provozu nepřekvapilo žádnou mimořádností, s výjimkou jedné závady v motoru, která jej znehybnila, naštěstí to bylo 1 km od bydliště. I po létech je to velmi dobré až výborné auto.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
Rozvody
Rozvody byly vyměněny samozřejmě podruhé. Poprvé při 120tis. km. Auto jsem znal a první výměnu ověřil v aut.servise. Já ho koupil při 160tis.
30.08.2009 | 18:46:24 | Libor Reagovat
Rozvody sa majú meniť
po 160.000 km! 240.000 km je pri 1,6 HDi, 407. Mali ste šťastie, že Vám nepovedyli rozvody zbohom...
Zotrvačník odišiel nesprávnym spôsobom jazdy....O riadení som si myslel tiež, po prestúpení z Primery, že je bez odozvy..., ale keď som si vyskúšal po ňom viacero áut, aj "prémiových", tak riadenie v 406 je z tých lepších... Priestorovo deklasuje dodnes autá strednej triesy.
Nech slúži. Je to najlepší Francúz za posledných 10 rokov...A už dlho nič nebude lepšie. Uvidím C5, čo povie, až si ju vyskúšam...
28.08.2009 | 13:45:07 | ľuboš Reagovat
Pažout má své kouzlo
Svou recenzi tady někde mám na stejné vozidlo. Po třech letech provozu ojetého P406 musím souhlasit, že klady převažují a rozhodně zatím nelituji. Auto mělo najeto určitě víc než ukazoval tachometr. Zvlášť s motory HDi je ideální na delší pohodové cestování. Chorvatsko 1000 km za den není problém (z toho cca 600 km po dálnici) bez zničení zad a těla. Auto se mě po třech letech provozu nepřekvapilo žádnou mimořádností, s výjimkou jedné závady v motoru, která jej znehybnila, naštěstí to bylo 1 km od bydliště. I po létech je to velmi dobré až výborné auto.
28.08.2009 | 13:32:41 | Jarda Reagovat