Rok výroby:1998
Typ motoru:1/8/benzin 16ventil
Stav km při koupi:148 000 km
Stav km nyní:170 000 km
Způsob řazení:manuál
Status vozu při koupi:ojetý
Jak dlouho auto používáte?
7 měsíců
Palivo:
Benzín
Průměrná spotřeba:
9 l/100 km
Vloženo:
25. 4. 2008
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
Stejný problém
Vyřešil to někdo už? Díky
25.12.2010 | 23:00:24 | Reagovat
Mam uplne identicky problem...
...na P306 1.8 8V. Diagnostika v Peugeot Bratislava prekvapajuco nic neodhalila, podla vyjadrenia skuseneho automechanika je to potenciometer skrtiacej klapky, takze vycistenie klapky nam uz nepomoze, je treba novu. Na moje auto stoji 531 EUR (!!!) - je to vela, suciastky na motory 1.8 su drahe (napr. na P306 1.4 stoji "iba" 320 EUR). K tomu si servis pripocita este cca 33 EUR za vymenu a nastavenie. Chystam sa to riesit buduci tyden, ale radsej nez Peugeot Bratislava vyskusam PF Auto v Lamaci. Mozno pri troche stastia sa ti ju podari zohnat zachovalu klapku lacnejsie na vrakovisku (hmm mne sa nepodarilo).
P.S.: Ak si Tvoj problem uz vyriesil, bola to ta klapka? Vdaka.
12.12.2009 | 22:11:38 | vegalogic Reagovat
na 90%
se jedná o závadu potenciometru škrtící klapky. Pokud nepomohlo vyčištění, je prodřené vinutí potenciometru. Měl jsem naprosto stejnou závadu na P 205 a musel se celý díl vyměnit. Mě to stálo cca 9000 Kč. V autorizovaném servisu. Právě ta 1. třetina potenciometru nejvíc trpí a většinou tam dojde k opotřebení. K závadě u mě došlo asi po 120 000 km. A je to prý bolest Pežotů této generace.
13.02.2009 | 23:28:14 | Standa Reagovat
ja mam p 406 2.16v ma najazdene 280000 a do teraz som nemal problem akurat s podpalenym ventilom a stabylizatorom zadnej napravy inac super voz a k tej pristrojovke tam ti odisiel cip nic strasne
13.02.2009 | 22:27:48 | lubo m Reagovat
Takovéto problémy odhalí diagnostika.Jinak P406 je i podle TUV testů docela spolehlivé auto, a úrovni octavie.Jen motor 1,8 16V mě zklamal. oproti dvoulitru 8v v laguně je o poznání lenošnější, a to má skoro stejný výkon.1,6 musí být dcela tragedie..
09.10.2008 | 09:09:53 | Tmáš Reagovat
oprava
http://www.peugeot-club.com/forum skus najst riesenie tu tam ti chalani poradia ako s tym vybabrat podlaopisu by tio mohlo byt aj palivove cerpadlo v nadrzi je to spotrebak na pezotoch
22.07.2008 | 11:31:44 | Reagovat
lakinooo,
seděl jsi někdy v 406?
Kdyby ano, věděl bys že je tam digi. počítadlo ujetých km a pokud by ho někdo chtěl "stočit", nemusíš demontovat palubku, ale stačí připojit Notebook do zásuvky pro diagnostiku.
03.06.2008 | 15:35:56 | Arthur Reagovat
Skubani muze mit souvislost s imobilierem, zkus ho odpojit... Upravuje prisun benzinu a jestli je stary jak pises muze to mit vliv (mel jsem stejny problem na lagune). Jinak zkus filtr palivove nadrze. Motor toho uz ma asi dost za sebou...
28.04.2008 | 10:58:29 | Barbar Reagovat
Podla tvojho opisu ma ten motor asi kusok viac nabehane. Neuvazoval si nad tym? A hlavne ked sa ti zasekava tachometer? Mozno aj preto ti puka pod polubovkov, ked to asi niekto zle poskladal, ked stacal tachometer?
27.04.2008 | 17:33:45 | lakinooo Reagovat