Rok výroby:1999Typ motoru:1.9TDStav km při koupi:55 000 kmStav km nyní:140 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:6.5 l/100 kmVloženo:11. 2. 2008
Bez poruch. V minulosti byly měněny pouze běžné díly, např. žhavící svíčky, čepy, brzdové kotouče...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jsem velice spokojen, spolehlivé auto za solidní cenu.
Jediné, co bych změnil je rok výroby. Přece jen kilometry přibývají a už to není nové auto. Prostor je dostačující, pouze u mé verze (sedan) je velmi malý vstupní otvor do zavazadlového prostoru, navzdory celkovému objemu. Naložit klasický televizor se tak stává problémem. Interiér prostorný a pohodlný, ale jako rodiný vůz doporučuji verzi Break. Dnes již vím, že jsem v minulosti při rozhodování udělal trochu chybu.
Ideální stav bych si představoval 406 BREAK, stáří nejdéle 3 roky a byl bych plně spokojen.
Spotřeba je přijatelná, pohybuje se v průměru kolem 6 - 6.5L, ale ve srovnání s Octávií je o ten litr vyšší.
Motor 1.9TD mi vyhovuje, není to žádný dravec, ale pro trochu svižnou jízdu je to dostačující.
Motor je ve vyšších otáčkách hlučnější, nechá se na to ale zvyknout. Je to prostě 9 let starý diesel.
Slyšel jsem o velmi dobré výdrži, co se týká motoru a počtu najetých kilometrů. Zatím mám najeto zhruba 140000 km, vím že to není moc, ale nechám se do budoucna překvapit. Na jiné, lepší auto v dohledné době nebude, tak musí sloužit.
To může být EGR ventil. Někdy to dělají i kladky,ale pokud jsou nové tak to na to nevypadá.Zkusit zajet do servisu ,pokud by to byl on stojí kolem 2000kč.
Dobry vecer vam prejem chcem sa vas opytat ja mam peugeot 406 2:0HDI a mam stym problem pri 1800-1900 otackach mi nieco pisti ako ked je remem zly ale vsetko je nove aj kladky a ani mechanici nevedia co to moze byt...nemate o tom paru????dakujem
Koľko máte km? 160-320.000 ? Alebo máme mať veštiacu guľu? Môže to byť kopec vecí, turbo píska stále, to je potom na odpis, ak je turbo OK, tak nepíska!!
Môže to byť remenica torzných kmitov, ložisko alternátora, ak Vám menili rozvody, dali všetko OK na miesto? Správne napli remeň?, menili aj na alternátore?
tam je kopec vecí, čo môže spôsobovať pískanie, na 99% to bude úplne iné, čo si človek myslí ako prvé..:)
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
To může být EGR ventil. Někdy to dělají i kladky,ale pokud jsou nové tak to na to nevypadá.Zkusit zajet do servisu ,pokud by to byl on stojí kolem 2000kč.
23.08.2011 | 22:15:55 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
peugeot
Dobry vecer vam prejem chcem sa vas opytat ja mam peugeot 406 2:0HDI a mam stym problem pri 1800-1900 otackach mi nieco pisti ako ked je remem zly ale vsetko je nove aj kladky a ani mechanici nevedia co to moze byt...nemate o tom paru????dakujem
01.09.2009 | 21:15:21 | zajlik Reagovat
RE:peugeot
To je asi turbo já mám 1.9 td a tam to takhle píská ...
23.08.2011 | 20:52:36 | | 85.70.230.* Reagovat
RE:peugeot
Koľko máte km? 160-320.000 ? Alebo máme mať veštiacu guľu?
Môže to byť kopec vecí, turbo píska stále, to je potom na odpis, ak je turbo OK, tak nepíska!!
Môže to byť remenica torzných kmitov, ložisko alternátora, ak Vám menili rozvody, dali všetko OK na miesto? Správne napli remeň?, menili aj na alternátore?
tam je kopec vecí, čo môže spôsobovať pískanie, na 99% to bude úplne iné, čo si človek myslí ako prvé..:)
24.08.2011 | 13:12:07 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat