Rok výroby:1999Typ motoru:1997Stav km při koupi:83 000 kmStav km nyní:96 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:5,3 l/100 kmVloženo:15. 7. 2007
Častá a obtížně diagnostikovatelná závada automatické klimatizace. Dnes již opravená , avšak po měsící a půl (cca 8x v servisu)
Dosti častá ztráta výkonu - v některých případech vede až k přepnutí režimu motoru do nouzového stavu. Tato závada je většinou v případech, kdy je nutné se rychleji rozjet např. v křižovatkách, při předjíždění apod.
Po několika kilometrech, ale někdy i po několika dnech tato závada sama od sebe zmizí. Vozidlo vlastním tři měsíce, tato závada je u auta po celou dobu. V servisech jsem s touto závadou byl cca 15 x, závada však doposud neopravena, dokonce ani nediagnostikována !!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Peugeot 406 2.0 Hdi je velmi pohodlné a úsporné vozidlo. Píšu li pohodlné, myslím tím po všech stránkách: snadná ovladatelnost, tichost, ergonomie, vnitřní rozměry, sedadla, atd. atd.
Dle mého názoru a zkušeností je však velmi špatně diagnostikovatelné při některých závadách, a těch je dle mých zkušeností dost. S vozidlem jezdím pouze do značkových servisů Peugeot, ale ani zde nemohou často přijít na příčinu některých závad.
Nemyslím však, že by ve značkových servisech byli tak neschopní. Naopak - myslím si, že uvedené vozidlo v tomto směru má značné množství rezerv v konstrukci a především v elektronice.
Sice pozdě, ale přece jenom odpovím: Váhy vzduchu jsem kvůli tomuto problému vyměňoval 2x. Jednou váhy lacinější a když to nepomohlo, tak jsem koupil ty nejdražší. A nepmohlo to. Vozidlo jsem již dávno prodal i s tou závadou, o které jsem samozřejmě kupce informoval. Zda se to podařilo novému majiteli opravit, nevím. Již se mi neozval.
V oficiálnych servisoch ostávajú tí,ktorí sa inde neuchytia..., takže, proradou úlohou je nájsť exmechanikov daného servisu, ktorí sú o cca 30-aj 50 % lacnejší a často o 100 % šikovnejší a múdrejší...
P.S. Nevedno, či ste nemali už Fap, až to bola verzia z F, ale na 99% to nebola žiadna vážna chyba, takto sa prejavuje napr. senzor diferenčného tlaku/ 50 eur/, al. povolená hadica do turba a ešte zopar maličkostí.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
Strata vykonu
Vymen si vahu vzduchu, a mas po probleme
24.09.2008 | 15:38:54 | obaf Reagovat
RE: Strata vykonu
Sice pozdě, ale přece jenom odpovím:
Váhy vzduchu jsem kvůli tomuto problému vyměňoval 2x. Jednou váhy lacinější a když to nepomohlo, tak jsem koupil ty nejdražší. A nepmohlo to. Vozidlo jsem již dávno prodal i s tou závadou, o které jsem samozřejmě kupce informoval. Zda se to podařilo novému majiteli opravit, nevím. Již se mi neozval.
17.07.2012 | 13:35:59 | Vlčák | 193.164.219.* Reagovat
RE: Strata vykonu
V oficiálnych servisoch ostávajú tí,ktorí sa inde neuchytia..., takže, proradou úlohou je nájsť exmechanikov daného servisu, ktorí sú o cca 30-aj 50 % lacnejší a často o 100 % šikovnejší a múdrejší...
P.S. Nevedno, či ste nemali už Fap, až to bola verzia z F, ale na 99% to nebola žiadna vážna chyba, takto sa prejavuje napr. senzor diferenčného tlaku/ 50 eur/, al. povolená hadica do turba a ešte zopar maličkostí.
17.07.2012 | 16:08:47 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat