Rok výroby:1997Typ motoru:XFZStav km při koupi:285 000 kmStav km nyní:325 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8.5 l/100 kmVloženo:23. 9. 2015
Předchozí auto:Peugeot 406 2.0 HDI Peugeot 306 1.9 Mi16 116kwAudi 100 2.8 Quattro 142kwFord Escort 1.6 16VŠkoda 120 120 L 1979Mercedes-Benz G 300 300 GD 1980Peugeot 106 1.1 44kw
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Silné stránky
Výkon motoru Manuální převodovka Pohodlný podvozek i se sport podvozkem nízká spotřeba v závisloti na motoru Slušná výbava Ceny dílů za pár korun Opravy nejsou nic složitého = staré auto budíky ukazují více tech.údajů o motoru
Slabé stránky
Dražší povinné ručení citlivější motor na chov méně vhodné na krátké trasy (např.do10km) Horší přítup k motorovým částem-velký motor
Závady a opravy na autě
- do auta bylo předchozím majitelem značně investováno. Proto jsem se rozhodl toto auto koupit - měnil věci i provizorně v nezávislosti na stavu dílů (jen pro klid duše)
Věci co se na autě udělaly : - lamela spojky - všechny silentbloky motoru - rozvody s pumpou termostem - irid. svíčky - všechny nové indukční cívky - přetěsněny víka ventilů a vana - nové komplet brzdy t typu 406 coupé (4pístkové brzdiče brembo) - kompletně nové tlumiče pružiny od KONI (snížení 30mm) - plechy na předku od srnky (nárazník, kapota, blatníky, světla...) - výfuk - sportovní sání SIMOTA - navedeno místo jedné mlhovky - OCT - oil catch tank - náplně motoru a převodovky - sportovní brzdová kapalina od ATE, servokapalina, chladící kapalina, klima a převodový lepší sport. olej) - pak už nějaké kravinky jako lištička a příchytka a tak dále... (bez nehody proinvestováno 80tis)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jak to zkrátit ? :-) Auto má i s nájezdem km super motor - má sílu a krásný zátah včetně super zvukového projevu. Spotřeba je fantastická - max 9litrů a to s ježděním po městě a podobně - rozhodně se ale nesnažím docílit nejmenší spotřeby - proč bych si asi jinak pořizoval 3.0 V6 . Výkon papírový není nikterak závratný - 140kw , srovnatelný na 100procent s novějšími 3.0V6 152 a 155kw ve 406 4 407. Díky manuálu je jízda uplně o něčem jiném a výkon je tak využitý. Dnešní auta jsou jen těžko srovnatelné s výkony a pohodlností tohoto auta. Auto je ve výbavě SV což je nejvyšší co se nabízela - kůže zde není, ale jelikož jsem ji měl v jiné 406 ,tak po ní už netoužím. Jinak je zde klima,výhřev sedadel,abs,senzory uplně všude :-) , roletka zadního skla, CD měnič...,a další věci - bohatě stačí na delší cesty . Auto jsem si pořídil jako víkendovku a auto na dlouhé trasy. Auto hned topí i bez nezáv.topení a klima na max vymrazí auto :-D Zatím jsme maximálně spokojený . Jen je potřeba pravidelně auto udržovat.
docela dost věcí na opravu když se předchozí majitel staral. Jinak gratuluji k třílitru šestiválci. Já vlastnil taky takovou motorizaci od japoců 147 kw automat kůže bomba. Teď řeším dilema příští rok opět třílitr nebo si počkat pět let cca a koupit zase něco šíleného Hummer H2 uvidím.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
docela dost věcí na opravu když se předchozí majitel staral. Jinak gratuluji k třílitru šestiválci. Já vlastnil taky takovou motorizaci od japoců 147 kw automat kůže bomba.
Teď řeším dilema příští rok opět třílitr nebo si počkat pět let cca a koupit zase něco šíleného Hummer H2 uvidím.
23.09.2015 | 20:22:46 | | 178.255.168.* Reagovat