Rok výroby:1999Typ motoru:1.8 16V 81kwStav km při koupi:139 000 kmStav km nyní:187 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?9 měsícůPrůměrná spotřeba:10,5 l/100 kmVloženo:21. 9. 2009
Předchozí auto: Vaz 2101Škoda 120 LFiat Uno Škoda Felicia Peugeot 405 VW Passat
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ne
Závady a opravy na autě
141 000 km termostat 143 000 km obě tyčky stabilizátoru na zadní nápravě 145 000 km starter 148 000 km homokineťák 150 000 km spojka 154 000 km převodovka 160 000 km zase tyčky stabilizátoru na z. nápravě 165 000 km čidlo ABS 168 000 km rozpadlá táhla na převodovce 175 000 km silentbloky spodních ramen na z. nápravě
Hodnocení a zkušenosti s autem
Doufám, že moc nenaštvu skalní příznivce tohoto vozu, potažmo značky, ale bohužel na pežota moc dobrého napsat nemohu. Auto jsem koupil jako ojeté, na tachometru mělo najeto cca 140tis km. Před koupí jsem ho odvezl do autoservisu, kam jezdím odjakživa. Podle prohlídky na zvedáku vypadalo, že bourané nebylo a kilometry by mohly tak nějak odpovídat. Tak tedy bylo moje. Po koupi udělány rozvody, olej, filtry, no prostě klasika. Krátce na to odešel termostat. Začla mlátit zadní náprava - tyčky stabiku. Jednou přijdu k autu otočím klíčkem a nic, starter netočil. Stačil poklepat a jelo se dál. Sem tam to udělá, ale ještě ho tam nechávám a koupi nového trochu oddaluji, není to napořád, ale zatim se dá. Pak spojka, rozpadlo se ložisko, naštěstí se na tom dalo dojet. Koupil jsem tu nejlevnější možnou za 2500kč sadu. Na autě je cca 25tis km a zatim ok, uvidíme. Jen krátce jsem si užíval jízdu s novou spojkou, odešla převodovka. Zničeho nic tam nešla jednička a trojka. Nikdo nevěděl proč, pořídila se jiná z vrakáče, sice nic moc, ale jezdit se dá. Přestalo fakčit ABS, vyndal jsem žárovku z budíků a kašlu na něj. Nebudu tady vypisovat všechny závady nebo opotřebení únavou materiálu a používáním vozidla, jen jsem zmínil ty horší. Peugeot 406 Break 1.8 16 V 81kw, tohle auto jsem koupil záměrně, protože je levnější než konkurece a jsou na něj relativně levné díly. Podvozek je měkčí, naladěný spíš na komfort, v zatáčkách se víc vyklání. Brzdy nic moc, vzadu jsou bubny, ale nejsem závodník, takže stačí. Auto má 4 x airbag, přední okna v elektrice, mechanickou klimu, celkem dieta. Sedačky jsou na můj vkus moc měkké s malým bočním vedením. 406 je relativně prostorná a má velký kufr. Jezdím denně jen po městě se spotřebou kolem 10,5 l na sto. Je to víc než jsem čekal, třeba s Vectrou B 1.8 16V jsem jezdil za 9,5l a ještě v zimně, takže spotřeba u pežota trochu zklamání. Jezdím svižně, ale žádný závodník nejsem. Ale motor si jednu pochvalu zaslouží, vůbec nežere olej, za cca 47 tis km jsem dolil asi litr. Sotva tři deci od výměny do výměny jsou v pohodě a to je auto pořád v zápřahu. 406tku v benzínu bych doporučil někomu, kdo shání větší auto za rozumný peníz a nebude jezdit především po městě. Ve městě trpí zadní náprava (tyčky mi vydrží cca 20tis km) a jízda je vykoupená spotřebou, která by mohla být nižší. Já osobně si už Peugota nikdy nepořídím, nebýt autonehody, jezdil bych stále v Passatu a ten je nepopsatelně lepší ve všem. Ročně najíždím kolem 75tis km převážně po městě a v autě trávim hodně času, proto bych řekl, že můžu posuzovat. Ale dost možná jsem měl jen smůlu na špatný kus, ale to se může stát u jakéhokoliv vozu. Hodně štěstí při výběru ojetiny.
Lajna po dvorku zbiras asi jen ty.My, civilizovani lidi to nedelame.A za 12 let 23 800 km ?? Mam kamose, co ten tvuj "ohromnej najezd" udela do 2 mesicu.
Já jezdím čtyřistašestkou už od dob, kdy jste Vy ještě jen srali po dvorku a zbírali lajna.Tak prosím Vás, nehaňte to.Za 12 let naježděno už přes 23.800 km.A pohoda.
já jen tak na okraj..406 se mi celkem líbí, ale pamatuju si že když jsem hledal nějaké auto, tak jsem hledal v anoncích.....a asi 80% 406 1,8i bylo s LPG...proč asi?....a taky, jestli najezdíš tolik km a nechceš utratit moc peněz za auto já osobně bych doporuřil hondu accord 2,2 VTEC dá se sehnat za víc než slušné peníze, budeš jezdit pod 8 s mnohem větším výkonem, prosotoru budeš mít královsky, jízdní vlastnosti jsou výborné a hlavně nebudeš muset řešit poruchy....
Auto za rozumný peníze a Peugeot 406? Mně teda připadaj ceny ojetejch Pažoutů 406 neskutečně nadsazený. Mam pocit, že 406ka tak nějak těží z pověsti celkem povedený 405ky.
A ešte niečo k tým kilometrom za 9 mesiacov si najazdil 48 000 km to mi chceš tvrdiť že za ďalšie 3 prejdeš s tým autom ešte 27 00 km? To je 9 000 km na mesiac to je 300 km denne vrátane sobôt a nedieľ. Urobil som ja alebo niekto iný : "TY" chybu vo výpočtoch?
si hlupak, slabomyselny , handykepovany, slovny fetisista a citis sa menejcenny. opravnene. ja robim 48 tis. km za 7 mesiacov...uz 5 rokov...napr. Ludia velmi radi odsudzuju a poukazuju na chyby druhych...
Nie som fanúšik francúzkych ani nemeckých áut. Podľa teba nie je spotrebný matroš spojka ramená ložiská a pod.? Veď koniec koncov spotrebák je vlastne celé auto len si to treba už konečne uvedomiť. A to že tebe vydržalo všetko pôvodné 300 000 km to je celkom možné všetko záleží kde si tie km nabehal či v meste alebo viac po dialnici a ako si sa k autu správal.
stabilizátora vydržali až do 200.000 km, z toho asi 10.000 km nechcene. V Peugeote nevedeli zistiť, čo sa toľko sťažujem...: Keď bolo auto na zdviháku, tak kolesá zaťažili a vôľu nebolo možné zistiť. Až pri pomykaní zadných koliea na ZEMI, z celej sily bolo cítiť vôle.Pokiaľ došli náhradné,, tak sa už zadné kolesa kývali... . Ale podvozkové diely by som radšej odporúčal kupovať originál, al.od renomov. výrobcov. Zadné slúžia slúžia doteraz, cca 220.000 km.
Robim mesacne cca 6000 km, preto mam kazde 3 roky nove auto.Pretoze ked si zratas vsetko za 3 roky mam urcite nizsie naklady ako ty, ked si kupis staru haraburdu, ktor mala zevraj 140 tis km, teda pardon len 139 tis km. 406 som videl kopec, dokonca v rodine su 3 a nikto s nimi nema ziadne problemy. No teda jeden problem by bol, a to ceny PHM, co je podla mna zavazne. A starline naozaj nie je znacka. Inak uz je vidiet tvoj rozum, ked kupis 10 rocne aut na najazd 75 tis km rocne. BRAVO
Opravdu najezdím hodně, tj. ročně něco kolem těch zmiňovaných 75tis, vychází to kolem 200km denně. Jsem řidič z povolání a tahle plečka mě živí, musím vědět kolik najezdim. Recenzi jsem napsal proto, abych se podělil o své zkušenosti s 406tkou. Například zadní táhla stabilizátoru nebo tyčky chcete - li mi ty nejlevnější od starline vydržely o 10 tis. km víc než febi nebo moog. Takže mám dobré zkušenosti s levnými díly. Nechápu proč mojí recenzi komentuje nějaké hovado od někud z prdele jako Lukas, když ví hovno a za rok najede 5 tis. km někde mezi dědinama pomalu na hranici s Ukrajinou. Tyhle vsuvky si piš někam kde to někoho zajímá ty chytráku.
ak máte šťastie a kúpite po dobrom majiteľovi, tak P 406 je z tých lepších kúp. Na môjej 406 2.0 HDi z 2000, kup. nová je dnes cca 420.000 km a...VŠETKO PôVODNÉ. Teda až na 1 ks žhaviča, 2 x menené predné tyčky stabilizátora a 1x zadné. Spojka, turbo vstrekovače... No, jedna závada bola, už u nového najiteľa, odišlo dopravné čerpadlo z nádrže, za cca 100 eur, pri stave 415.000 km. /Deravý Chladič klímy od kamienkov za chybu nepočítam. P.S. Asi to bolo tým, že som si musel ako nové najprv vychytať všetky mušky. A vyvadiť sa v servise. A nakoniec to bolo prvé auto, za ktorým mi bolo naozaj ľúto.
Dakujem za pocastovanie peknou prezyvkou. Musim ale povedat, ze aj ako provokacia to bol dost prizemny prejav zrejme odpovedajuci tvojmu intelektu. Toto je v prvom rade diskusia o autach, tak sa podme bavit o nich. Ale zrejme nemas co k tomu dodat, su to totiz objektivne fakty tak si sa znizil k takejto ubohej forme diskusie. Ukazal si sa...si proste jednicka....super..vsetci ti budeme tlieskat. tlap tlap lukasko
..aki maju pohlada na spotrebny material priaznivci francuzkych aut. Ale nedivim sa im, ked menia pravidelne diely, ktore na inych autach vydrzia celu zivotnost auta. Ja osobne povazujem za spotrebak len maziva, filtre ,brzdove segmenty, rozvody a akumulator. Ale ako tak citam u vacsiny francuzov, talianov, ci nemcov sa do spotrebaku rata aj spojka, capy, ramena, tlmice startre.....no to ma podrz. Mam toyotu ktora taha na tristo tisic km a okrem mojho spotrebaku je vsetko povodne funguje stopercentne.. podobne je to s hondou ktoru vlastnim, ta vsak este nema tolko km, tak nejdem predbiehat...ako vidim nemam dovod menit za produkciu so stareho kontinentu.
Neverím tomu nájazdu 75 000 km ročne v meste to je asi preklep a všetko ostatné to nie sú poruch ale spotrebný materiál. Ak tam dávaš to najlacnejšie čo existuje na trhu tak sa nečuduj že tyčky ti vydržia 20 000.
Kupil si ojazdenu sunku s minimalne 250 tis km a vyplakavas tu. Ako pises kupujes tie najlacnejsie nahradne diely ( spojku) a chce aby ti auto nieco vydrzalo!
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
to Honza Alonza
Lajna po dvorku zbiras asi jen ty.My, civilizovani lidi to nedelame.A za 12 let 23 800 km ?? Mam kamose, co ten tvuj "ohromnej najezd" udela do 2 mesicu.
10.10.2009 | 11:02:34 | jamieson Reagovat
Já jezdím čtyřistašestkou už od dob, kdy jste Vy ještě jen srali po dvorku a zbírali lajna.Tak prosím Vás, nehaňte to.Za 12 let naježděno už přes 23.800 km.A pohoda.
10.10.2009 | 07:36:01 | Honza Alonza Reagovat
spotřeba....
já jen tak na okraj..406 se mi celkem líbí, ale pamatuju si že když jsem hledal nějaké auto, tak jsem hledal v anoncích.....a asi 80% 406 1,8i bylo s LPG...proč asi?....a taky, jestli najezdíš tolik km a nechceš utratit moc peněz za auto já osobně bych doporuřil hondu accord 2,2 VTEC dá se sehnat za víc než slušné peníze, budeš jezdit pod 8 s mnohem větším výkonem, prosotoru budeš mít královsky, jízdní vlastnosti jsou výborné a hlavně nebudeš muset řešit poruchy....
09.10.2009 | 11:44:48 | drahosch Reagovat
Frajtr
Ty si ale dobry humusak. Si tak drbnuty, ze si nevies do slovenciny prelozit slovo autorecenze??? No tak potec panboh.
24.09.2009 | 22:35:33 | Lukas Reagovat
Nervózny
Frajtr si nervózny ak niekto ukáže na tvoje výmysly? autorecenzie.sk = autorecenze.cz je to jedna stránka tak neviem o čo ide.
24.09.2009 | 21:28:14 | Marek Reagovat
pardon, oprava ...
www.autorecenzie.sk = www.autorecenze.cz
24.09.2009 | 20:10:34 | Reagovat
jirka
www.autorecenzie.sk = www.sutorecenze.sk
24.09.2009 | 20:09:27 | Reagovat
Radek
www.autorecenze.sk-server nenalezen.Tak nevím těch blbců je teď tady nějak moc.
24.09.2009 | 19:59:34 | Jirka Reagovat
Auto za rozumný peníze a Peugeot 406? Mně teda připadaj ceny ojetejch Pažoutů 406 neskutečně nadsazený. Mam pocit, že 406ka tak nějak těží z pověsti celkem povedený 405ky.
24.09.2009 | 19:30:03 | jméno / přezdívka Reagovat
Další blb, který nechápe, že tato stránka má 2 adresy - www.autorecenze.cz a www.autorecenze.sk.
24.09.2009 | 19:23:11 | Radek Reagovat
autorecenze
Nevěděl jsem, že píšu na www.autorecenze.centrum.sk Melte si moudra doma. Já se k vám taky neseru.
24.09.2009 | 18:41:47 | Frajtr Reagovat
Kilometre
A ešte niečo k tým kilometrom za 9 mesiacov si najazdil 48 000 km to mi chceš tvrdiť že za ďalšie 3 prejdeš s tým autom ešte 27 00 km? To je 9 000 km na mesiac to je 300 km denne vrátane sobôt a nedieľ. Urobil som ja alebo niekto iný : "TY" chybu vo výpočtoch?
24.09.2009 | 15:11:14 | Marek Reagovat
RE: Kilometre
si hlupak, slabomyselny , handykepovany, slovny fetisista a citis sa menejcenny. opravnene. ja robim 48 tis. km za 7 mesiacov...uz 5 rokov...napr. Ludia velmi radi odsudzuju a poukazuju na chyby druhych...
15.07.2013 | 21:06:24 | pepo | 89.13.86.* Reagovat
Kmirko
Nie som fanúšik francúzkych ani nemeckých áut. Podľa teba nie je spotrebný matroš spojka ramená ložiská a pod.? Veď koniec koncov spotrebák je vlastne celé auto len si to treba už konečne uvedomiť. A to že tebe vydržalo všetko pôvodné 300 000 km to je celkom možné všetko záleží kde si tie km nabehal či v meste alebo viac po dialnici a ako si sa k autu správal.
24.09.2009 | 15:03:47 | Marek Reagovat
Inak mne tie zadné tyčky
stabilizátora vydržali až do 200.000 km, z toho asi 10.000 km nechcene. V Peugeote nevedeli zistiť, čo sa toľko sťažujem...: Keď bolo auto na zdviháku, tak kolesá zaťažili a vôľu nebolo možné zistiť. Až pri pomykaní zadných koliea na ZEMI, z celej sily bolo cítiť vôle.Pokiaľ došli náhradné,, tak sa už zadné kolesa kývali... . Ale podvozkové diely by som radšej odporúčal kupovať originál, al.od renomov. výrobcov. Zadné slúžia slúžia doteraz, cca 220.000 km.
24.09.2009 | 11:13:53 | ľuboš Reagovat
Robim mesacne cca 6000 km, preto mam kazde 3 roky nove auto.Pretoze ked si zratas vsetko za 3 roky mam urcite nizsie naklady ako ty, ked si kupis staru haraburdu, ktor mala zevraj 140 tis km, teda pardon len 139 tis km. 406 som videl kopec, dokonca v rodine su 3 a nikto s nimi nema ziadne problemy. No teda jeden problem by bol, a to ceny PHM, co je podla mna zavazne. A starline naozaj nie je znacka. Inak uz je vidiet tvoj rozum, ked kupis 10 rocne aut na najazd 75 tis km rocne. BRAVO
24.09.2009 | 10:10:33 | Lukas Reagovat
není to překlep
Opravdu najezdím hodně, tj. ročně něco kolem těch zmiňovaných 75tis, vychází to kolem 200km denně. Jsem řidič z povolání a tahle plečka mě živí, musím vědět kolik najezdim. Recenzi jsem napsal proto, abych se podělil o své zkušenosti s 406tkou. Například zadní táhla stabilizátoru nebo tyčky chcete - li mi ty nejlevnější od starline vydržely o 10 tis. km víc než febi nebo moog. Takže mám dobré zkušenosti s levnými díly. Nechápu proč mojí recenzi komentuje nějaké hovado od někud z prdele jako Lukas, když ví hovno a za rok najede 5 tis. km někde mezi dědinama pomalu na hranici s Ukrajinou. Tyhle vsuvky si piš někam kde to někoho zajímá ty chytráku.
24.09.2009 | 05:19:33 | Frajtr Reagovat
Kmirko
Este ze tvoj 6 riadkovy prispevok bol o autach.
23.09.2009 | 21:16:37 | Reagovat
Už sa asi opakujem,
ak máte šťastie a kúpite po dobrom majiteľovi, tak P 406 je z tých lepších kúp. Na môjej 406 2.0 HDi z 2000, kup. nová je dnes cca 420.000 km a...VŠETKO PôVODNÉ. Teda až na 1 ks žhaviča, 2 x menené predné tyčky stabilizátora a 1x zadné. Spojka, turbo vstrekovače... No, jedna závada bola, už u nového najiteľa, odišlo dopravné čerpadlo z nádrže, za cca 100 eur, pri stave 415.000 km. /Deravý Chladič klímy od kamienkov za chybu nepočítam.
P.S. Asi to bolo tým, že som si musel ako nové najprv vychytať všetky mušky. A vyvadiť sa v servise. A nakoniec to bolo prvé auto, za ktorým mi bolo naozaj ľúto.
23.09.2009 | 20:21:07 | ľuboš Reagovat
pre docenta Lukasa
Dakujem za pocastovanie peknou prezyvkou. Musim ale povedat, ze aj ako provokacia to bol dost prizemny prejav zrejme odpovedajuci tvojmu intelektu. Toto je v prvom rade diskusia o autach, tak sa podme bavit o nich. Ale zrejme nemas co k tomu dodat, su to totiz objektivne fakty tak si sa znizil k takejto ubohej forme diskusie. Ukazal si sa...si proste jednicka....super..vsetci ti budeme tlieskat. tlap tlap lukasko
23.09.2009 | 19:51:44 | kmirko Reagovat
plný souhlas s kmirko..mám stejnou zkušenost s nissanem..
23.09.2009 | 19:26:23 | Reagovat
Kmirko
ty si chuj.
23.09.2009 | 18:10:01 | Lukas Reagovat
Zaujimave
..aki maju pohlada na spotrebny material priaznivci francuzkych aut. Ale nedivim sa im, ked menia pravidelne diely, ktore na inych autach vydrzia celu zivotnost auta. Ja osobne povazujem za spotrebak len maziva, filtre ,brzdove segmenty, rozvody a akumulator. Ale ako tak citam u vacsiny francuzov, talianov, ci nemcov sa do spotrebaku rata aj spojka, capy, ramena, tlmice startre.....no to ma podrz. Mam toyotu ktora taha na tristo tisic km a okrem mojho spotrebaku je vsetko povodne funguje stopercentne.. podobne je to s hondou ktoru vlastnim, ta vsak este nema tolko km, tak nejdem predbiehat...ako vidim nemam dovod menit za produkciu so stareho kontinentu.
23.09.2009 | 16:36:24 | kmirko Reagovat
To víš že jo, na co nový? Lepší máš ojetý. Desetinásobně se ti vyplatí a ještě si pěkně zajezdíš. A ta zůstatková cena při dalším prodeji! Super!
23.09.2009 | 16:14:54 | Reagovat
Spotrebák
Teda okrem prevodovky tá by mala vydržať viac
23.09.2009 | 15:59:19 | Marek Reagovat
Neverím
Neverím tomu nájazdu 75 000 km ročne v meste to je asi preklep a všetko ostatné to nie sú poruch ale spotrebný materiál. Ak tam dávaš to najlacnejšie čo existuje na trhu tak sa nečuduj že tyčky ti vydržia 20 000.
23.09.2009 | 15:57:02 | Marek Reagovat
Kupil si ojazdenu sunku s minimalne 250 tis km a vyplakavas tu. Ako pises kupujes tie najlacnejsie nahradne diely ( spojku) a chce aby ti auto nieco vydrzalo!
23.09.2009 | 12:30:33 | Lukas Reagovat