Recenze Peugeot 406 1.9 td
“kdo chce prostor,výbavu,pohodlí a spolehlivost a umí sem tam odpustit nějakou drobnou neduhu,není co řešit,za ty peníze nic lepšího nekoupíte”
Rok výroby:1997Typ motoru:dhxStav km při koupi:317 000 kmStav km nyní:339 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6.0 l/100 kmVloženo:22. 11. 2014
Zdravím všechny pažoutaky :-D chtěl bych se podělit o zkušenost s francouzi... měl jsem ve svém životě asi 4 francouze(peugeot.citroen, a 1 renaulta) pak jsem měl asi 3 škodovky (felicia,120,favorit,) jel jsem ve spoustě aut a to delší trasy, a mohu říct že pokud bude poměr cena a kvalita+prostor+výbava nastavena tak jak je,nikdy v životě si nepořídím koncern vw, auta jak s formičky,cena neunosná a základ je roven vartburgu když pominu airbagy... měl jsem xantii a chvilku xm, s xantii jsem byl velmi spokojený hydro super bez problému stejně jako celé auto a to jsem s ním najel cca 80000km.xm jsem měl chvilku tak že nemůžu soudit.. tedkom máme asi rok 406 v kombiku, 1.9td je to lenoch ale mi klidnému řidiči to vůbec nevadí, pohodlí,výbava,prostor,spolehlivost výborná,vše funguje, motor super, jaro, léto,podzim,a hlavně zima super starty,žádný kouř,žadné drcání atd. jsem 4 majitel, až na drobnou korozi a nutné investice,vše super, koupili jsme ho za 15000 a vrazili do něj cca 7500, (ložiska přední náboj+axial,filtry olej,výfuk) jsem fanda PSA a můžu říct že právem. peugeot + citroen skvělé auta, takoví lidé co na ně nádávají ale v životě je neměli mám na háku. jednoduše řečeno : kdo nerozumí autum koupí si za nekřestanské peníze oholenou škodovku,protože se nechá ukecat druhýma, a pak jen servis servis servis...
Zdravím,potřeboval bych poradit,u Pažouta 406 2.0 hdi,když je motor studený tak po startu moc dýmí a hlásí přehřátý motor,ale jak mile se zahřeje,tak vše vpohodě,diagnostika na nic nepřišla. nevíte někdo kde je chyba? díky.
Mne osobne príde Citroen ako dosť nepraktické autá. Napríklad sklápanie okien na palubke, diaľkové svetlá silným zatlačením k sebe, na Xsare rezerva vzdadu pod kufrom. Svetlo v kufri svieti až po otvorení dverí atď. Avšak motoricky sú to dobré držiaky. Veľa sťastných km.
RE: Veru, ked je také isté ovládanie na BMW...., tak je to super riešenie....:))
Neviem. Skús si presadnúť z Citroenu do praktického auta. Keď otváram okno, chcem vidieť, koľko sa otvorilo, takže mihať kdesi zrakom vedľa je úplne mimo. Taktiež diaľkové potrebuješ koľkokrát rýchlo prepnúť a ťahať páčku k sebe silou vôle no neviem. Normálne auto to má od seba a k sebe vypnúť. Idem do kufra pre vec a musím otvoriť dvere ? :D Alebo pichnem kolo a ja musím vyťahovaťč manuál nato, aby som prišiel na to, ako sa otvára ten šuflík na rezervu ... Hmm
RE: Veru, ked je také isté ovládanie na BMW...., tak je to super riešenie....:))
Nevím jak u Cutroenu ale dálková světla tak ovládám už léta u Peugeotu řekl bych to bude asi stejné nebot možná naprosto stejné a nějak nepraktické mě to nepřijde a že by to bylo nějak na silu bych tedy neřekl jestli nebude chyba u konkrétního přepínače.To s těmi dveřmi tak tento problém nemám svítí mě světlo po otevření pátých dveří jako u všech aut co jsem se zatím setkal a co se týče okna bud jej nechám stáhnout celé nebo držím a v momentu kdy chci okno nechat tak jej prostě nechám nebo spíše popravdě nevím přesně co máte na mysli a rezerva to je pravda měl jsem to tak u Renaultu manuál jsem nepotřeboval ovšem bylo absolutně nepraktické a navíc tento mechanismus po letech zrezivěl a stávkoval.
RE: Veru, ked je také isté ovládanie na BMW...., tak je to super riešenie....:))
Dyť jo, ono je to všetko sila zvyku. Len ten okamžitý prechod z auta na Francúza dosť naštval. Nehovoriac ešte o nádrži. Vybrať kľúč zo zapalovania a ísť do nádrže je strašne lzožité na môj vkus. A mäkko stavané kreslá sú po dialnici únavné na konštrukciu tela.. Nechcem kritizovať, môj postreh.
RE: Veru, ked je také isté ovládanie na BMW...., tak je to super riešenie....:))
Tak nádrž na zámek mělo spousta aut osobně měl jsem to jen u Renaultu momentálně to nemám a stejně auto na benzinové pumpě zamykám takže klíče vytahuji:)
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
zavada 2.0 hdi
Zdravím,potřeboval bych poradit,u Pažouta 406 2.0 hdi,když je motor studený tak po startu moc dýmí a hlásí přehřátý motor,ale jak mile se zahřeje,tak vše vpohodě,diagnostika na nic nepřišla. nevíte někdo kde je chyba? díky.
02.03.2015 | 18:07:58 | mynardi | 85.207.251.* Reagovat
Mne osobne príde Citroen ako dosť nepraktické autá. Napríklad sklápanie okien na palubke, diaľkové svetlá silným zatlačením k sebe, na Xsare rezerva vzdadu pod kufrom. Svetlo v kufri svieti až po otvorení dverí atď. Avšak motoricky sú to dobré držiaky. Veľa sťastných km.
23.11.2014 | 07:07:12 | | 10.60.4.* Reagovat
RE: Veru, ked je také isté ovládanie na BMW...., tak je to super riešenie....:))
/má to tak aj 106, Nissan Primera, Honda a xxx dalších/
23.11.2014 | 13:12:01 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Veru, ked je také isté ovládanie na BMW...., tak je to super riešenie....:))
Neviem. Skús si presadnúť z Citroenu do praktického auta. Keď otváram okno, chcem vidieť, koľko sa otvorilo, takže mihať kdesi zrakom vedľa je úplne mimo. Taktiež diaľkové potrebuješ koľkokrát rýchlo prepnúť a ťahať páčku k sebe silou vôle no neviem. Normálne auto to má od seba a k sebe vypnúť. Idem do kufra pre vec a musím otvoriť dvere ? :D Alebo pichnem kolo a ja musím vyťahovaťč manuál nato, aby som prišiel na to, ako sa otvára ten šuflík na rezervu ... Hmm
23.11.2014 | 16:36:00 | | 10.60.4.* Reagovat
RE: Veru, ked je také isté ovládanie na BMW...., tak je to super riešenie....:))
Nevím jak u Cutroenu ale dálková světla tak ovládám už léta u Peugeotu řekl bych to bude asi stejné nebot možná naprosto stejné a nějak nepraktické mě to nepřijde a že by to bylo nějak na silu bych tedy neřekl jestli nebude chyba u konkrétního přepínače.To s těmi dveřmi tak tento problém nemám svítí mě světlo po otevření pátých dveří jako u všech aut co jsem se zatím setkal a co se týče okna bud jej nechám stáhnout celé nebo držím a v momentu kdy chci okno nechat tak jej prostě nechám nebo spíše popravdě nevím přesně co máte na mysli a rezerva to je pravda měl jsem to tak u Renaultu manuál jsem nepotřeboval ovšem bylo absolutně nepraktické a navíc tento mechanismus po letech zrezivěl a stávkoval.
23.11.2014 | 18:30:05 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Veru, ked je také isté ovládanie na BMW...., tak je to super riešenie....:))
Dyť jo, ono je to všetko sila zvyku. Len ten okamžitý prechod z auta na Francúza dosť naštval. Nehovoriac ešte o nádrži. Vybrať kľúč zo zapalovania a ísť do nádrže je strašne lzožité na môj vkus. A mäkko stavané kreslá sú po dialnici únavné na konštrukciu tela..
Nechcem kritizovať, môj postreh.
24.11.2014 | 18:27:26 | | 10.60.4.* Reagovat
RE: Veru, ked je také isté ovládanie na BMW...., tak je to super riešenie....:))
Tak nádrž na zámek mělo spousta aut osobně měl jsem to jen u Renaultu momentálně to nemám a stejně auto na benzinové pumpě zamykám takže klíče vytahuji:)
24.11.2014 | 18:39:26 | | 62.245.124.* Reagovat