Rok výroby:2007Typ motoru:1.6 HDI (diesel)Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:15 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6,8 l/100 kmVloženo:28. 10. 2007
Jediné, co se objevilo, tak je slabé pískání brzd, ale to jsem nejspíš chytil nějaký kamínek.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Peugeot 407 SW jsem si koupil hlavně kvůli designu, ale až v okamžiku, kdy jsem byl ujištěn majiteli a testy, že 407 není takový průšvih s kvalitou jako 307 :-) Vzhledem k tomu, že jezdím poměrně hodně, tak jsem si koupil naftu. Porovnával jsem motory 1.6 a 2.0 a i menší motor překvapivě poskytuje dostatečnou dynamiku za cenu o 100 tis. nižší. Kombi jsem volil hlavně kvůli odpočtu DPH a také kvůli tomu, že se mi výrazně více líbí. A praktičnost kombi není také k zahození, u předchozího sedanu jsem občas narážel na omezení.
Tak a bodové shrnutí:
- motor je velmi příjemné překvapení, v rámci běžných rychlostí (160 km/h) jede tak, jak si představuji. Motor je v porovnání s běžnými diesely VW tichý. Díky technologii overboost je možné krátkodobě zvýšit točivý moment až na 240 N/m
- převodovka je bohužel pouze pětistupňová, šestikvalt by byl příjemný. Díky tomu je auto úsporné tak do 130 km/h, pak spotřeba výrazně stoupá. Francouzům se vyčítají nepřesné převodovky, nemyslím si, že u tohoto typu je to strašné
- podvozek a brzdy- podvozek je příjemnou kombinací komfortu a solidních jízdních vlastností. Na Mondeo ztrácí v rychlosti průjezdu zatáčkou, ale celkově mi pipadá pohodlnější. Proti Superbu je pohodlnější i jistější. Na brzdy jsem si chvilku zvykal, jsou poměrně ostré
- karosérie- kupodivu praktická díky několika vychytávkám, jakou jsou dopředu sklopné sedadlo spolujezdce nebo samostatně otevírané okno v pátých dveřích. Kapitolou samou pro sebe je skleněné střešní okno- to je skutečně bezvadné, prosvětluje celý interiér a jízda je příjemnější. A děti ji milují. Jinak auto ničím nevybočuje ze standardů střední třídy, snad jen přední převis je nepříjemný, občas zavadím o chodník.
Plusy:
- úsporný a solidně silný motor - příjemná, dostatečně pohodlná jízda - střešní okno - není to tuctovka
Mínusy:
- jen pětistupňová převodovka - občas rachotí plato v zavazadlovém prostoru - přední převis - nejsou háčky na tašky v kufru
svítí mě kontrolka abs poradí někdo co by to mohlo být za problém díky
05.11.2013 | 22:08:46 | petr
| 88.101.45.*Reagovat
RE: 407hdi
Zřejmě problém s ABS...nebo samotný problém s kontrolkou a s tím co zapříčiní a dá důvod jí rozsvítit,špatný kontakt,čidlo,pojistka hromada věcí.Nejednoduší je napojit to na diagnostiku kde bude hned jasno co s tomu je:)
Tak ukončuji dlouhodobý test :-) Auto jsem prodal po ujetí 125000 km do AAA Auto. Důvodem byly očekávané vyšší náklady na spotřební materiál, které se naakumulovaly a nechtěly se mi platit. Takže za celou dobu jsem měl jednu závadu (prasklá klapka přívodu vzduchu), pár dalších drobností bylo řešeno v záruce. Letní pneu vydržely do konce, zimní také. Nicméně gumy je teď třeba vyměnit, doplnit FAP filtr, brzdovou kapalinu, kotouče a svíčky, takže se mi vyplatí auto prodat. No a koupil jsem Peugeot 308 1.6 HDI, z toho je vidět spokojenost se značkou i s motorem. A od stejného dealera, taky spokojenost (Auto Došek Mělník). Za pár dní tady tedy bude povídání i o novém autě.
05.11.2011 | 18:43:11 | Jirka V.
| 94.112.194.*Reagovat
RE: Tak auto prodáno
Tak to si si teda "pomohol"....:).Zo strednej triedy do prdinca.
A tá hláška, že sa Ti "vyplatí" auto predať,kvôli šialene drahému servisu,baj očko max. 10.000 KČ a radšej kúpiť nové,ale menšie auto...hm, ako to kluci děláte, že tie vodičáky dostávate...
Predávať 5 ročné auto, ktoré máš od novoty, nemalo žiadnu vážnu poruchu, s najazdenými 125000km a následne kúpiť nové auto o triedu nižšie, tak to sú teda vyhodené peniaze. Pochopil by som to keby si išiel do auta o triedu vyššie, ale takto. Keby si do toho vrazil pár korúm tak máš nové auto na ďalších 125000km. Tvoje peniaze, tvoje rozhodnutie. Nech nove slúži aspoň tak ako staré.
Takže průběžná zpráva o stavu auta. Najeto 120 tisíc, pořád spokojenost. Naprosto šokující je, že mám pořád původní pneumatiky a podle slov pneuservisu do konce sezóny vydrží! Micheliny z prvovýroby... Během garančky jsem si nedal doplnit aditiva do FAP filtru, to mě čeká, jinak mi měnili brzdové destičky na předních kolech. Závada byla jedna, ale zato nepříjemná - odešla klapka pro regulaci přívodu vzduchu a auto v zimě vytrvale chladilo. Prý je to závada běžná v daných letech u PSA. Oprava znamenala sundání celé přístrojovky. Jinak auto spolehlivé, příjemné, k výměně se nechystám. Spokojenost trvá.
Prosím autora tohoto komentáře o kontakt na servis , ve kterém mu dokázali opravit klapku regulace přívodu vzduchu . Na mém voze tuto závadu autorizovaný prodejce ( Auto Drásta Sokolov ) dodnes nedokázal odstranit !
Mám stejný model, tedy 407 SW 1.6 HDi, a to od roku 2007 a najeto cca 197000 Km. Od r. 07 jsem najezdil 90000 Km. Prozatím jsem 1x vyměnil rozvody a to z prevntivních důvodů, 1x brzdové destičky včetně kotoučů, přední čepy 2x (jednou z důvodu vadného kusu již z výroby), 1x autobaterii, některé drobnosti, především žárovky a poslední rok měním pouze naftu a pneu letní/zimní. Problém s praskáním žárovek jsem již vyřešil i zadní nepohyblivý stěrač, který byl už poškozený před koupí. Vše bylo opraveno za pár korun. Spotřeba i včetně předevší v Pražském provozu se mi pohybuje okolo 5.0 až 5.6 l na 100 Km, což by měla být dle TP oficiální průměrná spotřeba. Nyní se ustálila 5.2 l / 100 km. Nejvíce mě trápí nízký přední nárazník při parkování, naopak poslední dobou jsem si mnohokrát pochvaloval dělené otevírání zadních dveří. Bohužel pro téměř všechny vozy francouzské výroby je zcela typické nedostatečné odtlumení drobných nerovností, takže lze snadno v těchto automobilech poznat rozdíl mezi kvalitním a nekvalitním povrchem vozovky. Ideální by bylo jezdit po německých silnicích, ale této kvality se asi nikdy nedočkáme, při našich podmínkách, a to i kdyby každý řidič platil 2000 Kč ročně za používaní jakékoliv silnice. Vibrace se samozřejmě přenášejí i do vnitřního prostoru vozidla, ale jednotlivé ruchy a zvuky se dají eliminovat a postupně odstraňovat, protože stačí některé nekvalitní prvky z prvních verzí zaměnit za kvalitnější materiály či řešení...
Takže, mám P407 SW, 2.0. 100kW, automat. Rok výroby 2005. Odvtedy ním jazdím denne, mám 180 tis. km. Za ten čas som menil raz čapy, raz rozvody, 3 krát brzdové doštičky. Sem tam žiarovku. S displayom nemám žiadny problém. Pravidelne jazdím dlhé trasy 1200-1500 km. Auto je veľmi pohodlné /mám 192 cm - 98 kg/ Teraz budem meniť disky. Všetky senzory pracujú bezporuchovo. Celkovo si myslím, že to bola zatiaľ moja najlepšia kúpa auta. Mal som Toyotu Corollu, Avensis a Lexus. Zo všetkými som najazdil dosť km na to, aby som mohol porovnávať... Moje budúce
Tak kontrola auta po 100 tisících km. Závady: po ohřátí se ztrácí obraz na displeji na středové konzoli. Jinak letní pneu původní, zimní pneu původní, na autě nic neodešlo. Nechal jsem si udělat kontrolu přední nápravy a tlumičů, vše je v pořádku. Dřív praskaly žárovky H7 v hlavních světlech, ale po výměně za HID v cca 30 tisících jsem nemusel měnit nic. A pro rejpaly - nikdo mě neproblikával, světla jsem si nechal seřídit hodně konzervativně. Takže po 3.5 letech je s autem velká spokojenost, jen bych ocenil 6 rychlostí.
Kolegyně má 407 SW asi tak rok (celkem má auto 2-3 roky) a hned po dovozu z Německa musela nechat opravit starter. Jinak je auto bez problémů a poruch.
Mám silný zájem koupit Peugeot 407 SW a známý mi ho nedoporučuje, že má dost závad. Mě se to po přečtení recenzí tak nezdá. Říkal, že po cca 50 000km odchází na přední nápravě nějaká soudková ložiska, že jsou poruchové motorky klimatizace..... Mám již vyhlídlý vůz s 145 000km. Není to mnoho? Děkuji
Tak po kontrole po 80.000 najetých kilometrech: Měnili mi poprvé brzdové destičky na zadních kolech Jinak jen olej a filtry. Pneumatiky jsou původní, to jsem fakt nečekal. Ze závad během posledních 20.000: nic, jen displej palubního počítače se při zahřátí ztrácí. Bohužel, to je skoro vlastnost všech 407 se základním displejem, oprava stojí 6500, takže na to kašlu.
politika VW. Teď budou mít novou 1,6 v dieselu a hned tři výkonové verze a samozřejmě to bude cenově odstupňované tak, že každý si pořídí max. tu prostřední variantu, protože za tu nejvýkonější bude mít dvě nejslabší:-) Ale lidi to budou kupovat furt, protože mají hezký interiér:-)
Asi bych nepsal o porovnání s "běžnými" diesely VW. Protože jejich konstrukce (PD) běžná není. VW se po vzoru Járy Cimrmana učí cestou slepých uliček :-) A zavádění CRD jim jde dost pomalu. Přijdou s tím, až když to má kdejaký (levný) korejec. A stojí to raketu, jako "novinka". Ať se jdou vycpat.
No jo, motor je slabý... Kolega si teď bude kupovat C5 s motorem 3.0 HDI, tak se na něj těším. Ale jinak design rozhodl, proč jsem 407 chtěl- pořád se mi hodně líbí.
máte dobrú nohu a vzťah. Preto Vám drží a vydrží v pohode do 300.000 km... Kupovali ste nové, ale až raz budete mať možnosť, vyskúšajte si 2,2 HDi, 125 kw, na brzde skoro 200 koní. Padla mi sánka. Neuveriteľný záťah, na spôsob 8 valca, spotreba? Pri dodržiavaní limitov 50:50 mesto-okresky/120 km/h, 5,6-6,1 l/100 km./ Pri šantení, 6,5-7,5, ale to už mi skoro cvrklo...Na tachometri cez 200.000 km, ale to ešte budú chalani patrične opravovať... , 2007 r.v. Po tejto jazde som zmenil názor na 407. Podvozok z ríše snov, ešte ten dizajn...
Dneska byla prohlídka po 60.000 km. Krátké shrnutí: - jediná porucha za celou dobu bylo vadné ukostření brzdového světla - občas to hlásilo špaatnou žádovku. - vyměněny tři žárovky - na 58.000 měněny brzdové destičky - jinak nic. Spotřeba klesla na 6.8 l/100 km (podle počítače), i na dlouhé cesty není problém s bolestí zad - nejvíc jsem jel v kuse 1200 km. Na rozdíl od Peugeotu 307 jsou sedačky příjemně tvrdé a celkově je to auto hodně příjemné na řízení. Negativa: potkávací světla nesvítí moc dobře, chce to xenony. 6. rychlostní stupeň chybí (i když se dá držet stálá rychlost kolem 180, aniž by vás to auto sežralo). Ale celkově spokojenost, 9 bodů z 10.
anonym pod mojím príspevkom. Fór je v tom, že novinári a spol. zblbli ľudí natoľko, že si poniektorí prestávajú uvedomovať základné mech. princípy. Žiadna mech. prevodovka NIE JE RÝCHLA. Ešte raz, žiadna. Dá sa radiť a "narvať" tam rýchlosť, ale na to doplatia synchróny, zotrvačník, spojka a podobne. Kto je zodpovedný? Výrobca... Ak si vyskúšate medziplyn, dá sa to, tak budete radiť neuveriteľne hladko, ako automat. Bez poškodzovania synchrónov. P.S. Dúfam ale, že pri radení zhora nadol, napríklad pri výjazde na kopec s pridaním plynu a dorovnaním otáčok je už aj u Vás samozrejmé... Auto a peňaženka Vám budú vďačné...
Štatistika je nepresný výsledok presných čísel. Ak by mala byť vierohodná, mall by : 1. Rovnaký vodič, rovnaký štýl na minimálne 200.000 km, každé auto, v priebehu 2-3 rokov/ 1 vozidlo. 2. Zároveň je jasné, že bod 1 NIKDY nenastane.. .3. 90 % záleží od vodiča, starostlivosti, skúsenostiach a podobne. 4. Sviatočný, ktorý najazdí 10-15.000 ročne NIKDY nezíska cit pre auto a jazdu, minim. zaťažovanie a podobne. Sám som zvedavý, koľko z Vás preraďuje s medziplynom... V živote som nemenil spojku, zotrvačník, prevodovku a podobne/klop-klop na drevo/. /1,4 mil. km.../
Sváteční řidič nenajede 15 000 km za rok, blbe. Nauč se počítat, než zase vypustíš z huby další blbost. Mám 1,5 mil. km v těle a najezdím 15-20 000 km ročně - Nyní. Předtím jsem najel taky 3x víc. Jsem sváteční řidič? Podle tebe jo. Pako. Že někdo v současnosti jezdí míň, neznamená, že dříve nejezdil víc. A mezi námi, sváteční řidič je ten, kdo jezdí jen o víkendech a vyjímečně do supermarketu nebo na hřbitov (cintorín). Ten najede zpravidla tak 5000 ročně. Nepovyšuj se nad ostatní jen proto, že jezdíš jak nepříčetný, s novinami v ruce, s kávou u tlamy, v závěsu za kamionem a v mlze bez světel na sněhu s letními pneu.
Ak by si Ty najazdil 1,5 mil. km, tak by si takto netáral....
Keďže je "hrdinské" nadávať iným anonymne do blbov, akurát ukazuješ svoju múdrosť...:((,ale sviatočným šoférom je aj moja svokra ,ktorá najazdí zo 10-12.000 km ročne, lebo tých cca 1.000 km/mesačne je doslova nič.
Kedže mám za posledné 2 dni za sebou vyše 1.700 km po SVK cestách,mimo diaľnice,po neuveriteľne rozbitých cestách...:(, si mi úúúúplne ukradnutý, pretože NEMAŠ skúsenosti a asi si ešte nikdy nešiel ani v hmle, ani v zime na letných,ani v závese za kamionmi, Ty si taký vzorný TRAPKO, jazdiaci okolo komína.
Tak takto jazdievaj ďalej a láskavo nezavadzaj na ceste, nepáľ hmlovkami za súmraku,či mrholenia,ani prednými, ani zadnými, svieť pekne diaľkovými,neskús sa uhnúť z cesty,ani, ani nikoho pred seba nepusti...
P.S.Najnovšie čítam internet v telefóne,je praktickejší ako veľké noviny..., ale garantujem Ti,že v NOCI, neznámou cestou mimo diaľnice by si bol bez šance ísť bezpečne, či rýchlejšie ako ja... v porovnateľných kw. Dupľom v hmle, či daždi,inak by si vedel, že v HMLE, daždi, snehu Ta VLASTNÉ svetlá oslepujú... a jediným spôsobom, ako neprísť o nervy, oči, neunaviť sa...je práve môj spôsob...tak to vyskúšaj konečne a nerob zo seba somára. Dík.
myslel som tým,že som taký unavený, že ani zaspať neviem, preto sa mi nechce s Tebou hádať,máš samozrejme pravdu, ži si vo svojom svete a jazdi presne ako vyhláška káže...ľuboš
Ten tvůj způsob je akorát dobrý jak přijít o život (nebo o něho někoho připravit) ty "somáre". Ty hrdino, co ty najezdíš teď, já mám už dávno za sebou. Možná proto teď už jezdím "jenom" 20 000 ročně, ale to neznamená že jsem sváteční řidič. Ale rozumu narozdíl od tebe mám dost abych věděl, že nejde jen o moji únavu, o moje oči, o moje pohodlí, ale taky o ostatní účastníky provozu.
Ešte raz Ty sviatočný vodič: Ide práveže aj o oči INYCH!! Ak budeš niekomu páliť 200km v kuse do späťákov, ak nemá samostmievacie, tak je s nervami v riti a začne robiť kiksy.
V NOCI sú aj obrysovky až-až, ak chceš vidieť ĎALEJ,tak láskavo skús niekedy ísť s obrysovkami, nejakých 25-30 m za vodiacim autom a uvidíš to isté čo on, ale na rozdiel od neho máš 2x dlhhší čas na reakciu.
Takto to robím najmä po polnoci,kedy je minimálna premávka,do tej O4:00, aj tak vtedy obyčajne jazdia profíci,ak ide oproti auto, tak sa trochu vzdialim od neho,na chvíľku zapnem svetlá, aby sa protiidúci nenaplašil, aleto zase záleží aká je noc,či prší, mesačná,od farby asfaltu,ak je čierny,skoro nič nevidno, hmla,dážď, ako poznám cestu, ako sa javí vodič, nie každý vydrží s nervami ísť v noci 150-160 km/h / nebavíme sa o diaľnici/ s autom za sebou skoro bez svetiel... a x ďalších faktorov, ktoré ako sveta znalému a skúsenému vodičovi určite netreba vysvetľovať...) tá ironia sa Ti iba zdá../
Ale ak ide partia, na dovolenku, do Nemecka a pod. tak ten prvý v kolone bude sakra vďačný./ na diaľnici je to už iné,to je pre MŠ/
statistika tuv je blbost jak hrom. dnes sa vela jazdi a vela ludi co si kupuje drahsie auta tak najazdi cca 30 az 50tis km za rok a prave taky by mali pisat recenzie a nie sviatocny soferi, ti si kupuju skor nizsie triedy tak 206 atd. A este k tuv: v statistike v novom case skoncilo na 2. mieste v spolahlivosti mazda 2 a mercedes E niekde na 80. mieste ale co sa hodnoti?ked si pozres inzeraty na mercedes E rocnik 2006 maju najazdene vsetky od 150 do 400 tisic km a mazda 2rocnik 2006 ma najazdene okolo 50tis. km. a je urcite pravdepodobne ze 200tis.km taky crep ani nedozije ale je spolahlive ak najazdis rocne 10tis km ale keby sa tolko jazdilo na mercedese tak by skoncil na 1.mieste. TUV porovnava jablka z hruskami a potom si ludia myslia neviem co. Porovnavane boli 2 az 3 rocne auta podla vaznosti poruch pri STK/pre informaciu/
Nebudu se vyjadřovat k nádávkám, to je pod moji úroveň. Ale jen malý podotek: průměrné auto najede 100 tisíc km až za za 7 let (statistika TÜV). Takže hodnitit auto po této době znamená hodnitit auto, které se už nevyrábí. To je pro případné kupce nového úplně k ničemu.
407SW 2.0HDI Najeto 165000km,auto je super,takový běžný výměny jako jsou kuláče - výměna v rámci záruky,servo - pořád s ním něco je,FAP - ten mě teda dostal,to byla ale pálka,kdo to vymyslel tak toho bych nakopal do .....,žárovky - není tejden,aby mi nějaká nelupla,v zádu pořád něco drnčí a tak různě.Ale jinak super auto,já jsem s ním spokojenej.A manželka taky.Slušná spotřeba,v létě se zaplou klimou do sedmi litrů a to ji nevypínám.Spojka a tlumiče původní,stěrače jsem tedy už měnil.Elektroinstalace jinak bez závad.Když to shrnu,tak celkem dobrý,osm z deseti.Je to určitě kus od kusu,co auto to názor,jestli jde o BMW,Audi nebo o škodovku nebo já nevím o jaký auto.Mě se líbílo,tak jsem si ho koupil,komu se nelíbí,ať ho nekupuje a jezdí MHD.Jedna bába povídala ......... si nechte do hospody,tady na to není nikdo zvědavej.Toť tak zhruba vše.Jo a žádnej držák na značku jsem neměnil,když nemáš odhad,tak tam nejezdi!Čusík Pepík
To ste ozaj pacienti asi vsetci. Niekdo napise nazor a ma najazdene 10, 15, 25 tisic km. Pri takychto km je spolahliva aj stara dacia s olcitom a nie moderne vozidlo. A inak kamarat ma 407, najazdene 80 tis a je po vymene capov za 18 tisic sk ma pokazeny senzor na sierace a nehovoriac o ostatnych problemoch. Sice drobnosti ale stale a to nehovorim o debilne dlhom a nizkom predku vozidla na ktorom meni prednu znacku kazdy mesiac aj po prejdeni mensej nerovnosti. Takze prosim o skusenosti po najazdeni cca 70 az 120 tis a nie po 2 mesiacoch ked mam mam este euforiu z kupy auta
Tak jsem dneska byl na garančce po 40.000 km. Cena 5.500 i s DPH. Závady: drobně zarosená mlhovka, vyměněno v záruce. Klepaly zadní dveře, byly dotaženy zámky a je to v pohodě. Jinak s autem není nic. Výtky mám k plastům, které se obtížně čistí od bláta- i přes veškerou snahu o očistu mám rok v kufru otisk kola invalidního vozíku mého kamaráda. Potom se mi nelíbí přední převis při parkování, esteticky ano. S autem jsem celkově spokojený, při jízdě je v něm ticho, jízdní vlastnosti příkladné, pohodlí slušné.
Tak malé doplnění recenze. Včera jsem byl na garančce po 20.000. Mimo pískajících brzd žádná závada, kompletní prohlídka s výměnou oleje stála 4.000 Kč- to je neuvěřitelně nízká cena.
Mám C5 s rovnakým motorom, takže predpokladám, že je v ňom použitá aj rovnaká prevodovka a musím súhlasiť, že s presnosťou radenia to vôbec nie je také zlé, ako by niekto od Francúzov čakal. K tomu krútiacemu momentu súhlas s Valdaufom. Motor dosahuje maximum 240 Nm pri 1750 ot/min, pričom pri zošliapnutí plynu na podlahu, sa krátkodobo zvýši plniaci tlak a tým narastie na 260 Nm. A čo sa týka bŕzd, to pískanie je údajne spôsobené brzdovými platničkami Bosch, ale objavuje sa len pri dobrzďovaní pri nízkej rýchlosti, pričom pri zatvorených oknách ho vo vnútri nepočuť. Mimochodom, ten šiesty prevodový stupeň by sa hodil. Ak si dobre spomínam, pri 130 motor točí 3000 ot/min, takže tam by nejaká rezerva ešte bola.
Začatkem příštího roku uvažuji o koupy jedno,nebo dvouletého vozu Peugeot 407 SW 1,6/2,0 HDI. Prosím o objektivní informace spotřeby- město/venku,finanční dostupnosti náhradních dílů,poruchovosti atd., vzhledem k tomu,že vozidlo ma být využito jako TAXI dekuji. F
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 407
Mám problém s otevřením zadního kufru
Nejde mi otevřít manuálně ani elektronicky
15.11.2024 | 20:22:05 | | 85.193.35.* Reagovat
Peugeot 407 4,6 HDi kupene 6 rocne pri 80 000km, aktualne 10 rokov 160 000km,spotreba 5,2 kombinovana, menene brzdove dosticky, inak bez zavad...
07.04.2016 | 10:22:52 | | 91.223.173.* Reagovat
RE:
oprava 1,6HDi samozrejme
07.04.2016 | 10:24:14 | | 91.223.173.* Reagovat
407hdi
svítí mě kontrolka abs poradí někdo co by to mohlo být za problém díky
05.11.2013 | 22:08:46 | petr | 88.101.45.* Reagovat
RE: 407hdi
Zřejmě problém s ABS...nebo samotný problém s kontrolkou a s tím co zapříčiní a dá důvod jí rozsvítit,špatný kontakt,čidlo,pojistka hromada věcí.Nejednoduší je napojit to na diagnostiku kde bude hned jasno co s tomu je:)
05.11.2013 | 22:52:25 | | 94.112.170.* Reagovat
Tak auto prodáno
Tak ukončuji dlouhodobý test :-)
Auto jsem prodal po ujetí 125000 km do AAA Auto. Důvodem byly očekávané vyšší náklady na spotřební materiál, které se naakumulovaly a nechtěly se mi platit.
Takže za celou dobu jsem měl jednu závadu (prasklá klapka přívodu vzduchu), pár dalších drobností bylo řešeno v záruce. Letní pneu vydržely do konce, zimní také.
Nicméně gumy je teď třeba vyměnit, doplnit FAP filtr, brzdovou kapalinu, kotouče a svíčky, takže se mi vyplatí auto prodat. No a koupil jsem Peugeot 308 1.6 HDI, z toho je vidět spokojenost se značkou i s motorem. A od stejného dealera, taky spokojenost (Auto Došek Mělník).
Za pár dní tady tedy bude povídání i o novém autě.
05.11.2011 | 18:43:11 | Jirka V. | 94.112.194.* Reagovat
RE: Tak auto prodáno
Tak to si si teda "pomohol"....:).Zo strednej triedy do prdinca.
A tá hláška, že sa Ti "vyplatí" auto predať,kvôli šialene drahému servisu,baj očko max. 10.000 KČ a radšej kúpiť nové,ale menšie auto...hm, ako to kluci děláte, že tie vodičáky dostávate...
P.S. Chcel by som byť tak nechutne bohatým.
10.09.2012 | 19:58:32 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Tak auto prodáno
Predávať 5 ročné auto, ktoré máš od novoty, nemalo žiadnu vážnu poruchu, s najazdenými 125000km a následne kúpiť nové auto o triedu nižšie, tak to sú teda vyhodené peniaze. Pochopil by som to keby si išiel do auta o triedu vyššie, ale takto.
Keby si do toho vrazil pár korúm tak máš nové auto na ďalších 125000km.
Tvoje peniaze, tvoje rozhodnutie. Nech nove slúži aspoň tak ako staré.
10.09.2012 | 20:41:00 | tichy pozorovatel | 89.173.86.* Reagovat
Kontrola po 120 tis. km
Takže průběžná zpráva o stavu auta.
Najeto 120 tisíc, pořád spokojenost.
Naprosto šokující je, že mám pořád původní pneumatiky a podle slov pneuservisu do konce sezóny vydrží! Micheliny z prvovýroby...
Během garančky jsem si nedal doplnit aditiva do FAP filtru, to mě čeká, jinak mi měnili brzdové destičky na předních kolech. Závada byla jedna, ale zato nepříjemná - odešla klapka pro regulaci přívodu vzduchu a auto v zimě vytrvale chladilo. Prý je to závada běžná v daných letech u PSA. Oprava znamenala sundání celé přístrojovky. Jinak auto spolehlivé, příjemné, k výměně se nechystám. Spokojenost trvá.
31.08.2011 | 23:13:40 | Jirka V- | 94.112.194.* Reagovat
RE: Kontrola po 120 tis. km
Prosím autora tohoto komentáře o kontakt na servis , ve kterém mu
dokázali opravit klapku regulace přívodu vzduchu . Na mém voze tuto závadu autorizovaný prodejce ( Auto Drásta Sokolov ) dodnes nedokázal odstranit !
10.09.2012 | 10:28:39 | jarda | 85.70.99.* Reagovat
Spotřeba a další...
Mám stejný model, tedy 407 SW 1.6 HDi, a to od roku 2007 a najeto cca 197000 Km. Od r. 07 jsem najezdil 90000 Km. Prozatím jsem 1x vyměnil rozvody a to z prevntivních důvodů, 1x brzdové destičky včetně kotoučů, přední čepy 2x (jednou z důvodu vadného kusu již z výroby), 1x autobaterii, některé drobnosti, především žárovky a poslední rok měním pouze naftu a pneu letní/zimní. Problém s praskáním žárovek jsem již vyřešil i zadní nepohyblivý stěrač, který byl už poškozený před koupí. Vše bylo opraveno za pár korun.
Spotřeba i včetně předevší v Pražském provozu se mi pohybuje okolo 5.0 až 5.6 l na 100 Km, což by měla být dle TP oficiální průměrná spotřeba. Nyní se ustálila 5.2 l / 100 km.
Nejvíce mě trápí nízký přední nárazník při parkování, naopak poslední dobou jsem si mnohokrát pochvaloval dělené otevírání zadních dveří. Bohužel pro téměř všechny vozy francouzské výroby je zcela typické nedostatečné odtlumení drobných nerovností, takže lze snadno v těchto automobilech poznat rozdíl mezi kvalitním a nekvalitním povrchem vozovky. Ideální by bylo jezdit po německých silnicích, ale této kvality se asi nikdy nedočkáme, při našich podmínkách, a to i kdyby každý řidič platil 2000 Kč ročně za používaní jakékoliv silnice. Vibrace se samozřejmě přenášejí i do vnitřního prostoru vozidla, ale jednotlivé ruchy a zvuky se dají eliminovat a postupně odstraňovat, protože stačí některé nekvalitní prvky z prvních verzí zaměnit za kvalitnější materiály či řešení...
13.08.2011 | 11:52:40 | Maze | 85.71.212.* Reagovat
Najazdených 180 tis. km
Takže, mám P407 SW, 2.0. 100kW, automat. Rok výroby 2005. Odvtedy ním jazdím denne, mám 180 tis. km. Za ten čas som menil raz čapy, raz rozvody, 3 krát brzdové doštičky. Sem tam žiarovku. S displayom nemám žiadny problém. Pravidelne jazdím dlhé trasy 1200-1500 km. Auto je veľmi pohodlné /mám 192 cm - 98 kg/ Teraz budem meniť disky. Všetky senzory pracujú bezporuchovo. Celkovo si myslím, že to bola zatiaľ moja najlepšia kúpa auta. Mal som Toyotu Corollu, Avensis a Lexus. Zo všetkými som najazdil dosť km na to, aby som mohol porovnávať... Moje budúce
22.03.2011 | 11:25:26 | Robiboy Reagovat
Kontrola po 100 tis. km
Tak kontrola auta po 100 tisících km.
Závady: po ohřátí se ztrácí obraz na displeji na středové konzoli.
Jinak letní pneu původní, zimní pneu původní, na autě nic neodešlo. Nechal jsem si udělat kontrolu přední nápravy a tlumičů, vše je v pořádku.
Dřív praskaly žárovky H7 v hlavních světlech, ale po výměně za HID v cca 30 tisících jsem nemusel měnit nic. A pro rejpaly - nikdo mě neproblikával, světla jsem si nechal seřídit hodně konzervativně.
Takže po 3.5 letech je s autem velká spokojenost, jen bych ocenil 6 rychlostí.
07.12.2010 | 16:17:28 | Jirka V Reagovat
Kolegyně má 407 SW asi tak rok (celkem má auto 2-3 roky) a hned po dovozu z Německa musela nechat opravit starter. Jinak je auto bez problémů a poruch.
18.11.2010 | 20:34:46 | Honza Reagovat
prosím o zkušenost
Mám silný zájem koupit Peugeot 407 SW a známý mi ho nedoporučuje, že má dost závad. Mě se to po přečtení recenzí tak nezdá. Říkal, že po cca 50 000km odchází na přední nápravě nějaká soudková ložiska, že jsou poruchové motorky klimatizace.....
Mám již vyhlídlý vůz s 145 000km. Není to mnoho?
Děkuji
18.11.2010 | 19:59:55 | Olda Reagovat
Kontrola 80 tisíc
Tak po kontrole po 80.000 najetých kilometrech:
Měnili mi poprvé brzdové destičky na zadních kolech
Jinak jen olej a filtry. Pneumatiky jsou původní, to jsem fakt nečekal.
Ze závad během posledních 20.000: nic, jen displej palubního počítače se při zahřátí ztrácí. Bohužel, to je skoro vlastnost všech 407 se základním displejem, oprava stojí 6500, takže na to kašlu.
02.06.2010 | 22:54:57 | Jirka V. Reagovat
To je přesně
politika VW. Teď budou mít novou 1,6 v dieselu a hned tři výkonové verze a samozřejmě to bude cenově odstupňované tak, že každý si pořídí max. tu prostřední variantu, protože za tu nejvýkonější bude mít dvě nejslabší:-) Ale lidi to budou kupovat furt, protože mají hezký interiér:-)
04.09.2009 | 12:40:14 | r Reagovat
Asi bych nepsal o porovnání s "běžnými" diesely VW. Protože jejich konstrukce (PD) běžná není. VW se po vzoru Járy Cimrmana učí cestou slepých uliček :-) A zavádění CRD jim jde dost pomalu. Přijdou s tím, až když to má kdejaký (levný) korejec. A stojí to raketu, jako "novinka". Ať se jdou vycpat.
04.09.2009 | 12:14:46 | Itall Reagovat
No jo, motor je slabý...
Kolega si teď bude kupovat C5 s motorem 3.0 HDI, tak se na něj těším.
Ale jinak design rozhodl, proč jsem 407 chtěl- pořád se mi hodně líbí.
04.09.2009 | 10:58:16 | Jirka V. Reagovat
Pekné. Gratulujem k autu,
máte dobrú nohu a vzťah. Preto Vám drží a vydrží v pohode do 300.000 km...
Kupovali ste nové, ale až raz budete mať možnosť, vyskúšajte si 2,2 HDi, 125 kw, na brzde skoro 200 koní. Padla mi sánka. Neuveriteľný záťah, na spôsob 8 valca, spotreba? Pri dodržiavaní limitov 50:50 mesto-okresky/120 km/h, 5,6-6,1 l/100 km./ Pri šantení, 6,5-7,5, ale to už mi skoro cvrklo...Na tachometri cez 200.000 km, ale to ešte budú chalani patrične opravovať... , 2007 r.v.
Po tejto jazde som zmenil názor na 407. Podvozok z ríše snov, ešte ten dizajn...
03.09.2009 | 23:01:38 | ľuboš Reagovat
Tak 60.000 najeto
Dneska byla prohlídka po 60.000 km. Krátké shrnutí:
- jediná porucha za celou dobu bylo vadné ukostření brzdového světla - občas to hlásilo špaatnou žádovku.
- vyměněny tři žárovky
- na 58.000 měněny brzdové destičky
- jinak nic.
Spotřeba klesla na 6.8 l/100 km (podle počítače), i na dlouhé cesty není problém s bolestí zad - nejvíc jsem jel v kuse 1200 km. Na rozdíl od Peugeotu 307 jsou sedačky příjemně tvrdé a celkově je to auto hodně příjemné na řízení.
Negativa: potkávací světla nesvítí moc dobře, chce to xenony. 6. rychlostní stupeň chybí (i když se dá držet stálá rychlost kolem 180, aniž by vás to auto sežralo).
Ale celkově spokojenost, 9 bodů z 10.
03.09.2009 | 21:25:47 | Jirka V. Reagovat
Pavel: Bola to reakcia na
anonym pod mojím príspevkom. Fór je v tom, že novinári a spol. zblbli ľudí natoľko, že si poniektorí prestávajú uvedomovať základné mech. princípy.
Žiadna mech. prevodovka NIE JE RÝCHLA. Ešte raz, žiadna. Dá sa radiť a "narvať" tam rýchlosť, ale na to doplatia synchróny, zotrvačník, spojka a podobne. Kto je zodpovedný? Výrobca...
Ak si vyskúšate medziplyn, dá sa to, tak budete radiť neuveriteľne hladko, ako automat. Bez poškodzovania synchrónov.
P.S. Dúfam ale, že pri radení zhora nadol, napríklad pri výjazde na kopec s pridaním plynu a dorovnaním otáčok je už aj u Vás samozrejmé... Auto a peňaženka Vám budú vďačné...
14.08.2009 | 14:24:08 | ľuboš Reagovat
odpověď Lubošovi
Co sem pleteš přeřazování s meziplynem, tohle není V3S s kterou asi jezdíš.
13.08.2009 | 23:04:50 | Pavel Reagovat
Súhlas s anonymom:
Štatistika je nepresný výsledok presných čísel. Ak by mala byť vierohodná, mall by : 1. Rovnaký vodič, rovnaký štýl na minimálne 200.000 km, každé auto, v priebehu 2-3 rokov/ 1 vozidlo. 2. Zároveň je jasné, že bod 1 NIKDY nenastane.. .3. 90 % záleží od vodiča, starostlivosti, skúsenostiach a podobne. 4. Sviatočný, ktorý najazdí 10-15.000 ročne NIKDY nezíska cit pre auto a jazdu, minim. zaťažovanie a podobne.
Sám som zvedavý, koľko z Vás preraďuje s medziplynom... V živote som nemenil spojku, zotrvačník, prevodovku a podobne/klop-klop na drevo/. /1,4 mil. km.../
06.01.2009 | 21:15:08 | ľuboš Reagovat
RE: Súhlas s anonymom:
Sváteční řidič nenajede 15 000 km za rok, blbe. Nauč se počítat, než zase vypustíš z huby další blbost. Mám 1,5 mil. km v těle a najezdím 15-20 000 km ročně - Nyní. Předtím jsem najel taky 3x víc. Jsem sváteční řidič? Podle tebe jo. Pako. Že někdo v současnosti jezdí míň, neznamená, že dříve nejezdil víc. A mezi námi, sváteční řidič je ten, kdo jezdí jen o víkendech a vyjímečně do supermarketu nebo na hřbitov (cintorín). Ten najede zpravidla tak 5000 ročně. Nepovyšuj se nad ostatní jen proto, že jezdíš jak nepříčetný, s novinami v ruce, s kávou u tlamy, v závěsu za kamionem a v mlze bez světel na sněhu s letními pneu.
10.09.2012 | 21:44:34 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Súhlas s anonymom:
Ak by si Ty najazdil 1,5 mil. km, tak by si takto netáral....
Keďže je "hrdinské" nadávať iným anonymne do blbov, akurát ukazuješ svoju múdrosť...:((,ale sviatočným šoférom je aj moja svokra ,ktorá najazdí zo 10-12.000 km ročne, lebo tých cca 1.000 km/mesačne je doslova nič.
Kedže mám za posledné 2 dni za sebou vyše 1.700 km po SVK cestách,mimo diaľnice,po neuveriteľne rozbitých cestách...:(, si mi úúúúplne ukradnutý, pretože NEMAŠ skúsenosti a asi si ešte nikdy nešiel ani v hmle, ani v zime na letných,ani v závese za kamionmi, Ty si taký vzorný TRAPKO, jazdiaci okolo komína.
Tak takto jazdievaj ďalej a láskavo nezavadzaj na ceste, nepáľ hmlovkami za súmraku,či mrholenia,ani prednými, ani zadnými, svieť pekne diaľkovými,neskús sa uhnúť z cesty,ani, ani nikoho pred seba nepusti...
P.S.Najnovšie čítam internet v telefóne,je praktickejší ako veľké noviny..., ale garantujem Ti,že v NOCI, neznámou cestou mimo diaľnice by si bol bez šance ísť bezpečne, či rýchlejšie ako ja... v porovnateľných kw.
Dupľom v hmle, či daždi,inak by si vedel, že v HMLE, daždi, snehu Ta VLASTNÉ svetlá oslepujú... a jediným spôsobom, ako neprísť o nervy, oči, neunaviť sa...je práve môj spôsob...tak to vyskúšaj konečne a nerob zo seba somára. Dík.
10.09.2012 | 22:39:21 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Súhlas s anonymom:
myslel som tým,že som taký unavený, že ani zaspať neviem, preto sa mi nechce s Tebou hádať,máš samozrejme pravdu, ži si vo svojom svete a jazdi presne ako vyhláška káže...ľuboš
10.09.2012 | 22:42:59 | | 85.237.227.* Reagovat
RE: Súhlas s anonymom:
Ten tvůj způsob je akorát dobrý jak přijít o život (nebo o něho někoho připravit) ty "somáre". Ty hrdino, co ty najezdíš teď, já mám už dávno za sebou. Možná proto teď už jezdím "jenom" 20 000 ročně, ale to neznamená že jsem sváteční řidič. Ale rozumu narozdíl od tebe mám dost abych věděl, že nejde jen o moji únavu, o moje oči, o moje pohodlí, ale taky o ostatní účastníky provozu.
11.09.2012 | 16:13:35 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Súhlas s anonymom:
Ešte raz Ty sviatočný vodič:
Ide práveže aj o oči INYCH!! Ak budeš niekomu páliť 200km v kuse do späťákov, ak nemá samostmievacie, tak je s nervami v riti a začne robiť kiksy.
V NOCI sú aj obrysovky až-až, ak chceš vidieť ĎALEJ,tak láskavo skús niekedy ísť s obrysovkami, nejakých 25-30 m za vodiacim autom a uvidíš to isté čo on, ale na rozdiel od neho máš 2x dlhhší čas na reakciu.
Takto to robím najmä po polnoci,kedy je minimálna premávka,do tej O4:00, aj tak vtedy obyčajne jazdia profíci,ak ide oproti auto, tak sa trochu vzdialim od neho,na chvíľku zapnem svetlá, aby sa protiidúci nenaplašil, aleto zase záleží aká je noc,či prší, mesačná,od farby asfaltu,ak je čierny,skoro nič nevidno, hmla,dážď, ako poznám cestu, ako sa javí vodič, nie každý vydrží s nervami ísť v noci 150-160 km/h / nebavíme sa o diaľnici/ s autom za sebou skoro bez svetiel... a x ďalších faktorov, ktoré ako sveta znalému a skúsenému vodičovi určite netreba vysvetľovať...) tá ironia sa Ti iba zdá../
Ale ak ide partia, na dovolenku, do Nemecka a pod. tak ten prvý v kolone bude sakra vďačný./ na diaľnici je to už iné,to je pre MŠ/
11.09.2012 | 21:37:44 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Súhlas s anonymom:
silný nedostatek základní výchovyg5fz
20.01.2013 | 07:21:45 | juro | 109.81.252.* Reagovat
tuv
statistika tuv je blbost jak hrom. dnes sa vela jazdi a vela ludi co si kupuje drahsie auta tak najazdi cca 30 az 50tis km za rok a prave taky by mali pisat recenzie a nie sviatocny soferi, ti si kupuju skor nizsie triedy tak 206 atd. A este k tuv: v statistike v novom case skoncilo na 2. mieste v spolahlivosti mazda 2 a mercedes E niekde na 80. mieste ale co sa hodnoti?ked si pozres inzeraty na mercedes E rocnik 2006 maju najazdene vsetky od 150 do 400 tisic km a mazda 2rocnik 2006 ma najazdene okolo 50tis. km. a je urcite pravdepodobne ze 200tis.km taky crep ani nedozije ale je spolahlive ak najazdis rocne 10tis km ale keby sa tolko jazdilo na mercedese tak by skoncil na 1.mieste. TUV porovnava jablka z hruskami a potom si ludia myslia neviem co. Porovnavane boli 2 az 3 rocne auta podla vaznosti poruch pri STK/pre informaciu/
06.01.2009 | 19:56:37 | Reagovat
Jirka
Nebudu se vyjadřovat k nádávkám, to je pod moji úroveň.
Ale jen malý podotek: průměrné auto najede 100 tisíc km až za za 7 let (statistika TÜV). Takže hodnitit auto po této době znamená hodnitit auto, které se už nevyrábí. To je pro případné kupce nového úplně k ničemu.
05.01.2009 | 23:14:34 | Reagovat
o.k.
407SW 2.0HDI Najeto 165000km,auto je super,takový běžný výměny jako jsou kuláče - výměna v rámci záruky,servo - pořád s ním něco je,FAP - ten mě teda dostal,to byla ale pálka,kdo to vymyslel tak toho bych nakopal do .....,žárovky - není tejden,aby mi nějaká nelupla,v zádu pořád něco drnčí a tak různě.Ale jinak super auto,já jsem s ním spokojenej.A manželka taky.Slušná spotřeba,v létě se zaplou klimou do sedmi litrů a to ji nevypínám.Spojka a tlumiče původní,stěrače jsem tedy už měnil.Elektroinstalace jinak bez závad.Když to shrnu,tak celkem dobrý,osm z deseti.Je to určitě kus od kusu,co auto to názor,jestli jde o BMW,Audi nebo o škodovku nebo já nevím o jaký auto.Mě se líbílo,tak jsem si ho koupil,komu se nelíbí,ať ho nekupuje a jezdí MHD.Jedna bába povídala ......... si nechte do hospody,tady na to není nikdo zvědavej.Toť tak zhruba vše.Jo a žádnej držák na značku jsem neměnil,když nemáš odhad,tak tam nejezdi!Čusík Pepík
03.01.2009 | 23:47:31 | Pepn Reagovat
magor
To ste ozaj pacienti asi vsetci. Niekdo napise nazor a ma najazdene 10, 15, 25 tisic km. Pri takychto km je spolahliva aj stara dacia s olcitom a nie moderne vozidlo. A inak kamarat ma 407, najazdene 80 tis a je po vymene capov za 18 tisic sk ma pokazeny senzor na sierace a nehovoriac o ostatnych problemoch. Sice drobnosti ale stale a to nehovorim o debilne dlhom a nizkom predku vozidla na ktorom meni prednu znacku kazdy mesiac aj po prejdeni mensej nerovnosti. Takze prosim o skusenosti po najazdeni cca 70 az 120 tis a nie po 2 mesiacoch ked mam mam este euforiu z kupy auta
01.01.2009 | 23:16:00 | 4O7 Reagovat
Po 40.000 km
Tak jsem dneska byl na garančce po 40.000 km. Cena 5.500 i s DPH. Závady: drobně zarosená mlhovka, vyměněno v záruce. Klepaly zadní dveře, byly dotaženy zámky a je to v pohodě. Jinak s autem není nic. Výtky mám k plastům, které se obtížně čistí od bláta- i přes veškerou snahu o očistu mám rok v kufru otisk kola invalidního vozíku mého kamaráda. Potom se mi nelíbí přední převis při parkování, esteticky ano. S autem jsem celkově spokojený, při jízdě je v něm ticho, jízdní vlastnosti příkladné, pohodlí slušné.
25.10.2008 | 19:06:56 | Jirka Reagovat
Doplnění recenze
Tak malé doplnění recenze.
Včera jsem byl na garančce po 20.000.
Mimo pískajících brzd žádná závada, kompletní prohlídka s výměnou oleje stála 4.000 Kč- to je neuvěřitelně nízká cena.
13.01.2008 | 20:53:00 | Jirka Reagovat
Mám C5 s rovnakým motorom, takže predpokladám, že je v ňom použitá aj rovnaká prevodovka a musím súhlasiť, že s presnosťou radenia to vôbec nie je také zlé, ako by niekto od Francúzov čakal. K tomu krútiacemu momentu súhlas s Valdaufom. Motor dosahuje maximum 240 Nm pri 1750 ot/min, pričom pri zošliapnutí plynu na podlahu, sa krátkodobo zvýši plniaci tlak a tým narastie na 260 Nm. A čo sa týka bŕzd, to pískanie je údajne spôsobené brzdovými platničkami Bosch, ale objavuje sa len pri dobrzďovaní pri nízkej rýchlosti, pričom pri zatvorených oknách ho vo vnútri nepočuť.
Mimochodom, ten šiesty prevodový stupeň by sa hodil. Ak si dobre spomínam, pri 130 motor točí 3000 ot/min, takže tam by nejaká rezerva ešte bola.
02.12.2007 | 19:47:13 | Petrík Reagovat
Začatkem příštího roku uvažuji o koupy jedno,nebo dvouletého vozu Peugeot 407 SW 1,6/2,0 HDI. Prosím o objektivní informace spotřeby- město/venku,finanční dostupnosti náhradních dílů,poruchovosti atd., vzhledem k tomu,že vozidlo ma být využito jako TAXI dekuji. F
02.12.2007 | 19:08:50 | ... Reagovat
Chybička
Jen malé upozornění na ten overboost.Krátkodobě se zvýší ze 240nm na 260 nm.Jinak hodně a hodně spokojených kilometrů.
31.10.2007 | 10:29:00 | Valdauf Reagovat