Rok výroby:2006Typ motoru:2.0HDI 100KWStav km při koupi:78 565 kmStav km nyní:98 787 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:28. 11. 2008
Peugeot 407 PREMIUM PACK 2.0 HDI 136PS 6R Velká navigace, parkovací senzory, xenony, cd-changer. Vychytávky jako el.sklopná zrcátka, měření tlaku v pneumatikách, el.sedačky, hlasové ovládání, telefon, tempomat s variabilním omezovačem dále spotřeba okolo 6l nafty také vzhled a design vozu.To bylo jedno z mála věcí proč jsem se rozhodl právě pro tento vůz.
Bylo by toho možná ještě víc,ale výbava ani barva nejezdí!!!
Když se posadíte za poměrně mohutný tříramený volant v kůži sportovně vytvarovaný a otočíte klíčkem v zapalování -na multifunkční obrazovce se Vám objeví znak Peugeotu. Načte se navigační cd a vy si můžete vybrat barvu obrazovky dle vaší momentální nálady v tu chvíli je jediným rušivým elementem stále se zvyšující nepřeslechnutelný zvuk,který Vás upozornuje na nezapnuté pásy řidiče v lepším případě i spolujezdce oproti všem Japonských vozům, kde slyšíte příjemné zvuky hodinek Citizen.
Je u Francouzských vozů této značky od modelu 207 až po model 807 neskutečně dotíravý identický stále se opakující signál ve smyslu "zapni si pásy".Jakmile tak učiníte- Peugeot se Vám odmění tichým velice kultivovaným chodem motoru.Není to sice sportovně laděné Audi nebo BMW,kde při stejném obsahu motoru dokážou Němci vykouzlit o 50 Nm víc.Ale tento motor se 136ps a 320Nm krouticího momentu pohodlně vystačuje na běžné předjetí,ale už né na to aby Vás motor přitlačil do sedaček a nebo jste zažili adrenalin a vzrušení jako např. s Audi RS6 520ps (Žrout osobních bodu v Ustí nad Labem).
Ale i tak 407 stačí na to,aby Vám těch pár bodů zůstalo a Vy si můžete vychutnávat pohodlnou ničím nerušenou pomalou přesně dle předpisů.
Pokud toužite po rodinném autě jděte do 307SW. Já ho mám 7 let a jsme z něj pořád nadšeni. Pokud na jezdíte kolem 20 000 km ročně jděte do 1,6 benzín,spotřeba kolem 7 litrů, vynikajicí variabilita se sedadly, velký kufr a vnitřní prostor.
01.01.2013 | 18:16:07 | Josef
| 88.101.118.*Reagovat
pasy
ak niekoho stve to otravne pistanie pasov (ktore naviac nabera v cca 20s intervaloch na intenzite, takze po minute nepocujete vlastneho slova), tak sa da v diagnostike vypnut. Vypnu vam to v prvom servise, alebo si na pezot fore najdite niekoho s diagnostikou, je tam vela chalanov, co ju maju. Ja som si to vypol hned ako prve. Navyse som zapol denne svietenie, kde sa mi automaticky zapnu stretavacky po nastartovani(svetla na palubovke ostanu vypnute, rovnako sa nestlmi ani navigacka RT4), aktivoval dalsiu stranku, ktora ukazuje na displeji tlaky pneu a teploty, aktivoval graficke ukazovanie cuvajucich senzorov atd...
"príslušníci VB " stoja obyčajne tam,kde by to človek málokedy predpokladal: Na širokých výpadovkách, ukrytí za plotom, stromom, ako zbojníci. Ale to mi tak ani nevadí, najviac ma vie dopáliť, keď kontrolujú poistky, žiarovky, alebo autolekárničky a slávnostne mi rypnú pokutu kvôli dvom mesiacom po záruke, nehovoriac o pásoch, ktoré právne vzaté, je na slobodnej vôli vodiča, či si ich zapne, alebo nie, tým predsa neohrozí iných. / Áno, slúžia k bezpečnosti, aj náklady na nemocnicu by mali byť teoreticky menšie, ale bez pásov jazdím podvedome bezpečnejšie.../ Niekedy by skôr pomohol dohovor a spucovanie, než pokuta, lebo vtedy sa cítim previnilo a dávam pozor, ale keď Vás niekto zdržiava, lebo ste na širokej ceste mimo obce išli 101 km, tak to musím potom dohnať... . Ale čo mi najviac dvihne mandle, je opitý cap- policajt z ochranky našich papalášov: Neviem si pomôcť, ale 7 BMW idúce oproti a polovicou auta na mojej strane cesty, BEZOHľADNE vytláčajúce ostatných účastn. premávky na okraj cesty, lebo ide jeho BLAHORODIE..., vždy si tak predstavujem , že sedím v Tatre 148... a neuhol by som, just. Naposledy som mal tú smolu medzi Bzenicou a Žiarom/Hronom, dášť, súmrak, majáky, premávka plná, cesta smrti a oproti opitý cap....s papalášom, ani neviem akým, lebo som žiadne vlajky nevidel, skôr som nestihol. Autá, kamióny po jarkoch, brzdenie, nadávanie... V Grecku v Aténach som stál pol dňa na vyhradenim mieste pre kráľa, či premiéra, také niečo./Pod Akropolou/. Ani ma neodtiahli, ani pokuta, iba ma poprosili, nabudúce nech čítam značky...U nás by auto najskôr odpálili, kvôli hrozbe atentátu... Nehovoriac o tom, že 90 km rýchlosť začína byť povážlivo nebezpečná na niektorých úsekoch ciest, Krtíš-Lučenec, al. Vých. SK, je to horšie než pred 20 rokmi...a vraj cesta 1. triedy...Na to by sa mali zamerať a nie na "sexovanie" šoférov. A na tých, čo parkujú na zakázaných, alebo vyhradených miestach pre vozičkárov sa aj tak vyprdnú, lebo je ľahšie vymôcť pokutu od majiteľa Š 100-120, než od hrdých majiteľov lux. limuzín...2.000 SKK môže uvrhnúť normálneho vodiča a živiteľa do kolotoča biedy a problémov s exekútormi, ale to niekomu nevadí.
my nemame body ale zato zbierame pokuty ako na beziacom pase.. teda aspon ja. Tento rok cca 11 000sk :D radsej by som im dal par bodov. Policia SR ma dokonca vo svojich rozpoctoch velke percento ktore zaplna prave pokutami.. teraz pred koncom roka asi dohanaju rozpocet, lebo po kazdej "mimoriadnej" cestnej akcii nasleduje dalsia.. za posledne tyzdne ich stretavam takmer denne pri cestach
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 407
chci si koupit nové rodinné auto. 307 nebo 407?
01.01.2013 | 12:48:41 | kakam il | 85.70.92.* Reagovat
RE:
Tak to snad záleží na vás ne? Jsou celkem dost rozdílná auta.
01.01.2013 | 16:46:39 | | 78.102.114.* Reagovat
Výborná volba je 307 sw
Pokud toužite po rodinném autě jděte do 307SW. Já ho mám 7 let a jsme z něj pořád nadšeni. Pokud na jezdíte kolem 20 000 km ročně jděte do 1,6 benzín,spotřeba kolem 7 litrů, vynikajicí variabilita se sedadly, velký kufr a vnitřní prostor.
01.01.2013 | 18:16:07 | Josef | 88.101.118.* Reagovat
pasy
ak niekoho stve to otravne pistanie pasov (ktore naviac nabera v cca 20s intervaloch na intenzite, takze po minute nepocujete vlastneho slova), tak sa da v diagnostike vypnut. Vypnu vam to v prvom servise, alebo si na pezot fore najdite niekoho s diagnostikou, je tam vela chalanov, co ju maju.
Ja som si to vypol hned ako prve. Navyse som zapol denne svietenie, kde sa mi automaticky zapnu stretavacky po nastartovani(svetla na palubovke ostanu vypnute, rovnako sa nestlmi ani navigacka RT4), aktivoval dalsiu stranku, ktora ukazuje na displeji tlaky pneu a teploty, aktivoval graficke ukazovanie cuvajucich senzorov atd...
28.12.2011 | 06:41:50 | veto | 195.91.111.* Reagovat
;)
Na fotke to skor vyzera ako 307.
12.12.2010 | 15:43:34 | Reagovat
Súhlas: Naši páni
"príslušníci VB " stoja obyčajne tam,kde by to človek málokedy predpokladal: Na širokých výpadovkách, ukrytí za plotom, stromom, ako zbojníci.
Ale to mi tak ani nevadí, najviac ma vie dopáliť, keď kontrolujú poistky, žiarovky, alebo autolekárničky a slávnostne mi rypnú pokutu kvôli dvom mesiacom po záruke, nehovoriac o pásoch, ktoré právne vzaté, je na slobodnej vôli vodiča, či si ich zapne, alebo nie, tým predsa neohrozí iných. / Áno, slúžia k bezpečnosti, aj náklady na nemocnicu by mali byť teoreticky menšie, ale bez pásov jazdím podvedome bezpečnejšie.../ Niekedy by skôr pomohol dohovor a spucovanie, než pokuta, lebo vtedy sa cítim previnilo a dávam pozor, ale keď Vás niekto zdržiava, lebo ste na širokej ceste mimo obce išli 101 km, tak to musím potom dohnať... .
Ale čo mi najviac dvihne mandle, je opitý cap- policajt z ochranky našich papalášov: Neviem si pomôcť, ale 7 BMW idúce oproti a polovicou auta na mojej strane cesty, BEZOHľADNE vytláčajúce ostatných účastn. premávky na okraj cesty, lebo ide jeho BLAHORODIE..., vždy si tak predstavujem , že sedím v Tatre 148... a neuhol by som, just. Naposledy som mal tú smolu medzi Bzenicou a Žiarom/Hronom, dášť, súmrak, majáky, premávka plná, cesta smrti a oproti opitý cap....s papalášom, ani neviem akým, lebo som žiadne vlajky nevidel, skôr som nestihol. Autá, kamióny po jarkoch, brzdenie, nadávanie... V Grecku v Aténach som stál pol dňa na vyhradenim mieste pre kráľa, či premiéra, také niečo./Pod Akropolou/. Ani ma neodtiahli, ani pokuta, iba ma poprosili, nabudúce nech čítam značky...U nás by auto najskôr odpálili, kvôli hrozbe atentátu... Nehovoriac o tom, že 90 km rýchlosť začína byť povážlivo nebezpečná na niektorých úsekoch ciest, Krtíš-Lučenec, al. Vých. SK, je to horšie než pred 20 rokmi...a vraj cesta 1. triedy...Na to by sa mali zamerať a nie na "sexovanie" šoférov.
A na tých, čo parkujú na zakázaných, alebo vyhradených miestach pre vozičkárov sa aj tak vyprdnú, lebo je ľahšie vymôcť pokutu od majiteľa Š 100-120, než od hrdých majiteľov lux. limuzín...2.000 SKK môže uvrhnúť normálneho vodiča a živiteľa do kolotoča biedy a problémov s exekútormi, ale to niekomu nevadí.
01.12.2008 | 10:39:44 | ľuboš Reagovat
jarku
my nemame body ale zato zbierame pokuty ako na beziacom pase.. teda aspon ja. Tento rok cca 11 000sk :D radsej by som im dal par bodov. Policia SR ma dokonca vo svojich rozpoctoch velke percento ktore zaplna prave pokutami.. teraz pred koncom roka asi dohanaju rozpocet, lebo po kazdej "mimoriadnej" cestnej akcii nasleduje dalsia.. za posledne tyzdne ich stretavam takmer denne pri cestach
01.12.2008 | 01:27:16 | simon Reagovat
Neboj, signalizácia nezapnutých pásov vreští aj u Japoncov. V Yarise TS u vodiča a spolujazdca celkom určite.
29.11.2008 | 21:49:59 | Petrík Reagovat