Recenze Peugeot 407 SW 3.0V6 automat
“Hezké auto, ale strašně nespolehlivé a navíc drahé tak, že kvalita vůbec neodpovídá ceně.”

Autor recenze: SpeedMAN (31 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:3000ccm Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:35 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 5 měsíců Průměrná spotřeba: 15 l/100 km Vloženo: 31. 5. 2006

Hodnocení inzerátu: 13 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.0

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

3
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Nissa200SX Škoda Fabia Mazda 626

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

407 - NEBRAT!!! poruchy, zavady, opravy, servis, kvalita špatná ...


i toto lze naléz na internetu...
Pokud se chcete přijít o hodně peněz za krám, který do domu nepatří, čtěte a hlavně ověřujte.
To auto vypadá krásně ALE, zdání klame, je to past !!!


Peugeot 407SW.
Po osnění vzhledem, výbavou a atraktivitou vozu (a nutno dodat i odpočtu DPH v podobně N1) jsme se rozhodli pro nový vůz v hodnotě bez má 1.250.000 Kč.
Bez předchozí zkušenosti a pouze na základě informací dealerů a sledování videa na internetu, kde byl chvílemi slyšet nádherný zvuk (později vysvětlím...) jsme měli pocit, že máme auto snů.

Velká sleva byla sice podezdřelá, ale auto na zakázku, nové, ještě v igelitech..., voňavé z výroby, s bohatou maximální výbavou, panoramatickou střechou, šestiválcovým motorem, automatickou převodovkou uváděnou jako 6AT tiptronic Porche a křivkami dravce bylo pro nás neodolatelné...

Čekání na auto do zaplacení bylo tak trochu vkročením do neznáma. Žádný prodejce nám jej totiž nemohl ukázat, protože jej neměl. Tři měsíce jsme čekali, než nám vůz dodají z výroby. Nakonec se jim ho podařilo vyrobit a s velkou slávou nás zinkasovali o 1.075.000 Kč s DPH.

Studená sprcha však na sebe nenechala vůbec dlouho čekat... Te motor co krásně řval po třech tisících otáčkách, byl sice fajn (202koní), (aby nebyl, když to byl šestiválec), ale jeho hlavní zvukovou kulisu dělal dvoustupňový výfukový tlumič (cca za 5000kč), který však v té druhé poloze řval jak protržený tak, že se na zadních sedačkách nedlo vydržet. A jinak dobré odhlučení a výkonné stereo JBL tuto zvukovou dunivou kulisu nezlepšilo.
Vrzání plastu počínající vybrace na volnu na úvod odstartovaly neskutečnou plajádu u vozu aspirujícího svou cenou na dobře vybavéná nová německá auta.

Další závadou byla výměna vadných brzdových destiček z výroby!, po svolání servisem, a jak jsem se dozvěděl pozdeji také bez mého vědomí přehráli software, což jsem zjistil s tím že jsem si pracně nastavené rádio musel znovu naladit, telefonní čísla v palubním telefonu znovu napsat a vymyzali nejen to ... Do 3500km jsem jezdil s tím, že už si budu vpohodě užívat úžasného výhledu na oblohu v záplavě svobody, která tato úžasná věc dopřává, pokud zrovna neřídíte... Jediné,co jsem nečekaně zjistil, bylo poblikavání protijedoucích vozidel, takže jsem si dlouho myslel, že jsou furt na blízku policajti v utajené akci Krištof 407 a jezdil jsem tak pomaleji, a to na mne moc nikdo neblikal... Po čase mi však došlo, že důvodem není přítomnost strážců zákona, nýbrž přihlouplé a nedomyšlené nastavení xenonů, které se podle rychlosti mění a nastavením kužele svítí větší intenzitou a dále. A však tak, že jsou ve srovnání s tím dálková světla jen slabý odvárek... A tak se jinak příjemný výhled stal při jízdě v noci na dálnici docela neřešitelným problémem...protože nastavit se nedá vůbec nijak...

Pak to ale začalo být opravdu zajímavé. Po pouhých 3550km začal motor chrochtat jen na 5 ze 6 válců - vadné zapalovací cívky. Zase servis...

NEvím, co tam s tím ty dva týdny dělali, ale co jsem vyjel ten den ze servisu, auto už nikam jinam nechtělo. Asi se stidělo ve své skutečné francouzké nahotě dalšího nepříjemného odhalení:

Oděšel mechanismus střechy, amen. Po reklamované druhé opravě, kdy jsme si auto odmítli převzít, protože odřeli plasty u sloupku - asi se to vyměňuje lehce, začalo bouchat v posledním dílu střechy při plném ztažení. Bylo nám řečeno, že si máme pustiti rádio našeho úžasného 407SW. Rozhodl jsem se pro jiný servis, ale chtěl jsem to dobrotivě chvíli nechat usadit...třeba jsem moc náročný, chtít za ty poníze ticho... Tedy chtěl jsem, když jsem si pořizoval dvojitá lepená skla snižující hluk v interiéru za dalších 10 000Kč příplatek ...

Po dalších ujetých 300km, celkem cca 3900km, se pokazila řídící jednotka bezprůvanové klimatizace, a než jsem stihl auto odevzdat do servisu, odešel na dálnici v plné rychlosti!!! (neřeknu kolik, ale jel jsem fakt h2oodně :), jinak velmi příjemný, adaptabilní posilovač řízení. To už bylo na mne moc a začal jsem uvažovat co s tím francouzkým žabožroutem budu dělat - jinak je to skutečně žabožrout, velká nasávací maska má tak hrubě velké otvory, že pro žáby je jak dobře výřívaná přistávací plocha chladiče s majáky postranách skvělým roštěm pro žabí sendviče, natož pod kameny průměru 5x5cm. Ty asi radi chladič bez panceřování perforují jedna báseň :)

Drobnosti jako klepání v zadních sedačkách (asi v upevnění kožených opěrek), skutečně ryze nakladní klepání v montáži N1 a asi i v jejích nýtovných spojích, samovolné stáhnutí všech okýnek za jízdy, samovolné stírání předního skla - jinak úchvatnými stěrači a čidlem deště, vrzání kožené elektrické sedačky s pamětí, rozporuplné emoce ze zjištění, že motor má vývojově a koncepčně už dobrých 15 let!, a že moje předchozí auto staré 16 let je spolehlivjší, než nové za milion korun, to byly poslední kapky hořkého splněného snu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Konec dobrý, všechno špatně. Bez chuti, bez nálady a hlavně rychle po opravě se mi povedlo auto prodat. Reklamace celého vozu byla mnohem těžší, než se původně zdálo.

Vůz jsme kupovali v Polsku (kvůli cěně pochopitelně...:) a také tam bychom ho měli reklamovat, alespoň podle servisu a hlasu operátorky v českém Peugeotu. Rozhodli jsme se ho prodat v podstatě zacokoliv, co bude alespoň trochu únosné. Povedlo se a dnes jsme již hrdými majiteli Mazdy 6 :) Tento Japonec nám již dělá radost velkou a za 250 000 Kč ztráty na odprodeji téměř nového vozu, řadou starostí a času, těžkých chvil s asistenčním servisem (se slovy technika, ...ach jo, další servo u 407, a co to máte za motor? HDI? Jo šestiválec, tak to bude problém...) a drahou zkušeností musím prohlásit No More Peugeot !!!!!:myslim::aut

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 13


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 407

Vložit komentář

2.7 hdi sw

Zdravím. Mám 2.7 hdi od 2013 a 129 000 km. První investice začli po čtyřech letech. Vstřikovací čerpadlo z vraku 4000 kč ale práce 9000 kč. Jeden ventilátor chlazení 4000 kč. Údržbu nepočítám. Motor má od 180 000 km čip na 248 ps. Ve 250 000 km repas silentbloků přední nápravy. Obě váhy vzduchu. Dá se sehnat origo cca 2500 kč. Jinak jsem spokojen. Do nafty vždy přidávám vif.

25.06.2017 | 19:05:38 | All  | 178.255.168.* Reagovat

To: LLTT12:08: Gratulujem k dobrej kúpe:))

Chcem sa opýtať, keď ste vyhodili FAP, nedáva Vám falošné údaje do RJ?, dá sa naozaj vymazať pamäť? Nedymí priveľmi? Už dlho špekulujem nad nad 2,2 BIturbo, len ma plašia, že piezovstrekovače nie sú tak spoľahlivé ako klasika. Turbá netečú / nežerú olej? Akú máte spotrebu oleja? Vydrží spojka krúťak okolo 400/1900-2500ot.?
Dík. /P.S. Na dvoch HDi od P mám cez 730.000 km, tiež bez závad na hnacom reťazci, al. motore, takže sa spoľahlivosti nebojím, len mi chýbajú OVERENÉ info. ĎAKUJEM veľmi pekne.

25.10.2010 | 12:51:54 | ľuboš Reagovat

blud

Tak skusim aj ja, mam 407 SW r.v. 2006, motor 2.2 HDI Biturbo, 125 KW, automat, plna vybava ...

Auto som kupil skoro rocne, malo 11 mesiacov a nabehanych 141 tis. KM ... Dost za 11 mesiacov ze ? Nasledne podla VIN overena historia auta v peugeote cez servicebox ... Auto malo len garancky, vsetko podla planu + 1 reklamacia, menil sa EGR ventil ..

Potom som ho zacal pouzivat ja, a mam ho do dnes. Dnes nam na tacho svieti 361 tis. KM aj nejake drobne ... A aby som sa podelil ...

Turba, cerpadla, vstreky, a vsetky podobne veci, su povodne ... Auto absolvovalo len pravidelne servisy ... Do pravidelnych servisov ratam aj vymeny brzd, capov, tlmicov atd, po tych km by sa patrilo ...

Jedine co bolo mimo bol FAP Filtre, ktory som dal uplne odstranit, a vymazat s RJ a pred cca 2 mesiacmi sa mi pokazil mechanizmus stahovania vodicovho okna ...

Inak auto jazdi perfektne, priemerna spotreba prevazne dialnice, okrsky, prevazne na tempomate je 6,4 litra ...

25.10.2010 | 12:08:20 | LLTT Reagovat

407 ??

Mno,po přečtení všech komentářů,je nejvydařenější ten předposlední resp.jeho druhá část.... ,mám 406 2.1 TD Sedan,a popravdě zrovna o té 407 SW 1,6 Hdi též uvažuji,ale myslím si,že každé auto je odrazem svého pána,jak se k němu kdo chová a jak s ním jezdí a jak s ním zachází....
Je jasné,že to jsou nepříjemné věci,ale osobně jsem s Peugeotem velmi spokojen,ano některé díly jsou drahé,to netvrdím že ne,ale myslím si,že pokud v Polsku přehrávali soft tak se pak nedivím že to dopadlo jak to dopadlo.....
307ka... ano to je kapitola sama pro sebe,taky mi známej co dělá u Peugeota říkal že jim ty auta dělají vrásky na čele jen se tam někdo s ním ukáže,problém je ten,že co auto to jinej počítač a jiné plánky atp,atd.... to nebrat.... ale myslím si že ta 407 zase takovej krám určitě není,najdou se horší,a to podstatně......

25.06.2008 | 19:32:54 | buri Reagovat

407 je to pecka!

Nevim co máte proti 407, koupil jsem sedana 3,0 V6 Tiptronic v maximálce. Mám ho půl roku a byl jsem pro něj v Německu. Je to r.v. 2005 a vyšel mě na 550000,- má najeto 50000km. Auto je tichý, luxusní svezení a jezdim pouze do Peugeota na olej. Jelikož auto bylo ještě v garanci a servis byl správně podle servisní knihy neměli tady v ČR problém ani mi uznat geranční servis - kulový čep na předku - to byla jediná oprava za 20000km co jsem s ním zatim nalítal.
Motor je libovej, to samé převodovka a podvozek. Výbava je opravdu luxus. Já jsem spokojenej. Jediný, co mě ale nevadí, je spotřeba město 14 litrů, ale to má dnes každé silnější auto. Ted jsem koupil 407 Coupe 2,7HDI Tiptronic 2006, 60000km najeto a žere to samé, akorát to je nafta.
Měl jsem hodně aut a každé má něco, to je normální, nepřál bych Vám měnit automat u audi A8 r.2004 150000km najeto - 15000EUR. A to auto stálo nové 3 mega!!

12.02.2008 | 14:51:07 | Jara Reagovat

Špatná koupě


Osobně pracuji na koncesi Peugeot a rád bych reagoval na nespolehlivost vozu 407! Předem bych rád komentoval nakup vozu v Polsku z důvodu výhodné koupě! Je to holý nesmysl, v případě zakladní slevy jsem Vám vůz mohl nabídnout o 75.000,-Kč levněji a to se nebavím o slevě nad rámec! Setkávám se každý den se zákazníkama a uživately Peugeotu 407 všech motorizací a sleduji až na drobné mušky ( které má každá značka ) všeobecnou spokojenost! Co jsem opravdu nepochopil, proč clověk který najezdí 35.000km za +-6měsíců zvolil 3.0l benzínovou motorizaci!
Tato recenze spočívá v tom,že se z 99% ozvou lidi kteří jsou nespokojeni, bohužel se na toto velmi špatně reaguje protože z mého pohledu to není objektivní! Nikdo nenapíše kritiku na svou osobu, že se o vůz špatně stará, servisuje..........
Doufám, že značka PEUGEOT si napravý svou reputací vozy 207SW a 308!
S pozdravem a úctou k vozům PEUGEOT!
KARLOS


21.11.2007 | 12:11:07 | karlos Reagovat

Peugeot 407 SW 2.0 HDI

Moje skúsenosti Peugeot 407 SW 2.0 HDI:
Najazdených 50000 km. Auto kupované nové. Skvelá spotreba-6 l. Chyby: Vŕzganie sedačiek, neskutočné pískanie bŕzd, výmena on/off tlačidla audio, výmena zámku kufra, samovoľné spúšťanie stieračov, nevhodné pre ľudí nad 180 cm-obmedzený výhľad, nízky predok auta-mám asi 5 rámik evidenčnej značky.

12.07.2007 | 15:12:33 | Joe Smith Reagovat

Měl sis vzít auto od autorizov. dealera,byl bys na tom líp,protože za půl roku tolik chyb to je divný,

02.04.2007 | 17:55:29 |  Reagovat

Nedovážet

Veškeré vozy, které jsou dovezené přes nezávislé dovozce jsou od prvního šroubku s pochybnou pověstí. Sice obvykle ušetříte pár tisíc, ale zapomeňte na veškeré sliby prodejce včetně případně proklamované smluvní záruka - tu nabízí pouze oficiální prodejci a dobře vědí proč. Vozidla bez záruky původu jsou většinou poruchová - takže se nelze divit, že pisatel recenze má špatné zkušenosti.

12.03.2007 | 15:02:27 | ProX Reagovat

406

Suhlas, jedine relativne spolahlive auto od francuzov za poslednych cca 10 rokov je peugeot 406. Inak mam z francuzkymi autami len tie najhorsie skusenosti.

28.02.2007 | 12:52:49 | Roman Reagovat

není nad 406

není nad 406

20.12.2006 | 04:11:03 | nalim Reagovat

Pekny dizajn, ale inak lotéria

Vo firme máme rovnaké auto. Po najazdení 50.000 km sme s ním absolvovali nasledovné:
- 1x výmena rádia (najprv nešlo vypnút a ked sa to podarilo, tak sa už nezaplo) + 1x výmena on/off tlačidla na už vymenenom rádiu
- výmena mechanizmu ovládania vodičovho okna (samé sa spúšťalo dolu, resp. nedalo sa zavriet na prvy krat)
- lepenie krytu tretieho brzdového svetla (kryt bol na jednej strane zlomeny alebo uvolneny a tym padom buchal pri prejazde aj najmenšou nerovnostou)
- zvolávacia akcia na "prítomnost vlhkosti v el. rozvodnej jednotke motora"
Toto všetko vymenené/opravené v rámci záruky. Prístup servisu ústretový.
Okrem toho nepríjemné pískanie bŕzd a vybité čapy riadenia (pri zdvihnutom aute sa kolesom dá pohnut o cca 0,5-1cm).
Auto so 17´´ alu diskami pôsobí dojmom "dravca", ale bohuzial nie najspolahlivejšieho. Panoramatická strecha je príjemná vec, ale pri slnečnom počasí je to celkom skleník, takze vyuzijete skor pri zamračenej oblohe. Z otvárania skla na piatych dverách mam zmiešané pocity, nakolko som ho nikdy nevyuzil, zato o sebe dáva vediet rezonanciou pri prejazde nerovností. 211 koní dáva autu slušné možnosti akcelarácie, najmä ked vyuzijete sekvenčné radenie. Je to také pohodlné , mäkké, francúzske vozenie za 1,2 mil SKK. Okrem športoveho režimu radenia sa da využit aj adaptivne "športove" pruženie. Nie som priaznivec francúzskych aut, ale toto má niečo do seba. Teda ak Vam nevadi, že si potiahne od 9,5 do 13 l/100 km.

13.10.2006 | 16:24:59 | Harry Reagovat

Každá značka vyprodukuje mrtku!

Nevím proč všichni zatracují Peugeota!Pokud si pořizujete vůz, musíte počítat s investicí, jsou to peníze, které nevidíte!Ikdyž je pravda, že majitel této 407 narazil na nějakou hujdu!To asi nějaký Pšonk odvedl fušeráckou práci!Vozy by se meli vyrábět jen v zemích původu a ne u kdejakých vandráků!Jinak 407 je mazlík a jednou do ní určitě půjdu!

06.10.2006 | 23:41:51 | Kupča Reagovat

Fakt smůla

To co se stalo s vaší 407 je strašná smůla. Tolik vad najednou na novém autě to jsem ještě neviděl a ani bych nevěřil, že je to možné
Já sám jsem si koupil Peugota sice jen 206 a jsem maximálně spokojen. Jezdím 3 roky a ještě jsem nic nemusel nechávat opravovat leju jen benzin a to ne moc . Je škoda , že si výrobce vůbec dovolí takovej (strašnej zmetek ) pustit z výrobní linky. Je to pro Peugeot skvělá reklama

15.09.2006 | 18:08:59 |  Reagovat

nesouhlasím

Tak rozhodně nemohu souhlasit nám 407 slouží výborně. Takže můžu každému doporučit snad jen nekupovat nic v Polsku jo když chce každej šetřit za každou cenu tak se většinou spálí.

05.09.2006 | 14:38:26 | @ Reagovat

OK, to beru, pořádek musí být.

08.08.2006 | 09:42:01 | papajohn Reagovat

odpoved

To Papajohn: Vas komentar byl smazan, protoze obsahoval odkaz na ji server, a to je zakazano. Dekuji za pochopeni.

08.08.2006 | 09:02:18 | admin Reagovat

Je tento článek seriozní?

Jediný tento článek se objevil na více místech internetu. Na stránkách P-C jsem v diskuzi poukázal na logické nesrovnalosti pisatele, ale pak se tam pisatel už neukázal.
Můj minulý komentář, který byl smazán, obsahoval odkaz na diskuzi, což bylo asi považováno za komerční sdělení???

08.08.2006 | 06:51:25 | Papajohn Reagovat

koukám, že cenzura existuje, včera jsem tady napsal komentář a je pryč.

08.08.2006 | 06:27:13 | Papajohn Reagovat

spravne krakatit

To si trafil ja si tiez myslim ze nam sem posielaju len nepodarky.

27.07.2006 | 13:07:56 | kelso Reagovat

Co Pežot, to popelnice

Podívejte se nekdy na www.pozary.cz nebo www.hzspraha.cz. Zdaleka nejvíce požárů mají Peugeoty a to obzvlášť ty novější. Sám jsem viděl dva hořet přímo na ulici za jízdy (u obou shořel celý předek). Že hoří často staré škodofky mě neudivuje, ale že hoří tak často takováto nová a drahá auta? Nedávno byl průšvih s elektroinstalacemi u 307, kdy spoustě lidem začali po celé Evropě hořet v garážích. Jsou to po stránce dílenského zpracování snad nejodfláknutější auta na našem trhu (no, možná až po Renaultu).

01.06.2006 | 23:28:12 | vojťas Reagovat

plečka

Ten peugeot na to jakej má obsah motoru tak výkon je mizerný..A vůbec ty nový peugeoty jsou hrozné, jediné plus které mají je ostrý design, ale po motorové stránce jsou to plečky. Známý si nedávno koupil 307 a pořád je s tim v servisu a teď to bude prodávat. Zlatý německý auta.

01.06.2006 | 22:52:16 | Anonym Reagovat

zajímavé

Pane, máte obrovskou smůlu takhle vyhodit statisíce.Pravděpodobnost koupě takého auta je jako vyhrát druhou ve sportce.O 407 se docela zajímám a vůbec mě vaše recenze neodradila. Mám informace od mnoha majitelů a nikdo neměl problém, jenom spotřeba u HDI je trochu vyšší, než je v TP. Nekvalitní auto se podaří vyrobit všem značkám, včetně BMW, AUDI, Mercedes, ale majitelé těchto nedodělků by nikdy nenapsali, že mají zmetek, který v tichosti rychle prodají dalšímu zastánci "těchto spolehlivých značek".Na vaší recenzi se mi zdá být divné, proč kupujete 3.0V, když najedete 35000 za 5 měsíců, tohle auto vám opravdu nebylo souzeno.

01.06.2006 | 17:26:18 | Mirek Reagovat

Tak je to pravda


Od pěkné řádky lidí jsem slyšel, že co Peugeot to krám. Nechtělo se mi věřit, ale tento článek je jen střípek do mozaiky. Pryč od francouzů.

01.06.2006 | 13:44:08 | Drs Reagovat

Smrtka

Dobrý článek!!! Zejména o těch žábách
Těšte se ale na Pažouta 207 SW (v kombajnu) - Krása!!! Viděl jsem jej na place v ateliéru designérů. Vydělávám si chléb ve zdejší jako konstruktér dodavatele pro Peugeota a můžu říct, že problém je v ceně!!! Chcou šetřit a NEUMÍ to!!!! Design maj špičkový.

01.06.2006 | 08:49:08 |  Reagovat

Holt si clovek nekdy nabehne no....se stava a nekdy to stoji spoustu penez,jako treba tadle Pegyna....at ti Mazdicka slouzi ku spokojenosti...peknej clanek

01.06.2006 | 07:56:05 | Miguel Reagovat

Promin, ale ty jsi VUL.
1. koupit si francouzskou mrdku
2. koupit si ji v Polsku...

31.05.2006 | 21:54:41 |  Reagovat

mozna jdou do zemi jako Polsko, CR apod. vozy s nizsi kvalitou vyroby...

31.05.2006 | 14:22:32 | krakatit Reagovat