Recenze Peugeot 505 GTi Berlina
“Fantastický vůz, se kterým by se měli seznámit především opovržliví majitelé octavií.”

Autor recenze: RedinaM (37 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1986 Typ motoru:2164/S51Y Stav km při koupi:105 000 km Stav km nyní:257 700 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 8 let Průměrná spotřeba: 8,5 l/100 km Vloženo: 19. 12. 2005

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Dodge Polara

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Jedinou vážnější poruchou za dobu mého vlastnictví byla unikající kapalina z chlazení, to ale bylo následkem špatné opravy původního majitele - chladič po nehodě nevyměnil, ale jen zalepil. Byl problém sehnat originál, ale od té doby jsem jen vyměnil uhlíky v elektromagnetické spojce vrtule.

Další závady jsou jen drobnosti vyplývající z běžného provozu - prasklá gumička v brzdiči na zadním kole - montážní sada na obě kola stála 260,00 Kč; unikající kapalina ze serva - tlaková hadice za 960,00 Kč.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Nádherný, pohodlný luxusní vůz dělající čest svému určení. Výkonný motor s akceptovatelnou spotřebou ( na výrobcem udávanou spotřebu se už nedostanu, ale s kvalitním palivem jsem na 8 - 8,5 l), obrovský zavazadlový prostor, výbava, která je ještě dnes ve většině aut za příplatek - okna v elektrice, vyhřívaná sedadla.

Cestovat s tímto vozem na dlouhé vzdálenosti je fantastické, vždyť po cca 1000 Km bez přerušení jsme všichni vystoupili v pohodě, bez rozlámaných zad a odkrvených dolních končetin. Výtkou by snad byla jen absence klimatizace.

Nevýhodou je i na dnešní poměry relativně vyšší hlučnost při rychlostech nad 140 km/h odvíjející se od nepříliš aerodynamické karoserie.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 505

Vložit komentář

Dyt sou to kaše

04.02.2010 | 19:32:34 |  Reagovat

RE:

Tak ty vole už je to skoro 30let co je přestali vyrábět,jinak svýho času luxusní a nadčasový auto.Ale kdo je totální ko.ot a se.e na auto tak zkazí i ty nejkvalitnější co existujou.

03.01.2016 | 19:11:42 |   | 88.100.57.* Reagovat

505 GTI 2.5 5VALEC :)

MY HO MELI TAKY V PLNY PALBE V AUTOMATU 2.5 GTI NEB O JESTLI SE DELALO A MELO 5 VALCU A MUZU RICT ZE SEM MOZNA JESTE NEJEL V LEPSIM AUTE I KDYZ JAKO URCITE ALE ZA TY PRACHY FAKT LUXUS TED HO ZROVNA SCHANIM

01.12.2007 | 14:27:12 | SWEMP Reagovat

Krása

Tak tento vůz akorát verze kombi 505 GR vlastní můj táta. Kupovali jsme jej když mu bylo 13let a máme jej zatím dodnes kdy mu je 22let. Čím začít? Po koupi od našeho známého mělo auto najeto 345000km, nyní má 375000km. Byly na něm poruchy vážného charakteru jako např. (ulomení 2zubů v diferenciálu na planetových kolech, vyhřátá převodovka kvůli špatné výměně oleje v servisu, vyhřátý křížový kloub u kardanu při výměně vyhřáté převodovky, protože experti tam zapomněli dát vazelínu, netěsnost vodního čerpadla, vykroucení vrtulky na alternátoru kvuli uvolnene matici, které jsme si nevšimli.) Zkrátka dosti poruch a v hodnotě oprav cca 20 000kč. Byla smůla a neschopnost v servisu, že odešly dva díly kvůli nim. JEdiné co se porouchalo samo byl ten diferenciál a vodní čerpadlo. Diferenciál se porouchal zřejmě proto, že měl automatickou uzávěrku, která byla náročná na konsktrukci a spolu s najetými kilometry zapříčinila ulomení zubů. Auto má specifikaci 2,0 8v Benzín - karburátor, r.v.1985, výkon cca 75kw, max rychlost údajně 175km/h + pohon LPG. Co se týče servisovatelnosti, tak motor se opravuje poměrně "asi" dobře a je k němu dobrý přístup, ale opravy náprav a převodovky je dosti náročné. Každý kdo lépe zná 505, tak ví, že mají kompletně celý spodek zapouzdřený a itěsněný, což u žádného jiného auta jsem neviděl a je to fakt "zábavy" tohle otevřít. Kvůli výměně křížového kloubu se musí celá náprava shodit a ta váží opravdu hodně , napovídajíc tomu i zadní pružení , kde jsou pružiny velikosti hodné k malému nákladnímu autu. Tento model má výhodu v opravdu velkému zavazadlovému prostoru " lidi na to koukají, že to ještě neviděli a takovej prostor "Když v tom jedu, tak sice to má menší akceleraci, ale ten houpavý pocit klasického francouzáka se zadní tuhou nápravou jako na malém nákladním vozu nemá v této třídě konkurenci v pohodlí. Škoda jen, že mu není tak o 10let méně a o 200 000kilometrů méně, ted už nemá cenu se tomu moc extra věnovat, je to na dojetí :-(

01.08.2007 | 10:22:44 | Jakub Reagovat

Super auto

Nádherný auto vždycky se mě strašně líbilo a nejvíc verze Kombi 4x4 uprava Dangel je mě 32 ale na tohle auto koukám s ůctou už od dětských let to se tak někdo má

08.05.2007 | 22:57:52 | sparrow1 Reagovat

Zdarec mam také skušenosti s 505 vlastnil jsem 2,2 turbo injaktion s motorem 9 NT a musím říc že tak super svezení mi neposkytuje ani ma škoda octaviá 1,8 turbo s čípem ten kdo nemá skušenosti s 505 a haní ji tak neví co placá čágo.

08.05.2007 | 21:51:24 | KRTEK Reagovat

610l?ha ha ha tos nabral kde?

29.08.2006 | 15:27:56 |  Reagovat

Kufr

Máš evidentně úzký rozhled...zavaz. prostor má 523l,ale: nákladová hrana je strašně vysoko,kufr je mělký...co je to proti 610 l Audi 100 doutník

27.01.2006 | 09:42:14 | Smetipel Reagovat

bohuzel jich jezdi uz jen par

26.01.2006 | 16:20:47 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Peugeot 505