Rok výroby:1985Typ motoru:2,0 benz.Stav km při koupi:248 000 kmStav km nyní:256 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:7-11 l/100 kmVloženo:16. 11. 2004
Ked som toto auto kupoval tak som na olejovej ryske našiel bielu emulziu takže som tomu panovi povedal že ho berem len vtedy ked vymení tesnenie pod hlavou alebo celú hlavu, nakoniec musel vymenit hlavu, ale našťastie mal náhradný motor inak by to bola asi pekne drahá oprava.
Ja som potom len vymenil zadný tlmič výfuku 3500 sk ale stým som rátal pri kúpe. Inak som nemal ziadnu investíciu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to pravý francúz - priestraný pohodlnýs dost makkým podvozkom s velmi elegantne vystrihnutou prednou časťou karosérie a bocnou líniou, slabsou stránkou je úplne hranatá zadná časť a lá ford granada.
Motoricky to nie je žiadna raketa ale ked poriadne slapnete na plyn tak sa z toho nieco vymacknut da (aj poriadna spotreba).
Na rozdiel od inych francuzkych aut napr. R25 je má tento peugeot určite pevnejšiu karosériu a vôbec nie je rozhrkaný.
to záleží na verzi, špičková 505 v turbu má přes 160 k a moje 505 GTi byla dělaná pro švýcarsko, měla už kotouče na všech kolech a místo katalyzátoru zpětný odvod výfukových plynů do spalovacího prostoru :-D
mám 505 GTi, najeto 270 000, olej měním po 10 000, svíčky po 60 000 a jezdím se sportovním filtrem KD za 8,5-9L ( ale nešetřím na benzíně, takže 95 okt V Pover od Shellu , nebo 98 okt. jinde) poruchy: odečtu li nehodu, pak v podstatě nic - přední kotouče jsem měnil po 100 000, zadní po 250 000, zbytek dle potřeby. problémem jsou snad jen lanovody ruční brzdy. přes 200km/h jsem jel naposled loni, jinak mezi 120 a 150 je v autě víc než příjemně a rádio se 6 ti repráky na 1/3 v pohodě ozvučí celé auto. kufr je gigantický. gumy 195/65 R 15 H a zimáky 185/70 R14 T. základem je zadní náhon, neokoukaný, rychlý a podlný vůz ( prostě zástupce GT - pohodlné cestování ) se kterým se dá vyškolit v podstatě kdokoli
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 505
Vyškolit cokoliv???
vyškolit v podstatě cokoliv :D cha cha. Ne,já jen že to opravdu nedá,stará těžká měkká 505 se 130 koníky neudělá na rozjezd ani dieselovou 205.....
26.11.2010 | 15:07:28 | Filip Reagovat
RE: Vyškolit cokoliv???
to záleží na verzi, špičková 505 v turbu má přes 160 k a moje 505 GTi byla dělaná pro švýcarsko, měla už kotouče na všech kolech a místo katalyzátoru zpětný odvod výfukových plynů do spalovacího prostoru :-D
10.03.2013 | 20:13:46 | Ředinam | 95.85.240.* Reagovat
drobek
mám 505 GTi, najeto 270 000, olej měním po 10 000, svíčky po 60 000 a jezdím se sportovním filtrem KD za 8,5-9L ( ale nešetřím na benzíně, takže 95 okt V Pover od Shellu , nebo 98 okt. jinde) poruchy: odečtu li nehodu, pak v podstatě nic - přední kotouče jsem měnil po 100 000, zadní po 250 000, zbytek dle potřeby. problémem jsou snad jen lanovody ruční brzdy. přes 200km/h jsem jel naposled loni, jinak mezi 120 a 150 je v autě víc než příjemně a rádio se 6 ti repráky na 1/3 v pohodě ozvučí celé auto. kufr je gigantický. gumy 195/65 R 15 H a zimáky 185/70 R14 T. základem je zadní náhon, neokoukaný, rychlý a podlný vůz ( prostě zástupce GT - pohodlné cestování ) se kterým se dá vyškolit v podstatě kdokoli
01.12.2005 | 13:03:54 | Martin Reagovat