Rok výroby:1989Typ motoru:2498Stav km při koupi:460 000 kmStav km nyní:520 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6.5 l/100 kmVloženo:2. 8. 2009
Po dopravní nehodě vyměněna zadní polosa, levý přední blatník, světlomet, dva disky kol. Druhý automobil odepsaný do šrotu :-) Výměna oleje co 10 000 km - Mogul Diesel DTT, olejový filtr Purflux. Vzduchový filtr je obyčejný molitanový, pratelný v jarové vodě. Přesto sem jej po 30000 km vyměnil. Palivový filtr co 30000 km Purflux. Před technickou jsem měnil čepy řízení, brzdové destičky. Provedena i výměna tlumičů. Dlouhodobou závadou, se kterou se jen nerad smiřuji je rezonance výfuku při jízdě do kopce při rychlosti nad 70 km/h a při vypnutí motoru. Ani 5 automechaniků si s tím neporadilo - tedy na chvíli ano, ale po cca 2000 km se vrátilo vše do starých kolejí...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zkušenosti jsou velmi dobré. Automobil je velmi prostorný a pohodlný. Zavazadlový prostor pojme složený dětský kočárek, což je pro mne nyní velmi důležité. A zbyde místo i na pár nákupních tašek... Jízdní vlastnosti odpovídají komfortnímu naladění - do zatáček se naklání, ale v přímém směru nevadí ani silný boční vítr - přeci jen 1820 kg je znát. Není to závodní auto, ale s výkonem 55 KW se dá cestovat klidně a bezpečně i při rycholstech kolem 130 km/h. Max rychlost mezi Turnovem a Mladou Boleslaví 160 km/h a v pohodě :-) Design se ne každému líbí, ale ve srovnání s auty podobného data výroby si stojí vysoko.
v září se 505 vrátila zpět k panu Benešovi - z těžkým srdcem a nepříjemnou pachtuí v podobě jednání pana Beneše o ceně, ale budiž...Po 100000 km bylo loučení těžké - teď jezdím v Nissanu Primera P11 - a krom podvozku vzpomínám na všechno, co 505 dokázala :-)
Dobrý den,po dlouhé době se mi zastesklo po 505 a našel jsem opět vaši recenzi. Četl jsem si můj příspěvek a chci se omluvit,vyzněl docela špatně.
S tím výfukem mě napdlo,pokud není spojen zadní tlumič s trubkou zvlášť,mohl by totiž být pootočený a tak ani výměna gumyček co jej drží nepomůže,chce to vychytat optimální poloho. Nebo jsou unavené silnebloky co drží motor,to by odpovídalo,tomu,pokud jedete do kopce,je auto ve větším zatížení a motor se nahne,tedy i výfuk to same při vypnutí motoru.
Dobrý den... jen malá reakce na Filipa - za 1: Autem jezdím, což je pro mne nejdůležitější. 2: spolehlivé auto, tudíž nemám potřebu zjišťovat pidi detaily o technice. 3: Uznávám mýlku v té váze :-))) 4: Označení je opsané z velkého techničáku...dál nekomentuji :-) 5: Chtěl jsem se podělit o zkušenost s vozidlem jako takovým - technické detaily jsou opavdu jen DETAILY :-). Kdo se zajímá o detaily nebude je hledat tady...
Dobrý den,měl jsem 3x P 505. Označení SRD je pouze pro 2.3Turbodiesela. 2.5 je gld a podobně. Pokud v Turbu tak GTD! 1820kg je holý nesmysl,to neváží ani 5tkové BMW:),ne jde o to,že srd váží kolem 1360Kg. Pokud o takových autech nic nevíte,radši nepište...
Dekujeme, ze nam tady sdelujes sve zkusenosti.Avsak nebylo by lepsi kdyby jsi to napsal jenom k par recenzim na Astru 1,6 16V ? Nemusis to psat vsude.Ten kdo bude o tom chtit neco vedet, urcite si to najde sam nekde na recenzich o Oplu Astra.S recenzemi na P 505, Hondu Jazz, Mitsubishi Carisma a ostatnimi, to nema nic spolecneho.
mam astru g caravan 1.6 16V r.v.98 a fakt na h.vno,oleje to žere za dwa kamiony,a mam problem s woln. otačkama,padaj jak blazen.---tyhle motory wytacet wytacet a zas ...moc liny
Narazils na špatnej kus, opotřebovanej,a vylítanej po lidech co s tim jezdili jak vocasové a vubec se vo to nestarali. Astra g neni špatný auto, měl jsem Astru G Caravan 1.8 16V rok 1999 a nemoh jsem si absolutně stěžovat.Pohodlný cestovní auto, výkon super, spotřeba do 8litrů, 1.8 16V ECO TEC žere stejně jak 1.6 16V ECO TEC.Trefils holt neudržovanej kus, ta má astra žrala asi 0.3 dcl oleje na 1000km. Pohodový auto to bylo.
04.10.2011 | 20:16:17 | Pavel
| 94.112.220.*Reagovat
dávat neoverený olej. Pred rokmi som si takto zničil motor na 4o5 td, KED SOM vlieval MADIT turbo. Na oleji, filtroch nešetrit a ušetríte kopec peňazí. Na reči výrobcu oleja nedávam, orig.olej stojí rovnako. V Afrike, Turecku mali cez 1-2 mil. km...
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 505
už není...
v září se 505 vrátila zpět k panu Benešovi - z těžkým srdcem a nepříjemnou pachtuí v podobě jednání pana Beneše o ceně, ale budiž...Po 100000 km bylo loučení těžké - teď jezdím v Nissanu Primera P11 - a krom podvozku vzpomínám na všechno, co 505 dokázala :-)
15.12.2011 | 23:54:46 | Impares | 91.218.188.* Reagovat
Dobrý den,po dlouhé době se mi zastesklo po 505 a našel jsem opět vaši recenzi. Četl jsem si můj příspěvek a chci se omluvit,vyzněl docela špatně.
S tím výfukem mě napdlo,pokud není spojen zadní tlumič s trubkou zvlášť,mohl by totiž být pootočený a tak ani výměna gumyček co jej drží nepomůže,chce to vychytat optimální poloho. Nebo jsou unavené silnebloky co drží motor,to by odpovídalo,tomu,pokud jedete do kopce,je auto ve větším zatížení a motor se nahne,tedy i výfuk to same při vypnutí motoru.
26.11.2010 | 14:56:37 | Filip Reagovat
Dobrý den... jen malá reakce na Filipa - za 1: Autem jezdím, což je pro mne nejdůležitější. 2: spolehlivé auto, tudíž nemám potřebu zjišťovat pidi detaily o technice. 3: Uznávám mýlku v té váze :-))) 4: Označení je opsané z velkého techničáku...dál nekomentuji :-) 5: Chtěl jsem se podělit o zkušenost s vozidlem jako takovým - technické detaily jsou opavdu jen DETAILY :-). Kdo se zajímá o detaily nebude je hledat tady...
17.08.2009 | 14:34:57 | Impares Reagovat
RE:
no o tom, co je napsáno v techničáku bych raději pomlčel - Peugeot 505 GTi má totiž podle papírů náhon na přední kola :-D
10.03.2013 | 20:07:31 | Redina | 95.85.240.* Reagovat
No nevim...
Dobrý den,měl jsem 3x P 505. Označení SRD je pouze pro 2.3Turbodiesela. 2.5 je gld a podobně. Pokud v Turbu tak GTD! 1820kg je holý nesmysl,to neváží ani 5tkové BMW:),ne jde o to,že srd váží kolem 1360Kg. Pokud o takových autech nic nevíte,radši nepište...
15.08.2009 | 15:34:11 | Filip Reagovat
to sopl
Dekujeme, ze nam tady sdelujes sve zkusenosti.Avsak nebylo by lepsi kdyby jsi to napsal jenom k par recenzim na Astru 1,6 16V ? Nemusis to psat vsude.Ten kdo bude o tom chtit neco vedet, urcite si to najde sam nekde na recenzich o Oplu Astra.S recenzemi na P 505, Hondu Jazz, Mitsubishi Carisma a ostatnimi, to nema nic spolecneho.
09.08.2009 | 14:23:28 | jamieson Reagovat
mam astru g caravan 1.6 16V r.v.98 a fakt na h.vno,oleje to žere za dwa kamiony,a mam problem s woln. otačkama,padaj jak blazen.---tyhle motory wytacet wytacet a zas ...moc liny
09.08.2009 | 13:57:36 | sopl Reagovat
Narazils na špatnej kus, opotřebovanej,a vylítanej po lidech co s tim jezdili jak vocasové a vubec se vo to nestarali. Astra g neni špatný auto, měl jsem Astru G Caravan 1.8 16V rok 1999 a nemoh jsem si absolutně stěžovat.Pohodlný cestovní auto, výkon super, spotřeba do 8litrů, 1.8 16V ECO TEC žere stejně jak 1.6 16V ECO TEC.Trefils holt neudržovanej kus, ta má astra žrala asi 0.3 dcl oleje na 1000km. Pohodový auto to bylo.
04.10.2011 | 20:16:17 | Pavel | 94.112.220.* Reagovat
coo?
1820kg??To je možná tak celková hmotnost....
07.08.2009 | 17:43:29 | Reagovat
Jojo ještě stará dobrá kvalita. Vzpomenu když vydím jezdit auta v Africe a v jiných francouzkejch kolonií. Parádní auto.
03.08.2009 | 14:20:13 | Reagovat
Pekné auto, ale neriskoval by som
dávat neoverený olej. Pred rokmi som si takto zničil motor na 4o5 td, KED SOM vlieval MADIT turbo. Na oleji, filtroch nešetrit a ušetríte kopec peňazí. Na reči výrobcu oleja nedávam, orig.olej stojí rovnako. V Afrike, Turecku mali cez 1-2 mil. km...
03.08.2009 | 11:25:17 | luboš Reagovat