Rok výroby:2000Typ motoru:2,2 HDiStav km při koupi:80 000 kmStav km nyní:240 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:1. 4. 2007
Hezké a dobré auto. Motor velmi úsporný, přitom dost silný (dřív jsem měl 406 3V6, ten byl silnější), ve stoupání a při předjíždění výkon motoru dostatečný. Spotřeba - když jezdím úsporně, tak pod 5,4 l (průměr za celý rok, 40 000 km), když spěchám, tak vyleze na 5,6 až 6 l.
Hezký interiér, žlutá kůže.
Drobné nevýhody: - dveře kabiny trochu nízké, občas se někdo praští do hlavy. - topení sedadel se zapíná na nepraktickém místě, vedle sedáku, takže když spolujezdec nastupuje a je nastartováno, tak si zapne topení - pravý stěrač zastavuje před pravým okem řidiče, občas tam zanechá špínu
Samozřejmě je třeba mít dobrý servis, u koncesionářů by opravy byly dražší.
Často při jízdě používám tempomat, na rovinách šetří palivo - v kopcích pokud spotřeba stoupá nad 7 l, tak je úspornější jet bez tempomatu a využívat "švunk".
Palubní počítač přispívá k nízké spotřebě - když někdo zbytečně a marně předjíždí, tak je poznat, že nemá palubní počítač.
mi akurát začala drnčať, dvorný PÁN mechanik mi dáva zároveň prvý krát vodnú pumpu, prvý krát menený aj remeň príslušenstva, ešte našiel hlučnejšie ložisko alternátora...to všetko po 310.000 km...., už to spraví spolu s rozvodmi. Spotrebu potvrdzujem, momentálne svieti DLHODOBÁ priemerka 6,3 l/100 km / cca 6.000 km/, ale to je ešte stav z Talianska, kde sa jazdilo aj 160-190 km/h, inak normálna, po jazdách po SK, kedy u nás minulý týždeň vyčíňali policajti - teroristi....5,2 l/100 km. Zároveň nové náplne do VŠETKÉHO, zhodené chladiče, vyvapkované. A po cca 500-600 eurovej investícii, fakt neviem, koľko bude pýtať, mám pokoj minimálne do 400.000 km /klop-klop na drevo/, kedy príde opäť na rad FAP filter, dovtedy možno opäť nová remenica tlmiča torzných kmitov, tlmiče, nejaké čapy, kotúče... a tak dookola... . Na druhej strane, prakticky už jazdím zadarmo, nakoľko je auto odpísané a náklady na servis sú na danú kategóriu fakt smiešne.... Ak nájdete súcu 607 s TÝMTO motorom, neurobíte chybu. . Už len to šťastie musíte mať na dobrého ex majiteľa..
607 do 6,5l/100km-uplně lehce!oktávka je předražený a hrozný auto!v jedné reakci je jasně napsaný že se po té cestě srovnává dálší den a v 607 si ani člověk nevšimne kolik toho ujel!607=nádhera a luxus!!!
Jak můžete vážený pane srovnávat octaviu ze 607 to jsou auta uplne jiny kategorie.Všem je jasny že octavia jezdi s motorem 1,9TDi 66kW za 5,5l nafty.nechápu to přirovnání
no možno sa to netda ,ale fakt som bol prekvapený že sa dá jazdiť s 607 za 6,5 mal som možnosť absolvovať cestu vo dvoch Nitra -Kasel a fakt som nechápal že stale v nádrži niečo je a preventivne som dotankoval ked bolo na jazdené 1200km a stale nesvietila rezerva a aj tak tam vliezlo len 69litrov....bežne túto trasu robím s mijí služobnov oktaviou 2,0TDI 140hp ale nedostal som sa pod 7,5l/100km a po ceste sa dávam deň do kopy ,až teraz som si uvedomil že čo je to konfortný podvozok na dlhé trasy.Moje konštatovanie na záver hltač dialničných kilometrovza malo peňazí...&proste prtaskneš tam šestku tempomat na 140a ideš....
Ja mel Octavii 2 2,0 TDI 103+ chip na 125 kw . dlouhodobou spotrebu jsem mel 5,2! a urcite jsem nebrzil provoz . kdyz jsem videl nejakeho Tuning frajirka ktery se mi snazil naklepat prdel . tak jsem jen slapl a jel. Ted mam P 607 Hdi. neni to spatny. meky houpajici podvozek , ale ma spousty chyb . pohodlny to je (Francouzi umej delat nabytek), ale spise je vice kusu zmetkovych .
četl jsem si Vaše údaje, ale s tou spotřebou jste to nemyslel snad vážně. Já vím, je to Váš miláček, ale PEUGEOT 607 a 5,5litru naftu, tak tomu snad nikdo neuvěří. Nemáte náhodou 107 místo 607 ? A jestli to máte na palubním počítači, tak si vypočítejte jednou spotřebu od plné k plné nádrži. A budete naštvaný, že Vám to špatně ukazuje. Je to pěkné auto, ale na spotřebu octávie v dieselu to nemá. Věřil bych Vám tak 7,5litru nafty / 100km. A to byste byl dobrej.
Nikdy jsem neměl P 607, vůbec ji neznám, a jednou jsem v ní jel. Proto použiji Luboši tvůj přístup. taková těžká haraburda NEMŮŽE nikdy jezdit za 5,5 litru. Nevidíš si do pusy a lžeš si do kapsy. Její váha, plocha kterou nastavuje vzduchu, široké pneumatiky, a velký motor ji prostě NEMŮŽE ve výsledku k 5,5 litrům ani přiblížit, natož ji dosáhnout. Reálná spotřeba tohohle heblu je min. 7 litrů při normální jízdě. A hlavně mi nepiš, že tomu nerozumím. Fyziku neoklameš, chápeš?
No jasně, kdybys nebyl osel, tak bys věděl, že taková haraburda při své váze nemůže jet za 4 litry, ani kdyby ses zbláznil ještě víc, než jsi. Ale Luboš překonává všechny fyzikální zákony, jede za 4 litry se svým pontonem a z kopce vyrábí naftu. A toho kraválu v kabině! Jel jsem s tím jednou, líné to bylo jako ludra, motor řval a zrychlení žádné. Do 30 km/h dobrý, ale potom už beznadějně nejlínější, v čem jsem jel.
jel jsem s tím jednou, a stačilo mi to. Tvrdý pérování, hluk, akcelerace žádná. Do zatáčky se to kolíbalo jako kachna... no jedním slovem hrůza. A to bylo nový auto, žádná ojetina. A ta palubní deska - naprostej chaos, ergonomie příšerná, ovladače působily pouťově. Vzadu není pořádně místo, než pro mrňouse. Takovej paskvil bych nechtěl ani zadarmo.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 607
Tá voľnobežka na alternátore
mi akurát začala drnčať, dvorný PÁN mechanik mi dáva zároveň prvý krát vodnú pumpu, prvý krát menený aj remeň príslušenstva, ešte našiel hlučnejšie ložisko alternátora...to všetko po 310.000 km...., už to spraví spolu s rozvodmi.
Spotrebu potvrdzujem, momentálne svieti DLHODOBÁ priemerka 6,3 l/100 km / cca 6.000 km/, ale to je ešte stav z Talianska, kde sa jazdilo aj 160-190 km/h, inak normálna, po jazdách po SK, kedy u nás minulý týždeň vyčíňali policajti - teroristi....5,2 l/100 km.
Zároveň nové náplne do VŠETKÉHO, zhodené chladiče, vyvapkované.
A po cca 500-600 eurovej investícii, fakt neviem, koľko bude pýtať, mám pokoj minimálne do 400.000 km /klop-klop na drevo/, kedy príde opäť na rad FAP filter, dovtedy možno opäť nová remenica tlmiča torzných kmitov, tlmiče, nejaké čapy, kotúče... a tak dookola... .
Na druhej strane, prakticky už jazdím zadarmo, nakoľko je auto odpísané a náklady na servis sú na danú kategóriu fakt smiešne....
Ak nájdete súcu 607 s TÝMTO motorom, neurobíte chybu. .
Už len to šťastie musíte mať na dobrého ex majiteľa..
04.05.2010 | 21:53:20 | ľuboš Reagovat
Octávia...
607 do 6,5l/100km-uplně lehce!oktávka je předražený a hrozný auto!v jedné reakci je jasně napsaný že se po té cestě srovnává dálší den a v 607 si ani člověk nevšimne kolik toho ujel!607=nádhera a luxus!!!
04.05.2010 | 20:57:59 | :o) Reagovat
To: Milda: Spotreba je reálna,
počítač nič neprikrášľuje.
P.S. Dá sa aj za menej, pri dodržiavaní pravidiel cestnej premávky...
29.09.2009 | 09:14:01 | ľuboš Reagovat
RE.spotreba to je snad omyl
Jak můžete vážený pane srovnávat octaviu ze 607 to jsou auta uplne jiny kategorie.Všem je jasny že octavia jezdi s motorem 1,9TDi 66kW za 5,5l nafty.nechápu to přirovnání
23.09.2009 | 12:25:18 | fishi Reagovat
já mám citroen ax 1.1 a jsem vysmátej ,spotřeba 4-6l podle těžké nohy
02.01.2009 | 22:20:37 | Reagovat
milí milhauziček
no možno sa to netda ,ale fakt som bol prekvapený že sa dá jazdiť s 607 za 6,5 mal som možnosť absolvovať cestu vo dvoch Nitra -Kasel a fakt som nechápal že stale v nádrži niečo je a preventivne som dotankoval ked bolo na jazdené 1200km a stale nesvietila rezerva a aj tak tam vliezlo len 69litrov....bežne túto trasu robím s mijí služobnov oktaviou 2,0TDI 140hp ale nedostal som sa pod 7,5l/100km a po ceste sa dávam deň do kopy ,až teraz som si uvedomil že čo je to konfortný podvozok na dlhé trasy.Moje konštatovanie na záver hltač dialničných kilometrovza malo peňazí...&proste prtaskneš tam šestku tempomat na 140a ideš....
26.11.2007 | 18:33:42 | marek Reagovat
RE: milí milhauziček
Ja mel Octavii 2 2,0 TDI 103+ chip na 125 kw . dlouhodobou spotrebu jsem mel 5,2! a urcite jsem nebrzil provoz . kdyz jsem videl nejakeho Tuning frajirka ktery se mi snazil naklepat prdel . tak jsem jen slapl a jel. Ted mam P 607 Hdi. neni to spatny. meky houpajici podvozek , ale ma spousty chyb . pohodlny to je (Francouzi umej delat nabytek), ale spise je vice kusu zmetkovych .
05.04.2014 | 23:04:47 | Vaultt | 77.104.251.* Reagovat
RE: milí milhauziček
Máte vúbec 607?:-) já mám 2.7 HDI 2006 a že by měl houpající podvozek jsem si tedy nevšiml na Francouze spíše docela dost tvrdý natož nějaké houpání.
06.04.2014 | 01:36:25 | | 62.245.124.* Reagovat
Sice nejsem autor recenze ale proč b to měl bejt omyl? když stím majitel umí jezdit tak těch 6,5 pohodě
04.04.2007 | 21:15:08 | Reagovat
SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL
Dobrý den,
četl jsem si Vaše údaje, ale s tou spotřebou jste to nemyslel snad vážně. Já vím, je to Váš miláček, ale PEUGEOT 607 a 5,5litru naftu, tak tomu snad nikdo neuvěří. Nemáte náhodou 107 místo 607 ? A jestli to máte na palubním počítači, tak si vypočítejte jednou spotřebu od plné k plné nádrži. A budete naštvaný, že Vám to špatně ukazuje. Je to pěkné auto, ale na spotřebu octávie v dieselu to nemá. Věřil bych Vám tak 7,5litru nafty / 100km. A to byste byl dobrej.
Zdraví
Milda
03.04.2007 | 18:55:32 | Milda Reagovat
RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL
Spoteba je úplne reálna.
naposledy dosiahnutý nájazd na nádrž 1.473 km a vošlo cca 77,6 l nafty, niečo nad 5 litrov.
U nás začali fízli používať novú fintu: sedia v aute a nos nevystrčia a iba posielajú pokuty.
Čisté psycho a teror na slovenských cestách...:((!
Ked totak pôjde dalej, budem jazdiť so 607 aj za 4,5 litra...
06.04.2014 | 01:59:50 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL
Nikdy jsem neměl P 607, vůbec ji neznám, a jednou jsem v ní jel. Proto použiji Luboši tvůj přístup. taková těžká haraburda NEMŮŽE nikdy jezdit za 5,5 litru. Nevidíš si do pusy a lžeš si do kapsy. Její váha, plocha kterou nastavuje vzduchu, široké pneumatiky, a velký motor ji prostě NEMŮŽE ve výsledku k 5,5 litrům ani přiblížit, natož ji dosáhnout. Reálná spotřeba tohohle heblu je min. 7 litrů při normální jízdě. A hlavně mi nepiš, že tomu nerozumím. Fyziku neoklameš, chápeš?
06.04.2014 | 17:17:37 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL
Keby si vedel, ze viem na tom zajazdit aj pod 4 litre...:):), tak asi vratis vysvedcenie z fyziky...
Ozaj, vedel si, ze ta kraksna ma cx okolo 0.26-27?, cim sa jej dodnes nepriblizili niektore ine sunky:)?
Dokonca ma uplne zakrytovany spodok podvozku, este aj spodny deflektor, ktory benajdes ani v Mondeu, Passate, A6 a podobne.
jasne, tych skoro 1.500 km na nadrz je asi blud..., asi je pokazeny odometer...xa-xa.
06.04.2014 | 18:36:07 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL
No jasně, kdybys nebyl osel, tak bys věděl, že taková haraburda při své váze nemůže jet za 4 litry, ani kdyby ses zbláznil ještě víc, než jsi. Ale Luboš překonává všechny fyzikální zákony, jede za 4 litry se svým pontonem a z kopce vyrábí naftu. A toho kraválu v kabině! Jel jsem s tím jednou, líné to bylo jako ludra, motor řval a zrychlení žádné. Do 30 km/h dobrý, ale potom už beznadějně nejlínější, v čem jsem jel.
06.04.2014 | 19:57:13 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL
:):):), bez komentara. S hlupakom sa neda bavit. A akurat si sa prezradil, ze si s tym nikdy nesiel.
06.04.2014 | 20:17:28 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL
jel jsem s tím jednou, a stačilo mi to. Tvrdý pérování, hluk, akcelerace žádná. Do zatáčky se to kolíbalo jako kachna... no jedním slovem hrůza. A to bylo nový auto, žádná ojetina. A ta palubní deska - naprostej chaos, ergonomie příšerná, ovladače působily pouťově. Vzadu není pořádně místo, než pro mrňouse. Takovej paskvil bych nechtěl ani zadarmo.
06.04.2014 | 22:23:39 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL
:)))), v živote si v tom nesedel.
06.04.2014 | 22:37:59 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL
Srandisto.....:))
06.04.2014 | 22:59:48 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL
Musím soulasit s Lubošem že v 607 neznáš:-) autoc pusobí těžkopádně ale neni to zádná lína ludra.
06.04.2014 | 20:21:40 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL
Tak s 2.7 HDI jezdím svižně za 11 normálně za 9 a neni problém dosáhnout průměru 7.5 takže těch třeba těch 6 mě nepřijde u 2.2 nějak divný.
06.04.2014 | 19:23:12 | | 62.245.124.* Reagovat
607čka je pěkný auto,a já měl peugeot 309 15let a pořád jezdí,peugeot je skrátka dobrý auto,lepší než škodovka!!
02.04.2007 | 17:50:09 | peugeot Reagovat