Recenze Peugeot 607
“Dobrý a hezký vůz za rozumnou cenu.”

Autor recenze: Papajohnny (50 let),
Plzeňský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:2,2 HDi Stav km při koupi:80 000 km Stav km nyní:240 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:zapůjčený Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km Vloženo: 1. 4. 2007

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: P405,P605,P406

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto mělo poruchy očekávané u motorů HDi:

- řemenice na klikovce (3000)

- výměna FAP - vydržel 180 000 místo 80 000! (7500 Kč)

- volnoběžka alternátoru (2000)


A dále:

- poloosa (10000)

- ložisko servopumpy (3000)

- prasklo čerpadlo ostřikovače světel

- motorek nastavení výšky světel (2500)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Hezké a dobré auto. Motor velmi úsporný, přitom dost silný (dřív jsem měl 406 3V6, ten byl silnější), ve stoupání a při předjíždění výkon motoru dostatečný.
Spotřeba - když jezdím úsporně, tak pod 5,4 l (průměr za celý rok, 40 000 km), když spěchám, tak vyleze na 5,6 až 6 l.

Hezký interiér, žlutá kůže.

Drobné nevýhody:
- dveře kabiny trochu nízké, občas se někdo praští do hlavy.
- topení sedadel se zapíná na nepraktickém místě, vedle sedáku, takže když spolujezdec nastupuje a je nastartováno, tak si zapne topení
- pravý stěrač zastavuje před pravým okem řidiče, občas tam zanechá špínu

Samozřejmě je třeba mít dobrý servis, u koncesionářů by opravy byly dražší.

Často při jízdě používám tempomat, na rovinách šetří palivo -
v kopcích pokud spotřeba stoupá nad 7 l, tak je úspornější jet bez tempomatu a využívat "švunk".

Palubní počítač přispívá k nízké spotřebě - když někdo zbytečně a marně předjíždí, tak je poznat, že nemá palubní počítač.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 607

Vložit komentář

Tá voľnobežka na alternátore

mi akurát začala drnčať, dvorný PÁN mechanik mi dáva zároveň prvý krát vodnú pumpu, prvý krát menený aj remeň príslušenstva, ešte našiel hlučnejšie ložisko alternátora...to všetko po 310.000 km...., už to spraví spolu s rozvodmi.
Spotrebu potvrdzujem, momentálne svieti DLHODOBÁ priemerka 6,3 l/100 km / cca 6.000 km/, ale to je ešte stav z Talianska, kde sa jazdilo aj 160-190 km/h, inak normálna, po jazdách po SK, kedy u nás minulý týždeň vyčíňali policajti - teroristi....5,2 l/100 km.
Zároveň nové náplne do VŠETKÉHO, zhodené chladiče, vyvapkované.
A po cca 500-600 eurovej investícii, fakt neviem, koľko bude pýtať, mám pokoj minimálne do 400.000 km /klop-klop na drevo/, kedy príde opäť na rad FAP filter, dovtedy možno opäť nová remenica tlmiča torzných kmitov, tlmiče, nejaké čapy, kotúče... a tak dookola... .
Na druhej strane, prakticky už jazdím zadarmo, nakoľko je auto odpísané a náklady na servis sú na danú kategóriu fakt smiešne....
Ak nájdete súcu 607 s TÝMTO motorom, neurobíte chybu. .
Už len to šťastie musíte mať na dobrého ex majiteľa..

04.05.2010 | 21:53:20 | ľuboš Reagovat

Octávia...

607 do 6,5l/100km-uplně lehce!oktávka je předražený a hrozný auto!v jedné reakci je jasně napsaný že se po té cestě srovnává dálší den a v 607 si ani člověk nevšimne kolik toho ujel!607=nádhera a luxus!!!

04.05.2010 | 20:57:59 | :o) Reagovat

To: Milda: Spotreba je reálna,

počítač nič neprikrášľuje.
P.S. Dá sa aj za menej, pri dodržiavaní pravidiel cestnej premávky...

29.09.2009 | 09:14:01 | ľuboš Reagovat

RE.spotreba to je snad omyl

Jak můžete vážený pane srovnávat octaviu ze 607 to jsou auta uplne jiny kategorie.Všem je jasny že octavia jezdi s motorem 1,9TDi 66kW za 5,5l nafty.nechápu to přirovnání

23.09.2009 | 12:25:18 | fishi Reagovat

já mám citroen ax 1.1 a jsem vysmátej ,spotřeba 4-6l podle těžké nohy

02.01.2009 | 22:20:37 |  Reagovat

milí milhauziček

no možno sa to netda ,ale fakt som bol prekvapený že sa dá jazdiť s 607 za 6,5 mal som možnosť absolvovať cestu vo dvoch Nitra -Kasel a fakt som nechápal že stale v nádrži niečo je a preventivne som dotankoval ked bolo na jazdené 1200km a stale nesvietila rezerva a aj tak tam vliezlo len 69litrov....bežne túto trasu robím s mijí služobnov oktaviou 2,0TDI 140hp ale nedostal som sa pod 7,5l/100km a po ceste sa dávam deň do kopy ,až teraz som si uvedomil že čo je to konfortný podvozok na dlhé trasy.Moje konštatovanie na záver hltač dialničných kilometrovza malo peňazí...&proste prtaskneš tam šestku tempomat na 140a ideš....

26.11.2007 | 18:33:42 | marek Reagovat

RE: milí milhauziček

Ja mel Octavii 2 2,0 TDI 103+ chip na 125 kw . dlouhodobou spotrebu jsem mel 5,2! a urcite jsem nebrzil provoz . kdyz jsem videl nejakeho Tuning frajirka ktery se mi snazil naklepat prdel . tak jsem jen slapl a jel. Ted mam P 607 Hdi. neni to spatny. meky houpajici podvozek , ale ma spousty chyb . pohodlny to je (Francouzi umej delat nabytek), ale spise je vice kusu zmetkovych .

05.04.2014 | 23:04:47 | Vaultt  | 77.104.251.* Reagovat

RE: milí milhauziček

Máte vúbec 607?:-) já mám 2.7 HDI 2006 a že by měl houpající podvozek jsem si tedy nevšiml na Francouze spíše docela dost tvrdý natož nějaké houpání.

06.04.2014 | 01:36:25 |   | 62.245.124.* Reagovat

Sice nejsem autor recenze ale proč b to měl bejt omyl? když stím majitel umí jezdit tak těch 6,5 pohodě

04.04.2007 | 21:15:08 |  Reagovat

SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL

Dobrý den,

četl jsem si Vaše údaje, ale s tou spotřebou jste to nemyslel snad vážně. Já vím, je to Váš miláček, ale PEUGEOT 607 a 5,5litru naftu, tak tomu snad nikdo neuvěří. Nemáte náhodou 107 místo 607 ? A jestli to máte na palubním počítači, tak si vypočítejte jednou spotřebu od plné k plné nádrži. A budete naštvaný, že Vám to špatně ukazuje. Je to pěkné auto, ale na spotřebu octávie v dieselu to nemá. Věřil bych Vám tak 7,5litru nafty / 100km. A to byste byl dobrej.

Zdraví

Milda

03.04.2007 | 18:55:32 | Milda Reagovat

RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL

Spoteba je úplne reálna.
naposledy dosiahnutý nájazd na nádrž 1.473 km a vošlo cca 77,6 l nafty, niečo nad 5 litrov.

U nás začali fízli používať novú fintu: sedia v aute a nos nevystrčia a iba posielajú pokuty.
Čisté psycho a teror na slovenských cestách...:((!

Ked totak pôjde dalej, budem jazdiť so 607 aj za 4,5 litra...

06.04.2014 | 01:59:50 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL

Nikdy jsem neměl P 607, vůbec ji neznám, a jednou jsem v ní jel. Proto použiji Luboši tvůj přístup. taková těžká haraburda NEMŮŽE nikdy jezdit za 5,5 litru. Nevidíš si do pusy a lžeš si do kapsy. Její váha, plocha kterou nastavuje vzduchu, široké pneumatiky, a velký motor ji prostě NEMŮŽE ve výsledku k 5,5 litrům ani přiblížit, natož ji dosáhnout. Reálná spotřeba tohohle heblu je min. 7 litrů při normální jízdě. A hlavně mi nepiš, že tomu nerozumím. Fyziku neoklameš, chápeš?

06.04.2014 | 17:17:37 |   | 89.102.228.* Reagovat

RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL

Keby si vedel, ze viem na tom zajazdit aj pod 4 litre...:):), tak asi vratis vysvedcenie z fyziky...

Ozaj, vedel si, ze ta kraksna ma cx okolo 0.26-27?, cim sa jej dodnes nepriblizili niektore ine sunky:)?

Dokonca ma uplne zakrytovany spodok podvozku, este aj spodny deflektor, ktory benajdes ani v Mondeu, Passate, A6 a podobne.

jasne, tych skoro 1.500 km na nadrz je asi blud..., asi je pokazeny odometer...xa-xa.

06.04.2014 | 18:36:07 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL

No jasně, kdybys nebyl osel, tak bys věděl, že taková haraburda při své váze nemůže jet za 4 litry, ani kdyby ses zbláznil ještě víc, než jsi. Ale Luboš překonává všechny fyzikální zákony, jede za 4 litry se svým pontonem a z kopce vyrábí naftu. A toho kraválu v kabině! Jel jsem s tím jednou, líné to bylo jako ludra, motor řval a zrychlení žádné. Do 30 km/h dobrý, ale potom už beznadějně nejlínější, v čem jsem jel.

06.04.2014 | 19:57:13 |   | 89.102.228.* Reagovat

RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL

:):):), bez komentara. S hlupakom sa neda bavit. A akurat si sa prezradil, ze si s tym nikdy nesiel.

06.04.2014 | 20:17:28 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL

jel jsem s tím jednou, a stačilo mi to. Tvrdý pérování, hluk, akcelerace žádná. Do zatáčky se to kolíbalo jako kachna... no jedním slovem hrůza. A to bylo nový auto, žádná ojetina. A ta palubní deska - naprostej chaos, ergonomie příšerná, ovladače působily pouťově. Vzadu není pořádně místo, než pro mrňouse. Takovej paskvil bych nechtěl ani zadarmo.

06.04.2014 | 22:23:39 |   | 89.102.228.* Reagovat

RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL

:)))), v živote si v tom nesedel.

06.04.2014 | 22:37:59 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL

Srandisto.....:))

06.04.2014 | 22:59:48 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL

Musím soulasit s Lubošem že v 607 neznáš:-) autoc pusobí těžkopádně ale neni to zádná lína ludra.

06.04.2014 | 20:21:40 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE: SPOTŘEBA - TO JE SNAD OMYL

Tak s 2.7 HDI jezdím svižně za 11 normálně za 9 a neni problém dosáhnout průměru 7.5 takže těch třeba těch 6 mě nepřijde u 2.2 nějak divný.

06.04.2014 | 19:23:12 |   | 62.245.124.* Reagovat

607čka je pěkný auto,a já měl peugeot 309 15let a pořád jezdí,peugeot je skrátka dobrý auto,lepší než škodovka!!

02.04.2007 | 17:50:09 | peugeot Reagovat