Rok výroby:2006Typ motoru:2,7HDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:40 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7-7,5 l/100 kmVloženo:21. 1. 2008
Ano od začátku se nečekaně rozklápí zpětná zrcátka, nepříjemné hlavně v myčce, zřejmě vlhko do elektroinstalace, postupně ale ustává, nedařilo se odstranit.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Co se provozu týče, je bez připomínek. Při normální jízdě, v rámci nového silničního zákona je dlouhodobá spotřeba léto7-7,2 a zima okolo 7,5 l/100 km. Silný motor je tudíž na tšžkou karoserii přínosem vozu.
Jinak se zdá jenom hlučnější zadní náprava, proti 406 , je to ale konstrukcí. Projeví se při přejezdu příčných nerovností, na to je citlivá, te se ale obecně píše. Jinak komfort bez připomínek, vzhled je věcí každého. Servis zatím nehodnotím, není dost zkušeností. Je pouze otázka , zda jít do neatorizovaného, i když to rád využívám, kvůli složité elektrice asi ne.
Jednoduché mechanické věci asi ano. U této kategorie aut to už není tak jednoznačné. Hlučnost dieslu je minimální, brzdy odpovídající, chování na sněhu je velice příjemným přrkvapením, automatika to uhlídá, pokud se nejede mimo fyzikální možnosti, samozřejmě při slušných zimních pneumatikách.
Kufr velký, ale nízký, pro chalupáře, ani pro převoz něčeho objemnějšího to není. Výhled dobrý, nastupování horší, nízký oblouk střechy u předních dveří, dost známých se už praštilo, mě to nevadí, je to daň elegance vozu. Kdo chce klasický sedan za rozumnou cenu jedoznačně lze doporučit.
Dobry den.Mam Peugeuta 607 hdi 2,7 150kw.., Vzdycky kdyz zacnu jet tak mne sviti kontrolky kapalin abs obcas kdyz prsi..V servisu rikaji ze to je normalni pry muze bit na tom nijeky bordel tak ta elektronika piska nic tam nenasli...Co to muze byt a co mam s tim delat..? Dekuji
21.09.2013 | 14:58:03 | alex
| 185.5.225.*Reagovat
RE: Potrebuju radu..
Nedělej s tím nic.Když to říkali v servisu...Ale vážně,je to možné že to reaguje na počasí.
Celkem běžná věc u Peugeotů:) V létě to mám naprosto bez problému v zimě a ve vlhku občas problikne kontrolka airbagu,jednou i kontrolka ABS,samo se rozladí rádio,nefunguje cetrál,a podobné srandy.Někdy zase nenaskočí ukazatel benzínu pak to třeba zase ukazuje méně nebo více oleje.Pokud ti to neustále přetrvává tak to může být celkem otravný ale v případě že to přijde tak jak to odejde,tak to nemá ani cenu opravovat. Posledně mě to takovou srandu udělalo někdy v lednu nebo v únoru.Je to tím že ty kabely a elektronika celkově není zrovna nějak moc extra chráněna proti prachu,vlhku apod:) V zimním období mě tohle občas dělá u 406 2001 i u 607 2006,ale jak jsem říkal posledně se to stalo někdy v tom lednu navíc tyto příznaky mám ověřené u pár let takže to absolutně neřeším a beru to že v zimě mě zase něco někde problikne.
Chlapi, neviete niekdo kde by som zohnal dve pruziny na ramienka stieracov predneho skla?Totizto mam P607 r.v. 00 a uz tie pruziny nepritlacaju dobre sierace na predne sklo.Volal som do Peugeotu ale povedali ze pruziny sa osobitne kupit nedaju a treba kupit vraj cele ramienka dokopy 117eur. Pritom ramienkam nic nieje tak mi niekto poradte ci sa daju niekde zohnat alebo nahradit pruzinou z neakeho ineho modelu.Dakujem Jano
Bohužiaľ, máte pravdu. Akurát min. týždeň som videl 2,7 HDi v P 607, 2005, ktorá mala úplne rovnaký problém... A to pri najazdených 120.000 km, asi by ma ranila mŕtvica.
Sranda je, že motor ťahá celkom dobre, mechanici krútia nosom, mykajú plecami, ale jediná rada je: Alebo jazdiť do "konca", alebo zacvakať drahú opravu. Importér akurát vyjadrí úprimnú sústrasť a pošle Vám domov ďalší reklamný leták o svojich najlepších autách na svete...
Asi najlepšie bude zohnať nejakú búranú, otázne je, či si človek tým "novým " motorom pomôže. Škoda. A taký fajn motor to mohol byť, asi treba kupovať až z posledných sériií. Asi to šialenstvo, kedy sa z dieslových motorov dosahujú vyššie výkony ako z benzínových, musí niekde odraziť...
Váš príspevok, mrzí ma to, ale rovnako ako Vy som strácal vodu, až išla von cez expanz.nádobku. Motor sa začal hriať a musel som dolievať aj 1-2 litre vody po 100 km...Kúrenie neviem, bolo to v lete, ale klíma išla v poriadku. Nakoniec bola vadná súčiastka-menbrána pod olejovým filtrom. V servise mi tvrdili, že toto videli prvý krát. V BA nemali záujem o preskúmanie vydy. Ušetril som asi 100.000 SKK. A servis nezarobil....možno aj tom to môže byť. Opravili ste to ? Inak, ak bola vadná séria, tak máte nárok na pomoc od výrobcu.
začalo to tím, že se mi začala pomalu ztrácet voda v chladícím systému ale okolo motoru nebylo nikde nic vidět,potom po ňáké době se začala voda objevovat po povrchu expanzní nádržky,to už mi bylo jasné že motor začíná tlakovat do chladícího systému tudíš voda šla expanzní nádržkou ven další fáze byla ta že auto přestalo chvílema topit pak zas topilo a takhle stále dokola.Ve finále už to začalo vařit a hadice v chladícím systému byly natlakované( tvrdé) auto jsem odstavil.V současné době když to nastartuji tak po 2-3min už to tlakuje.Začal jsem se zajímat o tu to závadu v okolí, v peugeotu mám známé a tam mi bylo řečeno že se jedná právě o již zmíněnou závadu bloku motoru u těchto 2.7hdi V6 vyrobených v roce 2005 jedná se prý o určitou sérii vyrobených aut
presne. Neviem, či to je chladič oleja, to mi tvrdil môj mechanik, ale ak si pozriete olejový filter, tak na mieste, kde sa montuje je prívod a vývod oleja, kade cirkuluje. Keď som mal podobný problém, alebo rovnaký, toto bolo doslova posledné miesto, kde sme hľadali chybu. Nakoniec tam bola vadná nejaká membrána, al. tesnenie. A vo Volve som sa dopočul, že toto podobné im robí aj na 2.0 D, tiež od PSA. Tieto "príruby" im dodáva nejaká americká firma. Skúste toto ešte pozrieť, dá sa veľmi rýchlo vymontovať. Alebo popíšte, ako sa Vám závada prejavuje. Dík.
Dobri den pozeram ze ste mali taki isti problem ako ja z peugeotom 607 chcem sa spitat kde sa nachadza to tesnenie alebo membrana co ste mali vadnu a co vsetko treba vymontovat dakujem velmi pekne
14.01.2016 | 19:44:03 | Janko
| 85.159.105.*Reagovat
zjištění
tak jsem zjistil že V6 2.7hdi olejový chladič nemá,tak že tady problém nebude.
ale podobný problém som riešil aj na 406 HDi, r.v. 2000, kedy mi začalo vytláčať chladiacu kvapalinu. V servise tvrdili všetko možné, od výmeny hlavy, po výmenu motora, samozrejme, po záruke....ale nakoniec bolo príčinou poškodené tesnenie na chladiči oleja. Ak sa aj u Vás prejavuje tak, že v oleji nemáte žiadnu vodu, ani pod viečkom vyrovnácej nádržky olej, ale naďalej Vám vytláča chladiacu zmes, skúste sa pozrieť na olejový chladič. Na 406 je pod olejovým filtrom. Cca 8.000 SKK, v 2003 mi tvrdili, že takúto poruchu ešte nikdy nemali a ani nevideli. Importér sa ňou odmietol zaoberať. Motor pritom ťahal, žiaden pokles výkonu, ak aj Vám dobre ide a má silu, ale prehrieva sa a chl. zmes uniká, skúste si to preveriť. P.S. Zaujímalo by ma, koľko sa už odvtedy zbytočne vymenilo hláv motorov... Z mojej skúsenosti s dieslami od PSA za 99 % porúch môže vodič a servis. Vždy boli odstrániteľné, akurát ťažko identifikovateľné miesta a príčiny porúch. Nech sa Vám podarí vyriešiť Váš problém...držím palce.
jedná se o závadu údajně u aut vyrobených v roce 2005 kdy peugeot začal tyto motory montovat, dokonce do autorizovaných servisů chodili přípisy které upozorňovali na tuto výrobní vadu z francie v mém okolí jsem se už setkal s 3případy této vady,v podstatě se jedná o vadu materiálu bloku který počase se tzv.propadne motor začne tlakovat do chladícího systému auto přestává topit dá se to opravit srovnáním bloku a hlav nové těsnění ale ta to oprava není 100% je to v podstatě zkouška záleží na okolnostech je to loterie
ktorú popisujete? Na 607 2,7 HDi 2006 s cca 245.000 km nebolo ani náznaku nejakého problému. Ťahal do maxima, super spotreba. Ani v Jaguároch, Roveroch, kde je hojne zastúpený, sa tento problém nevyskytuje. Ako sa prejavuje táto závada. Lebo som o nej namôjveru ani nepočul. Dík.
Chtěl bych se zeptat jak to chodí s 607. Mám možnost za symbolickou cenu koupit 607 2.7 HDI z roku 2005.Který má podstivých 90 tisíc kilometrů.A zatím se na něm kromě oleje,filtrů a baterky nic neměnilo. Osobně mě přijde že za 6 let to není ani moc zajeté.Tak by mě zajímalo kdy přijde na první výměnu třeba čepů apod. Abych to nekoupil zdánlivě za málo peněz,ale pak do toho nenacpal jednou tolik.Za minulý rok se s ním najelo pouze sotva 5 tisíc Km a a už asi dva měsíce stojí v kuse na ulici.
Bohužel u modelů s motorem 2.7HDI už od začátku vznikl problém s tímto motorem,jedná se o tzv. propadávání bloku motoru což cca po ujetí 100.000km se projeví tato závada,která si myslím je dost špatná a hlavně také hodně nákladná na opravu. Bohužel jsem toho tzv. černého petra získal a nyní tento problém řeším,každopádně po této zkušenosti a s přístupem peugeotu kde mi bylo sděleno že se jedná o výrobní vadu na kterou peugeot nereagoval i když vozidlo bylo po celou dobu servisováno v autorizovaných servisech bych již tento vůz nekoupil
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 607
Potrebuju radu..
Dobry den.Mam Peugeuta 607 hdi 2,7 150kw.., Vzdycky kdyz zacnu jet tak mne sviti kontrolky kapalin abs obcas kdyz prsi..V servisu rikaji ze to je normalni pry muze bit na tom nijeky bordel tak ta elektronika piska nic tam nenasli...Co to muze byt a co mam s tim delat..? Dekuji
21.09.2013 | 14:58:03 | alex | 185.5.225.* Reagovat
RE: Potrebuju radu..
Nedělej s tím nic.Když to říkali v servisu...Ale vážně,je to možné že to reaguje na počasí.
21.09.2013 | 19:25:23 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Potrebuju radu..
Celkem běžná věc u Peugeotů:) V létě to mám naprosto bez problému v zimě a ve vlhku občas problikne kontrolka airbagu,jednou i kontrolka ABS,samo se rozladí rádio,nefunguje cetrál,a podobné srandy.Někdy zase nenaskočí ukazatel benzínu pak to třeba zase ukazuje méně nebo více oleje.Pokud ti to neustále přetrvává tak to může být celkem otravný ale v případě že to přijde tak jak to odejde,tak to nemá ani cenu opravovat.
Posledně mě to takovou srandu udělalo někdy v lednu nebo v únoru.Je to tím že ty kabely a elektronika celkově není zrovna nějak moc extra chráněna proti prachu,vlhku apod:) V zimním období mě tohle občas dělá u 406 2001 i u 607 2006,ale jak jsem říkal posledně se to stalo někdy v tom lednu navíc tyto příznaky mám ověřené u pár let takže to absolutně neřeším a beru to že v zimě mě zase něco někde problikne.
21.09.2013 | 19:50:59 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: Potrebuju radu..
taky se nam stav u pegeot 607 2,7v6 že sem tam problikl airbag .proste peugeot
20.10.2020 | 10:50:12 | | 178.23.219.* Reagovat
Nevíte
proč je v čr mezi ojetinami tak málo vozů s motorem 2,2HDI 125kW? 2,7 HDi nevyhovuje, kvuli automatu.
16.04.2011 | 18:09:35 | Reagovat
RE: Nevíte
aut onení tolik populární skus se podívat do zahranicnich bazaru
20.10.2020 | 10:51:44 | | 178.23.219.* Reagovat
Potrebujem radu
Chlapi, neviete niekdo kde by som zohnal dve pruziny na ramienka stieracov predneho skla?Totizto mam P607 r.v. 00 a uz tie pruziny nepritlacaju dobre sierace na predne sklo.Volal som do Peugeotu ale povedali ze pruziny sa osobitne kupit nedaju a treba kupit vraj cele ramienka dokopy 117eur. Pritom ramienkam nic nieje tak mi niekto poradte ci sa daju niekde zohnat alebo nahradit pruzinou z neakeho ineho modelu.Dakujem Jano
05.04.2011 | 17:17:38 | jano Reagovat
To: Hebr, 17.04, 08:03:
Bohužiaľ, máte pravdu. Akurát min. týždeň som videl 2,7 HDi v P 607, 2005, ktorá mala úplne rovnaký problém... A to pri najazdených 120.000 km, asi by ma ranila mŕtvica.
Sranda je, že motor ťahá celkom dobre, mechanici krútia nosom, mykajú plecami, ale jediná rada je: Alebo jazdiť do "konca", alebo zacvakať drahú opravu.
Importér akurát vyjadrí úprimnú sústrasť a pošle Vám domov ďalší reklamný leták o svojich najlepších autách na svete...
Asi najlepšie bude zohnať nejakú búranú, otázne je, či si človek tým "novým " motorom pomôže.
Škoda. A taký fajn motor to mohol byť, asi treba kupovať až z posledných sériií.
Asi to šialenstvo, kedy sa z dieslových motorov dosahujú vyššie výkony ako z benzínových, musí niekde odraziť...
26.12.2009 | 15:38:45 | ľuboš Reagovat
Neskoro som si všimol
Váš príspevok, mrzí ma to, ale rovnako ako Vy som strácal vodu, až išla von cez expanz.nádobku. Motor sa začal hriať a musel som dolievať aj 1-2 litre vody po 100 km...Kúrenie neviem, bolo to v lete, ale klíma išla v poriadku. Nakoniec bola vadná súčiastka-menbrána pod olejovým filtrom. V servise mi tvrdili, že toto videli prvý krát. V BA nemali záujem o preskúmanie vydy. Ušetril som asi 100.000 SKK. A servis nezarobil....možno aj tom to môže byť. Opravili ste to ? Inak, ak bola vadná séria, tak máte nárok na pomoc od výrobcu.
19.06.2009 | 14:29:16 | ľuboš Reagovat
popis závady
začalo to tím, že se mi začala pomalu ztrácet voda v chladícím systému ale okolo motoru nebylo nikde nic vidět,potom po ňáké době se začala voda objevovat po povrchu expanzní nádržky,to už mi bylo jasné že motor začíná tlakovat do chladícího systému tudíš voda šla expanzní nádržkou ven další fáze byla ta že auto přestalo chvílema topit pak zas topilo a takhle stále dokola.Ve finále už to začalo vařit a hadice v chladícím systému byly natlakované( tvrdé) auto jsem odstavil.V současné době když to nastartuji tak po 2-3min už to tlakuje.Začal jsem se zajímat o tu to závadu v okolí, v peugeotu mám známé a tam mi bylo řečeno že se jedná právě o již zmíněnou závadu bloku motoru u těchto 2.7hdi V6 vyrobených v roce 2005 jedná se prý o určitou sérii vyrobených aut
17.04.2009 | 08:03:08 | hebr Reagovat
Asi som sa nevyjadril
presne. Neviem, či to je chladič oleja, to mi tvrdil môj mechanik, ale ak si pozriete olejový filter, tak na mieste, kde sa montuje je prívod a vývod oleja, kade cirkuluje. Keď som mal podobný problém, alebo rovnaký, toto bolo doslova posledné miesto, kde sme hľadali chybu. Nakoniec tam bola vadná nejaká membrána, al. tesnenie. A vo Volve som sa dopočul, že toto podobné im robí aj na 2.0 D, tiež od PSA. Tieto "príruby" im dodáva nejaká americká firma. Skúste toto ešte pozrieť, dá sa veľmi rýchlo vymontovať. Alebo popíšte, ako sa Vám závada prejavuje. Dík.
15.04.2009 | 17:48:35 | ľuboš Reagovat
RE: potrebujem pomoc
Dobri den pozeram ze ste mali taki isti problem ako ja z peugeotom 607 chcem sa spitat kde sa nachadza to tesnenie alebo membrana co ste mali vadnu a co vsetko treba vymontovat dakujem velmi pekne
14.01.2016 | 19:44:03 | Janko | 85.159.105.* Reagovat
zjištění
tak jsem zjistil že V6 2.7hdi olejový chladič nemá,tak že tady problém nebude.
07.04.2009 | 14:54:44 | hebr Reagovat
díky
každopádně díky za radu, akorát já mám V6 2.7HDI,tak nevim ja k to bylo u u 406 ale můžu na to kouknout určitě se ozvu
07.04.2009 | 12:46:22 | hebr Reagovat
Aha, ďakujem pekne,
ale podobný problém som riešil aj na 406 HDi, r.v. 2000, kedy mi začalo vytláčať chladiacu kvapalinu. V servise tvrdili všetko možné, od výmeny hlavy, po výmenu motora, samozrejme, po záruke....ale nakoniec bolo príčinou poškodené tesnenie na chladiči oleja. Ak sa aj u Vás prejavuje tak, že v oleji nemáte žiadnu vodu, ani pod viečkom vyrovnácej nádržky olej, ale naďalej Vám vytláča chladiacu zmes, skúste sa pozrieť na olejový chladič. Na 406 je pod olejovým filtrom. Cca 8.000 SKK, v 2003 mi tvrdili, že takúto poruchu ešte nikdy nemali a ani nevideli. Importér sa ňou odmietol zaoberať. Motor pritom ťahal, žiaden pokles výkonu, ak aj Vám dobre ide a má silu, ale prehrieva sa a chl. zmes uniká, skúste si to preveriť. P.S. Zaujímalo by ma, koľko sa už odvtedy zbytočne vymenilo hláv motorov...
Z mojej skúsenosti s dieslami od PSA za 99 % porúch môže vodič a servis. Vždy boli odstrániteľné, akurát ťažko identifikovateľné miesta a príčiny porúch. Nech sa Vám podarí vyriešiť Váš problém...držím palce.
07.04.2009 | 12:14:26 | ľuboš Reagovat
závada
jedná se o závadu údajně u aut vyrobených v roce 2005 kdy peugeot začal tyto motory montovat, dokonce do autorizovaných servisů chodili přípisy které upozorňovali na tuto výrobní vadu z francie v mém okolí jsem se už setkal s 3případy této vady,v podstatě se jedná o vadu materiálu bloku který počase se tzv.propadne motor začne tlakovat do chladícího systému auto přestává topit dá se to opravit srovnáním bloku a hlav nové těsnění ale ta to oprava není 100% je to v podstatě zkouška záleží na okolnostech je to loterie
07.04.2009 | 11:25:40 | hebr Reagovat
Je to určite tá chyba,
ktorú popisujete? Na 607 2,7 HDi 2006 s cca 245.000 km nebolo ani náznaku nejakého problému. Ťahal do maxima, super spotreba. Ani v Jaguároch, Roveroch, kde je hojne zastúpený, sa tento problém nevyskytuje. Ako sa prejavuje táto závada. Lebo som o nej namôjveru ani nepočul. Dík.
05.04.2009 | 10:04:20 | ľuboš Reagovat
RE: Je to určite tá chyba,
Chtěl bych se zeptat jak to chodí s 607.
Mám možnost za symbolickou cenu koupit 607 2.7 HDI z roku 2005.Který má podstivých 90 tisíc kilometrů.A zatím se na něm kromě oleje,filtrů a baterky nic neměnilo.
Osobně mě přijde že za 6 let to není ani moc zajeté.Tak by mě zajímalo kdy přijde na první výměnu třeba čepů apod.
Abych to nekoupil zdánlivě za málo peněz,ale pak do toho nenacpal jednou tolik.Za minulý rok se s ním najelo pouze sotva 5 tisíc Km a a už asi dva měsíce stojí v kuse na ulici.
02.02.2013 | 16:05:55 | | 78.102.114.* Reagovat
Peugeot 607
Bohužel u modelů s motorem 2.7HDI už od začátku vznikl problém s tímto motorem,jedná se o tzv. propadávání bloku motoru což cca po ujetí 100.000km se projeví tato závada,která si myslím je dost špatná a hlavně také hodně nákladná na opravu. Bohužel jsem toho tzv. černého petra získal a nyní tento problém řeším,každopádně po této zkušenosti a s přístupem peugeotu kde mi bylo sděleno že se jedná o výrobní vadu na kterou peugeot nereagoval i když vozidlo bylo po celou dobu servisováno v autorizovaných servisech bych již tento vůz nekoupil
05.04.2009 | 08:54:27 | hebr Reagovat