Recenze Renault Kangoo 1,5 dci, 80 k
“Katastrofa.”

Autor recenze: ivan (40 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:1,5 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:73 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 6,0 l/100 km Vloženo: 24. 9. 2007

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 2.8

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Honda

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

áno - veľa!!!


Hodnocení a zkušenosti s autem

Kúpou nového Renaultu Kangoo som urobil najväčšiu chybu- cena 550 000 Sk! Po 2,5 roku pri 38 000 km odišiel posilovač riadenia - je elektronický, oprava 23 000 Sk ( 1/2 roku po záruke) Pri 45 000 km menené čapy riadenia.

Pri 52 000 km sa pokazil alternátor, oprava 5 000 Sk.
Pri 61 000 Sk menené čapy riadenia po druhý krát, opäť originály v servise Renault!Čelne sklo bolo menené dvakrát, asi je z mäkkého materiálu. Prekvapenie nastalo pri výmene letných pneumatík predpísaným rozmerom - 175/65/14 zn. Michelin, ktoré sú o niečo väčšie ako pôvodné a pri určitom vytočení kolies šúchajú o podblatník, čim na asi 5x5 cm spôsobili dieru v podblatníku. Teraz mám problém so štartovaním, bliká kontrolka vstrekovania!
Renault nikdy viac!!!

Pri ručnom umývaní som si všimol koróziu zdola na pravých predných dverách - záruka je vraj 12 rokov!- reklamovať som to ešte neskúšal - nechám sa prekvapiť. Momentálne mi pískajú aj po odbrzdení brzdové doštičky na pravom prednom kolese .

Tieto chyby zatienili všetky klady, ktoré pri kúpe auto malo!!!
Pred tým som vlastnil Nissan Sunny 4 roky a Hondu Civic 7 rokov, obe autá prakticky bez porúch, Kangoo som kúpil kôli priestoru (sme 4 - členná rodina )
Nemám viac čo by som dodal.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Kangoo

Vložit komentář

Renault Kango

Ja sám vlastním Renault Kango už druhé v poradí,ale na tie auta nemôžem povedať nič zlého,veľmi mi dobré služia prvé som mal 7 rokov okrem bežne opotrebovateľných časti,som mal problém len s posilovačom riadenia a toto druhé ma najazdené 142 000 km taktiež bez problémov len bežná údržba,brzdy olej a to jazdím denne robím servisáka som s tou značkou nadmieru spokojný

21.09.2017 | 20:38:24 | Vladimír  | 195.3.171.* Reagovat

super auto

mam kangoo 2002 a je to super auto.Zatim zadne opravy a ma najeto 90000km.Je spolehlive tak nevim proc si stezujete.

26.06.2013 | 20:06:46 | ...  | 62.201.18.* Reagovat

kangoo

Jen počkej až budeš mít tak 120000km.Já měl to samé co ty,1,5dci 2002.Jezdilo perfektně,pak odešel alternátor,pak vodní pumpa.A hlavné si kupuj aditivum do nafty,někdo tam dává i syntetický motor.olej 1 dcl na nádrž. Protože jinak odchází čerpadlo,zadírá se a v naftě jsou špony,ty ti ucpou vstřikovací trysky a dojezdil jsi.

26.08.2013 | 13:33:12 | Petr  | 84.21.122.* Reagovat

Auta

Moje skusenosti s autami. az na RENAULT vsetko sluzobne,

- BMW318 benzin r.v 2003 sluzobne, po 80 000km prenikanie vody do motora, odstranene v servise, a vsak kazdych 30 000km sa to opakovalo, pri prudkom pridani motor prestal tahat, velmi sa s autom tazko predbiehalo - tuto chybu servis neodstranil. auto bolo predane pri 150 000km do autobazaru.

- Focus. kombi, r.v 2002 1,4 benzin
unik chladiacej kvapaliny zhruba kazdych 5000 km sa musela dolievat, chybu nevedel servis odstranit. zhruba ked malo auto asi 50 000km tak prestal tahat motor chybu sa v servise nepodarilo odstranit

-BMW 318D r.v 2008 pokial auto bolo nove tak do 50 000km malo priemernu spotrebu do 6l pot priemerna spotreba tak do 8l, chybu nedokazali odstranit v servise. zevraj chybne turbo-ale pri demontazi nevykazovalo opotrebovanie

fabia 1,4 d 51 kW diesel r.v. 2007, celkom dobre chodila prvych 40 000km, potom velky narast spotreby a neuveritelna velka hlucnost v aute.

fabia 1,2 HTP 47kw r.v. 2007 toto auto ktoreme sa asi nic nepokazilo a v sucastnosti ma asi 120 000km a stale funguje dobre . a spotrebu ma doi 7 litrov co hodnoti velmi dobre na to ze je to sluzobne auto.

VW passat 2.0 diesel r.v. 2006 po 120 000km v motore nieco prasklo a auto prestalo ist, musel byt vymeneny cely motor. zasekavanie rucnej automatickej brzdy, - servis nedokazal odstranit, a problemi s elektoinstalaciou v zime sa nedali dvere otvorit, a samovolne sa otvaral kufor batozinoveho priestoru - dost neprijemne hlavne ked idete po dialnici. -servis to nedokazal odstranit

skoda octavia r.v. 2002 1,4 55kw, pokazene rozvody asi po 50 000km auto uz nebolo v zaruke, ale nakoniec to SKODA opravila na vlastne naklady spoluucast bola 10 percent. odtvtedy auto fungovalo spolahlivo.

Renault megane r.v 2008 1,5 dci 78 kw 5 dverovi, 50 000 km, ESP, problem s elektroinstalaciou vo volante, (slimak napajania volantu, neviem ako sa to presne vola) auto je zatial v zaruke takze to servis vymenil zadarmo, ale asi po 15 000km zacala blikat kontrolka znovu takze je znovu nutna vymena. ostatne funguje vsetko.

Renault megane 1,5 dci kombi r.v 2007 90 000km, ESP, problem s elektroinstalaciou vo volante ale asi po ubehnuti 100 km to prestalo blikat tak som s tym nesiel do servisu auto uz aj tak neni v zaruke. ostatne funguje vsetko bezproblemovo.

Fiat grande punto 1,4 benzin - odpadli s neho asi vsetky vonkajsie plasty, a raz prestalo ist nadilanici, vsetky kontrolky sa rozblikali a musela prist odtahovka. auto bolo v zaruke servis to opravil. odvtedy funguje spolahlivo.

Opel astra kombi 1,7 cdti. to auto funguje bez problemov a uz ma 200 000km,

vw golf 1.9 TDI r.v. 2005, problemi s elektrikova ovladania okien, a zadne okno odpada same do dveroveho priestoru, servis to odstranil ale za par mesiacov to zacalo zase, nasledovala nasteva servisu, znovu odstaranenie zavady a o par mesiacov sa to opakovalo, takze taraz radcsej na tom aute neotvarame okna, lebo je neprijemne nechat otvore okna na parkovisku.

vsetky auta su servisovane podla servisnej knizky v autorizovanych servisoch.

je iba na citatelovi aby usudil ze ktore auto je najlepsie. podla mna v sucasnosti to neni o znacke automobile ale iba o stasti.

04.11.2009 | 09:44:39 |  Reagovat

to misso

Svata pravda !!! I kdyz ne uplne vsechny francouzske auta jsou sroty napr.takovy Peugeot 405 po roce 93 neni az tak zly :D

23.02.2009 | 11:39:25 | jamieson Reagovat

Francuzske hnoje

Jak si to mozte ludia kupovat vy nie ste normalny, vsak to su same sroty nie auta...Francuzi maju dobre akurat tak vino ale do ich auta by som nikdy v zivote nesiel...

17.04.2008 | 12:31:05 | misso Reagovat

V zaruke sa pokazili, vymena: tyce riadenia, 4. vstrekovadlo do valca. Uz ako nove malo chybu, ze tachometer stale poskakoval - chyba bola, ze boli zapojene dve cidla naraz. Jedno bolo niekde pri ABS a druhe klasicky, ako maju Kangaa bez ABS. Hned ako bolo nove zacala svietit kontrolka motora - oranzova. Zistilo sa, ze odisla lamda sonda - ze je vadna. Tak ju vymenili. Nasledkom toho, neskor odisiel katalyzator - vymena v zaruke. Ani nie pri 60 000km odisli predne tlmice. Tolko nervov a cakani na viacdnove opravy, kym na vsetko prisli, dakujeme, uz nikdy viac. A najhorsie bolo, ze ste si kupili fungl nove auto, ktore sa stale kazilo! Cize sa zo zaciatku nedalo pouzivat :(

30.09.2007 | 15:03:00 | Sedo Reagovat

sklamanie aj u mna

mal som tao auto ako služobne ,ked som ho dostal veľmi som sa tešil sam som si vybral motor a vybavu , asi največšia chyba bol azvyšena nosnosť na 900kg ,auto je tvrde ako kameň žiaden francuz ako som zvyknuty z laguny ktoru mam doma 2000 1,9dci auto ako tak fungovalo do 30000 potom sa to začalo ,prekvapilo ma ked mi pri prve prehliadke technik odporučal meniť brzdovr platničky tak do5000km ,čapi riadenia su asi slabinou auta ked aj tie su na vymenu ,bolo v zaruke tak vymenily ,asi pri 36000,začal tiesť chladič kvapaliny ,vymena v zaruke ale auto bolo tyždeň v servise ,a zrazu na služoblkr v krupine odišlo turboduchadlo proste auto stratilo vykon a olej z motora odťahovka a stres 4 hodiny auto malo 45000,zasa 10dni v servise ,potom islo ako tak ,žiarovky odchadzaju tak raz do mesiaca ,pri 63000nešlo rano naštartovať zasa odťah do servisu ,dva vstrekovače vadne našťasie ešte v zaruke a le nemali ich na sklade tak znova tyždeň,pri 74000zavada na elektro inštalacii ,kable od riadiacej jednotky sa skratovyli o kostru kym nato prišli v servise prešli dva dni .neviem prečo tak išla kvalita v novom mileniu tak dole ked moja laguna ktoru mam doma a ma 178000 funguje v pohode a bez poruchy .ešte niečo k motoru je naozaj celkom dobrrý ale veľmi nepružný oproti lagune ta v pohode ide na 5 aj pri 1500 otačkach ale kango 1,5dci80 pod 2000 je mrtvolka a pod 1500 sa nespameta a treba radiť a radiť ako pri benzine ...ešte rok sa snim mam trapiť začali sme nakupovať wv pretože aj ostatny kolegovia maju podobne problemi s kangoom ma to sice motor ako traktor ale funguje ....

25.09.2007 | 22:23:46 | marek Reagovat

To tě potrestal asi nějakej japonskej pánbíček,většina přestupů probíhá opačně,z evropana na japonce.Firma pro kterou dodáváme nakoupila kangoo desítky,vesměs čtyřkolky,a jediné co chválí je neočekávaná prostupnost terénem a odolnost podvozku.Jinak Francouzi jsou si poklesu kvality dobře vědomi a u nové Laguny ohlásily změnu,tak uvidíme

25.09.2007 | 16:45:11 | mozilla Reagovat

Více info

Vím že jsi asi hodně zklamaný a je to z recenze cítit, ale i tak bych uvítal více info např. k jízdním vlasnostem, motoru atd.,prostě to trošku více rozvést víš, at případný zájemce o tento vůz má podtupovat riziko špatné koupi- nebo je to auto celkově na prd.

25.09.2007 | 13:48:10 | martas Reagovat

??

Kupit po dvoch, rokmi spolahlivosti overenych legendach ako sunny a civic Renault Kangoo bol z tvojej strany celkom slusny for a zrejme sok zaroven. Nech ma milovnici francuzkych pohodlnych kociarov neukamenuju ale to co pustaju francuzi do sveta od zaciatku noveho milenia z vyrobnych pasov je parodia na auta,krasne exterieri a zvnutra jeden vacsi odpad ako druhy.Pocul som o tolkych rozsipanych meganoch,c4-kach,407-kach a inych ze sa mi ani nechce verit. Stare zlate 406ky.Ak je pravda co tu pises? tak mas doma nepodarenu kopu plechu.

24.09.2007 | 22:53:21 | Roman Reagovat

auto

ked sa pokazi franzus je to tym ze franzuske auto su zle,ked sa pokazi nemec -to sa moze stat kazdemu.nove auta su preelektrizovane a material aj co sa motora tyka -je blato.

17.05.2015 | 10:39:30 | wiese  | 80.87.209.* Reagovat

RE: auto

chalabohu od r. 2007 mám opäť civica ( teraz 128 000km) bez jedinej poruchy, takže ostanem pri japoncoch, tí čo obhajujú nemecké alebo francúzske autá, nech si ich obhajujú ďalej( a nech sa ďalej trápia v servisoch...)nikoho nechcem presviedčať- ale ja už žiadne Kangoo!!!!!len japonca

18.12.2015 | 13:27:29 |   | 217.144.26.* Reagovat

RE: auto

A proč by se majitelé Němců nebo Francouzů nemohli obhajovat nebo se museli trápit v servisech ? :)sám považuji Japonce za solidní auta zejména starší ale vždy mě pobaví řeči typu jak všichni ostatní se trápí v servisech a podobné kecy.

18.12.2015 | 15:24:09 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat