Rok výroby:2010Typ motoru:1500Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:33 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6,6 l/100 kmVloženo:6. 4. 2011
Hned po předání vozu po noční odstávce nechtělo auto nastartovat vždy až po dlouhém točení startérem.Chyba byla v nějakém netěsném ventilu kdy se nafta vracela do nádrže.Druhá závada byla vrzající dveře u spolujezdce.Bohužel v Renaultu na lince vypadl nějaký svářecí robot takže pár stovek vozů mělo chybějící svár ve sloupku dveří.Nakonec opraveno za jeden den vyvrtáním dvou dírek a svaření skrz ně.Od té doby jen jedna prasklá žárovka H4 přesně po 33tis.km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Takže to vezmu popořadě. Vzhled asi nemá cenu komentovat mě se auto líbí je to takový velký brouk někomu je zas odporné.Palubka pochází víceméně ze scenica mk.2 až na analogové přistroje které jsou před řidičem,řadička je pěkně po ruce na pultíku Prostor a pohodlí Pro mě za jedna kufr obrovský,pohodlně se sveze 5 dospělých,po cestě k moři 1200km vylezu z auta bez bolavých zad a otlačeného zadku.Při sklopení zadních sedaček vznikne rovná podlaha a se odvézt opravdu hodně nákladu.A fantastická věc jsou tzv.inovativní střešní lišty vždy si sebou vozíte příčníky které jenom překlopíte a zacvaknete. Výbava Verze cool má pro mě vše podstatné klima,el.okna a zrcátka,dálkový centrál,2bagy,rádio 6xrepro to tedy za příplatek. Jízda Podvozek pochází také ze Scenica Mk.2 takže pokud počítá s poněkud vetším náklonem dá se kangoo jezdit poměrně svižně.Přes nerovnosti se přenáší s poklidem.A díky velké světlé výšce která je stejná třeba jako u Yetiho se dá pustit i na polňačku a vyjeté koleje ve sněhu nedělají problém.Samozřejmě je to pořád velká krabice né sporťák ale špatně se s ním nejezdí. Motor Nejsem žádný závodník takže vcelku stačí.Na IV. se dá celkem slušně předjíždět ale i V. když je auto rozjeté přes stovku na předjíždění stačí bez nutnosti podřazovat.Na dálnici se dá jet trvale 140-150 tacho jen v táhlém kopci rychlost poměrně rychle klesá.Změřená nejvyšší rychlost dle GPS po dlouhém rozjezdu po rovině byla 177Km/h.Zrychlení žádný zázrak ale brzda provozu to rozhodně není. Spotřeba U mě osciluje mezi 6,2-7,5l Největší byla 8,5l při cestě k moři kdy rychlost neklesala pod 150tacho.Nejmenší 6l na dovolené po Jížních čechách.Při běžném ježdění i ve městě se dá jezdit do 6,5l každá cesta po dálnici nad 130Km/h je hodně znát a spotřeba rychle stoupá. Shrnutí Pro mě velká spokojenost pro rodinku s dětma ideální společník.Např. na dovču hodím box na střechu a do auta dám tři kola vedle sebe zbyde spoustu místa v kufru a stále 4 regulérní místa.Pohodlné,prostorné auto a děti ho milují je to jejich klokánek.
Tak mám najeto 90tis.km od poslední zprávy přišla výměna zadních kotoučů a dvakrát čelní sklo stačí kamínek dolu a velká plocha skla udělá své.Spotřeba stále okolo 6l jen dálniční sprinty okolo 7,2-7,5l.Jinak stále spokojenost interiér poměrně dobře vzdoruje každodenímu používání a žádné pazvuky se taky nikde neozývají.
Tak máme najeto 47tis.km od napsání recenze mě průměrná spotřeba klesla na 6,2l a i dálniční cesta do HR při cca 145tacho se dostala na příjemných 7l.Závada se zatím objevila jedna z motorového prostoru se začalo ozývat podivné pískání.V servisu zjistili že je tam nesprávná chladící kapalina(byla tam samozřejmě od výroby) takže vyměnili a je po pískání.Jinak mě ještě prasklo celé čelní sklo po zásahu kamínkem ale to samozřejmě nepíšu jako závada.Zatím tedy s autem pořád velká spokojenost.
dobrá recenzia ktorá napovie nádejnému kupcovi čo sa dá od auta očakávať,páči sa mi že píšeš reálnu spotrebu a nie ako niektorý zabednenci ktorý sa stále držia 4.5 litra a podobné sci-fi.
tak proč si vymýšlet zázračnou spotřebu když i tohle na tuhle velkou a poměrně těžkou bednu není vůbec špatný.Už dvakrát se mě povedlo normálním stylem najet přes 1000km na nádrž.Čím víc je najeto tim víc spotřeba klesá počítám že na průměrných 6l bych se mohl dostat co nevidět.
Tak ja mam s timto modelem a spotrebou jeste lepsi zkusenost, pri trasach 30% dalnice, 70% okresky pri nalozi cca 150kg jezdim za 5,4l. Hodne delaji pricniky, vyplati se je vracet do drzaku. A co muzu jen doporucit tankovat lepsi palivo, treba z OMV me sice vyjde jedna nadrz o 50kc draz ale auto je mnohem zivejsi a mene papa nez z pochybnych benzinek. Ve vysledku tech 50Kc stejne zaplatim a ani nechci vedet co to dela s motorem. JInak plastovy interier je priserny, ale da se snadno udrzovat a mnozstvi odkladacich mist je potesujici. Po cca 10tis km mi zacali piskat brzdy, v servisu jsem se dozvedel ze malo brzdim, ale cely problem je pouze v nastaveni vzdalenosti desticek a kotoucu. Vsem hodne bezproblemovych km!
17.01.2012 | 11:10:40 | Martin
| 192.168.10.*Reagovat
Divím se H4 žárovce a 63kW. Mno já jel se 6 skoro identickýma meganama , které byly daleko starší (r.v. 2008) byly taky 1,5 dCi ale měly 78kW a 6rychlostní převodovku-a auta v základu které neměly zhola nic co do výbavy (měly jen ESP, něco v elektrice, rádio(origo a nahovno) a klima-5x manuální, jeden měl automatickou, ten měl i senzor deště, světel a vyhřívaná sedadla)
No, máme 81Kw, najeto 12 tis. km a spotřeba pod 6 litrů je naprostá útopie, na dálnici při rychlosti cca 130-140 km/h okamžitě vyskočí skoro na 7,5 litru a ideální jsou okresky, tam se dá jet do 6,5 litru. Nevím jestli za to můžou ty EURO normy, nebo se ty koně musí něčím nakrmit. Zatím maximální dojezd cca 850 km na nádrž. Jedno nepříjemné zjištění pro mě, příšerně měkký přední sedáky (model 2011). Vzadu jsem ještě neseděl.
21.09.2011 | 00:03:36 | Petr
| 83.208.228.*Reagovat
RE:RE:63Kw
Ano máš pravdu při najetých 12tis.km pro mě spotřeba pod 6l byla také utopie šlo to dolú až po roce a 30tis. ted mám lehce přes 50tis. a Praha a k tomu nějaký ten venkov stále okolo 5,8l vydrž a dočkáš se.Dojezd už mám několikrát přes 1000km a klobouka rozhodně nejezdím chce to jen vydržet.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Kangoo
90tis. km
Tak mám najeto 90tis.km od poslední zprávy přišla výměna zadních kotoučů a dvakrát čelní sklo stačí kamínek dolu a velká plocha skla udělá své.Spotřeba stále okolo 6l jen dálniční sprinty okolo 7,2-7,5l.Jinak stále spokojenost interiér poměrně dobře vzdoruje každodenímu používání a žádné pazvuky se taky nikde neozývají.
19.11.2012 | 23:05:50 | sparrow1 | 86.49.72.* Reagovat
Tak máme najeto 47tis.km od napsání recenze mě průměrná spotřeba klesla na 6,2l a i dálniční cesta do HR při cca 145tacho se dostala na příjemných 7l.Závada se zatím objevila jedna z motorového prostoru se začalo ozývat podivné pískání.V servisu zjistili že je tam nesprávná chladící kapalina(byla tam samozřejmě od výroby) takže vyměnili a je po pískání.Jinak mě ještě prasklo celé čelní sklo po zásahu kamínkem ale to samozřejmě nepíšu jako závada.Zatím tedy s autem pořád velká spokojenost.
22.08.2011 | 19:59:49 | sparrow1 | 86.49.72.* Reagovat
dobrá recenzia ktorá napovie nádejnému kupcovi čo sa dá od auta očakávať,páči sa mi že píšeš reálnu spotrebu a nie ako niektorý zabednenci ktorý sa stále držia 4.5 litra a podobné sci-fi.
22.08.2011 | 20:56:50 | | 91.127.204.* Reagovat
tak proč si vymýšlet zázračnou spotřebu když i tohle na tuhle velkou a poměrně těžkou bednu není vůbec špatný.Už dvakrát se mě povedlo normálním stylem najet přes 1000km na nádrž.Čím víc je najeto tim víc spotřeba klesá počítám že na průměrných 6l bych se mohl dostat co nevidět.
24.08.2011 | 23:15:16 | sparrow1 | 86.49.72.* Reagovat
RE:
Tak ja mam s timto modelem a spotrebou jeste lepsi zkusenost, pri trasach 30% dalnice, 70% okresky pri nalozi cca 150kg jezdim za 5,4l. Hodne delaji pricniky, vyplati se je vracet do drzaku. A co muzu jen doporucit tankovat lepsi palivo, treba z OMV me sice vyjde jedna nadrz o 50kc draz ale auto je mnohem zivejsi a mene papa nez z pochybnych benzinek. Ve vysledku tech 50Kc stejne zaplatim a ani nechci vedet co to dela s motorem. JInak plastovy interier je priserny, ale da se snadno udrzovat a mnozstvi odkladacich mist je potesujici. Po cca 10tis km mi zacali piskat brzdy, v servisu jsem se dozvedel ze malo brzdim, ale cely problem je pouze v nastaveni vzdalenosti desticek a kotoucu. Vsem hodne bezproblemovych km!
17.01.2012 | 11:10:40 | Martin | 192.168.10.* Reagovat
a jakou to má spojitost s mojí recenzí?
07.04.2011 | 00:36:45 | sparrow1 Reagovat
Divím se H4 žárovce a 63kW. Mno já jel se 6 skoro identickýma meganama , které byly daleko starší (r.v. 2008) byly taky 1,5 dCi ale měly 78kW a 6rychlostní převodovku-a auta v základu které neměly zhola nic co do výbavy (měly jen ESP, něco v elektrice, rádio(origo a nahovno) a klima-5x manuální, jeden měl automatickou, ten měl i senzor deště, světel a vyhřívaná sedadla)
07.04.2011 | 00:12:02 | Reagovat
63Kw
zapoměl jsem napsat že se jedná o verzi 63Kw
06.04.2011 | 22:47:05 | sparrow1 Reagovat
RE:63Kw
No, máme 81Kw, najeto 12 tis. km a spotřeba pod 6 litrů je naprostá útopie, na dálnici při rychlosti cca 130-140 km/h okamžitě vyskočí skoro na 7,5 litru a ideální jsou okresky, tam se dá jet do 6,5 litru. Nevím jestli za to můžou ty EURO normy, nebo se ty koně musí něčím nakrmit. Zatím maximální dojezd cca 850 km na nádrž. Jedno nepříjemné zjištění pro mě, příšerně měkký přední sedáky (model 2011). Vzadu jsem ještě neseděl.
21.09.2011 | 00:03:36 | Petr | 83.208.228.* Reagovat
RE:RE:63Kw
Ano máš pravdu při najetých 12tis.km pro mě spotřeba pod 6l byla také utopie šlo to dolú až po roce a 30tis. ted mám lehce přes 50tis. a Praha a k tomu nějaký ten venkov stále okolo 5,8l vydrž a dočkáš se.Dojezd už mám několikrát přes 1000km a klobouka rozhodně nejezdím chce to jen vydržet.
27.09.2011 | 22:01:01 | | 86.49.72.* Reagovat