Recenze Renault Kangoo 1,6 16V Privilege TomTom
“Praktické auto na úrovni.”

Autor recenze: martin (25 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2010 Typ motoru:1,6 16V 78kW Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:9 100 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km Vloženo: 27. 5. 2011

Hodnocení inzerátu: 27 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.8

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Favorit

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Žádné


Hodnocení a zkušenosti s autem

Takové exotické auto jednoduše nevidíte jen tak. Když jsem vybíral nějaké auto blížící se rodinné dodávce, přišlo v úvahu Berlingo, Partner a Logan MCV. Poměr výkon cena (340tis úplně se vším) a možnost si navymýšlet výbavu opravdu tak jak chci já nikoli po "paketech", vnitřní prostor. A hlavně příplatky za různé věci se drží velmi lidových cen.
O vzhledu tohoto auta by se dalo polemizovat. Já říkám, že krásný to bůhví jak není ale je to exotika, obzvlášť v nejvyšší výbavě kdy prolisy na nárazníku vytváří dojem auta s pohonem všech kol. Výška sedadla pohodlí při nastupování i na zadní sedadla spolu se šoupacími dveřmi po obou stranách takřka ideální i pro starší lidi (pro mě také a to mi je 25). Střešní lišty které můžu otočit a mám z toho rovnou příčníky jsou bezva. Dvoukřídlé dveře spolu se sklopným sedadlem spolujezdce umožňují naložit i hodně dlouhé věci a do 2,5m i je zavřít. Vnitřní prostor je úžasný a jako využití prostoru je schrána ve střeše i nad zadními sedadly. Malý úložný prostor je opravdu malý ale třeba se na něco využije. Při sklopení zadních sedadel naprostá rovina jejíž délka splňuje můj požadavek na auto 1,8 a kousek. Jednoduše řečeno jako karavan to nemá chybu.
Předpokládám že dost lidí se možná bude divit proč na takovou obludu jsem napasoval benzínový motor. Podotýkám že je to nejsilnější obyč (MPI) benzíňák od Renaultu s výkonem 78kW sice na závodění není, na to také to auto není. Ale to je otázkou jen toho jak moc vytočíte motor. Na běžné cesty poskytuje dost výkonu i při naloženém autě. Dobré je že už při 55km/h tacho táhne dobře i na pětku. Nevýhodou je krátká převodovka asi všech podobných motorů když při 130km/h motor točí skoro 4000ot/min. Do cestovní rychlosti 110 km/h (ta rychlost mi vyhovuje i v rychlejších autech) má i dobrou spotřebu. Maximální rychlost jsem netestoval zatím ale 170 nebylo problémem. Nevýhodou je velký akustický hluk způsobený velkými rozměry a kolmostí auta jako takového. Spotřeba se mi nyní pohybuje kole 7,5l podle PP. Dojezd díky 60l nádrži 800km i víc.
Jízdní vlastnosti mě velmi překvapily. I po nerovných cestách naprosto komfortní jízda a při ostřejší jízdě drží víc než bych čekal. Ale vzhledem k výšce podvozku, vozidla a velikosti by mohl někdo chytnout mořskou nemoc. Kvalitní navigace se občas hodí. Vyhřívané sedadlo se v zimě vyplatilo.
Závady se zatím žádné neukázaly, za chvíli mě čeká první prohlídka. Jediné nedostatky, co jsem našel jsou ostřikovače a hodně napřímené přední sklo, kvůli němuž dělal silný boční vítr za deště stěračům trochu problém. Při cestě vzhůru je občas přizvedl. Ale i tak potřebnou výměnou stírátek za bezramínkové se tento problém vyřešil. Slabé jsou ostřikovače které na tak velké okno moc nestačí.
S klokánkem absolutní spokojenost i když do města je velkej jak kamion, ale to díky parkovacím senzorům neřeším. A díky velkým zrcátkům máte absolutní přehled a ve skutečnosti se s ním parkuje lépe než s malým osobákem.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 27


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Kangoo

Vložit komentář

Obluda

Mám tuto "obludu" od 03/2010 - nové, v plné výbavě, 1,6 benzín, dosud najeto 105 tis.km - celá Evropa, dlouhodobá spotřeba 7,2 l/100 km i se skiboxem (cca 80% najetých km), vzadu po sklopení sedadel dokonalé ležení, proviant ve skiboxu.
Letos Rujána, Švédsko, Norsko - 15 000 km ( 3 měsíce), spotřeba 6,3 l/100 km.
Liju do toho vodu - ostřikovač, olej bez úniku - pravidelný servis Renault - pravda není nejlevnější a benzín tam občas také musím nalít, ale jinak nic.
Teď jdu po druhé vyměnit čelní sklo - bordel na silnicích - řeší to připojištění čelního skla.
Za tu dobu 5x žárovka a 4x ramínka stěračů.
Tempomat - dokonalá věc, z dlouhých cest jsem zvyklý nespěchat, protože není důvod a ze Skandinávie (5x) jsem zvyklý na klidnou pohodovou jízdu.
Vnitřní hluk? Ano, nad 90 už to začíná být slyšet a nad 130 je to kravál.
Tož tak tedy to je s tou mojí "obludou". Pěkný den. Jiří

25.10.2014 | 10:46:33 | Jirka  | 78.108.149.* Reagovat

Kangoo 1.5 dCi máme ve firmě jako služební, má najeto už dost přes 200 tisíc a na odpis ještě určitě není. Na druhou stranu jeho servis je hodně drahý.

03.06.2011 | 07:01:10 | Bask Reagovat

kajagooo

5 ist na 55km/h to je vražda aj na naftu ale budiž.
Za najbližších 10 rokov utratíš pol mega a žeby každý "normálny" človek menil auto po 40 tis.km alebo 3 roky no neviem kde žiješ priatelu.Ale jazdil som na 2 takychto obludách podotýkam bolo to 1,5dCi obidva služobné.prvý mal 15 tisíc a ten sa ešte dal,ale ten druhý čo mal 41 tisíc bol na odpis.Takže sa nečudujem.

03.06.2011 | 00:58:21 | rado Reagovat

Proč by psal co bude za pět let. Normální člověk mění auto tak za tři-čtyři roky. Protože se mu nevyplatí sypat prachy do staré kurvy a nemá čas jezdit po servisech. Já to tak dělám. za tři roky najedu na renoltech tak do 40 tis km a neměním nic jen olej, ani gumy nesjedu. A směju se blbům co vymění půl auta a píšou jak mění jen spotřebák. za třista tis koupím auto a za 150 ho prodám. U staré kurvy sice tolik netratíš, ale pořád jezdíš po servisech a měníš ,,spotřebák". jám mám pořád nové téměř nejeté auto.

01.06.2011 | 18:42:56 |  Reagovat

Napiš recenzy tak za 5 let.To teprve začne.

01.06.2011 | 12:22:50 |  Reagovat

Výdrž

Za pět let musí kangoo z domu pokud se bavíme o Dci :-)sám jedním rok a půl starým jezdím zatím 51tis.km a vcelku dobrý ale počítám že za dalších 50tis. už to tak super nebude.Ale mít v tomhle autě benzín tak sice dost papá ale držák to bude určitě.

02.10.2011 | 23:00:53 |   | 86.49.72.* Reagovat

Kangouš

25 let,Kangoo,po dálnici 110,to se dneska jen tak nevidí...chválím!
Chci se zeptat jak je to moc špatný s tím hlukem v kabině.Mám Kangouše 2007 1,2 a tam je to od 90 km/hod fakt bída.Kolik ti to točí v 90ti a kolik ve 110ti?Dík

30.05.2011 | 21:36:59 | Zz Reagovat

autor uvadza

7,5 ako dlhodoby priemer a pri najazde 9100km za rok ide skor o kombinovanu prevadzku auta. Na dlhych trasach to auto zere urcite menej a tym padom tych 800km nemoze byt ziaden problem. Dajme tomu ze realne tankuje 53l, co pri spotrebe 6,5 l/100 km vystaci na 815km.

30.05.2011 | 11:08:22 |  Reagovat

Dojezd

nad 800km je asi tak říše snů??!! Při průměru 7,5 l/100km a 60lt. nádrží mě to jaksi nevychází a to ještě dle palubního PC, a najezdit za rok 9100km asi taky moc nevypovídá a poznání auta

29.05.2011 | 10:24:35 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Renault Kangoo