Rok výroby:2002Typ motoru:benzín 1200Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:130 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:6. 7. 2005
Zadřený motor ve 120 000 km. Indikátor na tachometru hlásil OIL OK, ale v motoru nebyl žádný olej. Přitom vůz byl pravidelně servisován v autorizovaném servisu. Ukázalo se, že byl ucpaný elektronický měřič stavu oleje. Sdělení servisu - vina na straně uživatele, cena opravy 93000 Kč. Řešeno koupí motoru z vrakoviště - 15000 Kč + 7000 Kč za montáž.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pozor na elektronický měřič stavu oleje, je potřeba měřit ruční měrkou.
Jinak je auto dobré, splňuje očekávání, prostorný interiér, na dovoz zaměstnanců do práce ideální.
Motor 1,2 je slabý (šetřili jsme při koupi - vlastní vina).
Já jsem vlastnil Kangoo 1,2 dovezené z Německa najeto cca 50tisKM a musel jsem měnit topení. Znamenalo to demontovat celou palubku. Na topení byl vadný výměník- obdoba chladiče. Jinak to bylo nezničitelné auto prostě držák.
Tohoto "klokánka" mám v práci jako služebáka. Má najeto 160 tisíc, pravidelně servisován, závada jen jedna: Čidlo teploty nevímčeho. Pokud vám chyběl olej v motoru, pak je to buď chyba servisu (od výměny do výměny to nemůže tolik sežrat, jedině že by ho v servisu vůbec neměnili několikrát po sobě), nebo vám někudy vytekl. A to by byla chyba vaše. Motor byl jinak živý, ale jen při malém zatížení. Po naložení už stíhal jen taktak. Brzdy velice jedovaté. Odpružení perfektní, panelku, po které Felicie Pick-Up poskakovala, žehlil perfektně. Vcelku dobré auto.
Nechápu jak se někdo může spoléhat na kontrolu oleje jenom na měrák a ne na měrku která je směrodatná.Tohle může jenom diletatn tak at se potom nediví!!!
Nejlepší jsou lidi co do auta lejou jenom benzín a kapotu neotevřou, pod auto se nepodívají a pak se diví. Jak se dělá v některých servisech o tom se snad není třeba rozepisovat!
Mám kangoo už cca 10 let a najeto mám 190 tis km. Pokaždé při výměně oleje dám nový olej a starý vypustím. Nikdy jsem nemusel během roku nic dolévat. Nechápu jak se Vám mohlo stát, že nebyl v motoru olej?? To by jste musel ujet minimálně 40 tis km bez výměny, aby ho tolik ubylo a zadrřel se motor??
135 000 km výměna obou dolních kulových čepů předních ramen výměna obou tyčí řízení (3 klouby) výměna pravé poloosy (tak jsem si to ježdění nepředstavoval)
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Kangoo
Topení
Já jsem vlastnil Kangoo 1,2 dovezené z Německa najeto cca 50tisKM a musel jsem měnit topení. Znamenalo to demontovat celou palubku. Na topení byl vadný výměník- obdoba chladiče. Jinak to bylo nezničitelné auto prostě držák.
26.08.2009 | 11:41:04 | Hawk Reagovat
Tohoto "klokánka" mám v práci jako služebáka. Má najeto 160 tisíc, pravidelně servisován, závada jen jedna: Čidlo teploty nevímčeho. Pokud vám chyběl olej v motoru, pak je to buď chyba servisu (od výměny do výměny to nemůže tolik sežrat, jedině že by ho v servisu vůbec neměnili několikrát po sobě), nebo vám někudy vytekl. A to by byla chyba vaše. Motor byl jinak živý, ale jen při malém zatížení. Po naložení už stíhal jen taktak. Brzdy velice jedovaté. Odpružení perfektní, panelku, po které Felicie Pick-Up poskakovala, žehlil perfektně. Vcelku dobré auto.
16.05.2009 | 21:18:02 | Standa Reagovat
Nechápu jak se někdo může spoléhat na kontrolu oleje jenom na měrák a ne na měrku která je směrodatná.Tohle může jenom diletatn tak at se potom nediví!!!
16.05.2009 | 20:25:44 | Reagovat
RE:
Tak v mém služebním Kangoo třeba žádná měrka není a nikdy ani nebyla - jen ten měřák -)
16.10.2014 | 22:51:46 | Tom | 89.177.62.* Reagovat
olej
Nejlepší jsou lidi co do auta lejou jenom benzín a kapotu neotevřou, pod auto se nepodívají a pak se diví. Jak se dělá v některých servisech o tom se snad není třeba rozepisovat!
22.11.2007 | 07:08:16 | shark Reagovat
Při nadměrné zátěži motor olej žere každý. Pokud jsi na to pořád šlapal a vytáčel, tak je to možné.
22.11.2007 | 07:03:44 | Radek Reagovat
Celkem nechápu
Mám kangoo už cca 10 let a najeto mám 190 tis km. Pokaždé při výměně oleje dám nový olej a starý vypustím. Nikdy jsem nemusel během roku nic dolévat. Nechápu jak se Vám mohlo stát, že nebyl v motoru olej?? To by jste musel ujet minimálně 40 tis km bez výměny, aby ho tolik ubylo a zadrřel se motor??
21.11.2007 | 21:13:52 | Mytys Reagovat
to je sila
to je jasny ze vse je treba kontrolovat vizualne pred kazdou delsi jizdou na to mrknu nebo alespon jednou za mesic....
17.04.2006 | 19:29:06 | peta Reagovat
oprava
pardon - kulových kloubů
06.08.2005 | 19:25:33 | papa joe Reagovat
Další závady
135 000 km
výměna obou dolních kulových čepů předních ramen
výměna obou tyčí řízení (3 klouby)
výměna pravé poloosy
(tak jsem si to ježdění nepředstavoval)
06.08.2005 | 19:21:55 | papa joe Reagovat