Rok výroby:2005Typ motoru:1600Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:38 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:11. 7. 2008
Zamrzající zámky bočních dveří již při -5 st.c. Nejdou otevřít a když už otevřete nejsou zavřít, zámky prostě nezapadnou a nezbýá než jet s otevřenými bočními dveřmi což je v zimně zvláště nežádoucí. Odstraněno v rámci záruky. Závada se neopakuje. U ojetého vozu nehroz - všichni to mají opraveno v rámci záruky. Vadné zapalovací cívky.
Do 40 tisíc Km odejdou všechny. Nejdřív jedna, do měsíce následuje k ní párová. Tedy např. 3 pak 1 následuje 4 brzo 2. To vás pozdravuje nejmiň 10 tisíc - nic moc.
Jinak vše vpoho.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pohon 4x4 dosud bez vady - výborná věc. Auto jezdí jako služební o po polňačkách a neuklizených cestách. Projede 30 cm mokrý sníh - více - zapadne. Nemá uzávěrku takže paradoxně zůstanete stát třeba při příčném přejíždění mokrýho pangejtu.
To se stane jednou a příště si dáte pozor. Není to tréňák. Úžasná je spotřeba mezi 11 a 16 litry na 100 Km + k tomu trávu u cesty. Na doma to nelze, je to žrout. Podvozek O.K. Kangoo 2 x 4 jsem nejezdil takže nesrovnávám. N
a naklápění v zatáčkách jsem zvyklý a nepanikařím - věřte že ho i na suchým asfaltu dostanete do řízenýho smyku !!! Je to fakt dobrej podvozek. Osobně auto doporučuji na krátké trasy na chalupu kde se v zimě neudržuje nebo jako služební kde není třeba koukat na spotřebu. Výhodou jsou jsou všude dostupné běžné ND za rozumnou cenu. Stejně bych ale asi volil "lesníka" od Subaru, mám rád lepší kvalitu.
Nechápu jak se dostáváš se spotřebou na 11 až 16 litrů na 100 km!!! Problém bych viděl v řidiči, ne v autu. Já jezdím v létě kolem 9,5 v zimě kolem 10,5 (auto je často v terénu), jednou jsem měsíční spotřebu vyhnal ke 13 litrům - bylo to v zimě a několik dní jsem tahal naložený vozík včetně jízdy v terénu a po neupravených cestách, ale 16 litrů je naprosto unreal a zaměstnavatel by mě asi rychle hnal. Podotýkám že je to r.v. 2002 a dnes (říjen 2014) má najeto přes 135000 km!
Co se týče kvality je to diskutabilní. Auto se kterým jezdím já, je permanentě naloženo 200 kg materiálu a nářadí + 1 nebo 2 lidi (vyjímečně i jízda v 5 lidech - tedy dohromady cca 700 kg - a to v mírném terénu!), každý den venku a často v podmínkách a terénu o kterém se jeho konstruktérům pravděpodobně ani nezdálo - rozbité polní a lesní cesty, mělká orba na poli, hluboké bahno, občas menší brod, v zimě tolik sněhu že za autem zůstává mezi kolejemi otisk šusplechu pod motorem, apod., každopádně měněny: 4x čepy, 3x zapalovací segmenty, 2x lambda sonda, 2x zadní brzdy - prasátka, 2x zadní tlumiče, 1x přední tlumiče, 1x alternátor, 1x homokinetické klouby, 1x přední ložiska, 1x posilovač řízení. Auto má původní spojku, péra, brzdové destičky a kardan s diferenciálem (i když ten už je slyšet) což vzhledem k zátěži vypovídá o jisté kvalitě. Jsou i neřešené problémy - například před 3 lety se zcela rozpadl šusplech (pouze pozink cca 5 mm) pod nádrží, ale náhradní prostě nejde sehnat a nechat dělat nový by se nevyplatilo.
Když to shrnu: na to jak je to auto staré, zatěžované až přetěžované a kolik má v těchto podmínkách najeto, si myslím že daleko předčilo cokoliv co od něj kdokoliv mohl očekávat a i když má svoje mouchy (možná přímo masařky), tak při vidině jeho blížící se náhrady buď Wolksvagenem Caddy 4x4, nebo Dacií Duster 4x4 se mně s ním bude těžko loučit...
Musim souhlasit s kolegou pode mnou,jezdi ke mě do servisu několik vozu Kangoo a podle mě,je to jeden s nejhoršich modelu Renaultu(i když ktery model je od nich spolehlivy)..
Budu poměrně stručný: první závada vadná zadní kotoučová brzda - oprava asi 7500,-Kč, za mrazu se ulomilo zavírání větrací mřížky ve středních výdeších - dá se opravit opravou celé přístrojové desky... - neprovedl jsem, vytlučený pravý kulový čep; výměna čtyř zapalovacích cívek cena za jednu asi 2200 Kč; rozsypané ložisko náhonu zadní nápravy (řeším právě nyní - cena opravy údajně 25000,- Kč; přestal fungovat spínač stahování levého okna (zatím nepraveno), výměna plynových podpěr zadních dveří - použil jsem neorginální díly za celkem 1350,- Kč; začínají vrzat plastové poličky nejvyšší výbavy; klepání pravé přední poloosy po čase přestalo...; zamrzají pravé zadní dveře..; .. úbytek kapaliny v servu při odhadované ceně servisu Renault na 15 000,- Kč opět záhadně přestal a snad se v dohledné době neozve... Spotřeba (nikam nespěchám) je okolo 8,2. Nebýt katastrofální kvality byl bych velmi spokojený... Najeto 33 000km. Jsem první majitel vozu z roku 2002.
Mám ho taky. S autem jsem spokojen a dá se s ním jezdit i za 8,2l když jsem dal natural98 tak jsem se dostal i na 7,5. Záleží na tom jak se s ním jezdí a jak máš těžkou nohu na plyn. Nevýhoda drahé náhradní díly. Není to felicie
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Kangoo
Honzo ty musíš mít ale "těžkou" nohu...
Nechápu jak se dostáváš se spotřebou na 11 až 16 litrů na 100 km!!! Problém bych viděl v řidiči, ne v autu.
Já jezdím v létě kolem 9,5 v zimě kolem 10,5 (auto je často v terénu), jednou jsem měsíční spotřebu vyhnal ke 13 litrům - bylo to v zimě a několik dní jsem tahal naložený vozík včetně jízdy v terénu a po neupravených cestách, ale 16 litrů je naprosto unreal a zaměstnavatel by mě asi rychle hnal. Podotýkám že je to r.v. 2002 a dnes (říjen 2014) má najeto přes 135000 km!
Co se týče kvality je to diskutabilní. Auto se kterým jezdím já, je permanentě naloženo 200 kg materiálu a nářadí + 1 nebo 2 lidi (vyjímečně i jízda v 5 lidech - tedy dohromady cca 700 kg - a to v mírném terénu!), každý den venku a často v podmínkách a terénu o kterém se jeho konstruktérům pravděpodobně ani nezdálo - rozbité polní a lesní cesty, mělká orba na poli, hluboké bahno, občas menší brod, v zimě tolik sněhu že za autem zůstává mezi kolejemi otisk šusplechu pod motorem, apod., každopádně měněny:
4x čepy, 3x zapalovací segmenty, 2x lambda sonda, 2x zadní brzdy - prasátka, 2x zadní tlumiče, 1x přední tlumiče, 1x alternátor, 1x homokinetické klouby, 1x přední ložiska, 1x posilovač řízení. Auto má původní spojku, péra, brzdové destičky a kardan s diferenciálem (i když ten už je slyšet) což vzhledem k zátěži vypovídá o jisté kvalitě. Jsou i neřešené problémy - například před 3 lety se zcela rozpadl šusplech (pouze pozink cca 5 mm) pod nádrží, ale náhradní prostě nejde sehnat a nechat dělat nový by se nevyplatilo.
Když to shrnu: na to jak je to auto staré, zatěžované až přetěžované a kolik má v těchto podmínkách najeto, si myslím že daleko předčilo cokoliv co od něj kdokoliv mohl očekávat a i když má svoje mouchy (možná přímo masařky), tak při vidině jeho blížící se náhrady buď Wolksvagenem Caddy 4x4, nebo Dacií Duster 4x4 se mně s ním bude těžko loučit...
16.10.2014 | 22:40:23 | Tom | 89.177.62.* Reagovat
Ach ty francouzi
Musim souhlasit s kolegou pode mnou,jezdi ke mě do servisu několik vozu Kangoo a podle mě,je to jeden s nejhoršich modelu Renaultu(i když ktery model je od nich spolehlivy)..
05.03.2010 | 19:59:43 | Dejvid Reagovat
Budu poměrně stručný:
první závada vadná zadní kotoučová brzda - oprava asi 7500,-Kč, za mrazu se ulomilo zavírání větrací mřížky ve středních výdeších - dá se opravit opravou celé přístrojové desky... - neprovedl jsem, vytlučený pravý kulový čep; výměna čtyř zapalovacích cívek cena za jednu asi 2200 Kč; rozsypané ložisko náhonu zadní nápravy (řeším právě nyní - cena opravy údajně 25000,- Kč; přestal fungovat spínač stahování levého okna (zatím nepraveno), výměna plynových podpěr zadních dveří - použil jsem neorginální díly za celkem 1350,- Kč; začínají vrzat plastové poličky nejvyšší výbavy; klepání pravé přední poloosy po čase přestalo...; zamrzají pravé zadní dveře..; .. úbytek kapaliny v servu při odhadované ceně servisu Renault na 15 000,- Kč opět záhadně přestal a snad se v dohledné době neozve...
Spotřeba (nikam nespěchám) je okolo 8,2. Nebýt katastrofální kvality byl bych velmi spokojený...
Najeto 33 000km. Jsem první majitel vozu z roku 2002.
05.03.2010 | 18:47:44 | tajfun Reagovat
Mám ho taky. S autem jsem spokojen a dá se s ním jezdit i za 8,2l když jsem dal natural98 tak jsem se dostal i na 7,5. Záleží na tom jak se s ním jezdí a jak máš těžkou nohu na plyn. Nevýhoda drahé náhradní díly. Není to felicie
19.10.2009 | 21:04:59 | Roman Reagovat