Rok výroby:2010Typ motoru:1,5 dCi 50kWStav km při koupi:3 kmStav km nyní:118 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?30 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5,8 l/100 kmVloženo:18. 12. 2012
Předchozí auto:Škoda 110 Fiat Uno 1,4 TurboLada 1500 Škoda Favorit PickUPŠkoda Forman LPGRenault Laguna 2.0
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Silné stránky
Prostor, jak pro náklad, tak pro všechny cestující Výška a rozhled Velké zrcátka Spotřeba Pohodlí Brzdy Jízdní vlastnosti Sklopení zadních sedadel = rovný velký prostor
Slabé stránky
Náchylný lak na kamínky, oděrky, škrábance Osvětlení SPZ - netěsnost, zkrat , koroze uvnitř
Závady a opravy na autě
Stěrače Zadní brzdové destičky - pískání Seřízení ohřevu motoru - oprava v záruce (autorizovaný servis Renault) Ovládání rozvodu vzduchu za studena nešlo úplně přepnout na čelní sklo - neopraveno Závada na elektroinstalaci - oprava v záruce (autorizovaný servis Renault) Přední brzdové destičky - běžné opotřebení cca 65 tis. km Žhavící svíčky - běžné opotřebení po cca 70 tis. km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Hned od novoty špatné stěrače, dále nám začaly poblikávat světla a cvakat nějaké relátko. V renaultu nám řekli, že to dělá zapínání dohřevu motoru a že nám trochu ubrali. Tak teď trvá, než se auto vytopí. Třeba při teplotě -20°C jsem jel 100km v rukavicích a čepici, než se auto vyhřálo na přijatelnou :-). Zase takové teploty nebývají moc často a pořád lepší, než poblikávat předními světly. Další záhadná závada byla za deště. Občas při spuštění stěračů se zároveň sama od sebe zapnula zadní mlhovka a na přístrojovce nám denní km skočily na celkové (toto v renaultu nevyřešili). Dřív se to stávalo často, ale nějak se to utřepalo a teď už prozatím dobré. Nesnesitelné pískání zadních brzd. Už to bylo tak neúnosné, že jsme vyměnili 3/4 brzdové destičky za nové a je klid. Někdy v únoru 2011 se spálila pojistka a nesvítila levá přední parkovačka, levé zadní světlo, osvětlení SPZ a ovládání na palubovce. Pojistky ke světlu se schovávají v motorovém prostoru na pravé straně od baterky. Je to dost nešikovné a bez 13" klíče si neporadíte a i tak to chce trochu zručnosti. Asi po 3. výměně jsme auto odvezli do servisu. Bylo nám řečeno, že zkratovalo osvětlení SPZ, že tam od výroby chybělo těsnění. Takže světlo plné vody a údajně i patice žárovek byly zkorodované. Před týdnem se zase spálila stejná pojistka. Tentokrát jsme šli na jistotu a osvětlení SPZ i přes těsnění opět plné vody, patice žárovek ohořelé, kryt v okolí žárovek po obou stranách prasklý na stejném místě (nejspíš vyžhavené. Volal jsem tedy do renaultu a tam mi řekli, "Pokud je auto v záruce, vyměníme zdarma, pokud není (jako že asi půl roku není) tak zaplatíte sami. Předběžná cena ND 340,- Kč což není tak hrozné. I přes tyto problémy musím říct, že jsme spokojeni. Auto je opravdu prostorné, jezdí vlastnosti skvělé, brzdy vynikající, parádní je vyšší posed s krásným výhledem (doporučuji si vyzkoušet), obrovské přehledné zrcátka, spotřeba se ustálila na 5,8L/100km když jezdíme rychlostí do 110km/h a to i v létě s klimatizací. Už se mi podařila i spotřeba 5,2L/100km na trase Ostrava - Varšava - Vilnius a zpět. Ale to bylo dané pomalejším provozem bez dálnice. Ještě bych podotknul, že u tohoto vozu, bych určitě doporučil připojištění čelního skla vzhledem k velikosti a sklonu. Za 2,5 roku provozu je v autě 3. čelní sklo.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Kangoo