Rok výroby:2001Typ motoru:Stav km při koupi:135 000 kmStav km nyní:223 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:15. 3. 2013
Vstřikovacím čerpadlem ta anabáze začala. Odešlo (něco se uvnitř polámalo. Oprava u neodborníka cca 8000,- Kč vyhozeny do luftu. Originál čerpadlo stojí skoro 80000,- Kč. Je to neřešitelná situace. Zkoušel jsem koupit repasované 10000,- Kč z Německa (běželo 8 měsíců). Pak jsem zkoušel zrepasovat to zrepasované 11000,- Kč. Auto startovalo, ale výkon nikde. Každý, kdo se pustí do opravy toho sráče, tak Vás oškube. Oprava brzd vzadu 3500,- Kč, vpředu 4000,- Kč. Prasklý blok, co drží čerpadlo 9000,- Kč. Přední sklo 3500,- Kč, zadní vzpěry 2x 500,- Kč.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Kdo najíždí hodně kilometrů, tak ať si nechá zajít chuť. Nikdy nevíte, zda nastartujete, nikdy nevíte, kdy v tom něco zarachtá. Nemá to žádné příznaky. Co má odejít, odejde okamžitě a to ve chvíli, kdy to nejméně čekáte. Tohle auto mě stálo hodně nervů a hlavně peněz. Jezdil jsem s ním 2 roky. Najezdil jsem s ním 85000 km a zaplatil jsem na opravách 150000,- Kč. Nakonec jsem ho ani nemohl prodat, tak jsem ho dal na protiúčet za zcela nové berlingo.
Mali sme Renault Kangoo 1.9 DTI dokonca z toho istého roku. Nie sme tak bohatý aby sme si mohli kúpiť nové auto takže sme si ho vyhliadli vo Viedni a od pôvodného prvého majiteľa kúpili. Auto bolo vpredu búrané takže to bolo za pár drobných. Napriek tomu to bola najlepšia kúpa aká sa kedy podarila. Nový chladič, nárazník, motorček serva a odniesť riadiačku airbagov na odblokovanie (jeden pyropas vystrelil, druhý načalo) spomínané pyropasy. Auto malo 75 tisíc km plus mínus nejaké drobné. S autom jazdila celá rodina pretože to chodilo za 4,5 litra nafty a keď sme ho posúvali ďalej tak malo nabehaných 280 tisíc a nejaké drobné. Za tú dobu sa pokazila zásuvka na ťažné (zatiekla do nej voda - výmena za novú kvalitnejšiu) reklamoval sa motorček serva - odišiel ešte v záruke - kupovaný ako neoriginálny diel, relé centrálneho zamykania. Zvyšok spotrebný materiál ako brzdy, rozvody, olej, filtre, výfuk a spojka. Všetko drahé a podstatné ako nápravy, prevodovka, motor či turbo vydržalo a drží pravdepodobne dodnes.
Koupil jsem si Renault Kangoo 1,9 D před šesti lety jako ojeté s nájezdem 175000 Km. Auto používám každý den počínaje ježděním do práce a konče odvozem všeho co potřebuji já nebo rodina. každý rok Chorvatsko a bez potíží. Teď má Kangoo najeto 266000 Km a pořád jen jezdí a neptá žádnou korunu navíc. Po deseti tisících měním jenom olej a filtry a když se rožne kontrolka rezervy tak tam naleju naftu a jezdím dál. Zatím nejlepší auto které jsem vlastnil.
Ty vado fakt, vstřikovací čerpadlo 94tisíc, repasované kolem 35tisíc v obchodě v ČR. Použité...peníze do luftu. Vstřikovací čerpadlo není spotřebák, ale jak se po... tak to stojí vskutku balík. Myslel jsem, že takové cifry jsou jen u BMW, ale jak tak koukám, tak Renault si taky nebere servítky u tak levného vozítka...je to ŠÍLENÝ. Pochopil bych takovou cifru u auta za mega a půl... A to jsem si myslel, že to je jen Dci a vony to jsou i Dti. Šílený... Jak se tu psalo, ojetý diesel jedině VW, nebo kdo zná mechanika, či kdo je sám mechanik. Tohle vám jen tak někdo do kupy nedá a odevzdat jen tak 100tisíc do opravy je vskutku na shození auta ze skály...
Já to beru jako nákup ojetiny. Takhle můžu aspoň poradit co dělá načaté vstřikovací čerpadlo pro laiky. Snížený výkon, sebemenší zaváhání, či pokles otáček, přechod nouzového režimu. Dlouhé starty, to musí startnout na škrt, dále dlouhé teplé starty opět na škrt, vyšší otáčky za studena, tedy změny otáček přechod studena a tepla. Takže doporučuji při koupí to pořádně protáhnout jak za studena tak i za tepla, a pak vypnout motor a zkoušet nastartovat. To naznačí, že s tím autem něco je nebo není. Samosebou tam může být něco jiného, ale jak se vám stane tohle, tak čekejte klidně s opravou od 50tisíc nahoru, nebo si zajet do Německa či polska a koupit tam nějaký bazmek a okamžitě po opravě se toho auta zbavit... Mechanická část lze repasovat, elektronická ne! a já jsem tím vstřikovacím čerpadlem prošel u BMW. Oprava v Bosch 48tisíc včetně vlastního čerpadla za 17tisíc dovezeným z Polska a hezky zaplombované. Odhadovaná cena opravy původně měla být kolem 80tisíc. Každý si tím asi musí projít, aby pochopil a vždycky se najde blbeček včetně mě, co koupí ojetýho diesla a ne VW, kde vstřikovací čerpadlo NOVÉ stojí kolem 100tisíc korun. Stát se mi to u VW, koupím z vrakáče za 2500,- zajdu k mechošovi a on mi z toho udělá repasovaný za 500,-, takže celé čerpadlo za 3t a jsem těžce za vodou... Čerpadla se kazí podle kvality nafty a opotřebení. Elektronická část čerpadla se kazí jen tak ze srandy, prostě vadný kus, aby mechanici měli z čeho rejžovat, prostě si takové auto nemáte kupovat!!! Bohužel už vstřikovací čerpadla mechanické(mechanické vstřikování) nejsou v prodeji a proto silně nedoporučuji kupovat ojeté Diesly!!!
Dále spousty prodejců prodává auto, tedy ojetýho diesla jak přijede a má zahřátý motor.
PRÁVĚ ŽE NEJLEPŠÍ JE POZNAT AUTO JAK ZA STUDENA TAK I ZA TEPLA.
Vytáčet za studena a pak poznáte jak rychle klesají otáčky z omezovače rychle či pomalu zrovna v momentě studeného motoru. Jestli poskočí ručička - ŠPATNĚ, MUSÍ přesně trefit otáčky. Schválně se pokoušet trefovat do protiúvrati, čili do proti otáček, zkoušet jak rychle je to pohotový tůrovat to na místě, než se to zahřeje. Když má auto zpoždění koleduje si o průser a když to má z výroby a píše se to v recenzích, že má zpoždění, tak se takovýmu autu úplně vyhýbat, na tom nepoznáte skoro nic pedál, atd. Ale pochybuji, že to někdo chytne hned při prodeji, on to ten týpek zamaskuje.
Většinou to začíná tím blbým startování, pak auto najede několik desítek tisíc km, a jak to někdy zakolísá ty otáčky, tak už jen několik tisíc km, a pak zničehonic nenastartuje nebo nakonec ano, ale třeba nereaguje nebo po přídání plynu nemá výkon a chcípne sám pak už to jen oddalujete nějakým štelováním atd...
Stejně jsem proti všem ojetým Renault dieslům typu Dti a také Dci(ale ještě nejsou zkušenosti s 1.5Dci, tak nevím) ono tam není jen to vstřikovací čerpadlo, ale protože jsou rozvody docela náročné, a stojí kolem 12tisíc až 25tisíc, tak se lidem nechce měnit a potkají se ventily a pálka šílená, taky některé jsou háklivé na blok motoru, vačku, čili nejsou blbuvzdorné jak klasické Tdi...
Jedno můžu říct a souhlasit, Ten Renault nevydělal na autech, ale na tom servise, a skupuje ostatní podniky kolem sebe, protože Renault je vcelku pohodlný né jak jakýkoliv německý "kostitřas" Ať už VW,Opel,Ford. Za sebe můžu říct, že neexistuje horší značka, která má tolik modelů aut, které po závadě rovnou můžete poslat na likvidaci, neboť oprava překročí po záruce cenu pořízení byť ojetiny stejného roku...
K benzínům výhrady nemám, jeden je v rodině a 1.2 v pohodě i když chce pravidelnou údržbu a už se ohlásil na opravu ventilů a myslím, že i 1,4 taky není problém a další určitě taky to samý. Další je i v 1,8 a 2.0 a pohoda. Dá se to spravit i jinde než v autorizovaném servise, alespoň ty univerzální jednoduché motory...Takže Renaulta snad jen toho benzína. A nesmí to mít variabilní časování, nebo např. dvojí víka na ventilu(1víko kryje elektroniku,2.pak ventily), pryč od toho...
Veru, ten smejd renault dodava svoj mizerny motir 1,5 dci pre MERCEDES..., sice iba A, mozno aj B.., casom.mozno dojde aj na C:):)
Pozri, mne su tie Tvoje teorie absolutne u...
Na 607miobcas zakolisu otacky, rano, kym je studeny,sl.po dobehu su zvysene o cca 100)200/ minutu,vrka vtedy okolo 800-900, po chvili klesnu.
No podla Teba je uz vsetko v riti...
Na x5 sa otackomer ani nezachvel..., pevny ako skala,len sa pri asi 140.000 km zatal a ostal stat na ceste..::),lebo 1 vstrekovac a zhavic v riti.
Na 607su vstreky povodne,aj zhavice, ale je to francuzsky vrak, takze ani po 400.000 si nemoze dovolit skapat.
Zatial co.u bawa.." to sa staava".., inak je to " najlepsia, ale uuuplne najlepsia kara na svete..."
P.S. Iba blbec si.moze mysliet, ze dodavka nabegala nieco nad 100.000 km za nejakych 8-10 rokov.
Predal som mwrcedesa sprinter, 4 rocneho, ktory rok stal s poctivymi 107.000 km, NIKTO mi nechcel verit, ze ma tak malo. bol manik,ktory prisiel s Merfed.Sprinter, tiez 2007, ale s 666.000 km, pamatam, lebo diabolske cislo:):),
..rovno povedal, ze je to 1 z 1000 kusov.
Pricom bol spokojny, ziadne poruchy,ktore su typicke pre mercedes nemal..:)
Jestli Ti to dělá pravidelně, tak to dělá elektronika čerpadla, ale tohle taky není jednoznačné čerpadlem jakože závada, třeba ten tvůj motor už má něco za sebou a čím víc má najeto, tím víc se chová jak ten starý motor(se sytičem jako škodovka). I to startování můžou dělat blbosti jakože třeba žhavičky, ale prostě je to možné... Čili jestli se chová na dva způsoby, za studena jakože se sytičem zvýšené otáčky a za tepla klasika je to opotřebením motoru. Mě se to jinde zlepšilo výměnou rozvodu, tedy hlavně napínáky řemenu, ale to mi i rachalo a šlo vidět, že i vodící lišty byly sjetý. A pak už se tohle nedělo. Ale netuším, jak funguje ten tvůj motor, jak je to jen řemen, tak to je jiná, tahle se obyčejně chová řetězem hnaný motor. No nechce se mi to hledat a navíc francouzům nerozumím moc. Noo, jezdit se s tím dá, ale to už je opotřebení motoru, třeba vytahaný řetěz nebo nevím, či větší zátěž altíku, serva, kladky(ložisko), něco tam dře a chce větší výkon a za studena je motor vždy ve snaze se neudusit, někomu to dělala viskospojka na vrtuli, nějaká blbost tam bude a přitom jako kdyby to nemělo spojitost, ale jak v tom není hluk, tak to nemá smysl asi ani hledat, to nenajdeš. :D Důležité je to nekolísání otáček či reakce, v neutrálu to třeba ještě lze na něco vymluvit...
Jinak vstřikovací čerpadlo na 2.0Tdi stojí od nějakých 11tisíc originál a používá jej i značka Mitsubishi, což je rozdíl 2x méně od repasovaného čerpadla za 35tisíc a originál až 10x protože originál na tento skvost Dti je 94tisíc a 35tisíc repasované. Tak co si asi tak člověk vybere...
mě se obhájci dieselů líbí jak jezdím za 6 ale zapomínaj připočítat dvouhmotu turbo trisky pdf atd a pak ve finále kdy se to propočítá je to 1.2 až 2 litry paliva na sto km více ve financích takže místo 6 jezdí 7.2 až 8 proto v bazarech jsou diesely kolem dvouset protože je to vrak ho takto zainvestovat.
My jsme měli jako služební u firmy Kangoo s benzínem 1,2. Nebudu mluvit o tom, že je to tak slabý motor, že při naloženém voze prakticky nereaguje na přidání plynu za jízdy. Ale jak psal pán v recenzi, i u tohohle typu odcházelo bez varování něco, dnes, něco zítra, něco včera. Pak to zase fungovalo (člověk vypadal jako že si vymýšlí). někam jsem přijel a potom už to nešlo nastartovat. Nikdy jsem nevěděl, jestli se vrátím kangem, nebo pěšky. V servisu si nevěděli dlouho rady, protože ty závady se vyskytovaly a zase mizely. To je snad to nejhorší, co může být. Takže Kangoo, ani v benzínu ani v naftě, už NIKDY!
Súhlasím. Mám Kangoo Break 1.6 16V, rok výroby 2009. Problémy s motorom / 2x vytečený olej - poškodený tesniaci krúžok, problémy s brzdami, palubným počítačom, aerbagom, zatečenie do vozidla, poškodené boky sedadiel a ďalšie závady. Vozidlo doposiaľ v záruke. Nikdy viac auto z francúzska. Použité nekvalitné materiály, nekvalitný servis. A Renault Slovensko? Stojí na strane značkového servisu a zákazník ukradnutý. Čo povie garančný technik, to je pravda. Nikdy, nikdy, nikdy Renault.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Kangoo
200.000km bez vážnejšej poruchy
Mali sme Renault Kangoo 1.9 DTI dokonca z toho istého roku. Nie sme tak bohatý aby sme si mohli kúpiť nové auto takže sme si ho vyhliadli vo Viedni a od pôvodného prvého majiteľa kúpili. Auto bolo vpredu búrané takže to bolo za pár drobných. Napriek tomu to bola najlepšia kúpa aká sa kedy podarila. Nový chladič, nárazník, motorček serva a odniesť riadiačku airbagov na odblokovanie (jeden pyropas vystrelil, druhý načalo) spomínané pyropasy. Auto malo 75 tisíc km plus mínus nejaké drobné. S autom jazdila celá rodina pretože to chodilo za 4,5 litra nafty a keď sme ho posúvali ďalej tak malo nabehaných 280 tisíc a nejaké drobné. Za tú dobu sa pokazila zásuvka na ťažné (zatiekla do nej voda - výmena za novú kvalitnejšiu) reklamoval sa motorček serva - odišiel ešte v záruke - kupovaný ako neoriginálny diel, relé centrálneho zamykania. Zvyšok spotrebný materiál ako brzdy, rozvody, olej, filtre, výfuk a spojka. Všetko drahé a podstatné ako nápravy, prevodovka, motor či turbo vydržalo a drží pravdepodobne dodnes.
21.01.2018 | 17:57:29 | Anarki | 5.59.10.* Reagovat
Super auto
Koupil jsem si Renault Kangoo 1,9 D před šesti lety jako ojeté s nájezdem 175000 Km. Auto používám každý den počínaje ježděním do práce a konče odvozem všeho co potřebuji já nebo rodina. každý rok Chorvatsko a bez potíží. Teď má Kangoo najeto 266000 Km a pořád jen jezdí a neptá žádnou korunu navíc. Po deseti tisících měním jenom olej a filtry a když se rožne kontrolka rezervy tak tam naleju naftu a jezdím dál. Zatím nejlepší auto které jsem vlastnil.
01.12.2014 | 18:26:33 | T.Ilčík | 93.99.130.* Reagovat
super auto
mam taky kangoo,uz ho mam 6let a porad funguje suprove.Nic neopravovano,je to super auto.
26.06.2013 | 20:04:10 | ... | 62.201.18.* Reagovat
Ceny
Ty vado fakt, vstřikovací čerpadlo 94tisíc, repasované kolem 35tisíc v obchodě v ČR. Použité...peníze do luftu. Vstřikovací čerpadlo není spotřebák, ale jak se po... tak to stojí vskutku balík. Myslel jsem, že takové cifry jsou jen u BMW, ale jak tak koukám, tak Renault si taky nebere servítky u tak levného vozítka...je to ŠÍLENÝ. Pochopil bych takovou cifru u auta za mega a půl...
A to jsem si myslel, že to je jen Dci a vony to jsou i Dti. Šílený...
Jak se tu psalo, ojetý diesel jedině VW, nebo kdo zná mechanika, či kdo je sám mechanik. Tohle vám jen tak někdo do kupy nedá a odevzdat jen tak 100tisíc do opravy je vskutku na shození auta ze skály...
18.03.2013 | 07:17:46 | svlastik | Reagovat
RE: Ceny
Skor si chcel povedat, ze ak diesel, tak W skor prave nie...
O nepodarkoch typu 2.0 TDi su cele romany.
Renault dti vyrabal pred dci...,neboli to zle motory, v takej lagune 2,2 dti, prvej, vyzerajucej ako limuzina,nie druhej generacie po r.2000.
Motor 2,2 dti mal jeden nemecky obchodny partner, robil neskutocne km,tusim, ze cez 350.000 km za 2 roky a motor ok.
18.03.2013 | 08:12:50 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ceny
Já to beru jako nákup ojetiny.
Takhle můžu aspoň poradit co dělá načaté vstřikovací čerpadlo pro laiky.
Snížený výkon, sebemenší zaváhání, či pokles otáček, přechod nouzového režimu. Dlouhé starty, to musí startnout na škrt, dále dlouhé teplé starty opět na škrt, vyšší otáčky za studena, tedy změny otáček přechod studena a tepla.
Takže doporučuji při koupí to pořádně protáhnout jak za studena tak i za tepla, a pak vypnout motor a zkoušet nastartovat. To naznačí, že s tím autem něco je nebo není.
Samosebou tam může být něco jiného, ale jak se vám stane tohle, tak čekejte klidně s opravou od 50tisíc nahoru, nebo si zajet do Německa či polska a koupit tam nějaký bazmek a okamžitě po opravě se toho auta zbavit...
Mechanická část lze repasovat, elektronická ne! a já jsem tím vstřikovacím čerpadlem prošel u BMW. Oprava v Bosch 48tisíc včetně vlastního čerpadla za 17tisíc dovezeným z Polska a hezky zaplombované. Odhadovaná cena opravy původně měla být kolem 80tisíc.
Každý si tím asi musí projít, aby pochopil a vždycky se najde blbeček včetně mě, co koupí ojetýho diesla a ne VW, kde vstřikovací čerpadlo NOVÉ stojí kolem 100tisíc korun.
Stát se mi to u VW, koupím z vrakáče za 2500,- zajdu k mechošovi a on mi z toho udělá repasovaný za 500,-, takže celé čerpadlo za 3t a jsem těžce za vodou... Čerpadla se kazí podle kvality nafty a opotřebení.
Elektronická část čerpadla se kazí jen tak ze srandy, prostě vadný kus, aby mechanici měli z čeho rejžovat, prostě si takové auto nemáte kupovat!!!
Bohužel už vstřikovací čerpadla mechanické(mechanické vstřikování) nejsou v prodeji a proto silně nedoporučuji kupovat ojeté Diesly!!!
18.03.2013 | 09:07:30 | svlastik | Reagovat
RE: Ceny..." poradne protahnout za STUDENA.."
No, tak ak by si prisiel skusat jazdene auto a vypalil mu za studena, tak Ta pretiahnem pajsrom po hlave.
Aspon nerad hluposti.
18.03.2013 | 15:18:15 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ceny..." poradne protahnout za STUDENA.."
No však bych to od tebe taky diesla nekoupil. :D
Dále spousty prodejců prodává auto, tedy ojetýho diesla jak přijede a má zahřátý motor.
PRÁVĚ ŽE NEJLEPŠÍ JE POZNAT AUTO JAK ZA STUDENA TAK I ZA TEPLA.
Vytáčet za studena a pak poznáte jak rychle klesají otáčky z omezovače rychle či pomalu zrovna v momentě studeného motoru. Jestli poskočí ručička - ŠPATNĚ, MUSÍ přesně trefit otáčky. Schválně se pokoušet trefovat do protiúvrati, čili do proti otáček, zkoušet jak rychle je to pohotový tůrovat to na místě, než se to zahřeje. Když má auto zpoždění koleduje si o průser a když to má z výroby a píše se to v recenzích, že má zpoždění, tak se takovýmu autu úplně vyhýbat, na tom nepoznáte skoro nic pedál, atd. Ale pochybuji, že to někdo chytne hned při prodeji, on to ten týpek zamaskuje.
Většinou to začíná tím blbým startování, pak auto najede několik desítek tisíc km, a jak to někdy zakolísá ty otáčky, tak už jen několik tisíc km, a pak zničehonic nenastartuje nebo nakonec ano, ale třeba nereaguje nebo po přídání plynu nemá výkon a chcípne sám pak už to jen oddalujete nějakým štelováním atd...
Stejně jsem proti všem ojetým Renault dieslům typu Dti a také Dci(ale ještě nejsou zkušenosti s 1.5Dci, tak nevím) ono tam není jen to vstřikovací čerpadlo, ale protože jsou rozvody docela náročné, a stojí kolem 12tisíc až 25tisíc, tak se lidem nechce měnit a potkají se ventily a pálka šílená, taky některé jsou háklivé na blok motoru, vačku, čili nejsou blbuvzdorné jak klasické Tdi...
Jedno můžu říct a souhlasit, Ten Renault nevydělal na autech, ale na tom servise, a skupuje ostatní podniky kolem sebe, protože Renault je vcelku pohodlný né jak jakýkoliv německý "kostitřas" Ať už VW,Opel,Ford. Za sebe můžu říct, že neexistuje horší značka, která má tolik modelů aut, které po závadě rovnou můžete poslat na likvidaci, neboť oprava překročí po záruce cenu pořízení byť ojetiny stejného roku...
K benzínům výhrady nemám, jeden je v rodině a 1.2 v pohodě i když chce pravidelnou údržbu a už se ohlásil na opravu ventilů a myslím, že i 1,4 taky není problém a další určitě taky to samý. Další je i v 1,8 a 2.0 a pohoda.
Dá se to spravit i jinde než v autorizovaném servise, alespoň ty univerzální jednoduché motory...Takže Renaulta snad jen toho benzína. A nesmí to mít variabilní časování, nebo např. dvojí víka na ventilu(1víko kryje elektroniku,2.pak ventily), pryč od toho...
18.03.2013 | 17:24:38 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Ceny..." poradne protahnout za STUDENA.."
Veru, ten smejd renault dodava svoj mizerny motir 1,5 dci pre MERCEDES..., sice iba A, mozno aj B.., casom.mozno dojde aj na C:):)
Pozri, mne su tie Tvoje teorie absolutne u...
Na 607miobcas zakolisu otacky, rano, kym je studeny,sl.po dobehu su zvysene o cca 100)200/ minutu,vrka vtedy okolo 800-900, po chvili klesnu.
No podla Teba je uz vsetko v riti...
Na x5 sa otackomer ani nezachvel..., pevny ako skala,len sa pri asi 140.000 km zatal a ostal stat na ceste..::),lebo 1 vstrekovac a zhavic v riti.
Na 607su vstreky povodne,aj zhavice, ale je to francuzsky vrak, takze ani po 400.000 si nemoze dovolit skapat.
Zatial co.u bawa.." to sa staava".., inak je to " najlepsia, ale uuuplne najlepsia kara na svete..."
P.S. Iba blbec si.moze mysliet, ze dodavka nabegala nieco nad 100.000 km za nejakych 8-10 rokov.
Predal som mwrcedesa sprinter, 4 rocneho, ktory rok stal s poctivymi 107.000 km, NIKTO mi nechcel verit, ze ma tak malo.
bol manik,ktory prisiel s Merfed.Sprinter, tiez 2007, ale s 666.000 km, pamatam, lebo diabolske cislo:):),
..rovno povedal, ze je to 1 z 1000 kusov.
Pricom bol spokojny, ziadne poruchy,ktore su typicke pre mercedes nemal..:)
Zahada, no.
18.03.2013 | 18:32:18 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ceny..." poradne protahnout za STUDENA.."
Jestli Ti to dělá pravidelně, tak to dělá elektronika čerpadla, ale tohle taky není jednoznačné čerpadlem jakože závada, třeba ten tvůj motor už má něco za sebou a čím víc má najeto, tím víc se chová jak ten starý motor(se sytičem jako škodovka).
I to startování můžou dělat blbosti jakože třeba žhavičky, ale prostě je to možné...
Čili jestli se chová na dva způsoby, za studena jakože se sytičem zvýšené otáčky a za tepla klasika je to opotřebením motoru.
Mě se to jinde zlepšilo výměnou rozvodu, tedy hlavně napínáky řemenu, ale to mi i rachalo a šlo vidět, že i vodící lišty byly sjetý. A pak už se tohle nedělo. Ale netuším, jak funguje ten tvůj motor, jak je to jen řemen, tak to je jiná, tahle se obyčejně chová řetězem hnaný motor.
No nechce se mi to hledat a navíc francouzům nerozumím moc.
Noo, jezdit se s tím dá, ale to už je opotřebení motoru, třeba vytahaný řetěz nebo nevím, či větší zátěž altíku, serva, kladky(ložisko), něco tam dře a chce větší výkon a za studena je motor vždy ve snaze se neudusit, někomu to dělala viskospojka na vrtuli, nějaká blbost tam bude a přitom jako kdyby to nemělo spojitost, ale jak v tom není hluk, tak to nemá smysl asi ani hledat, to nenajdeš. :D
Důležité je to nekolísání otáček či reakce, v neutrálu to třeba ještě lze na něco vymluvit...
18.03.2013 | 19:29:03 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Ceny..." poradne protahnout za STUDENA.."
Najlepsie to neriesit a jazdit...
Po 500.000 km dam 607 dcere, nech sa uci a ma na com dochadzat do skoly, teda, az ju nezrusim, alebo sa nepokasle.
Tento rok by este mala vydrzat minimalne cestu na Sardiniu, lebo s x5 sa taku streku bojim ist:(:(
18.03.2013 | 19:49:39 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ceny
Jinak vstřikovací čerpadlo na 2.0Tdi stojí od nějakých 11tisíc originál a používá jej i značka Mitsubishi, což je rozdíl 2x méně od repasovaného čerpadla za 35tisíc a originál až 10x protože originál na tento skvost Dti je 94tisíc a 35tisíc repasované. Tak co si asi tak člověk vybere...
18.03.2013 | 09:17:38 | svlastik | Reagovat
mě se obhájci dieselů líbí jak jezdím za 6 ale zapomínaj připočítat dvouhmotu turbo trisky pdf atd a pak ve finále kdy se to propočítá je to 1.2 až 2 litry paliva na sto km více ve financích takže místo 6 jezdí 7.2 až 8 proto v bazarech jsou diesely kolem dvouset protože je to vrak ho takto zainvestovat.
17.03.2013 | 16:57:39 | | 88.83.173.* Reagovat
Kvalita Kangoo
My jsme měli jako služební u firmy Kangoo s benzínem 1,2. Nebudu mluvit o tom, že je to tak slabý motor, že při naloženém voze prakticky nereaguje na přidání plynu za jízdy. Ale jak psal pán v recenzi, i u tohohle typu odcházelo bez varování něco, dnes, něco zítra, něco včera. Pak to zase fungovalo (člověk vypadal jako že si vymýšlí). někam jsem přijel a potom už to nešlo nastartovat. Nikdy jsem nevěděl, jestli se vrátím kangem, nebo pěšky. V servisu si nevěděli dlouho rady, protože ty závady se vyskytovaly a zase mizely. To je snad to nejhorší, co může být. Takže Kangoo, ani v benzínu ani v naftě, už NIKDY!
16.03.2013 | 17:25:47 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Kvalita Kangoo
Klidně milionkrát : "Renault je šmejd,je šmejd,je šmejd,je šmejd.......
19.03.2013 | 09:45:27 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Kvalita Kangoo
Súhlasím. Mám Kangoo Break 1.6 16V, rok výroby 2009. Problémy s motorom / 2x vytečený olej - poškodený tesniaci krúžok, problémy s brzdami, palubným počítačom, aerbagom, zatečenie do vozidla, poškodené boky sedadiel a ďalšie závady. Vozidlo doposiaľ v záruke. Nikdy viac auto z francúzska. Použité nekvalitné materiály, nekvalitný servis. A Renault Slovensko? Stojí na strane značkového servisu a zákazník ukradnutý. Čo povie garančný technik, to je pravda. Nikdy, nikdy, nikdy Renault.
03.07.2013 | 21:22:22 | sklamanýe9e6 | 195.91.25.* Reagovat