Rok výroby:1987Typ motoru:1.4 benzinStav km při koupi:198 000 kmStav km nyní:213 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7,56 l/100 kmVloženo:30. 11. 2007
Předchozí auto:Škoda 120 LLada 2101 VazMazda 626 2.0 iSeat Ibiza 1.2 i Porsche system
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Žádné.
Jedině snad oprava výfuku. Upevnění přírub výfukového potrubí s výfukovou trubkou je trochu nepraktické, špatně se utěsňuje.
Auto mám po tunaři, který dělal naštěstí zásahy jenom do toho výfuku a karburátoru (auto lítalo 180 km/h) a žralo jako malý tank (cca 12l). Dal jsem tam jednostupňový Solex z R9 stejného obsahu (včetně toho sacího a výfukového potrubí) a auto je super.
Jede do 160 km/h, při 140ti je to ještě stále příjemná jízda. Spotřeba nyní dlouhodobě do 7,56l. Zminimalizoval jsem bohatost směsi a v případě potřeby si pomůžu sytičem z auta. Při dlouhé plynulé jízdě se tak vlezu i do těch magických 5l - odzkoušeno.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je to fakt takový malý tank, přirovnal bych ho k žigulovi. Skutečně vhodné pro ty, co by po žigulovi chtěli přesednout do něčeho lepšího. Podobný styl jízdy, ovšem spolehlivostí, komfortem a hlavně spotřebou a úložným prostorem (!) ho předčí. 100x lepší auto.
Já jsem s ním maximálně spokojený. Po sklopení zadních sedaček vznikne rovina, kde by se daly odvézt 2 palety matrošu! Nevýhodou tohoto auta je měkká zadní náprava. Uvažuji o dodatečné montáži tlumičů s pružinami. Nevíte náhodou někdo, jak toto vyřešit (třeba, že by to paslo z jiného auta)?
Mám - nemám, o to tu nejde. Investice do auta je v dnešní době ta nejhorší, jaká může být a to v každém případě. Znám rozumnější způsob těžce vydřených peněz... R11 je auto, které si opravím na koleni, navíc mám všechno ještě z R9, kterou jsem vyhodil jenom kvůli korozi. Prostě karbec, min. elektriky, navíc dobře vyřešené (skříňka s cívkou, kondíkem a podtlakovou membránou v jednom + snímač otáček a hotovo). Jezdí se, ale ne do servisu! S STK problémy nemám - běžná údržba zatím postačuje.... Auto je to sice nevzhledné (popelnice), ale po technické stránce povedené - jednoduché. A to mám na něm rád.... Mimochodem, Aro10 - typický teréňák má úplně stejný typ motoru (Dacia - 1.4 OHV), rozdíl je v nápravách a celkové koncepcií auta - prostě pokud v tom chceš vozit, musíš tam dodělat pružiny (ty torzky jsou na hovno) a to zatím stále řeším... Neví tu někdo, z jakého auta by to paslo (ne moc široké, ne moc dlouhé) - i s tlumiči???
preco mam take zle tusenie ze autor tejto recencie je ten isty blazon ako ten ladak co recenzoval skodu 120 ... preco robis zo starych malych aut nakladaky? si sadista na auta alebo na to vazne nemas? ja by som ti odporucil multicar s korbou - prefektne pre teba, mozes si tam vozit ten tvoj matros a nie buzerovat stare bezvladne rarohy... keby tie auta mohli tak ta prefackaju dverami ani by si do nich nenastupil...
Takže R11 je auto, které se (po škodovce, která byla mým autem prvním, bez koroze a servisovaným, zůstávající stál v mém držení jako druhé auto a spolehllevý náklaďáček) u mě ohřálo zatím nejdýl. Auto je neskutečně živé a k tomu jednoduché. Estetika nic moc, ale jak do toho člověk sedne... Měl jsem i R9 (výborný motor a ND mám doma - na R11 vše sedí), a bylo to to samé... Toto autíčka budu dávat pryč s těžkým srdcem....
Tak jsem si zase pro změnu pořídil Golfa 1, 1,6 benzin. Je v bezv. tech. stavu. Oba po 200tis. km. Tak srovnávám, srovnávám... R11, 1.4 je 100x lepší žihadlo! Pořídil jsem si ho na zimu do vinohradu, pak půjde pryč, za 7 táců je Váš... Ten Golf!
Jo, problémy s poloosami měli snad všichni, kdo měli M6 (co je znám). Na druhou stranu zase nikdo z nich neměl nějaký jiný vážnější technický problém... Vraťmě se ale k R11, srovnávat tuto plechovku s M6 jsem tu nechtěl (snad jedině tou solehlivostí = srovnatelná, cenami ND = na M6 neúnosné, R11 je jednodušší jak Š120). Mazda je kára, R11 spolehlivé vozítko pro nenáročné, jak jsem psal, i když táhne pěkně odspodu (stejně jako ta M6), což na něm miluju!!!
o jedný vím přímo a o další zprostředkovaně.....drahý ND...drahej servis....věčně něco s elektrikou a přední nápravou....souhlasím,že když koupíš 626 o kterou se někdo pečlivě staral tak vydrží...ale to i jiný auta nejen japonci
Každej z tvýho okolí? Já osobně neznám ani jednoho člověka, kdo jí má a to se kolem aut motám. Spíš si někde slyšel, jak se to někomu vysypalo, tak tady vedeš chytrý kecy. Tyhle auta, spolu se starýma Toyotama bejvaly v tej době mezi absolutní špičkou co se týče kvality a spolehlivosti. Dnes už to nejni zdaleka, co to bejvávalo. A mimochodem, sou starý přes 20 let a mívaj nalítáno hodně přes půl mega, takže maj právo odejít ze světa. Jakej tohle najede francouz na jeden motor? Prostě šikmooký kluci trochu přemejšlej a dělaj poctivou práci.
pokud opravdu myslis tu starsi 626, chtel bych videt kus, ktery dostaval po celou dobu sve existence poctivou udrzbu. Udrzba je totiz draha a hrave prevysi celkovou hodnotu vozu, to si pak clovek investici rozmysli, ozeli ji a pak je z toho jak spravne pises poruchovy srot. Sveho casu to byl dobrej vozik ;-)
Mazda 6 byla moje nejlepší auto. Škoda, že byla na totál sežraná (kulatá, r.v. 88, krásný lak ale spodek zřejmě po celou dobu života neošetřený a totálně v háji). Jsem typ člověka, kterému se nechcou moc strkat prachy do auta (v dnešní době nejhorší investice, pokud si to nedečtu do nákladů) a ten R11 mi dodnes připadá dobrá volba - dobrá kastle, jednoduchá elektrika, motor šlape, jak má... i když je to fakt dnes už taková plechovka - tank. Za pár kaček mi od STK po STK vydrží. Ty palety bylo přirovnání k objemovému prostoru. Zadní nápravu jsem již měnil, ne že by ta předtím byla úplně hyn, ale prostě jsem měl po ruce jednu úplně super a výměna proběhla pouze povolením 4 šroubů + přepojení brzd. trubiček (naštěstí nezarezlých) a jejich odvzdušněním. Skutečně zatěžovat to auto budu až vyřeším montáž tlumičů s pružinami. Neví tady někdo, jaké by tam pasly??? Díky.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault R11
Ladak
Zkus přesadit torzku o cca 1cm dolu a kup nové tlumiče.Švára to udělal kvuli právé měkké zadní nápravě a teď to má tužší,ba až z toho má pinpongáč
01.12.2010 | 15:36:58 | Hamby Reagovat
R11
Mám - nemám, o to tu nejde. Investice do auta je v dnešní době ta nejhorší, jaká může být a to v každém případě. Znám rozumnější způsob těžce vydřených peněz... R11 je auto, které si opravím na koleni, navíc mám všechno ještě z R9, kterou jsem vyhodil jenom kvůli korozi. Prostě karbec, min. elektriky, navíc dobře vyřešené (skříňka s cívkou, kondíkem a podtlakovou membránou v jednom + snímač otáček a hotovo). Jezdí se, ale ne do servisu! S STK problémy nemám - běžná údržba zatím postačuje.... Auto je to sice nevzhledné (popelnice), ale po technické stránce povedené - jednoduché. A to mám na něm rád....
Mimochodem, Aro10 - typický teréňák má úplně stejný typ motoru (Dacia - 1.4 OHV), rozdíl je v nápravách a celkové koncepcií auta - prostě pokud v tom chceš vozit, musíš tam dodělat pružiny (ty torzky jsou na hovno) a to zatím stále řeším... Neví tu někdo, z jakého auta by to paslo (ne moc široké, ne moc dlouhé) - i s tlumiči???
21.03.2008 | 02:11:56 | ladak Reagovat
preco mam take zle tusenie ze autor tejto recencie je ten isty blazon ako ten ladak co recenzoval skodu 120 ... preco robis zo starych malych aut nakladaky? si sadista na auta alebo na to vazne nemas? ja by som ti odporucil multicar s korbou - prefektne pre teba, mozes si tam vozit ten tvoj matros a nie buzerovat stare bezvladne rarohy... keby tie auta mohli tak ta prefackaju dverami ani by si do nich nenastupil...
17.02.2008 | 12:14:58 | Reagovat
ty voe co to je proč proboha pořád takový šroty??VW golf I, R9, R 11...Bože...Zkus třeba aspoň R Megane, nebo golf IV!!!
17.02.2008 | 00:26:01 | Reagovat
Moje
Takže R11 je auto, které se (po škodovce, která byla mým autem prvním, bez koroze a servisovaným, zůstávající stál v mém držení jako druhé auto a spolehllevý náklaďáček) u mě ohřálo zatím nejdýl. Auto je neskutečně živé a k tomu jednoduché. Estetika nic moc, ale jak do toho člověk sedne... Měl jsem i R9 (výborný motor a ND mám doma - na R11 vše sedí), a bylo to to samé... Toto autíčka budu dávat pryč s těžkým srdcem....
17.02.2008 | 00:09:28 | Ladak Reagovat
Golf a R11
Tak jsem si zase pro změnu pořídil Golfa 1, 1,6 benzin. Je v bezv. tech. stavu. Oba po 200tis. km. Tak srovnávám, srovnávám... R11, 1.4 je 100x lepší žihadlo!
Pořídil jsem si ho na zimu do vinohradu, pak půjde pryč, za 7 táců je Váš... Ten Golf!
01.02.2008 | 05:19:22 | ladak-autor Reagovat
M6
Jo, problémy s poloosami měli snad všichni, kdo měli M6 (co je znám). Na druhou stranu zase nikdo z nich neměl nějaký jiný vážnější technický problém...
Vraťmě se ale k R11, srovnávat tuto plechovku s M6 jsem tu nechtěl (snad jedině tou solehlivostí = srovnatelná, cenami ND = na M6 neúnosné, R11 je jednodušší jak Š120). Mazda je kára, R11 spolehlivé vozítko pro nenáročné, jak jsem psal, i když táhne pěkně odspodu (stejně jako ta M6), což na něm miluju!!!
07.12.2007 | 04:37:19 | ladak Reagovat
Mazda
o jedný vím přímo a o další zprostředkovaně.....drahý ND...drahej servis....věčně něco s elektrikou a přední nápravou....souhlasím,že když koupíš 626 o kterou se někdo pečlivě staral tak vydrží...ale to i jiný auta nejen japonci
05.12.2007 | 22:16:53 | KubikCv Reagovat
pro Kubu a Kubu Kubikulu
Každej z tvýho okolí? Já osobně neznám ani jednoho člověka, kdo jí má a to se kolem aut motám. Spíš si někde slyšel, jak se to někomu vysypalo, tak tady vedeš chytrý kecy. Tyhle auta, spolu se starýma Toyotama bejvaly v tej době mezi absolutní špičkou co se týče kvality a spolehlivosti. Dnes už to nejni zdaleka, co to bejvávalo. A mimochodem, sou starý přes 20 let a mívaj nalítáno hodně přes půl mega, takže maj právo odejít ze světa. Jakej tohle najede francouz na jeden motor? Prostě šikmooký kluci trochu přemejšlej a dělaj poctivou práci.
05.12.2007 | 18:18:26 | Mofftens Reagovat
to Diego
626 - starší hranatá placka .... dvoudvéř. sedan
05.12.2007 | 09:11:11 | KubikCv Reagovat
to KubikCv
pokud opravdu myslis tu starsi 626, chtel bych videt kus, ktery dostaval po celou dobu sve existence poctivou udrzbu. Udrzba je totiz draha a hrave prevysi celkovou hodnotu vozu, to si pak clovek investici rozmysli, ozeli ji a pak je z toho jak spravne pises poruchovy srot. Sveho casu to byl dobrej vozik ;-)
05.12.2007 | 08:36:31 | diego Reagovat
M6
Mazda 6 byla moje nejlepší auto. Škoda, že byla na totál sežraná (kulatá, r.v. 88, krásný lak ale spodek zřejmě po celou dobu života neošetřený a totálně v háji). Jsem typ člověka, kterému se nechcou moc strkat prachy do auta (v dnešní době nejhorší investice, pokud si to nedečtu do nákladů) a ten R11 mi dodnes připadá dobrá volba - dobrá kastle, jednoduchá elektrika, motor šlape, jak má... i když je to fakt dnes už taková plechovka - tank. Za pár kaček mi od STK po STK vydrží.
Ty palety bylo přirovnání k objemovému prostoru. Zadní nápravu jsem již měnil, ne že by ta předtím byla úplně hyn, ale prostě jsem měl po ruce jednu úplně super a výměna proběhla pouze povolením 4 šroubů + přepojení brzd. trubiček (naštěstí nezarezlých) a jejich odvzdušněním. Skutečně zatěžovat to auto budu až vyřeším montáž tlumičů s pružinami. Neví tady někdo, jaké by tam pasly??? Díky.
04.12.2007 | 22:25:19 | ladak Reagovat
Další anonym
Další remcal.....každej z mýho okolí kdo měl Mazdu 626 2.0 (starší) tak byl rád,že se toho poruchovýho a drahýho šrotu zbavil
04.12.2007 | 21:51:25 | KubikCv Reagovat
ta torzková zad.náprava ti už asi dlho nevydrží,jak tak pozerám na tie palety,potom sa este len nasmeješ,začni pomaly shánať druhú zad.nápravu
02.12.2007 | 08:01:42 | Reagovat
Proč lezeš z Mazdy 626 2.0i do takovýho krmelce?
01.12.2007 | 23:50:23 | Reagovat