Rok výroby:1998Typ motoru:2,5 / V5Stav km při koupi:137 000 kmStav km nyní:165 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:9,3 l/100 kmVloženo:29. 12. 2006
Jedinou poruchou byla zasekávající se ručička tachometru (jen jednou).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to letadlo za málo peněz, prostorné, tiché a velmi pohodlné. Navíc spotřeba do 10l/100km při svižné jízdě i po městě. A 121kw mají ve stejném obsahu málokdy i nová auta. Výbava je nadčasová. Jako nové to stálo 1300000Kč.
Servis se týká jen klasických spotřebních dílů jako jsou: desky, kotouče, náplně, výfuk a samozřejmě gumy. Škoda jen že to není čtyřkola. V životě bych ho neměnil.
Koupil jsem Safrana 2,5 20V pětiválec VOLVO, r.v. 1998 najeto 135000 za 62000,- a jsem s ním moc spokojený. Vyměnil jsem jen uvnitř utržený katalyzátor (2500,-) a silentblok zadního tlumiče (1800,-). Předtím jsem měl R25 2,9 V6. Safran žere při výkonu o 11 kW vyšším o 2,5l méně a sedí díky unikátní zadní nápravě jako přibitý. Tím nechci říci, že by R25 špatně seděl, ale rozdíl je znát. Za ty peníze bych nic podobného nepořídil.
No nevím Richarde tolik kilometrů najezdíš za měsíc,hmm to bych asi doporučil kupovat auta nové a po roce je vždycky vyměnit,jinak Safr je dobrá kára taky jsem ho měl 2,5-20v-97, když měl nalítáno 300 tisíc km tak šel z baráku, je to vcelku spolehlivé auto,ale už bylo staré a hlavně strašně padaj ceny u těhle aut,takže si každý musí rozmislet zdali se mu vyplatí strkat peníze do auta za ,které to ani za dva roky neprodá.
to je motor z volva a verza 4x4 se dělali v 3,0i l ale shánět věci na tenhle pohon to dá prácičku jinak věřím že je dobrý poježdění dyk to byla frantícká limuzína pro ministry
Tak o tomhle autě jsem taky uvažoval - po rozhovoru s mechanikem jsem si to ale rozmyslel - mnoho dílů na tohle auto se z druhovýroby nedělalo-origo díly jsou pak prasecky drahý!!! Jinak ti přeju mnoho šťastných kilometrů! PS: Bacha na selhání ventilového rozvodu - hodně na to tenhle motor trpí!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Safrane
Koupil jsem Safrana 2,5 20V pětiválec VOLVO, r.v. 1998 najeto 135000 za 62000,- a jsem s ním moc spokojený. Vyměnil jsem jen uvnitř utržený katalyzátor (2500,-) a silentblok zadního tlumiče (1800,-). Předtím jsem měl R25 2,9 V6. Safran žere při výkonu o 11 kW vyšším o 2,5l méně a sedí díky unikátní zadní nápravě jako přibitý. Tím nechci říci, že by R25 špatně seděl, ale rozdíl je znát. Za ty peníze bych nic podobného nepořídil.
04.06.2007 | 23:15:29 | Zdenek4 Reagovat
hrubka pardon
za tu hrubku se omlouvám,ale vznikla samozřejmě rychlým psaním...........(rozmyslet)..........
05.01.2007 | 12:12:39 | lopik Reagovat
No nevím Richarde tolik kilometrů najezdíš za měsíc,hmm to bych asi doporučil kupovat auta nové a po roce je vždycky vyměnit,jinak Safr je dobrá kára taky jsem ho měl 2,5-20v-97, když měl nalítáno 300 tisíc km tak šel z baráku, je to vcelku spolehlivé auto,ale už bylo staré a hlavně strašně padaj ceny u těhle aut,takže si každý musí rozmislet zdali se mu vyplatí strkat peníze do auta za ,které to ani za dva roky neprodá.
05.01.2007 | 12:10:23 | lopik Reagovat
to je motor z volva a verza 4x4 se dělali v 3,0i l ale shánět věci na tenhle pohon to dá prácičku jinak věřím že je dobrý poježdění dyk to byla frantícká limuzína pro ministry
01.01.2007 | 12:20:34 | Bebe Reagovat
Tak o tomhle autě jsem taky uvažoval - po rozhovoru s mechanikem jsem si to ale rozmyslel - mnoho dílů na tohle auto se z druhovýroby nedělalo-origo díly jsou pak prasecky drahý!!!
Jinak ti přeju mnoho šťastných kilometrů!
PS: Bacha na selhání ventilového rozvodu - hodně na to tenhle motor trpí!!!
31.12.2006 | 13:57:55 | melaf Reagovat
Za mesic používání 28tis.km? Neco není v poradku...
31.12.2006 | 08:32:52 | Reagovat
Mohl bys napsat, kolik Tě stál? Taky po něčem takovém pokukuji, ale problém je, že každý má vagón rozumů, ale zkušenosti s autem žádné.
30.12.2006 | 16:37:55 | Kamil Reagovat