Rok výroby:2002Typ motoru:1.4 MPIStav km při koupi:134 350 kmStav km nyní:173 530 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:5.5 l/100 kmVloženo:20. 1. 2014
Výměna spojky - už při koupi byla načatá - cena 3500 Kč i s prací
Zlomená vnitřní klička u spolujezdce - chyba spolujezdce - cena 300 Kč
Nefunkční přední stahovačka u spolujezdce - chystám se na koupi nové - cena cca. 1000 Kč
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to mé první auto a mám ho velice rád. Na pohled působí velice dobře, takřka každý mi Ibizku chválí. Opravdu povedený, nadčasový interiér, který bohužel občas skřípe - tento problém jsem vyřešil vazelínou (vše jsem rozebral a opět složil) a se skřípáním už nemám problém. Auto je dělané do "sportovna" tužší podvozek, malý, tříramenný volant, červené podsvícení budíků a panelu. Super nízká spotřeba, při normální jízdě si auto bere do 5 - 6l na 100km (nikdo mi to nevěří, když jsem jezdil opravdu úsporně (obec 50km/h, mimo obed 90km/h a méně) ukazovalo mi to 4.5 - 5L / 100km). Na dálnici 4.5 - 5.5l / 100km ve městě pak na 6 - 6.5l / 100km. Auto jezdí opravdu svižně se sériovkou jsem se dostával na 170 km/h (dalo by se i víc, ale to už je na úkor životnosti motoru a já mám Ibizku rád), nyní po upravení co se výkonu týče mi nestačí budík, který končí na 220km/h - otáčky 5500. Opravdu síla, ale zde se už nedá mluvit o nějaké úspoře na palivu a jsou potřeba opravdu velké investice. S autem jsem byl v Chorvatsku, Řecku a na Sicílii, bez problému Ibizka vyjela na Etnu. Nikdy nás nikde nenechala. Do výkonu jsem investoval už opravdu velkou částku, nyní se zaměřuji na konfort (rodina a zatím neplánuji výměnu automobilu), tento rok Ibizku čeká opět výměna podvozku, tlumičů a brzd, celý interiér bude v kůži. A kompletní odhlučnění.
Pokud dáte na Ibizku pěkná kola (na přední nápravě mám 185/55/R15" a na zadní nápravě mám 205/55/R15" - POZOR - vše je zapsané v TP) bude vypadat opravdu nádherně. Tyto rozměry pneumatik jsem dal na Ibizku až po úpravě motoru, před tím to nemělo smysl a jezdil jsem na sériovích 185/60/R14" v sériové verzi to úplně stačí. Po úpravě motoru byly potřeba větší rozměry především kvůli akceleraci.
By mě zajímalo o jaké úpravy se jednalo a co se týče pneu tak nevím čemu tato změna pomůže.....nemluvě o tom zápisu do TP.Navíc všechna čtyři pneu musí nést stejný index hmotnosti a rychlosti.
"Větší rozměry pneu kvůli akceleraci",přední se ti nezměnily-šířka stejná,obvod plus-minus stejný akorát ráfek o palec větší ,tam sis určitě nepomohl.Že by někdo risknul zapsání větší šířky zadních pneu do TP pro normální provoz?, tomu nelze moc věřit.Je to nějaká divná recenze,jestli nám tady nekecáš.Takovou max.nedává ani 103kw 1,4 TSi,i jako fór je je to jen podprůměrně sepsané.
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Ibiza
Chytré
U auta které má přední náhon, ti zadní širší gumy určíte výrazně pomůžou
21.01.2014 | 16:04:16 | Ladys | 37.48.35.* Reagovat
By mě zajímalo o jaké úpravy se jednalo a co se týče pneu tak nevím čemu tato změna pomůže.....nemluvě o tom zápisu do TP.Navíc všechna čtyři pneu musí nést stejný index hmotnosti a rychlosti.
20.01.2014 | 23:45:20 | | 94.112.170.* Reagovat
"Větší rozměry pneu kvůli akceleraci",přední se ti nezměnily-šířka stejná,obvod plus-minus stejný akorát ráfek o palec větší ,tam sis určitě nepomohl.Že by někdo risknul zapsání větší šířky zadních pneu do TP pro normální provoz?, tomu nelze moc věřit.Je to nějaká divná recenze,jestli nám tady nekecáš.Takovou max.nedává ani 103kw 1,4 TSi,i jako fór je je to jen podprůměrně sepsané.
20.01.2014 | 23:05:02 | | 88.100.179.* Reagovat