Rok výroby:2012Typ motoru:1,2TSIStav km při koupi:4 kmStav km nyní:1 800 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,2 l/100 kmVloženo:2. 3. 2013
Už před odstartováním obchůzek autosalonů mě to tak trochu táhlo k Ibize. Jevila se mi jako auto, které má "výraz, šmrnc". Nicméně jsem obrážela střídavě prodejní místa s různými značkami. U některých nejmenovaných mě doslova odradilo jednání a zájem o zákazníka ze strany prodejců. Nicméně jsem se nakonec rozhodovala mezi Ibizou ST 1,2 TSI a Hyundaiem ix20.... Rozhodování bylo však rychlé a vzhledem k tomu, že šlo o skladový vůz, za týden od podpisu smlouvy jsem si vyzvedávala svojí krásnou Ibizku. Dojmy po 3 týdnech a 1900 km jsou naprosto úžasné. To auto mě baví čím dál tím víc. Exteriér je jasný, prostě je to auto s "ksichtíkem". Interiér by se mohl některým jedincům zdát jako strohý - povrchy z dvoubarevného plastu se mi však jeví jako nenáročné na údržbu. Prostorově je to autíčko pro dva dospěláky a 2 malé děti. Vpředu je jak pro řidiče místa dostatečně, měřím 179 cm a místa mám opravdu dost, posun sedačky má ještě dosti velkou rezervu. Nikde nic netlačí do kolen, střed palubovky je mírně natočen k řidiči, to vymysleli španělé velmi dobře.Spolujezdec má rovněž místa pro pohodlné sezení dost. Sedačky jsou poměrně tvrdé, což je super pro delší cesty. Na zadních sedadlech se osobám vyšším než 180 cm asi nebude sedět jako v křesle, ale dá se to bezbolestně vydržet. Kufr je prostorný, má nízkou nákladovou hranu. Spotřeba byla při prvních 1000 km okolo 6,5 - 7 l/100km (40% město, 60% silnice 1. a 2. třídy), teď se zdá že jde pomalu dolů, ale stále to ještě není pořádně zajeté auto, uvidíme tedy časem. Motor je velmi tichý. Auto krásně sedí na silnici, v zatáčkách perfektně drží, je úžasně živé.
Mám sice Ibizku chvilku, nicméně jsem z ní naprosto unesena. Doufám že tomu tak bude i nadále :)
Chtěl bych tady těm posměváčkům, co si čtou jen o TSI na internetu vyřídit aby si auto koupili a pak kecaly ty svoje žvásty.Tsi je spolehlivý motor.Mám leona a i fábku s TSI a nemám sebemenší problém ani po 130000km - za tuto dobu jsem celkově na autě měnil 2 kábly od svíček-skrze Kuny a pak žárovky.Když nepočítám pravidelnou údržbu - olej a spol, tak nemám auto jako kasičku, kteří tady jen blbě závidí.O TSI se napsala hromada věcí, ale jsou to jen doměnky takových jakou jsou zde.Takže vřele doporučuju tuto koupi a pokud jste spokojená je to jen dobře.Spíše držme palce a pěsti tady těm co doma vlastní plečku a na tato fora si chodí jen spravit chuť. :D
Řekl bych to stejně:) Ibiza 1.4 TSI po 350 tisících kilometrech bez jediné motorové závady! Fabia 1.2 TSI 130 tisíc kilometrů také bez závady na motoru.
no ja so svojou výškou 183 cm som sa nevedel do VW seatu IBIZA ani len dopredu posadiť musel som si hlavu ohnuť o 90 stupnov aby som sa zmestil DOPREDU a to nehovorím ako som sa dival-nedíval cez predné sklo!!! Danke NEIN !!!
Zkus si příště snížit sedadlo!:) v Ibize jsem jezdil při 178Cm s kolegou co má přes dva metry a ani jeden s tímto neměl problém.Pravda hlavu měl prakticky namáčklou na střeše ale jako u všech ostatních aut.Tento problém se tu už jednou řešil a bylo to v nastavení sedaček.Ono 180Cm je celkem běžný vzrůst a kdyby při této výšce měl nastat problém jako máš ty,tak by Ibiza moc dlouho nepochodila protože nemůže vyrobit a prodávat auto které zastupuje určitou třídu a přitom by byla jediná z té třídy do které se člověk s celkem běžnou výškou ani nevleze.Spíš naopak mě to auto přišlo hodně hluboké a kolegyně co má něco kolem 170Cm se sedadlo ještě zdvihala protože neviděla neviděla skoro přes tachometr.Tak příště bude lepší si zkontrolovat to nastavení předního sedadla to už dnešní auta mají:)Vychází to zhruba na stejnou s Fabii II...
To auto je vo vnutri naozaj malinke, ako aj uzke a nastupovat a vystupovat do zadu je naozaj masaker (male dvere) . Ked vpredu sedi zena tak do 155 cm, tak sa da, ale inak si za normalneho cloveka do zadu nesadnete.
Achjo co taky lze čekat od malého auta? prostor jako ve vyšší střední třídě? Ibiza tak i jako Fabia jsou auta ideální pro dva maximálně s jedním malým dítětem v autosedačce.
opravdu stačí trochu inteligence řidiče než se pustí do větších diskuzí a jako v autoškole se seznámí před započetím jízdy s vozidlem a podstoupí i patřičné úkony. Polohovatelná sedadla jsou u ibizy velkým kladem. Já se svými 193 cm si nemůžu stěžovat na prostor ve vozidle ani na výhled z něj. Je pravda, že jediné se snížením sedadel se trochu zhorší je vystupování , ale komu by to vadilo když ta jízda je prostě perfektní a nechce se mu jen tak ven... takže vřele doporučuji
15.04.2014 | 18:52:01 | poza
| 109.80.77.*Reagovat
Tuhle radost z nového auta jsem párkrát zažil. Auto je pěkné a v bílé mu to sluší. Dále bych snad jen napsal, že nechci sýčkovat, paní si asi o tom nic předem nezjistila (1,2 TSI). Tak ať slouží, to hlavně. Opravdu držím palce nebo pěsti. Ovšem jestli jde hlavně o to, že auto je hezké a "emoción", pak OK. Není co řešit (zatím).
to Itall: co je myšleno tím: "nic nezjistila"? ano, uznávám že rozhodně nebudu mít takový rozhled ve světě automobilů jako někteří muži, ale nešla bych koupit auto aniž bych si o něm nic nezjistila :)
Verunko, zdravím. Je pravda, že v Tvém (my si tady tykáme) věku jsem o tom také moc nepřemýšlel. Na druhé straně, už patříš k internetové generaci (já už ne, jsem skoro 2x starší), a stačí zadat 1,2 TSI do vyhledávače a lze se leccos dozvědět. Takže nejde o nějaký rozhled, ale spíše shromažďování informací pro vlastní dobro. Auto je pro drtivou většinu lidí jedna z nejdražších věcí, které si mohou koupit, tedy neškodí trocha opatrnosti při výběru. Podle mě. Ale mám už za sebou řadu zkušeností, takže v mém věku budeš tak chytrá také nebo víc :o) Sbírat tyto zkušenosti skrze kupování nejakostních věcí je obvyklý způsob, ale nedoporučuji ho. Rozumnější mi přijde mrknout třeba na ten net, a i když řada informací se musí brát s rezervou, přesto povšechný a užitečný přehled se dá získat, pokud jde o zkušenosti majitelů aut, jejich mouchy, typické závady až průšvihy. Recenzi napiš třeba po ujetí 10000 km nebo více a další informace můžeš potom průběžně přidávat, to je užitečné i pro druhé. Ale radost z nového auta chápu, velmi chápu :o)
děkuji :) jasně, napíšu :) pro mě byla poměrně dost významná informace od kamarádů a známých automechaniků...... Nicméně to, jestli jsem svým výběrem udělala dobře budu moci zhodnotit až po více kilometrech a delší době :) Pevně doufám, že bude složit bez potíží :)
RE: Neboj nic, ked si mala stastny den pri kupe..., tak sa Ti auto nerozsype ani po 25 rokoch,
ak smolu, mozes kupit hoci ak Maybach, al.Lexus ..,v kuse sa Ti bude kaslat.
Najhorsie je,kef clivek vymakne auto, na ktorom sa zaucaju ludia v skusobnej dobe,kamos robil chvilu v nemenovanej fabrike, hovoril mi, ze mali take tempo,ze ked chcel robit vsetko precizne, tak jednoducho nestihali.
Casom to " optimalizovali", ale tvrdil mi, ze kupit lacne, velke auto, s modernym motorom je ista vstupenka k pruserom.
takze, az si mala svoj den, auticko Ti bude sluzit ovela spolahlivejsie ako priatel, expriatel, ci buduci manzel..:):)
RE: Neboj nic, ked si mala stastny den pri kupe..., tak sa Ti auto nerozsype ani po 25 rokoch,
I to se může stát a stává se. Jsou tu i další příčiny nízké jakosti, na které jsem myslel já. A to jsou konstrukční vady a nejakostní komponenty - ty jsou, řekl bych, častější.
RE: Neboj nic, ked si mala stastny den pri kupe..., tak sa Ti auto nerozsype ani po 25 rokoch,
Ten motor je hodně parádní, pokud je v ženských rukou tak věřím že super a vydrží. Máme ho ve služebáku ve Fábii. Hlídat si olej(turbo), vodu(hliníková hlava) a pohoda jazz ty blbinky co jsou tam navíc, tak se snažili zamezit těm typickým problémům co měli kdysi auta, určitě v minulosti udělali horší motory, ale je to i v českém autě, takže bude kritizovaný, není třeba se bát, co se pokazí, to se opraví, v záruce zadarmo a pozáruce třeba za "hubičku". :D Tento je pro mne skvost, kdyby ho měli v BMW, či Alfě, Fiatu tak ho oslavují jako špičkový motor v obsahu 1.2, který ho výkonově nikdo nepřekoná a ještě by mu přidali třeba 80kW do tech.údajů. I kdyby nevím co a stál by v opravách balík, tak by to byl stejně suuuper motor...:o)
RE: Neboj nic, ked si mala stastny den pri kupe..., tak sa Ti auto nerozsype ani po 25 rokoch,
No,to.prave pochybujem,ci sa zenam hodi turbobenzin...,neviem,ci bude dama rano cakat kym sa trochu zodvihne teplota oleja, ci po jazde bude 1-2 minuty cakat na ochladenie turba.
A o tom, ze si nebude vsimat nejake cudzie zvuky v aute..., o tom nepochybujem vobec:):).
V tomto su zeny priam hluche, bez urazky.
Rekorderom bola moja spoluziacka, ktoru tak naplasil cudny zvuk,ze presla 19 km z mesta domov, kde zastavila.
A az doma zistila,ze to bol defekt...pneumatika a disk sa muselvyhodit.
Ale o problemoch s motormi od W..,dost divoke citanie a drahy spas.
RE: Neboj nic, ked si mala stastny den pri kupe..., tak sa Ti auto nerozsype ani po 25 rokoch,
Tady bych si dovolil souhlasit s lubošem. Něco na tom motoru nedomysleli (opět) a snaží se to nějak látat po špatných zkušenostech uživatelů (opět). Je vidět, jak zodpovědně probíhají zkoušky prototypů. Na tohle by přece museli přijít, asi i přišli. A asi to nějak zalátali, ale špatně. Tak se auta prodávají a látá se dál. Jako napínák řetězu u HTP, ten se údajně zalátával naněkolikrát. Přesně dle Murphyho zákona: Nikdy není čas udělat něco pořádně. Ale vždycky je čas to předělat. (Ještě je třeba dodat - odzkouší a zaplatí to zákazník).
RE: Neboj nic, ked si mala stastny den pri kupe..., tak sa Ti auto nerozsype ani po 25 rokoch,
Na první modely HTP 2001 se nadávalo a co? jezdí dodnes a mají hodně přes 300tkm a jsou to tak skvělé a úspěšné motory, že se drží na trhu víc než 10let. :) Teď jsem se díval na info o tomhle motoru, tak zběžně, turbo je chlazené vodou, není třeba řešit dojíždění. Problém nastává s ukazatelem teploty vody, jestli ho tam nemáš, chce se to optat u tvých známých, aby Ti ho tam napasovali jestli to teda dokážou, případně na dalším servise jestli je to možné se na to poptat, teď je to ještě novinka, ale po záruce by to chtělo napasovat do tohodle auta se něco instaluje, třeba něco jako maxidot. :) PS: rušit ukazatele teploty vody, to jsou šílenci všichni ti výrobci není to jen VW a jestli si myslí, že budu kupovat takové ojetiny, tak se šeredně mýlí, i kdybych si tam to čidlo měl ručně navrtat a nadrátkovat si to až do palubovky a dát si tam budíka. :(
RE: Neboj nic, ked si mala stastny den pri kupe..., tak sa Ti auto nerozsype ani po 25 rokoch,
koupě auta je skoro vždy los do loterie.... je jasné že s některými značkami a modely se riziko snižuje, ale potíže mohou nastat u jakéhokoliv vozítka, ať je to co je to :)
Rozvody jsou od 18.6. 2011 u TSI vyřešeny, sice stále mohou zarachotit, ale řetez je širší a měl by vydržet daleko více...bohužel je s tím spojena i softwarová úprava, která snižuje krouťák při nízkých otáčkách, což mimo jiné znamená víc točit a vyšší spotřebu. Ten krouťák byl prostě na tak subtilní motor příliš velký.
Řešení se týká JEN nových vozů vyrobených od 18.6.2011, úpravu nelze provést u starších motorů TSI, prtože širší řetěz vyžaduje modifikovanou hlavu motoru. To znamená, že u starších 1.2TSI se musí menit rozvodový řetěz pravidelně až do konce životnost motoru. Hodně lidí se proto těchto 1.12TSi zbavuje..
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Ibiza
Uklidnit vášně
Chtěl bych tady těm posměváčkům, co si čtou jen o TSI na internetu vyřídit aby si auto koupili a pak kecaly ty svoje žvásty.Tsi je spolehlivý motor.Mám leona a i fábku s TSI a nemám sebemenší problém ani po 130000km - za tuto dobu jsem celkově na autě měnil 2 kábly od svíček-skrze Kuny a pak žárovky.Když nepočítám pravidelnou údržbu - olej a spol, tak nemám auto jako kasičku, kteří tady jen blbě závidí.O TSI se napsala hromada věcí, ale jsou to jen doměnky takových jakou jsou zde.Takže vřele doporučuju tuto koupi a pokud jste spokojená je to jen dobře.Spíše držme palce a pěsti tady těm co doma vlastní plečku a na tato fora si chodí jen spravit chuť. :D
01.06.2013 | 18:24:46 | Martyyy.m | 89.176.73.* Reagovat
RE: Uklidnit vášně
Řekl bych to stejně:)
Ibiza 1.4 TSI po 350 tisících kilometrech bez jediné motorové závady!
Fabia 1.2 TSI 130 tisíc kilometrů také bez závady na motoru.
01.06.2013 | 19:14:20 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: Uklidnit vášně
Začal jsem ti věřit od chvíle kdy jsi uvedl u Ibizy motor 1,4TSi
20.02.2014 | 21:30:37 | Dalin | 46.23.50.* Reagovat
RE: Uklidnit vášně
no ja so svojou výškou 183 cm som sa nevedel do VW seatu IBIZA ani len dopredu posadiť musel som si hlavu ohnuť o 90 stupnov aby som sa zmestil DOPREDU a to nehovorím ako som sa dival-nedíval cez predné sklo!!! Danke NEIN !!!
21.08.2013 | 09:36:16 | Ivan | 84.47.13.* Reagovat
RE: Uklidnit vášně
Zkus si příště snížit sedadlo!:) v Ibize jsem jezdil při 178Cm s kolegou co má přes dva metry a ani jeden s tímto neměl problém.Pravda hlavu měl prakticky namáčklou na střeše ale jako u všech ostatních aut.Tento problém se tu už jednou řešil a bylo to v nastavení sedaček.Ono 180Cm je celkem běžný vzrůst a kdyby při této výšce měl nastat problém jako máš ty,tak by Ibiza moc dlouho nepochodila protože nemůže vyrobit a prodávat auto které zastupuje určitou třídu a přitom by byla jediná z té třídy do které se člověk s celkem běžnou výškou ani nevleze.Spíš naopak mě to auto přišlo hodně hluboké a kolegyně co má něco kolem 170Cm se sedadlo ještě zdvihala protože neviděla neviděla skoro přes tachometr.Tak příště bude lepší si zkontrolovat to nastavení předního sedadla to už dnešní auta mají:)Vychází to zhruba na stejnou s Fabii II...
21.08.2013 | 12:25:33 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: Uklidnit vášně
To auto je vo vnutri naozaj malinke, ako aj uzke a nastupovat a vystupovat do zadu je naozaj masaker (male dvere) . Ked vpredu sedi zena tak do 155 cm, tak sa da, ale inak si za normalneho cloveka do zadu nesadnete.
14.01.2014 | 17:25:55 | ceco | 178.41.41.* Reagovat
RE: Uklidnit vášně
Achjo co taky lze čekat od malého auta? prostor jako ve vyšší střední třídě? Ibiza tak i jako Fabia jsou auta ideální pro dva maximálně s jedním malým dítětem v autosedačce.
16.01.2014 | 19:20:54 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: Uklidnit vášně
opravdu stačí trochu inteligence řidiče než se pustí do větších diskuzí a jako v autoškole se seznámí před započetím jízdy s vozidlem a podstoupí i patřičné úkony. Polohovatelná sedadla jsou u ibizy velkým kladem. Já se svými 193 cm si nemůžu stěžovat na prostor ve vozidle ani na výhled z něj. Je pravda, že jediné se snížením sedadel se trochu zhorší je vystupování , ale komu by to vadilo když ta jízda je prostě perfektní a nechce se mu jen tak ven... takže vřele doporučuji
15.04.2014 | 18:52:01 | poza | 109.80.77.* Reagovat
Tuhle radost z nového auta jsem párkrát zažil. Auto je pěkné a v bílé mu to sluší. Dále bych snad jen napsal, že nechci sýčkovat, paní si asi o tom nic předem nezjistila (1,2 TSI). Tak ať slouží, to hlavně. Opravdu držím palce nebo pěsti. Ovšem jestli jde hlavně o to, že auto je hezké a "emoción", pak OK. Není co řešit (zatím).
04.03.2013 | 08:52:03 | Itall | 88.83.187.* Reagovat
RE:
to Itall: co je myšleno tím: "nic nezjistila"?
ano, uznávám že rozhodně nebudu mít takový rozhled ve světě automobilů jako někteří muži, ale nešla bych koupit auto aniž bych si o něm nic nezjistila :)
04.03.2013 | 19:36:01 | Verunka | 93.99.78.* Reagovat
RE:
Verunko, zdravím. Je pravda, že v Tvém (my si tady tykáme) věku jsem o tom také moc nepřemýšlel. Na druhé straně, už patříš k internetové generaci (já už ne, jsem skoro 2x starší), a stačí zadat 1,2 TSI do vyhledávače a lze se leccos dozvědět. Takže nejde o nějaký rozhled, ale spíše shromažďování informací pro vlastní dobro. Auto je pro drtivou většinu lidí jedna z nejdražších věcí, které si mohou koupit, tedy neškodí trocha opatrnosti při výběru. Podle mě. Ale mám už za sebou řadu zkušeností, takže v mém věku budeš tak chytrá také nebo víc :o)
Sbírat tyto zkušenosti skrze kupování nejakostních věcí je obvyklý způsob, ale nedoporučuji ho. Rozumnější mi přijde mrknout třeba na ten net, a i když řada informací se musí brát s rezervou, přesto povšechný a užitečný přehled se dá získat, pokud jde o zkušenosti majitelů aut, jejich mouchy, typické závady až průšvihy. Recenzi napiš třeba po ujetí 10000 km nebo více a další informace můžeš potom průběžně přidávat, to je užitečné i pro druhé. Ale radost z nového auta chápu, velmi chápu :o)
04.03.2013 | 20:00:47 | Itall | 88.83.187.* Reagovat
RE:
děkuji :) jasně, napíšu :)
pro mě byla poměrně dost významná informace od kamarádů a známých automechaniků...... Nicméně to, jestli jsem svým výběrem udělala dobře budu moci zhodnotit až po více kilometrech a delší době :) Pevně doufám, že bude složit bez potíží :)
04.03.2013 | 20:28:37 | Verunka | 93.99.78.* Reagovat
RE: Neboj nic, ked si mala stastny den pri kupe..., tak sa Ti auto nerozsype ani po 25 rokoch,
ak smolu, mozes kupit hoci ak Maybach, al.Lexus
..,v kuse sa Ti bude kaslat.
Najhorsie je,kef clivek vymakne auto, na ktorom sa zaucaju ludia v skusobnej dobe,kamos robil chvilu v nemenovanej fabrike, hovoril mi, ze mali take tempo,ze ked chcel robit vsetko precizne, tak jednoducho nestihali.
Casom to " optimalizovali", ale tvrdil mi, ze kupit lacne, velke auto, s modernym motorom je ista vstupenka k pruserom.
takze, az si mala svoj den, auticko Ti bude sluzit ovela spolahlivejsie ako priatel, expriatel, ci buduci manzel..:):)
Nech sa dari.
05.03.2013 | 13:31:57 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Neboj nic, ked si mala stastny den pri kupe..., tak sa Ti auto nerozsype ani po 25 rokoch,
I to se může stát a stává se. Jsou tu i další příčiny nízké jakosti, na které jsem myslel já. A to jsou konstrukční vady a nejakostní komponenty - ty jsou, řekl bych, častější.
05.03.2013 | 14:44:15 | Itall | 88.83.187.* Reagovat
RE: Neboj nic, ked si mala stastny den pri kupe..., tak sa Ti auto nerozsype ani po 25 rokoch,
Ten motor je hodně parádní, pokud je v ženských rukou tak věřím že super a vydrží. Máme ho ve služebáku ve Fábii.
Hlídat si olej(turbo), vodu(hliníková hlava) a pohoda jazz ty blbinky co jsou tam navíc, tak se snažili zamezit těm typickým problémům co měli kdysi auta, určitě v minulosti udělali horší motory, ale je to i v českém autě, takže bude kritizovaný, není třeba se bát, co se pokazí, to se opraví, v záruce zadarmo a pozáruce třeba za "hubičku". :D
Tento je pro mne skvost, kdyby ho měli v BMW, či Alfě, Fiatu tak ho oslavují jako špičkový motor v obsahu 1.2, který ho výkonově nikdo nepřekoná a ještě by mu přidali třeba 80kW do tech.údajů. I kdyby nevím co a stál by v opravách balík, tak by to byl stejně suuuper motor...:o)
05.03.2013 | 16:40:04 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Neboj nic, ked si mala stastny den pri kupe..., tak sa Ti auto nerozsype ani po 25 rokoch,
No,to.prave pochybujem,ci sa zenam hodi turbobenzin...,neviem,ci bude dama rano cakat kym sa trochu zodvihne teplota oleja, ci po jazde bude 1-2 minuty cakat na ochladenie turba.
A o tom, ze si nebude vsimat nejake cudzie zvuky v aute..., o tom nepochybujem vobec:):).
V tomto su zeny priam hluche, bez urazky.
Rekorderom bola moja spoluziacka, ktoru tak naplasil cudny zvuk,ze presla 19 km z mesta domov, kde zastavila.
A az doma zistila,ze to bol defekt...pneumatika a disk sa muselvyhodit.
Ale o problemoch s motormi od W..,dost divoke citanie a drahy spas.
05.03.2013 | 19:25:55 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Neboj nic, ked si mala stastny den pri kupe..., tak sa Ti auto nerozsype ani po 25 rokoch,
Tady bych si dovolil souhlasit s lubošem. Něco na tom motoru nedomysleli (opět) a snaží se to nějak látat po špatných zkušenostech uživatelů (opět). Je vidět, jak zodpovědně probíhají zkoušky prototypů. Na tohle by přece museli přijít, asi i přišli. A asi to nějak zalátali, ale špatně. Tak se auta prodávají a látá se dál. Jako napínák řetězu u HTP, ten se údajně zalátával naněkolikrát. Přesně dle Murphyho zákona: Nikdy není čas udělat něco pořádně. Ale vždycky je čas to předělat.
(Ještě je třeba dodat - odzkouší a zaplatí to zákazník).
05.03.2013 | 20:19:53 | Itall | 88.83.187.* Reagovat
RE: Neboj nic, ked si mala stastny den pri kupe..., tak sa Ti auto nerozsype ani po 25 rokoch,
Na první modely HTP 2001 se nadávalo a co? jezdí dodnes a mají hodně přes 300tkm a jsou to tak skvělé a úspěšné motory, že se drží na trhu víc než 10let. :)
Teď jsem se díval na info o tomhle motoru, tak zběžně, turbo je chlazené vodou, není třeba řešit dojíždění. Problém nastává s ukazatelem teploty vody, jestli ho tam nemáš, chce se to optat u tvých známých, aby Ti ho tam napasovali jestli to teda dokážou, případně na dalším servise jestli je to možné se na to poptat, teď je to ještě novinka, ale po záruce by to chtělo napasovat do tohodle auta se něco instaluje, třeba něco jako maxidot. :)
PS: rušit ukazatele teploty vody, to jsou šílenci všichni ti výrobci není to jen VW a jestli si myslí, že budu kupovat takové ojetiny, tak se šeredně mýlí, i kdybych si tam to čidlo měl ručně navrtat a nadrátkovat si to až do palubovky a dát si tam budíka. :(
05.03.2013 | 20:58:32 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Neboj nic, ked si mala stastny den pri kupe..., tak sa Ti auto nerozsype ani po 25 rokoch,
koupě auta je skoro vždy los do loterie.... je jasné že s některými značkami a modely se riziko snižuje, ale potíže mohou nastat u jakéhokoliv vozítka, ať je to co je to :)
05.03.2013 | 18:37:58 | Verunka | 93.99.78.* Reagovat
RE:
Rozvody jsou od 18.6. 2011 u TSI vyřešeny, sice stále mohou zarachotit, ale řetez je širší a měl by vydržet daleko více...bohužel je s tím spojena i softwarová úprava, která snižuje krouťák při nízkých otáčkách, což mimo jiné znamená víc točit a vyšší spotřebu. Ten krouťák byl prostě na tak subtilní motor příliš velký.
05.03.2013 | 12:12:20 | jsk | 85.70.138.* Reagovat
RE:
Otázka, to stáhly všechny auta? Nebo tohle udělali jen jako modernizaci a zůstaly v prodeji dva modely.
Např. verze 63kW a verze 77kW?
05.03.2013 | 16:51:47 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE:
Řešení se týká JEN nových vozů vyrobených od 18.6.2011, úpravu nelze provést u starších motorů TSI, prtože širší řetěz vyžaduje modifikovanou hlavu motoru. To znamená, že u starších 1.2TSI se musí menit rozvodový řetěz pravidelně až do konce životnost motoru.
Hodně lidí se proto těchto 1.12TSi zbavuje..
05.03.2013 | 17:23:26 | jsk | 85.70.138.* Reagovat
RE: retaz 1.2 tsi
Ak mám na motorovom štítku 07.07.2011, tak by sa malo jednať o tú modifikáciu? Ďakujem za odpoveď
22.07.2014 | 22:27:00 | nor | 195.91.8.* Reagovat
Nech sluzi k spokojnosti.
Ozaj, musi to byt pekny pohlad, pekne auto, krasna zenska, vysoka...hm..:):)
03.03.2013 | 17:09:54 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Nech sluzi k spokojnosti.
:)
05.03.2013 | 18:38:55 | Verunka | 93.99.78.* Reagovat