Rok výroby:2000Typ motoru:1.4 , 44kwStav km při koupi:91 000 kmStav km nyní:137 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:11. 3. 2010
Inca měla zatím jen jednu závadu a to indukční cívku , tam byl veliký problém, jelikož to vypálilo imobilizér. Co se týče vážnějších závad do budoucna, tak už je trošku načatá převodovka, motory 1.4 pro Ibiza, Condoba, Caddy, Inca, Polo na to velice trpí. Po shrnutí absolutně bezproblémové užitkové vozidlo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Co se týče jízdních vlastností, tak tam bych byl malinko kritičtější. Zadní náprava má listová péra a je velice předymenzovaná, takže zadek je velice tvrdý (díry , nerovnosti). Na druhou stranu Vás v zatáčkách dobře drží a nevyvedou Vás jentak do škarpy. Spotřeba u těchto pikapů s motorem 1,4 je dost vysoká a to díky nástavbě, odpor vzduchu tam je znát. Ve městě není problém jezdit až za 8-9 litrů, mimo město okolo 7litrů. Převodové stupně jsou vychytané, na rozjezd docela slušná akcelerace, pak už je to horší. Inca a dílenské zpracování je celkem dobré, až na začínající korozy lemů , dále u zadnách světel a olejová vana je rezavá jako lyška. Problém je, že u těchto motorů nedávali plastový kryt pod motor, tím to velice trpí, zejména když jedete na myčku se spodním mytím (ložiska, anternátor atd) Vyřešil jsem plast pod motor z Pola Classic, pasovalo to perfektně a je klid. Malý problém občas nastane, když auto dlouho někde stojí se zataženou ruční brzdou, pak musím klepnout do bubnů aby se to vbůbec pohlo (jde to odstranit vyčištěním bubnu) . Možná že někdo má stejný názor jako já, že přední splácaný nárazník s plechů a plastů u Inci je hrozný, proto jsem vyřešil po svém, po malých upravách jsem vyměnil celý nárazník z Caddy a spoiler z Cordoby TDi, vypadá to výborně doporučuju. Je to znát že je to vozidlo staré koncepce ale pomocník je to perfektní a s minimálními náklady, když pominu spotřebu. Jsem jinak spokojen.
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Inca