Rok výroby:1986Typ motoru:1043 ccmStav km při koupi:58 250 kmStav km nyní:65 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:6. 7. 2007
Toto auto má poruchy téměř pořád. Během 2 let, kdy jsem s tímto autem jezdil a kdy jsem najel zhruba 7000 km, tak jsem měnil karburátor, rozdělovač, plynové lanko, čepy.
V autě je nesjpíš problém s elektrikou, protože kdykoliv se dotknu dveří, tak dostanu elektrickou ránu.
Auto dále má problémy s otáčkama, při zmáčknutí spojky vyletí otáčky zhruba na 2800 otáček. Žádný opravář neví čím to je.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Naprosto příšerné auto. Jízdní vlastnosti jsou přímo nechutné. Od 90 km/h za hodinu začíná být auto nehorázně hlučné, od 110 km/h se auto nedá řídit ani po rovině, od 120 km/h už hluk dosahuje takové úrovně, že neslyšíte vlastního slova. Maximální rychlost se dosáhne po zhruba 5-7 kilometrech roviny a to okolo 140km/h, což je už sebevražda.
Spotřeba je taky hrozná. Když se člověk snaží jet na spotřebu a jede delší trasu, tak si vezme asi 7-8l, ale když na to budete trošku šlapat, aby to aspoň trošku jelo, tak spotřeba může být i 13-14 litrů. Prvních pět kilometrů, než se zahřeje motor je naprosto příšerných.
Motor cuká a nechce jet. V případě, že se před vás nalepí autobus, který pojede 70km/h, tak za ním pojedete až do cíle, protože s tímto extrémně slabým motorem ho nepředjedete. V kopcích budete hodně řadit a při plně naloženém autě budete vyjíždět i na druhý rychlostní stupeň.
Doporučuji proto toto auto v žádném případě nekupovat, ani kdyby vám ho někdo daroval.
No to by jste se divil :-), většina lidí se mylně domnívá, že to co cítí je jak si myslíte i vy napětí, to je bohužel bohapustý omyl vzniklý nepochopením látky z fyziky ZŠ. To co ve skutečnosti cítíte je přenos výkonu, tedy u stejnosměrné soustavy součinu napětí a proudu. Z toho plyne, že stejnou "ránu" můžete dostat pokud vámi prochází malý proud při velkém napětí, jako velký proud při malém napětí a buďte ujištěn, že výkon autoakumulátoru stačí na krátké svaření kovů. Nejmarkantnější je to u tzv. statického napětí, to je v řádech desítek tisíc voltů, ale nazabije Vás, proud je miniaturní. Taktéž třeba pokud se dotknete vodiče velmi vysokého napští 440kV (440 000v !!!) a budete přitom viset ve vzduchu, nic se nestane, pokud se však přiblížíte nebo dotknete země nebo jiné uzeměné části nebo fáze s jiným posunem, zčernáte ve zlomku vteřiny. proto ptáci bez problémů sedí na drátech, nesmějí se však třeba křídlem dotknout druhého vodiče.
Vašku, Vašku, zase jsi na hodinách fyziky nedával pozor. Výkon "nekope" a akumulátor auta a elektrická soustava vozu je v tom zcela nevinně a za nic nemůže. To, co ve voze (a staré škodivky na tom byly díky nevhodnému výběru materiálů pro čalounění obzvláště špatně, pokud se tento výběr zkombinoval s oblečením z umělých vláken, "páč" neměly dodatečné uzemnění interiéru) "kope", je statická elektřina, která vzniká třením syntetických materiálů čalounění vozu a oblečení (známé tření ebonitové tyče liščím ohonem). Výboj, který nastane při dotyku s kovou částí vozu bývá dosti citelný, protože napětí statiky dosahuje několika tisíc až desítek tisíc Voltů, ovšem s téměř nulovým proudem. Pro drtivou většinu populace je tedy téměř neškodná. Tvé tvrzení, že stejnou ránu dostaneš při malém napětí a velkém proudu je těžký nesmysl, protože proud "nekope", "kope" jenom napětí, ovšem "výkon" už vůbec ne. Stejnosměrný proud o velikosti už cca 100mA, dokáže při napětí 24V, které určitě "nekope", při průchodu tělem rozkládat elektrolyticky krev, ač postižený nemusí nic cítit a pomalu ho zabíjet. Statická elektřina vzniká i bez akumulátoru a je všude kolem nás.
Tak jen pro informaci, aby nedocházelo k dalším zbytečným diskusím, jsem absoloventem ČVUT FEL, absolutorium 1995..... a teď k věci, reagoval jsem na příspěvek nade mnou, nikoliv na recenzi samotnou, tam je zřejmé, že jde o statiku, jinak by nemělo co "kopat" minus pól je v el. soustavách těchto aut veden kostrou a tudíž při dotyku plusu ke kostře by za pár chvil došlo k jedinému - vybití autobaterie, takže pochopitelně "rány" které recenzent dostává mají přímou souvislost se statikou a můžou být způsobeny zpravidla špatným oděvem, nicméně je to jev nezávislý na značce automobilu :-), stejnou "facku" dostanete i od mercedesu. Mimochodem interier ve voze jaksi NELZE uzemnit a to jak nedoststečně, tak ani dostatečně, musel by jste po zastavení vyhazovat kotvu :-). Brnění nebo "kopání" nebo jak chcete je skutečně přenášený výkon, tedy jak jsem popsal výše je u SS soustav lhostejno, zda jde o malý proud a velké napětí, či opačně. Napětí (jak sám píšete !!) je samo o sobě neškodné, i když je v řádech kilovoltů. Pak je pochopitelně další rozdíl v tom, jak dlouho je tělo přenosu výkonu vystaveno, ale to už zacházím do dalších detailů, které nemají s uvedeným problémem u automobilů nic společného.
Mám Škoda 105L a som max. spokojný. Drobné i väčšie opravy som mal za 3 roky v hodnote do 80 € a za servis 0 € a auto som kúpil za 1 €. Pri myšlienke kúpy ojazdeného auta v dnešnej dobe som radšej za klasiku s menom Škoda verzie 105-120. Iné autá vyžadujú servis vyšších cien :) S prianím veľa šťastných kilometrov Juraj :)
19.09.2013 | 11:36:43 | juraj s
| 193.110.186.*Reagovat
Pro export šly škodovky s výrazně vyšší kvalitou. Na těch si dávali obzvlášť záležet. Vyvezli to za západní hranice, tam to přebírali, zjistili na tom spoustu vad, závad a nedodělků, tak nám to zase vrátili zpátky. A tyhle auta se potom prodávaly jako exportní. Jak asi vypadala kvalita těch určených pro domácí trh ???
vůbec nechápu,na co si stěžuješ.taky jsem měl š105 ,šest let,potom další š105 s rkovým motorem a převodovkou čtyři roky.Všechno jsem si dělal sám,ostatně jako skoro každej.takový blbosti,jako výměna karburátoru sem vůbec nepiš,stejně jsi ho nekupoval a je to otázka max.hodiny i se seřízením.na škodný se může rozbít všechno,ale taky se dá všechno opravit.jestli to nechceš akceptovat,tak si kup něco stejně starýho ale spolehlivějšího.nechápu,co jsi čekal od auta,který má pár kw.
Skodu 105L mám niekolko rokov. To auto ma nikdy nikde nenechalo. Pri bežnej údržbe nie je problem aby si zachovalo štandardný vzhľad a jazdné vlastnosti. Pokial je predná náprava v normálnom stave nieje problém so stabilitou a ovládateľnosťou vozu. Ja som moje autíčko nedržal nikdy na malých otáčkach a pri jazde do 110 -120 km/h na dlhšie trasy dosahujem priemernú spotrebu 5,5 l/100km. Maximálna rychlosť mojej 105-tky je niečo cez 170km/hod a to má najazdených vyše 280 tis km bez generálky motora /len menšie opravy typu vymena tesnenia pod hlavou a zabrusenie ventilov, pretesnenie a pod./ Ale samozrejme s tým autom treba vedieť jazdit a nie sadnuť hodit rychlost a stlačit plyn na podlahu. Ja som nikdy počas bežnej jazdy plyn na podlahu nedal. A zrychlenie je celkom prijatelne. Veľa záleží na nastavení motora a to si zásadne robím sám. Podľa mna auto ktoré opisuje Martin bolo bud riadne zanedbané alebo bola chyba niekde medzi pedálom a sedačkou.
Reakce na horxfuckera: Co se tady člověk nedoví za novinky, že? Ty blbe, že jsi projel levým pruhem kolem zrovna pomaleji jedoucího pola, ještě neznamená, že jsi mu "naložil". A XM? Ach jo, bez komentáře. Mám na 105/120 pravděpodobně víc nacouváno, než ty jsi se najezdil popředu a vím, že línější auta se hledají jen těžko.
nechapem autora recenzie, lebo bud si vymyslal alebo je to totalny pako. Jazdiť so 105 treba vediet a nie systemom pedal na podlahu potom sa necuduj 14 l spotrebe a k spolahlivosti len tolko že mna moja este nikdy nikde nenechala.To že ti nikto nevie nastaviť karburator nie je určite pravda lebo škodovku opraví hocikto takže v autoservise sa im do toho nechcelo pustit a nie že by to nevedeli.
přesně tak,koupil si šrot tak nebreč,já měl od babky 105 a i s malym výkonem když umíš jezdit naložíš ve městě silnější auta...XM,Polo nebyl problém...Favority a Felicie nepočítám...A to celou dobu jezdila na tři válce...Sice řvala,ale 145km/h sem s ní jel nejvíc!!!Nestaral sem se o ní takže pomalu odešla,ale vzpomínám v dobrym!!!Jo a se spotřebou ale souhlasim!15-16 litrů si mojí jízdou vzala(jak půlka hummera)...Ted sem si koupil Toyotu Paseo....pokrok...
Auto rodiče kupovali v r.1983 ve Zlíně ( tehdy Gottwaldov ) za 58250 Kčs. Auto vlastní dodnes, najeto 185000 km bez generálky. Vždy jsme dojeli tam, kam jsme potřebovali ( v rámci republiky, po revoluci sem tam do Rakouska ). Kromě provozních náplní a brzd. destiček s pneu bylo v průběhu let potřeba vyměnit : AC pumpa, vodní pumpa, karburátor, některé opletené hadičky za nové, nějaká prasklá žárovka. 1x jsme dělali rozvodový řemen a kola. Ještě zadní bubnové brzdy se dělaly. Seřízení ventilů a prostě běžná údržba. Auto je velice dobře udržované, ale výměny blatníků a lakování již bohužel převyšují jeho " jestli vůbec se dá říct prodejní hodnotu". S tím ale musí každý počítat. Že to nejede? S tím snad počítal každý, kdo to auto koupil. V té době to nebyl takový handicap při tehdejším provozu. Dnes bohužel.
Zajímavé je, že rodiče když kupovali novou Š120 tak jsme s ní za její 20tiletý život neměli jediný vážný problém. Jezdila bez problémů, topila, brzdila. Jediné co beru je to, že nad 120km/h se nedala udržet v jednom pruhu, s tím jediným souhlasím. Prostě jsi koupil za pár korun vylítanou 20letou Š120 o kterou se nikdo nestaral a teď se ale nemůžeš divit že se na ní všechno s*re.
Já měl 120L z roku 87, dva roky. Více méně souhlasím s tím cos napsal. Akorát jsem neměl problémy s ničím. Při koupi jsem vyměnil vše co se dalo a pak to dva roky jezdilo. Spotřeba tak jak píšeš, autobus mě rozesmál, přesně tohle jsem znal :) Ale... na rozježdění v místě bydliště mi to auto moc hezky posloužilo. Teď jezdím v destiletém VW Polo, jiný kafe, ale díky za škodovku, člověk se naučí šlapat na pedály. Jo jediný co ta moje bejvalá škodovka žrala byl litr oleje na cca 1000Km, motor jsem koupil strašně vylágorvanej, přesto stačilo jen dolejvat olej. Byl jsem trabant hadr. Jinak je to pojízdná rakev, tehná se mi podařilo nabourat s rodinnou škodovkou (125L) do sloupku mostku. Jel jsem cca 60Km/hod, doteď vidím jak se předek auta krabatěl jak blázen. V předu není motor, nic. Měkké plechy. Nedej bože, kdybych do sloupku vlítnul v devadesáti. To bych už tohle nepsal. Od té doby bez nehody - i v mé škodovce i v Polu. Dost mě to poučilo.
To teda nemáš pravdu Š 105 byly neuvěřitelné křápy i ve své době,právě 105/120 udělaly na tehdejším Západě Škodovce renomé strašlivého šuntu,ze kterého se vzpamatovala až teprv po sloučení s V W !!!Mít to po tolika letech není co závidět,ale je jasné že ne všichni mladí,tak jako já kdysi,nemají bohaté rodiče a k maturitě nové auto.....a tak já majiteli hlavně přeju aby se s tím nerozbil.Jinak prý co tě nezničí,to tě posílí ale v tomhle případě.......
no nevím,to co tu píšeš si asi nejspíš vymýšlíš a nemám se Š-105M žádné skušenosti.co se týče jízdních vlastností,tak na svou dobu celkem mnělo auto v poho,nemúžeš si myslet že budeš v Š-105 jezdit jako v Mercedesu,,,dnes jsou tyhle auta spíše jako pracovní,do práce a pak domú,nebo do vinohradu:-),,,a jestli si mněl tak vysokou spotřebu-to značí o tobě že si motor huntoval jako p...se,,,tyhle staré škody jsou konstrukčně jednoduché a tudíš se dají lehce opravit,když je závada,,,a když dáš autu co je mu potřeba,tak by ti mnělo sloužit v poho.vem si ku příkladu o mnoho mladší auta rúzných značek,jak vypadají po dvaceti letech provozu,,,na závěr ti přeju hodně km bez nehod.
Měl jsem stejné auto i stejný rok výroby, jezdil jsem s ním pět let.Nebylo na svou dobu špatné auto.Při najetých 70 tis.km za pět let byla jediná závada.Těsnění vodní pumpy.Dnes mám rok starý Peugeot 307.Hrůza děs.Pořád jsem v servisu...Až mu bude 21 let jako té škodovce tak ani nemluvit....
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 105
Prosím jen jedno vysvětlení..
...Jak může dostat člověk od auta elektrickou ránu???....dyť tam je 12V i když se člověk dotkne svorek akumulátoru tak nic necítí
20.09.2013 | 19:03:49 | Rambo-x | 109.238.43.* Reagovat
RE: Prosím jen jedno vysvětlení..
No to by jste se divil :-), většina lidí se mylně domnívá, že to co cítí je jak si myslíte i vy napětí, to je bohužel bohapustý omyl vzniklý nepochopením látky z fyziky ZŠ. To co ve skutečnosti cítíte je přenos výkonu, tedy u stejnosměrné soustavy součinu napětí a proudu. Z toho plyne, že stejnou "ránu" můžete dostat pokud vámi prochází malý proud při velkém napětí, jako velký proud při malém napětí a buďte ujištěn, že výkon autoakumulátoru stačí na krátké svaření kovů.
Nejmarkantnější je to u tzv. statického napětí, to je v řádech desítek tisíc voltů, ale nazabije Vás, proud je miniaturní. Taktéž třeba pokud se dotknete vodiče velmi vysokého napští 440kV (440 000v !!!) a budete přitom viset ve vzduchu, nic se nestane, pokud se však přiblížíte nebo dotknete země nebo jiné uzeměné části nebo fáze s jiným posunem, zčernáte ve zlomku vteřiny. proto ptáci bez problémů sedí na drátech, nesmějí se však třeba křídlem dotknout druhého vodiče.
20.09.2013 | 20:48:27 | Vašek | 109.80.159.* Reagovat
RE: Prosím jen jedno vysvětlení..
Vašku, Vašku, zase jsi na hodinách fyziky nedával pozor. Výkon "nekope" a akumulátor auta a elektrická soustava vozu je v tom zcela nevinně a za nic nemůže. To, co ve voze (a staré škodivky na tom byly díky nevhodnému výběru materiálů pro čalounění obzvláště špatně, pokud se tento výběr zkombinoval s oblečením z umělých vláken, "páč" neměly dodatečné uzemnění interiéru) "kope", je statická elektřina, která vzniká třením syntetických materiálů čalounění vozu a oblečení (známé tření ebonitové tyče liščím ohonem). Výboj, který nastane při dotyku s kovou částí vozu bývá dosti citelný, protože napětí statiky dosahuje několika tisíc až desítek tisíc Voltů, ovšem s téměř nulovým proudem. Pro drtivou většinu populace je tedy téměř neškodná. Tvé tvrzení, že stejnou ránu dostaneš při malém napětí a velkém proudu je těžký nesmysl, protože proud "nekope", "kope" jenom napětí, ovšem "výkon" už vůbec ne. Stejnosměrný proud o velikosti už cca 100mA, dokáže při napětí 24V, které určitě "nekope", při průchodu tělem rozkládat elektrolyticky krev, ač postižený nemusí nic cítit a pomalu ho zabíjet. Statická elektřina vzniká i bez akumulátoru a je všude kolem nás.
20.09.2013 | 21:22:13 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
RE: Prosím jen jedno vysvětlení..
Tak jen pro informaci, aby nedocházelo k dalším zbytečným diskusím, jsem absoloventem ČVUT FEL, absolutorium 1995..... a teď k věci, reagoval jsem na příspěvek nade mnou, nikoliv na recenzi samotnou, tam je zřejmé, že jde o statiku, jinak by nemělo co "kopat" minus pól je v el. soustavách těchto aut veden kostrou a tudíž při dotyku plusu ke kostře by za pár chvil došlo k jedinému - vybití autobaterie, takže pochopitelně "rány" které recenzent dostává mají přímou souvislost se statikou a můžou být způsobeny zpravidla špatným oděvem, nicméně je to jev nezávislý na značce automobilu :-), stejnou "facku" dostanete i od mercedesu. Mimochodem interier ve voze jaksi NELZE uzemnit a to jak nedoststečně, tak ani dostatečně, musel by jste po zastavení vyhazovat kotvu :-).
Brnění nebo "kopání" nebo jak chcete je skutečně přenášený výkon, tedy jak jsem popsal výše je u SS soustav lhostejno, zda jde o malý proud a velké napětí, či opačně. Napětí (jak sám píšete !!) je samo o sobě neškodné, i když je v řádech kilovoltů.
Pak je pochopitelně další rozdíl v tom, jak dlouho je tělo přenosu výkonu vystaveno, ale to už zacházím do dalších detailů, které nemají s uvedeným problémem u automobilů nic společného.
21.09.2013 | 21:38:04 | Vašek | 109.80.159.* Reagovat
Spokojnosť
Mám Škoda 105L a som max. spokojný. Drobné i väčšie opravy som mal za 3 roky v hodnote do 80 € a za servis 0 € a auto som kúpil za 1 €. Pri myšlienke kúpy ojazdeného auta v dnešnej dobe som radšej za klasiku s menom Škoda verzie 105-120. Iné autá vyžadujú servis vyšších cien :) S prianím veľa šťastných kilometrov Juraj :)
19.09.2013 | 11:36:43 | juraj s | 193.110.186.* Reagovat
RE: Spokojnosť
To sice vyžadují ale je to něco za něco:)
19.09.2013 | 14:20:55 | | 78.45.38.* Reagovat
Tak jsi čekal od takového auta?:)
21.05.2011 | 13:23:15 | luke20 Reagovat
to 27. února 2009 | 23:24 | Anonym
HROZNE ! :-)
12.03.2009 | 15:21:32 | jamieson Reagovat
Anonym 8.7.
Pro export šly škodovky s výrazně vyšší kvalitou. Na těch si dávali obzvlášť záležet. Vyvezli to za západní hranice, tam to přebírali, zjistili na tom spoustu vad, závad a nedodělků, tak nám to zase vrátili zpátky. A tyhle auta se potom prodávaly jako exportní. Jak asi vypadala kvalita těch určených pro domácí trh ???
27.02.2009 | 23:24:49 | Reagovat
vůbec nechápu,na co si stěžuješ.taky jsem měl š105 ,šest let,potom další š105 s rkovým motorem a převodovkou čtyři roky.Všechno jsem si dělal sám,ostatně jako skoro každej.takový blbosti,jako výměna karburátoru sem vůbec nepiš,stejně jsi ho nekupoval a je to otázka max.hodiny i se seřízením.na škodný se může rozbít všechno,ale taky se dá všechno opravit.jestli to nechceš akceptovat,tak si kup něco stejně starýho ale spolehlivějšího.nechápu,co jsi čekal od auta,který má pár kw.
27.02.2009 | 21:36:40 | míra Reagovat
to Čunek:
seš debilní prase, kdyby ti nedali rodiče peníze tak zamlada nejezdíš ničim, pokud si vůbec nějaký auto měl ty debílku
25.10.2008 | 20:26:31 | Reagovat
Reakcia na Martina
Skodu 105L mám niekolko rokov. To auto ma nikdy nikde nenechalo. Pri bežnej údržbe nie je problem aby si zachovalo štandardný vzhľad a jazdné vlastnosti. Pokial je predná náprava v normálnom stave nieje problém so stabilitou a ovládateľnosťou vozu. Ja som moje autíčko nedržal nikdy na malých otáčkach a pri jazde do 110 -120 km/h na dlhšie trasy dosahujem priemernú spotrebu 5,5 l/100km. Maximálna rychlosť mojej 105-tky je niečo cez 170km/hod a to má najazdených vyše 280 tis km bez generálky motora /len menšie opravy typu vymena tesnenia pod hlavou a zabrusenie ventilov, pretesnenie a pod./ Ale samozrejme s tým autom treba vedieť jazdit a nie sadnuť hodit rychlost a stlačit plyn na podlahu. Ja som nikdy počas bežnej jazdy plyn na podlahu nedal. A zrychlenie je celkom prijatelne. Veľa záleží na nastavení motora a to si zásadne robím sám. Podľa mna auto ktoré opisuje Martin bolo bud riadne zanedbané alebo bola chyba niekde medzi pedálom a sedačkou.
27.02.2008 | 11:18:40 | bronto Reagovat
V klidu, jen zapomněl napsat, že to bylo na parkovišti, viď?
25.12.2007 | 17:13:29 | TIBI Reagovat
ó, jé
Reakce na horxfuckera: Co se tady člověk nedoví za novinky, že? Ty blbe, že jsi projel levým pruhem kolem zrovna pomaleji jedoucího pola, ještě neznamená, že jsi mu "naložil". A XM? Ach jo, bez komentáře. Mám na 105/120 pravděpodobně víc nacouváno, než ty jsi se najezdil popředu a vím, že línější auta se hledají jen těžko.
25.12.2007 | 16:31:59 | Chiquita Reagovat
nehcapem
nechapem autora recenzie, lebo bud si vymyslal alebo je to totalny pako. Jazdiť so 105 treba vediet a nie systemom pedal na podlahu potom sa necuduj 14 l spotrebe a k spolahlivosti len tolko že mna moja este nikdy nikde nenechala.To že ti nikto nevie nastaviť karburator nie je určite pravda lebo škodovku opraví hocikto takže v autoservise sa im do toho nechcelo pustit a nie že by to nevedeli.
25.12.2007 | 14:42:50 | Reagovat
přesně tak,koupil si šrot tak nebreč,já měl od babky 105 a i s malym výkonem když umíš jezdit naložíš ve městě silnější auta...XM,Polo nebyl problém...Favority a Felicie nepočítám...A to celou dobu jezdila na tři válce...Sice řvala,ale 145km/h sem s ní jel nejvíc!!!Nestaral sem se o ní takže pomalu odešla,ale vzpomínám v dobrym!!!Jo a se spotřebou ale souhlasim!15-16 litrů si mojí jízdou vzala(jak půlka hummera)...Ted sem si koupil Toyotu Paseo....pokrok...
21.11.2007 | 14:52:51 | horxfuck Reagovat
Super auto - v té době.
Auto rodiče kupovali v r.1983 ve Zlíně ( tehdy Gottwaldov ) za 58250 Kčs. Auto vlastní dodnes, najeto 185000 km bez generálky. Vždy jsme dojeli tam, kam jsme potřebovali ( v rámci republiky, po revoluci sem tam do Rakouska ). Kromě provozních náplní a brzd. destiček s pneu bylo v průběhu let potřeba vyměnit : AC pumpa, vodní pumpa, karburátor, některé opletené hadičky za nové, nějaká prasklá žárovka. 1x jsme dělali rozvodový řemen a kola. Ještě zadní bubnové brzdy se dělaly. Seřízení ventilů a prostě běžná údržba. Auto je velice dobře udržované, ale výměny blatníků a lakování již bohužel převyšují jeho " jestli vůbec se dá říct prodejní hodnotu". S tím ale musí každý počítat. Že to nejede? S tím snad počítal každý, kdo to auto koupil. V té době to nebyl takový handicap při tehdejším provozu. Dnes bohužel.
10.08.2007 | 17:42:00 | LLKK Reagovat
Zajímavé
Zajímavé je, že rodiče když kupovali novou Š120 tak jsme s ní za její 20tiletý život neměli jediný vážný problém. Jezdila bez problémů, topila, brzdila. Jediné co beru je to, že nad 120km/h se nedala udržet v jednom pruhu, s tím jediným souhlasím. Prostě jsi koupil za pár korun vylítanou 20letou Š120 o kterou se nikdo nestaral a teď se ale nemůžeš divit že se na ní všechno s*re.
11.07.2007 | 17:30:23 | jzxr Reagovat
Proboha tak proč s tím jezdíš hoď to do škarpy Romové to rozprodaj a budou mít co dohuby.(-:
10.07.2007 | 22:37:35 | Čunek Reagovat
Já měl 120L z roku 87, dva roky. Více méně souhlasím s tím cos napsal. Akorát jsem neměl problémy s ničím. Při koupi jsem vyměnil vše co se dalo a pak to dva roky jezdilo. Spotřeba tak jak píšeš, autobus mě rozesmál, přesně tohle jsem znal :) Ale... na rozježdění v místě bydliště mi to auto moc hezky posloužilo. Teď jezdím v destiletém VW Polo, jiný kafe, ale díky za škodovku, člověk se naučí šlapat na pedály. Jo jediný co ta moje bejvalá škodovka žrala byl litr oleje na cca 1000Km, motor jsem koupil strašně vylágorvanej, přesto stačilo jen dolejvat olej. Byl jsem trabant hadr. Jinak je to pojízdná rakev, tehná se mi podařilo nabourat s rodinnou škodovkou (125L) do sloupku mostku. Jel jsem cca 60Km/hod, doteď vidím jak se předek auta krabatěl jak blázen. V předu není motor, nic. Měkké plechy. Nedej bože, kdybych do sloupku vlítnul v devadesáti. To bych už tohle nepsal. Od té doby bez nehody - i v mé škodovce i v Polu. Dost mě to poučilo.
08.07.2007 | 18:28:36 | Kelav Reagovat
pro "rusheed"
To teda nemáš pravdu Š 105 byly neuvěřitelné křápy i ve své době,právě 105/120 udělaly na tehdejším Západě Škodovce renomé strašlivého šuntu,ze kterého se vzpamatovala až teprv po sloučení s V W !!!Mít to po tolika letech není co závidět,ale je jasné že ne všichni mladí,tak jako já kdysi,nemají bohaté rodiče a k maturitě nové auto.....a tak já majiteli hlavně přeju aby se s tím nerozbil.Jinak prý co tě nezničí,to tě posílí ale v tomhle případě.......
08.07.2007 | 16:05:41 | Reagovat
sorry-oprava: nemáš žádné skušenosti se Š-105M.......
08.07.2007 | 11:07:12 | rusheed Reagovat
škoda 105M
no nevím,to co tu píšeš si asi nejspíš vymýšlíš a nemám se Š-105M žádné skušenosti.co se týče jízdních vlastností,tak na svou dobu celkem mnělo auto v poho,nemúžeš si myslet že budeš v Š-105 jezdit jako v Mercedesu,,,dnes jsou tyhle auta spíše jako pracovní,do práce a pak domú,nebo do vinohradu:-),,,a jestli si mněl tak vysokou spotřebu-to značí o tobě že si motor huntoval jako p...se,,,tyhle staré škody jsou konstrukčně jednoduché a tudíš se dají lehce opravit,když je závada,,,a když dáš autu co je mu potřeba,tak by ti mnělo sloužit v poho.vem si ku příkladu o mnoho mladší auta rúzných značek,jak vypadají po dvaceti letech provozu,,,na závěr ti přeju hodně km bez nehod.
08.07.2007 | 11:05:48 | rusheed Reagovat
exportová?
Jen tak pro zajímavost... Nemoh by mi někdo objasnit, čim se ta exportová škodná odlišovala od škodný pro domácí trh?
08.07.2007 | 00:51:29 | Reagovat
holt proste skodna
snad jsi necekal od takoveho trakare nejake pozitiva.
A Jane, s 307 jsi neudelal zrovna kauf stoleti
07.07.2007 | 22:36:24 | diego Reagovat
Nevim,nevím..
Měl jsem stejné auto i stejný rok výroby, jezdil jsem s ním pět let.Nebylo na svou dobu špatné auto.Při najetých 70 tis.km za pět let byla jediná závada.Těsnění vodní pumpy.Dnes mám rok starý Peugeot 307.Hrůza děs.Pořád jsem v servisu...Až mu bude 21 let jako té škodovce tak ani nemluvit....
07.07.2007 | 19:05:22 | jan Reagovat