Rok výroby:1980Typ motoru:1049Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:12. 11. 2006
Myslím, že psát recenzi o „škoďárně“ je přinejmenším zbytečné, vždyť stímto „automobilem“ má osobní skušenost snad každý, já ji mám však kupodivu vcelku kladnou.
Když se zaměřím na, u škodovek dost podceňovanou, spolehlivost nezbýva mi než smeknout.
Musím říct, že autu občas dávám pěkně zabrat: průjezdy zatáčkou v 80km/h smykem s dalšími čtyřmi lidmi na palubě, startování při – 15°C, tahat na dvojku 75km/h, jet 130, když v techničáku je maximálka 125kh/h (nechápu) a další prasárny škodověnka přežívá se vší noblesou a to jí je už 26 let!!! Tím chci říct, že na světě se už asi těžko najde jiné auto v ceně 6 000kč, které by toto všechno bez problémů ustálo, někdy si až říkám ,že to snad ani není možné, co to auto všechno vydží. Nepočítám-li drobnosti jako nefunkní ukazatel ujetých kilometrů, prasklé žárovičky v blinkru apod. musím říct, že jedinným problémem je koroze, ale to už stojí za to… Asi před rokem když sem se při startování přiotrávil sem vyměnil výfuk (resp. zbytky) za 600kč aj s prací. Když přejedu rukou po podvozku zůstane mi na ní asi půl kila drceného železa. Obávám se další zimi! Komu jde o kulturu cestování, ten radši zvolí horsé kolo. Je to pochopitelé protože jakmile do něj nasednu, auto okamžitě sedí na dorazech, a to nemluvím o tom, že koused od baráku je ten debilní retardér, ten můžu projet krokem a stejnak mám pak naraženou kostrč. O nějakém tahu, nedejbože pružnosti, motoru si taky může každý nechat jenom zdát. Kdy začne účinkovat topení o tom radši mluvit nebudu. Manipulace s volantem na parkovišti je taky jak dělaná pro Arnolda Schwarzeneggera. A psát o zvuku dveří při otevírání a zavírání a o chování vozu při devadesátikilometrové rychlosti je si myslím již naprosto scestné…
Ale když to vezmu kolem a kolem za ty necelé dva roky co ji mám mě ani jednou nezradila tzn. vždycky sem odjel a dojel a na to že se kní chovám přinejmenším macešsky je to úctyhodné.
"Musím říct, že autu občas dávám pěkně zabrat: průjezdy zatáčkou v 80km/h smykem s dalšími čtyřmi lidmi na palubě, startování při – 15°C, tahat na dvojku 75km/h, jet 130, když v techničáku je maximálka 125kh/h (nechápu) a další prasárny škodověnka přežívá se vší noblesou a to jí je už 26 let" tak tohle muze jen vul, cekas kdy se zabijes?
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 105
Pardon "rysk" je s makkym i. :)
11.03.2009 | 14:43:53 | jamieson Reagovat
to miki
Ale no taaak ! Za urcitych okolnosti to zas az takovy rysk neni.
11.03.2009 | 14:42:59 | jamieson Reagovat
hmm
"Musím říct, že autu občas dávám pěkně zabrat: průjezdy zatáčkou v 80km/h smykem s dalšími čtyřmi lidmi na palubě, startování při – 15°C, tahat na dvojku 75km/h, jet 130, když v techničáku je maximálka 125kh/h (nechápu) a další prasárny škodověnka přežívá se vší noblesou a to jí je už 26 let" tak tohle muze jen vul, cekas kdy se zabijes?
01.12.2008 | 11:33:45 | miki Reagovat