Rok výroby:1983Typ motoru:1046Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:10. 6. 2007
Když jsem auto koupil,stálo mě hned dalších pár tisíc.Musel jsem koupit nové gumy,nechat udělat řizení,nechat udělat komplet brzdy,vyměnit náplně.
Dále jsem vyměnil výfuk a opravil pár menších závad.A to jako oprava všech dveří,aby zavírali a otvírali jak mají.
Opravil jsem menší koroze ,ale jen málo,protože auto bylo velice pěkné.Dále nefunguje počítadlo kilometrů.Nešel vyštelovat volnoběh,tak jsem tam dal jiný karburátor.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Měl jsem už 5 škodovek.Vždycky jsem na nich opravoval více času než jsem najezdil.A to protože lidé u nás auta neudržují.Na opravu s autem jedou až je větší problém.Ale jinak si nemužu stěžovat ,protože když potřebuju něco koupit tak nové věci jsou levné.
Nejhorší je když se při opravě nedaří.například když jsem měnil výfuk samozřejmě se mi podařilo ukroutit šteft.Takže jsem musel odvrtat ten zbytek co tam zůstal,a dát tam místo něj šteft s matkou na hoře.
Dále mám na autě závadu a nevím co s ní.Při jízdě mi kmitá ručička teploměru.Vyměnil jsem termostat ,ale nic se nezměnilo.Očistil jsem i kostru palubovky a závada je stále.Jestli jste se někdo setkali s tímto problémem tak mi prosím napište.
Předem děkuji za odpověd.A na konec bych chtěl dodat že auto je takové jak se o něho majitel stará.takže naše staré škodovky nejsou tak špatné auta ,ale špatní jsou ti co je neudržují.
Měl jsem Š120L 1987. Tam teploměr taky kmital. Muselo se zespoda z pod palubky dotáhnout nějakej šroubek. Je tam mizernej přístup. Záleží ale na tom, který uspořádání budíků máš. Jestli 4 budíky, nebo ten hranatej s velkým centrálním rychloměrem.
ahojky tak prvne co se tyce tveho problemu vymnen budik a nebude to kmitat nefunkcni pocitadlo kilometru stara nemoc skodovecek a co se tyce ostatniho mkas svatou pravdu ze auto je takove jake si ho udelame a udrzujeme ja sem mel asi 4 skodovky at uz 105 ci 120 a tam ruzne verze ls atd tak v neposledni rade upravovanou zavodni S130 je to silne rychle auto a miloval sem ho nez sem na nej potreboval neco na S130neni nic byl to nepodareny hybrid a uz o nem nechci ani slyset na skodovky jinak nedam dopustit jsem od fochu takze opravy probihaly doma a dily sou vsude takze to skoro nic nestoji ale uz je to prece jen auto zastarale a mam rodinu a netroufnu si je uz dotohoto auta posadit jelikoz pri srazce s cim koli moderniejsim je to jista smrt zaden vystuhy a erbegy proste je to uz tak trosku prezitek libi se mi kdyz se dari je to i spolehlive ale jak rikam stare ale fandim fandum dal techto nadhernych aut
skontroluj ukostrenie motoru,pod alternatorom je taky pletenec,je uchyteny na silentbloku motora,mne to robilo na skoduli,ale to uz bolo veeeelmi davno,ale si na to pametam
Tak jsem si to přečetl zajimalo mě kdo jsi kupuje v této době škodu 120 ten závěr to máš naprostou pravdu ale jinak tě nechápu Asi jsi velkej fanda těchto krasných stroju š 120 jinak to ani není možný
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 105
Teploměr
Měl jsem Š120L 1987. Tam teploměr taky kmital. Muselo se zespoda z pod palubky dotáhnout nějakej šroubek. Je tam mizernej přístup. Záleží ale na tom, který uspořádání budíků máš. Jestli 4 budíky, nebo ten hranatej s velkým centrálním rychloměrem.
11.06.2007 | 19:07:11 | Lukash Reagovat
nej bourak
ahojky tak prvne co se tyce tveho problemu vymnen budik a nebude to kmitat nefunkcni pocitadlo kilometru stara nemoc skodovecek a co se tyce ostatniho mkas svatou pravdu ze auto je takove jake si ho udelame a udrzujeme ja sem mel asi 4 skodovky at uz 105 ci 120 a tam ruzne verze ls atd tak v neposledni rade upravovanou zavodni S130 je to silne rychle auto a miloval sem ho nez sem na nej potreboval neco na S130neni nic byl to nepodareny hybrid a uz o nem nechci ani slyset na skodovky jinak nedam dopustit jsem od fochu takze opravy probihaly doma a dily sou vsude takze to skoro nic nestoji ale uz je to prece jen auto zastarale a mam rodinu a netroufnu si je uz dotohoto auta posadit jelikoz pri srazce s cim koli moderniejsim je to jista smrt zaden vystuhy a erbegy proste je to uz tak trosku prezitek libi se mi kdyz se dari je to i spolehlive ale jak rikam stare ale fandim fandum dal techto nadhernych aut
11.06.2007 | 16:27:23 | louskacek Reagovat
skontroluj ukostrenie motoru,pod alternatorom je taky pletenec,je uchyteny na silentbloku motora,mne to robilo na skoduli,ale to uz bolo veeeelmi davno,ale si na to pametam
10.06.2007 | 17:54:55 | bugy Reagovat
Tak jsem si to přečetl zajimalo mě kdo jsi kupuje v této době škodu 120 ten závěr to máš naprostou pravdu ale jinak tě nechápu Asi jsi velkej fanda těchto krasných stroju š 120 jinak to ani není možný
10.06.2007 | 14:23:05 | bert Reagovat