Recenze Škoda 1203
“Budiž”

Autor recenze: Láďa ,
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1981 Typ motoru:1.2 Stav km při koupi:150 000 km Stav km nyní:165 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 14 l/100 km Vloženo: 28. 1. 2007

Hodnocení inzerátu: 6 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.8

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Fabia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

- Deformovaná zadní náprava

- Lehká koroze karoserie

- Špatné ofukování předního skla

- Špatná kulisa řazení


Hodnocení a zkušenosti s autem

Je to typ minibus takže má osm míst k sezení. Komfort nic moc - velký hluk z rozvodovky a motoru, také poměrně velké vibrace způsobené motorem. Auto to je málo výkonné, hůře ovladatelné s velkou náchylností na boční vítr.

Pokud je sníh na silnicích začíná ta pravá legrace - auto plave a nevyjede do kopce. Zase je ale třeba pochválit poměrně dobré vytápění, které auto vytopí (minibus má dvě topení jedno klasické od motoru a druhé elektrické) bohužel mi nefungují ofuky předního skla takže se mlží. Pokud fouká silný boční vítr profukuje okolo malých výklopných trojúhleníkových okýnek. Minibus se dá dobře, po vymontování sedadel, využít i jako malá dodávka s nosností necelé tuny.

Auto musí být udržované jinak se na něm pořád něco porouchává. Co je katastrofální je spotřeba která se pohybuje okolo 13 - 14 litrů cože je na motor obsahu 1221 cm3 přece jen silný kafe.

Škoda 1203 je nic moc, ale do 15000 kč jiné užitkové auto neseženete.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 6


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 1203

Vložit komentář

Š 1203 - TAZ 1500

MNěl jsem tu možnost řídit a vlastnit několik vozů TAZ 1500 v provedení pohřební automobil. Můj názor je takový, že jakmile se dovezlo nové, muselo se vše dodělat doma a pak šlapalo. Jen ta spotřeba a již enormní zastarání karoserie mne donutili změnit vozy na VW. Jinak na svou dobu to byly jediné auta, které se daly používat v pohřebnictví,protože nic jiného nebylo. Popravdě řečeno dnes bych již VW transporter za TA 1500 rozhodně neměnil

17.08.2008 | 14:26:15 | Standa Reagovat

Z fabie na 1203ku? O 20 rokov staršiu? kam sa to svet rúti...... Inak tá spotreba je zapríčinená slabým motorom na tak veľké auto. Ale páči sa mi nezameniteľný tvar karosérie 1203ky
:-)

28.07.2008 | 21:48:34 |  Reagovat

To Roman

Ja jen nechapu proc jsi to teda proboha kupoval..Kdyz jsi to auto znal a stejne jsi ho koupil..to nechapu..Nerikej mi ze se zaclo kazit az ve tvem vlastnictvi..

20.11.2007 | 16:23:23 | DonSalieri Reagovat

strašidlo Š 1203

Ještě jsem ve výčtu zapomněl uvést vadný spojkový válec (to to nemělo najeto ani 30.000km a už mě kapalina tekla na boty) a neustálé (co 14dní) seřizování volnoběhu na karburátoru,jinak motor zhasínal na volnoběh...

20.11.2007 | 12:10:54 | Roman Reagovat

strašidlo Š 1203

Myslím,že ze všech příspěvků je nejblíž pravdě ten od přispivatele "neb".Nečekal jsem,že se při čtení recenze zasměju a ještě zavzpomínám na staré časy.Dnes už to beru s humorem,ale tehdy mi z 1203 rozhodně do smíchu nebylo-na nic jiného nebyly peníze a to auto byla noční můra Koupil jsem to v bývalém zaměstnání - Š1203 sanita r.v.1990,4 kvalt s ca 60.000km (ve skutečnosti asi 40.000,stejně jako "neb" jsem přitáčel km a kradl benzín do soukr.auta).S autem jsem od nového v práci jezdil pouze já a koupil jsem ho jako vyřazené v r.97,nikdy se v tom žádná zátěž pořádně nevezla,bylo to garážované,cena 14000Kč...ale,to auto mělo pořád nějaký problém,nikdy jsem si nebyl jistý zda dojedu do cíle,byť šlo o hloupých 30km.Brzdy neseřídili ani na téměř novém autě ani nejlepší mechanici,zadek vždy brzdil nerovnoměrně,ruční brzda se dost brzo po seřízení unavila,z druhého topení v části pro posádku pořád tekla voda a nepodařilo se to nikdy opravit,prasklo mi lanko plynu,přestože jsem ho 1x za 2měsíce mazal,šlapka plynu se pořád zasekávala(hlavně v podzimním a zimním počasí - pro znalce:otvor v osce pedálu jsem vyvrtal a pečlivě WDčkem prostříkával,ale co naplat,ze pár týdnů se plyn vždy přestal volně pohybovat),dvakrát se zadřelo ložisko ventilátoru,přestože jsem vazelínu Staferovy maznice pravidelně kontroloval a doplňoval (poprvé s fatálními následky pro chladič-motor měl ještě z výroby ocelovou vrtuli a chladič poškodila,pak mi tam dali plastovou),z auta vždy ukapával mot.olej,ani po opakovaném přetěsňování se nepodařilo kapání odstranit a v garáži jsem musel mít pod autem stále čerstvý karton papíru,odešla mi komplet spojka,výfuk mi zkorodoval skoro před očima-"bezvadně" se u tohoto auta vyměňuje - je svařený!přední a střední díl,hrozná práce,karoserie koroduje před očima i když je ošetřována,trojka mi hned u nového auta nešla nikdy pořádně zařadit,jednotlivé rychlosti je nutno pořád "hledat"..atd.Jízdní vlastnosti taky nebyly zrovna excelentní-na uježděném sněhu auto nevyjelo prudší kopec ani na zimních gumách a ani se zátěží vzadu(dodnes vzpomínám jak jsem zůstal při cestě do práce pod kopcem poslední a jen se smutně díval na řidiče jiných aut a ta bestie jen hrabala a hrabala a nic..),boční vítr byl velký nepřítel svižnější jízdy (nad 75km),i při nízkých rychlostech kolem 70km/h spotřeba kolem 9l a rachot takový,že autorádio nemělo smysl ani montovat-stejně nebylo nic slyšet...Na druhou stranu,se mi líbilo,že sem tam nějaká oděrka mi na autě vůbec nevadila,vše spravila béžová barva máznutá štětcem z ruky,auto mělo vysokou světlou výšku a dalo se vjet do terénu (ale jen za sucha...
Celkově se mi ale o autě ještě dodnes zdají strašné sny a už bych doma nikdy nic takového nechtěl

20.11.2007 | 10:05:57 | Roman Reagovat

RE: strašidlo Š 1203

Zdravím,musím říci,že dle tvého článku je vše o lidech...Moje 1203 mi slouží,nikdy jsem nezůstal nikde viset,i v zimě jsem všude projel bez větších problémů.To je o umění řídit.A zajímaly by mě ty tvoje "nejlepší" servisy.Na té mojí si dělám vše sám a vše taky šlape jak má...-)

08.07.2014 | 15:41:05 | Machy  | 85.70.85.* Reagovat

super stroj

Před časem jsem vlastnil dvě š 1203. Jednu 1500 a 1200. Musim pochválit vynálezce tohoto stroje. Za celou dobu co jsem je měl (jezdili jsme s kapelou po zábavách) nás nikdy nikde nenechali. A když už náhodou po cestě byla nějaká porucha, vždy se dala opravit kombinačkama, šroubovákem a kladivem. Nyní opět hledám 1203 pro kapelu. Kdo o ní tvrdí, že je to šrot, neví o čem mluví. Bzzz

19.09.2007 | 15:50:02 | gp50 Reagovat

TAZmania

Teda ja mam TAZe (1500) teprve kratce, ale vubec si nemuzu stezovat. Sice zvenci moc nevypada a barva jakozto ex-sanita taky neni zrovna atraktivni, ale svoji praci odvede a tezko najit za pet tacu auto, do kteryho nacpes dve motorky. Akorat jeste musim krapet vychytat spotrebu...

P.S.: nevedel byste nekdo o majaku se sirenou (AZD500) a takovy ty kaplicce s krizkem dopredu pod okno? (kdyztak emila, please, dik)

07.09.2007 | 12:55:03 | schyzo Reagovat

1203

Ja mám 1203-ky rád. Stále je to najväčšie auto za najmenej peňazí. Mal som 3. Pohrebná mala super image. Poloos som zohnal aj v sobotu v krčme za pivo.
Spotreba s ľahkou nohou 8,5l/100km (1200ccm). Teším sa na ďaľšiu.

11.06.2007 | 18:11:08 | Romanb Reagovat

škoda 1203

náhradní díly nebo rovnou celá nová škoda 1203
www.1203.cz
www.s1203.cz
www.2r.cz
www.autovyroubal.ic.cz

30.04.2007 | 14:59:03 | robokop Reagovat

jste vedle

mám již několikátou Š 1203, toto auto haní pouze lidi kteří
o něm nic nevědí. Spotřeba na 1500 je 6,5 L/100 km. Nepřeháním !! čim víc plechu tak to duní ale to chce nějakou izolaci a je klid. V zimě nemusím dávat dozadu obrubníky od chodníků, stačí pouze dobré zimní pneu. Od roku 1975 až do 2007 jsem jezdil v zimě na OR 6 letních a šlo to taky ale musí se s tím umět. Kdo říká, že v zimě je to hrůza tak si může koupit tak koloběžku. Horší je přístup k motoru ale když se to v noci zastaví a prší tak to lze opravit zevnitř vozu a ještě mám nad hlavou velké světlo to u motoru vepředu nejde. Pisatel pod zn. neb asi se mohl koupat v benzinu to věřím ale podle toho co píše tak neměl Š 1203 ale nějaký pěkný vrak. Jsou to dobrá auta udržovat se musí každé vozidlo i z nového auta bez údržby je brzy vrak. A chtěl bych vidět nové auta s malou údržbou po 20 letech ty už budou ve šrotu. Ahoj

18.04.2007 | 22:23:21 | karel Reagovat

Pravda na Barkas sem zapomněl...

30.01.2007 | 21:21:11 | Láďa Reagovat

Dvanácettroska je legenda :-D

Jinak mě docela překvapilo, že tohle je úplně první recenze tohoto vozdila.

30.01.2007 | 07:22:00 |  Reagovat

Bez urážky,ale Š1203 je taková pomsta slováků :-) ale za totality to bylo s barkasem jediné užitkové auto v nabídce a za dobrej peníz

29.01.2007 | 22:19:25 | Loser Reagovat

Nemáš pravdu

Měl bych ještě jedno užitkový auto do 15000 KČ...Barkas 1000

29.01.2007 | 19:58:13 |  Reagovat

1203 nikdy více!

S 1203 mám dosť zážitkov a bol to pekný údes .

29.01.2007 | 15:13:08 | neb Reagovat