Rok výroby:1981Typ motoru:1.2Stav km při koupi:150 000 kmStav km nyní:165 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:14 l/100 kmVloženo:28. 1. 2007
Je to typ minibus takže má osm míst k sezení. Komfort nic moc - velký hluk z rozvodovky a motoru, také poměrně velké vibrace způsobené motorem. Auto to je málo výkonné, hůře ovladatelné s velkou náchylností na boční vítr.
Pokud je sníh na silnicích začíná ta pravá legrace - auto plave a nevyjede do kopce. Zase je ale třeba pochválit poměrně dobré vytápění, které auto vytopí (minibus má dvě topení jedno klasické od motoru a druhé elektrické) bohužel mi nefungují ofuky předního skla takže se mlží. Pokud fouká silný boční vítr profukuje okolo malých výklopných trojúhleníkových okýnek. Minibus se dá dobře, po vymontování sedadel, využít i jako malá dodávka s nosností necelé tuny.
Auto musí být udržované jinak se na něm pořád něco porouchává. Co je katastrofální je spotřeba která se pohybuje okolo 13 - 14 litrů cože je na motor obsahu 1221 cm3 přece jen silný kafe.
Škoda 1203 je nic moc, ale do 15000 kč jiné užitkové auto neseženete.
MNěl jsem tu možnost řídit a vlastnit několik vozů TAZ 1500 v provedení pohřební automobil. Můj názor je takový, že jakmile se dovezlo nové, muselo se vše dodělat doma a pak šlapalo. Jen ta spotřeba a již enormní zastarání karoserie mne donutili změnit vozy na VW. Jinak na svou dobu to byly jediné auta, které se daly používat v pohřebnictví,protože nic jiného nebylo. Popravdě řečeno dnes bych již VW transporter za TA 1500 rozhodně neměnil
Z fabie na 1203ku? O 20 rokov staršiu? kam sa to svet rúti...... Inak tá spotreba je zapríčinená slabým motorom na tak veľké auto. Ale páči sa mi nezameniteľný tvar karosérie 1203ky :-)
Ja jen nechapu proc jsi to teda proboha kupoval..Kdyz jsi to auto znal a stejne jsi ho koupil..to nechapu..Nerikej mi ze se zaclo kazit az ve tvem vlastnictvi..
Ještě jsem ve výčtu zapomněl uvést vadný spojkový válec (to to nemělo najeto ani 30.000km a už mě kapalina tekla na boty) a neustálé (co 14dní) seřizování volnoběhu na karburátoru,jinak motor zhasínal na volnoběh...
Myslím,že ze všech příspěvků je nejblíž pravdě ten od přispivatele "neb".Nečekal jsem,že se při čtení recenze zasměju a ještě zavzpomínám na staré časy.Dnes už to beru s humorem,ale tehdy mi z 1203 rozhodně do smíchu nebylo-na nic jiného nebyly peníze a to auto byla noční můra Koupil jsem to v bývalém zaměstnání - Š1203 sanita r.v.1990,4 kvalt s ca 60.000km (ve skutečnosti asi 40.000,stejně jako "neb" jsem přitáčel km a kradl benzín do soukr.auta).S autem jsem od nového v práci jezdil pouze já a koupil jsem ho jako vyřazené v r.97,nikdy se v tom žádná zátěž pořádně nevezla,bylo to garážované,cena 14000Kč...ale,to auto mělo pořád nějaký problém,nikdy jsem si nebyl jistý zda dojedu do cíle,byť šlo o hloupých 30km.Brzdy neseřídili ani na téměř novém autě ani nejlepší mechanici,zadek vždy brzdil nerovnoměrně,ruční brzda se dost brzo po seřízení unavila,z druhého topení v části pro posádku pořád tekla voda a nepodařilo se to nikdy opravit,prasklo mi lanko plynu,přestože jsem ho 1x za 2měsíce mazal,šlapka plynu se pořád zasekávala(hlavně v podzimním a zimním počasí - pro znalce:otvor v osce pedálu jsem vyvrtal a pečlivě WDčkem prostříkával,ale co naplat,ze pár týdnů se plyn vždy přestal volně pohybovat),dvakrát se zadřelo ložisko ventilátoru,přestože jsem vazelínu Staferovy maznice pravidelně kontroloval a doplňoval (poprvé s fatálními následky pro chladič-motor měl ještě z výroby ocelovou vrtuli a chladič poškodila,pak mi tam dali plastovou),z auta vždy ukapával mot.olej,ani po opakovaném přetěsňování se nepodařilo kapání odstranit a v garáži jsem musel mít pod autem stále čerstvý karton papíru,odešla mi komplet spojka,výfuk mi zkorodoval skoro před očima-"bezvadně" se u tohoto auta vyměňuje - je svařený!přední a střední díl,hrozná práce,karoserie koroduje před očima i když je ošetřována,trojka mi hned u nového auta nešla nikdy pořádně zařadit,jednotlivé rychlosti je nutno pořád "hledat"..atd.Jízdní vlastnosti taky nebyly zrovna excelentní-na uježděném sněhu auto nevyjelo prudší kopec ani na zimních gumách a ani se zátěží vzadu(dodnes vzpomínám jak jsem zůstal při cestě do práce pod kopcem poslední a jen se smutně díval na řidiče jiných aut a ta bestie jen hrabala a hrabala a nic..),boční vítr byl velký nepřítel svižnější jízdy (nad 75km),i při nízkých rychlostech kolem 70km/h spotřeba kolem 9l a rachot takový,že autorádio nemělo smysl ani montovat-stejně nebylo nic slyšet...Na druhou stranu,se mi líbilo,že sem tam nějaká oděrka mi na autě vůbec nevadila,vše spravila béžová barva máznutá štětcem z ruky,auto mělo vysokou světlou výšku a dalo se vjet do terénu (ale jen za sucha... Celkově se mi ale o autě ještě dodnes zdají strašné sny a už bych doma nikdy nic takového nechtěl
Zdravím,musím říci,že dle tvého článku je vše o lidech...Moje 1203 mi slouží,nikdy jsem nezůstal nikde viset,i v zimě jsem všude projel bez větších problémů.To je o umění řídit.A zajímaly by mě ty tvoje "nejlepší" servisy.Na té mojí si dělám vše sám a vše taky šlape jak má...-)
Před časem jsem vlastnil dvě š 1203. Jednu 1500 a 1200. Musim pochválit vynálezce tohoto stroje. Za celou dobu co jsem je měl (jezdili jsme s kapelou po zábavách) nás nikdy nikde nenechali. A když už náhodou po cestě byla nějaká porucha, vždy se dala opravit kombinačkama, šroubovákem a kladivem. Nyní opět hledám 1203 pro kapelu. Kdo o ní tvrdí, že je to šrot, neví o čem mluví. Bzzz
Teda ja mam TAZe (1500) teprve kratce, ale vubec si nemuzu stezovat. Sice zvenci moc nevypada a barva jakozto ex-sanita taky neni zrovna atraktivni, ale svoji praci odvede a tezko najit za pet tacu auto, do kteryho nacpes dve motorky. Akorat jeste musim krapet vychytat spotrebu...
P.S.: nevedel byste nekdo o majaku se sirenou (AZD500) a takovy ty kaplicce s krizkem dopredu pod okno? (kdyztak emila, please, dik)
Ja mám 1203-ky rád. Stále je to najväčšie auto za najmenej peňazí. Mal som 3. Pohrebná mala super image. Poloos som zohnal aj v sobotu v krčme za pivo. Spotreba s ľahkou nohou 8,5l/100km (1200ccm). Teším sa na ďaľšiu.
mám již několikátou Š 1203, toto auto haní pouze lidi kteří o něm nic nevědí. Spotřeba na 1500 je 6,5 L/100 km. Nepřeháním !! čim víc plechu tak to duní ale to chce nějakou izolaci a je klid. V zimě nemusím dávat dozadu obrubníky od chodníků, stačí pouze dobré zimní pneu. Od roku 1975 až do 2007 jsem jezdil v zimě na OR 6 letních a šlo to taky ale musí se s tím umět. Kdo říká, že v zimě je to hrůza tak si může koupit tak koloběžku. Horší je přístup k motoru ale když se to v noci zastaví a prší tak to lze opravit zevnitř vozu a ještě mám nad hlavou velké světlo to u motoru vepředu nejde. Pisatel pod zn. neb asi se mohl koupat v benzinu to věřím ale podle toho co píše tak neměl Š 1203 ale nějaký pěkný vrak. Jsou to dobrá auta udržovat se musí každé vozidlo i z nového auta bez údržby je brzy vrak. A chtěl bych vidět nové auta s malou údržbou po 20 letech ty už budou ve šrotu. Ahoj
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 1203
Š 1203 - TAZ 1500
MNěl jsem tu možnost řídit a vlastnit několik vozů TAZ 1500 v provedení pohřební automobil. Můj názor je takový, že jakmile se dovezlo nové, muselo se vše dodělat doma a pak šlapalo. Jen ta spotřeba a již enormní zastarání karoserie mne donutili změnit vozy na VW. Jinak na svou dobu to byly jediné auta, které se daly používat v pohřebnictví,protože nic jiného nebylo. Popravdě řečeno dnes bych již VW transporter za TA 1500 rozhodně neměnil
17.08.2008 | 14:26:15 | Standa Reagovat
Z fabie na 1203ku? O 20 rokov staršiu? kam sa to svet rúti...... Inak tá spotreba je zapríčinená slabým motorom na tak veľké auto. Ale páči sa mi nezameniteľný tvar karosérie 1203ky
:-)
28.07.2008 | 21:48:34 | Reagovat
To Roman
Ja jen nechapu proc jsi to teda proboha kupoval..Kdyz jsi to auto znal a stejne jsi ho koupil..to nechapu..Nerikej mi ze se zaclo kazit az ve tvem vlastnictvi..
20.11.2007 | 16:23:23 | DonSalieri Reagovat
strašidlo Š 1203
Ještě jsem ve výčtu zapomněl uvést vadný spojkový válec (to to nemělo najeto ani 30.000km a už mě kapalina tekla na boty) a neustálé (co 14dní) seřizování volnoběhu na karburátoru,jinak motor zhasínal na volnoběh...
20.11.2007 | 12:10:54 | Roman Reagovat
strašidlo Š 1203
Myslím,že ze všech příspěvků je nejblíž pravdě ten od přispivatele "neb".Nečekal jsem,že se při čtení recenze zasměju a ještě zavzpomínám na staré časy.Dnes už to beru s humorem,ale tehdy mi z 1203 rozhodně do smíchu nebylo-na nic jiného nebyly peníze a to auto byla noční můra Koupil jsem to v bývalém zaměstnání - Š1203 sanita r.v.1990,4 kvalt s ca 60.000km (ve skutečnosti asi 40.000,stejně jako "neb" jsem přitáčel km a kradl benzín do soukr.auta).S autem jsem od nového v práci jezdil pouze já a koupil jsem ho jako vyřazené v r.97,nikdy se v tom žádná zátěž pořádně nevezla,bylo to garážované,cena 14000Kč...ale,to auto mělo pořád nějaký problém,nikdy jsem si nebyl jistý zda dojedu do cíle,byť šlo o hloupých 30km.Brzdy neseřídili ani na téměř novém autě ani nejlepší mechanici,zadek vždy brzdil nerovnoměrně,ruční brzda se dost brzo po seřízení unavila,z druhého topení v části pro posádku pořád tekla voda a nepodařilo se to nikdy opravit,prasklo mi lanko plynu,přestože jsem ho 1x za 2měsíce mazal,šlapka plynu se pořád zasekávala(hlavně v podzimním a zimním počasí - pro znalce:otvor v osce pedálu jsem vyvrtal a pečlivě WDčkem prostříkával,ale co naplat,ze pár týdnů se plyn vždy přestal volně pohybovat),dvakrát se zadřelo ložisko ventilátoru,přestože jsem vazelínu Staferovy maznice pravidelně kontroloval a doplňoval (poprvé s fatálními následky pro chladič-motor měl ještě z výroby ocelovou vrtuli a chladič poškodila,pak mi tam dali plastovou),z auta vždy ukapával mot.olej,ani po opakovaném přetěsňování se nepodařilo kapání odstranit a v garáži jsem musel mít pod autem stále čerstvý karton papíru,odešla mi komplet spojka,výfuk mi zkorodoval skoro před očima-"bezvadně" se u tohoto auta vyměňuje - je svařený!přední a střední díl,hrozná práce,karoserie koroduje před očima i když je ošetřována,trojka mi hned u nového auta nešla nikdy pořádně zařadit,jednotlivé rychlosti je nutno pořád "hledat"..atd.Jízdní vlastnosti taky nebyly zrovna excelentní-na uježděném sněhu auto nevyjelo prudší kopec ani na zimních gumách a ani se zátěží vzadu(dodnes vzpomínám jak jsem zůstal při cestě do práce pod kopcem poslední a jen se smutně díval na řidiče jiných aut a ta bestie jen hrabala a hrabala a nic..),boční vítr byl velký nepřítel svižnější jízdy (nad 75km),i při nízkých rychlostech kolem 70km/h spotřeba kolem 9l a rachot takový,že autorádio nemělo smysl ani montovat-stejně nebylo nic slyšet...Na druhou stranu,se mi líbilo,že sem tam nějaká oděrka mi na autě vůbec nevadila,vše spravila béžová barva máznutá štětcem z ruky,auto mělo vysokou světlou výšku a dalo se vjet do terénu (ale jen za sucha...
Celkově se mi ale o autě ještě dodnes zdají strašné sny a už bych doma nikdy nic takového nechtěl
20.11.2007 | 10:05:57 | Roman Reagovat
RE: strašidlo Š 1203
Zdravím,musím říci,že dle tvého článku je vše o lidech...Moje 1203 mi slouží,nikdy jsem nezůstal nikde viset,i v zimě jsem všude projel bez větších problémů.To je o umění řídit.A zajímaly by mě ty tvoje "nejlepší" servisy.Na té mojí si dělám vše sám a vše taky šlape jak má...-)
08.07.2014 | 15:41:05 | Machy | 85.70.85.* Reagovat
super stroj
Před časem jsem vlastnil dvě š 1203. Jednu 1500 a 1200. Musim pochválit vynálezce tohoto stroje. Za celou dobu co jsem je měl (jezdili jsme s kapelou po zábavách) nás nikdy nikde nenechali. A když už náhodou po cestě byla nějaká porucha, vždy se dala opravit kombinačkama, šroubovákem a kladivem. Nyní opět hledám 1203 pro kapelu. Kdo o ní tvrdí, že je to šrot, neví o čem mluví. Bzzz
19.09.2007 | 15:50:02 | gp50 Reagovat
TAZmania
Teda ja mam TAZe (1500) teprve kratce, ale vubec si nemuzu stezovat. Sice zvenci moc nevypada a barva jakozto ex-sanita taky neni zrovna atraktivni, ale svoji praci odvede a tezko najit za pet tacu auto, do kteryho nacpes dve motorky. Akorat jeste musim krapet vychytat spotrebu...
P.S.: nevedel byste nekdo o majaku se sirenou (AZD500) a takovy ty kaplicce s krizkem dopredu pod okno? (kdyztak emila, please, dik)
07.09.2007 | 12:55:03 | schyzo Reagovat
1203
Ja mám 1203-ky rád. Stále je to najväčšie auto za najmenej peňazí. Mal som 3. Pohrebná mala super image. Poloos som zohnal aj v sobotu v krčme za pivo.
Spotreba s ľahkou nohou 8,5l/100km (1200ccm). Teším sa na ďaľšiu.
11.06.2007 | 18:11:08 | Romanb Reagovat
škoda 1203
náhradní díly nebo rovnou celá nová škoda 1203
www.1203.cz
www.s1203.cz
www.2r.cz
www.autovyroubal.ic.cz
30.04.2007 | 14:59:03 | robokop Reagovat
jste vedle
mám již několikátou Š 1203, toto auto haní pouze lidi kteří
o něm nic nevědí. Spotřeba na 1500 je 6,5 L/100 km. Nepřeháním !! čim víc plechu tak to duní ale to chce nějakou izolaci a je klid. V zimě nemusím dávat dozadu obrubníky od chodníků, stačí pouze dobré zimní pneu. Od roku 1975 až do 2007 jsem jezdil v zimě na OR 6 letních a šlo to taky ale musí se s tím umět. Kdo říká, že v zimě je to hrůza tak si může koupit tak koloběžku. Horší je přístup k motoru ale když se to v noci zastaví a prší tak to lze opravit zevnitř vozu a ještě mám nad hlavou velké světlo to u motoru vepředu nejde. Pisatel pod zn. neb asi se mohl koupat v benzinu to věřím ale podle toho co píše tak neměl Š 1203 ale nějaký pěkný vrak. Jsou to dobrá auta udržovat se musí každé vozidlo i z nového auta bez údržby je brzy vrak. A chtěl bych vidět nové auta s malou údržbou po 20 letech ty už budou ve šrotu. Ahoj
18.04.2007 | 22:23:21 | karel Reagovat
Pravda na Barkas sem zapomněl...
30.01.2007 | 21:21:11 | Láďa Reagovat
Dvanácettroska je legenda :-D
Jinak mě docela překvapilo, že tohle je úplně první recenze tohoto vozdila.
30.01.2007 | 07:22:00 | Reagovat
Bez urážky,ale Š1203 je taková pomsta slováků :-) ale za totality to bylo s barkasem jediné užitkové auto v nabídce a za dobrej peníz
29.01.2007 | 22:19:25 | Loser Reagovat
Nemáš pravdu
Měl bych ještě jedno užitkový auto do 15000 KČ...Barkas 1000
29.01.2007 | 19:58:13 | Reagovat
1203 nikdy více!
S 1203 mám dosť zážitkov a bol to pekný údes .
29.01.2007 | 15:13:08 | neb Reagovat