Rok výroby:1989Typ motoru:1500Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?12 letPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:18. 4. 2007
Při obvyklé údržbě, poruchy nejsou většinou žádné.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhled tohoto vozu odpovídá době vzniku. Pohodlné sezení nad předním kolem s dobrým výhledem. Zavazadlový prostor je dost velký pro přepravu větších zavazadel a materiálu.
Brzdy po montáži předních kotoučových brzd jsou dobré.Motor o obsahu 1500ccm je potřebný, 1200 ccm je slabý a má větší spotřebu.Karoserie vozu, která má velkou plochu je hlučnější, při dobré izolaci která byla ve výrobním závodě podceněna jak ve Vrchlabí tak v Trnavě, lze snížit hladinu hluku na přijatelnou mez.
Toto vozidlo bylo vyrobeno hlavně pro podnikovou dopravu a ne pro soukromou dopravu. Spotřeba vozu, který má motor 1500ccm a 5 rychlostní skříň je dle mé zkušenosti 6,5 L /100 km. Ale při motoru 1200 ccm a 4 rychlostní skříň je již 9L/100 km, což je velký rozdíl. To vím z vlastní zkušenosti.Na tomto voze se mi líbí dost velký vnitřní prostor. Já osobně jsem s tímto vozem velmi spokojen. Při jízdě se musí také počítat s tím, že vůz je vyšší a užší, proto nelze hlavně v zatáčkách použít rychlou jízdu. Provozní náklady jsou v mezích normy t.j. čerpání benzinu a doplnění oleje do motoru. V zimním období jsem jezdil 20 let pouze na letní pneu 0R 6 až nyní jsem zakoupil zimní pneu.
Dobrý den, předně bych uvedl,že vlastním š1203 valník ještě dnes a auto plnohodnotně pracuje. Je po opravách,vyvařeno a svépomocí zušlechtěno. Teď v roce 2017 kdy už jich je jako máku slouží jako reklama firmě a já osobně na sebe svrhnu víc pozornosti při jízdě v centru Prahy než Ferrari F40 (kterých taky moc není).
Je to auto, které mi vrací čas a zákazníky vždy rozmluví,rozesměje a to mi dělá neskutečně dobře,je to krásná škoda 1203,je totiž naše a i když neoplývá kvalitami tak v ní jezdím rád a velice často.
10.06.2017 | 14:00:29 | Martin V.
| 194.228.20.*Reagovat
taky mám zkušenost, hlavně nikdy více
Pánové také jsem zkusil v 1998 začít podnikání se Škodou 1203, byla levná a na rozvoz nářadí a šroubů jsem si říkal, že musí chvíli sloužit. Spotřeba 9-10 a to jsem byl brzda provozu (motor 1221 ccm), některé kopce s nákladem za2 a sice 40km. Bál jsem se do ní dát více než 600-700kg (kroutila se, při zastavení na obrubníku zadním kolem, nešly zavřít boční dveře). Vydržel jsem s ní asi 30tis. odešly brzdy, motor, převodovka, ojela dvoje gumy, a jiné... náklady na km otřesné, vše jsem lepil svépomocí. Pak jsem koupil staršího tranzita co měl 300tis. km a krom toho, že jezdil za 7, dalo do něj naložit kolem tuny a držet normální tempo 100-110. Najel jsem na něm dalších 200tis. a jediné co odešlo byla spojka. Pak už bylo nejhorší za mnou a kupoval jsem nového Tranzita (2003). Vzpomínka na škodu 1203? Větší škodu jsem zatím v životě nezažil (díkybohu). Ten borec co s ní jezdí 140km tak jako sranda dobrý :).
V dávnych časoch, kedy bola povinná vujenská služba, kúpili pre mňa rodičia s mojím malým prispením Škodu 1203. Spolužiaci ma nahovorili na výlet do Buhlarska aj s nevôľov mojich rodičov. Po počiatočných obavách nás už táto stará škatuľa previezla cez Maďarsko a Rumunsko / vtedajšie betónové cesty sa nedali porovnať s vtedajšími našimi/ako aj nazad bez najmenších problémov. Bola to nádherná dovolenka na Slunčej briag či ako v šestici, na nezabudnutie.
Zdravím,nejprve bych chtěl označit všechny "kritické komentátory" za neznalce a autory nesmyslů. Je mi 25 let a TAZ 1500 Š1203 mám čtvrtým rokem.Najezdil jsem s ním za tu dobu přes 150 tis. km. Koupil jsem ho jako zanedbané auto z firmy a dávám ho postupně dohromady. Zatím jsem investoval do oprav cca 10tis. kč,což podle mě za 4 roky není moc.Spotřeba se mi pohybuje okolo 8l/100km,ale podotýkám,že polovinu najezdím po městě v kolonách a mimo město se ručička tachometru pohybuje okolo 140km/h. Když jsem se trochu snažil,dostal jsem se na 7l/100km,a šlo by i míň.Vozidlo je bezpečné,často převážím spousty lidí a když člověk kouká,nehodám se rychle vyhne.Při nehodě by asi posádku příliš neochránila,ale když řidič není pako,bohatě mu stačí 1203ka.Závěrem bych chtěl říct,že mám TAZíka rád a neměnil bych.
za 4 roky 150 tis. s dvanátsettroskou? to to auto nevyrželo ani se 3 motorama. Myslím, že si zde mlaďoch dělá prostě jen srandu, 140 by to vytáhlo možná po montáži motoru 1,9 TDi nebo něčeho takového. Já teda 1203 neměl, ale párkrát jsem se v tom vezl a plně to odpovídalo tomu, že to má techniku ze škody popular z roku 1936. Jako zajímavý veterán a fun car na víkendy proč ne, určitě to má svoji poezii, ale jako auto do běžného provozu absolutně nepoužitelné. Otec s tím jezdil 20 let coby spolujezdec-lékař se sanitkou, a saniťáci prý na to kleli v jednom kuse, každá hodina jízdy = hodina oprav, strašná ergonomie, nebezpečný podvozek, žalostně slabý motor, děsná spotřeba. Jistě, v době, kdy se jednalo vedle barkase (který prý byl 100x lepší) o jedinou dodávku, to muselo stačit, ale dneska i totálně dobitý 15 let starý ford transit jezdí mnohem spolehlivěji, rychleji a s menší spotřebou
Hochu, jestli to auto opravuješ, tak si v první řadě vyměň tachometr. Protože jestli se ti vyšplhá na 140, tak po městě jezdíš místo padesáti třicítkou.
Měl jsem 1203ku koncem devadesátých let jako služební - montážní vozidlo. Předtím jsem měl Žuka a ano, proti němu to byl velký posun ve všech ohledech a na tehdejší dobu to byl asi skutečně docela dobrý vůz, který měl své mouchy (přehřívání benzínové pumpy v horku, přeposilované brzdy atd.)Nicméně si nedovedu představit ji užívat dnes každodeně v současném provozu. Výkon motoru, jízdní vlastnosti a především bezpečnost tohoto vozidla je dávno za zenitem a naložit do tohoto vozidla svou rodinu a řítit se s ním stočtyřiceti kilometrovou rychlostí mi tedy připadá jako naprostý nesmysl. Už jen proto, že 140 Km/hod nejela ani z kopce, a kdyby to náhodou uměla a ještě k tomu za 8 L/100Km benzínu, byla by nejůspornější dodávkou i v součatnosti.
Jezdil jsem s1203 (někdo ji taky nazýval dvanáctcetherka)v roce 1991,jako začínající živnostník a dostupnější auto ve své kategorii v té době nebylo.Dnešníma očima se na to však dívám jinak.Samozřejmě že koupím jakékoli nahradní díly (ne-li celé auto) za krabíčku cigaret. Problém nastane,při současných cenách zdravotnictví,i při zdánlivě malé nehodě.Řidič má totiž před sebou a hlavně před koleny jen několik centimetrů prostoru a tenký nevyztužený plech.Na vlastní oči jsem viděl nehodu kdy poměrně malá srnka připravila řidiče o obě nohy!Nevím, zda jsou pro invalidu, pak levné díly výhodou .
Mám rád svoju rodinu a preto by som toto vozidlo v živote neoznačil ako vhodné pre rodinu... Niektorý myslia aj na bezpečnosť... To že sa auto vyrábalo na Slovensku bola snád poklona...
Pro Jam. Já jsem se nepomátl je vidět, že vůbec nic nevíš o Š 1203. Kdyby jsi něco věděl tak nebudeš psát takové bláboly. Probuď se Ty. S Š 1203 mám mnoha leté zkušenosti a proto vím o těchto vozech víc asi než Ty. Nehaň český výrobek i když to dělaly na Slovensku. Ahoj
Ty jsi se asi pomátl. Rodiné auto? A kde jsi byl na těch spotřebách. Chápu, že před 40-ti lety byli na auta jiné nároky, ale to už se trochu změnilo. Je 21. století. Tak se probuď.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 1203
old timer
Dobrý den,
předně bych uvedl,že vlastním š1203 valník ještě dnes a auto plnohodnotně pracuje.
Je po opravách,vyvařeno a svépomocí zušlechtěno.
Teď v roce 2017 kdy už jich je jako máku slouží jako reklama firmě a já osobně na sebe svrhnu víc pozornosti při jízdě v centru Prahy než Ferrari F40 (kterých taky moc není).
Je to auto, které mi vrací čas a zákazníky vždy rozmluví,rozesměje a to mi dělá neskutečně dobře,je to krásná škoda 1203,je totiž naše a i když neoplývá kvalitami tak v ní jezdím rád a velice často.
10.06.2017 | 14:00:29 | Martin V. | 194.228.20.* Reagovat
taky mám zkušenost, hlavně nikdy více
Pánové také jsem zkusil v 1998 začít podnikání se Škodou 1203, byla levná a na rozvoz nářadí a šroubů jsem si říkal, že musí chvíli sloužit. Spotřeba 9-10 a to jsem byl brzda provozu (motor 1221 ccm), některé kopce s nákladem za2 a sice 40km. Bál jsem se do ní dát více než 600-700kg (kroutila se, při zastavení na obrubníku zadním kolem, nešly zavřít boční dveře). Vydržel jsem s ní asi 30tis. odešly brzdy, motor, převodovka, ojela dvoje gumy, a jiné... náklady na km otřesné, vše jsem lepil svépomocí. Pak jsem koupil staršího tranzita co měl 300tis. km a krom toho, že jezdil za 7, dalo do něj naložit kolem tuny a držet normální tempo 100-110. Najel jsem na něm dalších 200tis. a jediné co odešlo byla spojka. Pak už bylo nejhorší za mnou a kupoval jsem nového Tranzita (2003). Vzpomínka na škodu 1203? Větší škodu jsem zatím v životě nezažil (díkybohu). Ten borec co s ní jezdí 140km tak jako sranda dobrý :).
26.08.2016 | 13:01:32 | Tom | 90.178.14.* Reagovat
Skúsenosť
V dávnych časoch, kedy bola povinná vujenská služba, kúpili pre mňa rodičia s mojím malým prispením Škodu 1203. Spolužiaci ma nahovorili na výlet do Buhlarska aj s nevôľov mojich rodičov. Po počiatočných obavách nás už táto stará škatuľa previezla cez Maďarsko a Rumunsko / vtedajšie betónové cesty sa nedali porovnať s vtedajšími našimi/ako aj nazad bez najmenších problémov. Bola to nádherná dovolenka na Slunčej briag či ako v šestici, na nezabudnutie.
31.03.2015 | 23:15:00 | anro | 217.12.58.* Reagovat
RE: Skúsenosť
Slnčev brjag :-) Sluneční pobřeží...............
29.02.2016 | 22:03:56 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
Souhlas
Zdravím,nejprve bych chtěl označit všechny "kritické komentátory" za neznalce a autory nesmyslů. Je mi 25 let a TAZ 1500 Š1203 mám čtvrtým rokem.Najezdil jsem s ním za tu dobu přes 150 tis. km. Koupil jsem ho jako zanedbané auto z firmy a dávám ho postupně dohromady. Zatím jsem investoval do oprav cca 10tis. kč,což podle mě za 4 roky není moc.Spotřeba se mi pohybuje okolo 8l/100km,ale podotýkám,že polovinu najezdím po městě v kolonách a mimo město se ručička tachometru pohybuje okolo 140km/h. Když jsem se trochu snažil,dostal jsem se na 7l/100km,a šlo by i míň.Vozidlo je bezpečné,často převážím spousty lidí a když člověk kouká,nehodám se rychle vyhne.Při nehodě by asi posádku příliš neochránila,ale když řidič není pako,bohatě mu stačí 1203ka.Závěrem bych chtěl říct,že mám TAZíka rád a neměnil bych.
08.07.2014 | 15:27:21 | Machy | 85.70.85.* Reagovat
RE: Souhlas
Dobrej humor :-) 140km/hod a skoro 40tkm/rok :-) si srandista.
09.07.2014 | 08:35:29 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Souhlas
za 4 roky 150 tis. s dvanátsettroskou? to to auto nevyrželo ani se 3 motorama. Myslím, že si zde mlaďoch dělá prostě jen srandu, 140 by to vytáhlo možná po montáži motoru 1,9 TDi nebo něčeho takového.
Já teda 1203 neměl, ale párkrát jsem se v tom vezl a plně to odpovídalo tomu, že to má techniku ze škody popular z roku 1936. Jako zajímavý veterán a fun car na víkendy proč ne, určitě to má svoji poezii, ale jako auto do běžného provozu absolutně nepoužitelné. Otec s tím jezdil 20 let coby spolujezdec-lékař se sanitkou, a saniťáci prý na to kleli v jednom kuse, každá hodina jízdy = hodina oprav, strašná ergonomie, nebezpečný podvozek, žalostně slabý motor, děsná spotřeba.
Jistě, v době, kdy se jednalo vedle barkase (který prý byl 100x lepší) o jedinou dodávku, to muselo stačit, ale dneska i totálně dobitý 15 let starý ford transit jezdí mnohem spolehlivěji, rychleji a s menší spotřebou
19.02.2015 | 09:57:48 | pospec | 188.175.63.* Reagovat
RE: Souhlas
Hochu, jestli to auto opravuješ, tak si v první řadě vyměň tachometr. Protože jestli se ti vyšplhá na 140, tak po městě jezdíš místo padesáti třicítkou.
13.11.2015 | 22:58:20 | Libor | 88.102.115.* Reagovat
RE: Souhlas
Měl jsem 1203ku koncem devadesátých let jako služební - montážní vozidlo. Předtím jsem měl Žuka a ano, proti němu to byl velký posun ve všech ohledech a na tehdejší dobu to byl asi skutečně docela dobrý vůz, který měl své mouchy (přehřívání benzínové pumpy v horku, přeposilované brzdy atd.)Nicméně si nedovedu představit ji užívat dnes každodeně v současném provozu. Výkon motoru, jízdní vlastnosti a především bezpečnost tohoto vozidla je dávno za zenitem a naložit do tohoto vozidla svou rodinu a řítit se s ním stočtyřiceti kilometrovou rychlostí mi tedy připadá jako naprostý nesmysl. Už jen proto, že 140 Km/hod nejela ani z kopce, a kdyby to náhodou uměla a ještě k tomu za 8 L/100Km benzínu, byla by nejůspornější dodávkou i v součatnosti.
29.02.2016 | 14:10:59 | Endy | 46.23.54.* Reagovat
Vhodný vůz pro rodinu
Tak takhle už jsem se dlouho nenasmál.Už vidim jak nakládám rodinu do 1203 a valim ho k moři,ježíši marjá...
25.04.2012 | 18:38:13 | dtr | 90.177.196.* Reagovat
nejelo to při spořebě 6,5 na dva válce?Měl jsem Taz 1500,
pětikvalt,pod 8 ani náhodou a to jsem měl mezi nohou a plynovým pedálem vajíčko..
06.05.2010 | 20:53:50 | fíkus Reagovat
Š1203
Jezdil jsem s1203 (někdo ji taky nazýval dvanáctcetherka)v roce 1991,jako začínající živnostník a dostupnější auto ve své kategorii v té době nebylo.Dnešníma očima se na to však dívám jinak.Samozřejmě že koupím jakékoli nahradní díly (ne-li celé auto) za krabíčku cigaret. Problém nastane,při současných cenách zdravotnictví,i při zdánlivě malé nehodě.Řidič má totiž před sebou a hlavně před koleny jen několik centimetrů prostoru a tenký nevyztužený plech.Na vlastní oči jsem viděl nehodu kdy poměrně malá srnka připravila řidiče o obě nohy!Nevím, zda jsou pro invalidu, pak levné díly výhodou .
13.01.2008 | 20:48:24 | čenda Reagovat
hovado...
Mám rád svoju rodinu a preto by som toto vozidlo v živote neoznačil ako vhodné pre rodinu... Niektorý myslia aj na bezpečnosť... To že sa auto vyrábalo na Slovensku bola snád poklona...
13.01.2008 | 13:21:04 | Ďuri Reagovat
Š 1203
Pro Jam. Já jsem se nepomátl je vidět, že vůbec nic nevíš
o Š 1203. Kdyby jsi něco věděl tak nebudeš psát takové
bláboly. Probuď se Ty. S Š 1203 mám mnoha leté
zkušenosti a proto vím o těchto vozech víc asi než Ty.
Nehaň český výrobek i když to dělaly na Slovensku. Ahoj
22.12.2007 | 22:04:57 | karel Reagovat
Ty jsi se asi pomátl. Rodiné auto? A kde jsi byl na těch spotřebách. Chápu, že před 40-ti lety byli na auta jiné nároky, ale to už se trochu změnilo. Je 21. století. Tak se probuď.
17.09.2007 | 17:03:57 | Jam Reagovat
škoda 1203
nenadávat na kvalitu škody 1203 nejprve se koukněte na videa na
youtube.com/watch?v=_-nEk9RNV40
a pak až kritizovat
07.08.2007 | 21:35:58 | robokop Reagovat