Rok výroby:1989Typ motoru:benzin 1,3 OHVStav km při koupi:28 500 kmStav km nyní:40 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7,0 l/100 kmVloženo:16. 5. 2005
Vzhledem k počtu najetých km nemělo nic. Akorát jsem měnil děravý poslední díl výfuku, čepy a teď čekají na opravu brzdy...jinak kapaliny, a běžné věci. Na to, že je to stará "škodovka" je to dost spolehlivé auto.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Oproti Felicii (40 kW) je Fáčko mnohem živější a když se pořádně vytočí, jede jako ďas. Neni problém dát v rozumném zatížení a na rovině stovku za nějakých 11 - 12 vteřin (2 osoby). Chtělo by to tvrdší odpružení a něco proti hluku..kolem 4.000 ot. - min. je motor celkem slyšitelný. Na druhou stranu pak do 5.500 hučí skoro stejně.
Spotřeba při úsporném režimu na okreskách nepřesáhne 6l (80 - 90km-h na pětku), město je kolem 9l a dálnice tak 7,0 - 7,5 l při těch 130 - 140 km-h.
RE: Za 11-12 sekúnd z 0 na 100 nepôjde ani 2.0 benzín, či TDi...., ale nevadí, už viem, ako
Človíčku, nevím v čem se vozíš, ale skoro každý benzínový 2,0, 16V udělá stovku pod 10s nebo lehce kolem 10s. TDI se pohybují zhruba v rozmezí 10 - 12s. I Škoda 120 to zvládla pod 30s. Si nějak zaspal posledních třicet let. Ne?
RE: Za 11-12 sekúnd z 0 na 100 nepôjde ani 2.0 benzín, či TDi...., ale nevadí, už viem, ako
Zober si auto, kamaráta, a STOPKY. Sadni si, daj plný plyn, pusť spojku a zopakuj to aspoň 3 x v každom smere. Potom spočítaj časy a zisti si priemer.... Možno sa NEPRIJEMNE prekvapíš. Posledné auto, ktoré dalo pri 2.0 pod 10 sek. bol Nissan Primera, ale tá vážila cca 1.100-1.200 kg, dnešné majú o 400 kg viac. /P.S. Vozím si zadok priebežne od 1,4i, cez 2,2HDi, až po 3.0 D, nákladné nepočítam/
RE: Za 11-12 sekúnd z 0 na 100 nepôjde ani 2.0 benzín, či TDi...., ale nevadí, už viem, ako
Nesmíš motat dohromady hrušky s jablky. Průměrem se udává max. rychlost např. na solném jezeře v Bonneville, kde se měří průměr ze dvou jízd, tam a zpět, i když to novodobí lovci maximálních rychlostí chtějí změnit. Zrychlení z 0 na 100km/h je sice možné také zprůměrovat, proč ne, každý výrobce aut však udává hodnotu zrychlení nejlepší, ne průměrnou. Výslednou hodnotu totiž vždy ovlivňuje nejvíce prvek umístěný mezi opěradlem řidiče a volantem. A proto někteří nedosahují ani hodnot uvedených výrobcem. Málokdo může o sobě skutečně tvrdit, že jezdí jako STIG, ale všichni si myslí, že jsou mnohem lepší. :-(
RE: Za 11-12 sekúnd z 0 na 100 nepôjde ani 2.0 benzín, či TDi...., ale nevadí, už viem, ako
Musíš robiť PRIEMERNU hodnotu zrýchlenia, aby si eliminoval napr. vietor, sklon dráhy a podobne. Ak máš slabý motor, nepomôže Ti ani Fitipaldi a nedáš viac, ako udáva výrobca. Občas to síce ide, ale to sú motory, ktoré sú mimoriadne vydarené, al. nezničené, nehovoriac o perfektne fungujúcej spojke, ktorú si takto po nejakých 20-50 špurtoch dokonale odpáliš...a môžeš meniť.
RE: Za 11-12 sekúnd z 0 na 100 nepôjde ani 2.0 benzín, či TDi...., ale nevadí, už viem, ako
Já mám 2.0 16v 99kw P406 Break..dle TP 9.9s.Nikdy jsem to neměřil..ale bude to kolem těch 10s...u R19 54kw měla 0-100km za 12s tak jsem to měřil a zhruba to odpovídalo.Taky jde o váhu vozu...třeba P406 1.8 16v 85kw má dle TP 0-100km taky za 9.9s..ale váží skoro o 300kg méně jako 2.0 16v.Nebo R19 1.8 16v 99kw...dá 0-100km pod 9s...ale váží něco málo do 1100kg...jako nové dle TP 8.5s 0-100km..Kamoš má Favorita...a při měření 0-100km...když tomu dával co to šlo to bylo kolem 20s.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
Za 11-12 sekúnd z 0 na 100 nepôjde ani 2.0 benzín, či TDi...., ale nevadí, už viem, ako
vyzerajú rozprávky pre "skoro dospelých".
P.S. Realne je to okolo 30 sekúnd.
20.11.2011 | 02:39:20 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Za 11-12 sekúnd z 0 na 100 nepôjde ani 2.0 benzín, či TDi...., ale nevadí, už viem, ako
Človíčku, nevím v čem se vozíš, ale skoro každý benzínový 2,0, 16V udělá stovku pod 10s nebo lehce kolem 10s. TDI se pohybují zhruba v rozmezí 10 - 12s. I Škoda 120 to zvládla pod 30s. Si nějak zaspal posledních třicet let. Ne?
06.01.2012 | 11:02:02 | | 188.175.52.* Reagovat
RE: Za 11-12 sekúnd z 0 na 100 nepôjde ani 2.0 benzín, či TDi...., ale nevadí, už viem, ako
Zober si auto, kamaráta, a STOPKY. Sadni si, daj plný plyn, pusť spojku a zopakuj to aspoň 3 x v každom smere. Potom spočítaj časy a zisti si priemer.... Možno sa NEPRIJEMNE prekvapíš.
Posledné auto, ktoré dalo pri 2.0 pod 10 sek. bol Nissan Primera, ale tá vážila cca 1.100-1.200 kg, dnešné majú o 400 kg viac.
/P.S. Vozím si zadok priebežne od 1,4i, cez 2,2HDi, až po 3.0 D, nákladné nepočítam/
06.01.2012 | 11:30:44 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Za 11-12 sekúnd z 0 na 100 nepôjde ani 2.0 benzín, či TDi...., ale nevadí, už viem, ako
Nesmíš motat dohromady hrušky s jablky. Průměrem se udává max. rychlost např. na solném jezeře v Bonneville, kde se měří průměr ze dvou jízd, tam a zpět, i když to novodobí lovci maximálních rychlostí chtějí změnit. Zrychlení z 0 na 100km/h je sice možné také zprůměrovat, proč ne, každý výrobce aut však udává hodnotu zrychlení nejlepší, ne průměrnou. Výslednou hodnotu totiž vždy ovlivňuje nejvíce prvek umístěný mezi opěradlem řidiče a volantem. A proto někteří nedosahují ani hodnot uvedených výrobcem. Málokdo může o sobě skutečně tvrdit, že jezdí jako STIG, ale všichni si myslí, že jsou mnohem lepší. :-(
06.01.2012 | 13:18:08 | | 188.175.52.* Reagovat
RE: Za 11-12 sekúnd z 0 na 100 nepôjde ani 2.0 benzín, či TDi...., ale nevadí, už viem, ako
Musíš robiť PRIEMERNU hodnotu zrýchlenia, aby si eliminoval napr. vietor, sklon dráhy a podobne.
Ak máš slabý motor, nepomôže Ti ani Fitipaldi a nedáš viac, ako udáva výrobca. Občas to síce ide, ale to sú motory, ktoré sú mimoriadne vydarené, al. nezničené, nehovoriac o perfektne fungujúcej spojke, ktorú si takto po nejakých 20-50 špurtoch dokonale odpáliš...a môžeš meniť.
06.01.2012 | 15:24:11 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Za 11-12 sekúnd z 0 na 100 nepôjde ani 2.0 benzín, či TDi...., ale nevadí, už viem, ako
Já mám 2.0 16v 99kw P406 Break..dle TP 9.9s.Nikdy jsem to neměřil..ale bude to kolem těch 10s...u R19 54kw měla 0-100km za 12s tak jsem to měřil a zhruba to odpovídalo.Taky jde o váhu vozu...třeba P406 1.8 16v 85kw má dle TP 0-100km taky za 9.9s..ale váží skoro o 300kg méně jako 2.0 16v.Nebo R19 1.8 16v 99kw...dá 0-100km pod 9s...ale váží něco málo do 1100kg...jako nové dle TP 8.5s 0-100km..Kamoš má Favorita...a při měření 0-100km...když tomu dával co to šlo to bylo kolem 20s.
06.01.2012 | 19:25:57 | luke20 | 62.245.124.* Reagovat
Jel jsem několikrát ve Favoritu a 0-100KM se to blížilo skoro ke 20s.Na internetu kromě ,nějakých videí typu FAKE.Je to všude 16-20s.
20.11.2011 | 02:24:32 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
Km
Ten stav tachometru mi nějak nesedí, za 18 let pouze 28 tis. km. Nemá favorit tacho jen do 100 000, to by už mohl být přetočený, možná i vícekrát.
14.04.2009 | 09:26:53 | Ivoš Reagovat
RE: Km
ja mam favorit 91 a ma 50516km
05.01.2012 | 21:26:02 | igor | 178.23.88.* Reagovat
To Facko musi bejt ale delo ! Tech 11 vterin to je fakt d´as (nebo spis d´es ?)
14.04.2009 | 09:03:34 | jamieson Reagovat