Recenze Škoda Favorit 136L
“Fajn přibližovadlo.”

Autor recenze: xMeda (24 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1989 Typ motoru:zážehový OHV 1289ccm 46 Stav km při koupi:5 km Stav km nyní:120 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 17 let Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 26. 9. 2006

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Poruch se pár objevilo, ale jednak byly zpusobeny úspornou údržbou a zacházením jistého člena rodiny, ale po výměně spojky, rozdělovače, výfuku, pneumatik, čelního skla a podobných propriet po deseti letech ježdění už všechno celkem ok.

Nikdy se i přes houby údržbu nestalo, že by fanouš začal protestovat a někde nás/mě nechal stát.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vyrobený 12/1989 se stal po cca 10 letech a koupi fabie combi čistě mým vozidlem. Zprvu bylo zamýšleno ho po roce až dvou prodat, ale přesvědčil mě, že si to nezaslouží ani v nejmenším. Po zmíněné generálce, která komplet přišla na cca 20 tisíc je z něj spolehlivé, vzhledem k vnějším rozměrům celkem prostorné, nenáročné vozidlo. Plná STK do 06/2008 bez připomínek.

Udržovaný zvládne jet i nadoraz tachometru, ochotně jde i do otáček, spotřeba se pohybuje průměrně kolem šesti litrů při standard jízdě. Seřízený v případě potřeby ujede kdejaké papírově silnější popelnici, obzvlášť na zatáčkovité, akcelerační nebo zabordelizované silnici.

Snese bez potíží průjezdy polňačkami, přes retardér taky není problém projet celkem svižně.

Bertoneho design, užitečnost a minimální náklady ať už na provoz nebo náhradní díly dělají ze Škody Favorit 136 fajn druhé auto kdykoliv po ruce. S bonusem je povinné bručení kolem 2400kč/rok.. celkově s rozprostřenými náklady na údržbu


Pozor ale na odpadky s motorizací 135. Mají výbrusy v pístech, nižší kompresní poměr, výkon i točivý moment, naopak mají větší spotřebu a větší tolerance, což nahrává prouchám. A pozor na roky 91-92.. to auta montovala kdejaká verbež a je to na nich znát nejenom rezatým květem.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit

Vložit komentář

to 12. září 2007 | 22:52 | Anonym

Zalezi od tachometru...Nekdy jsou tacha poskozeni a tak to prehani...Realni rychlost Fava je max kolem 150 kmh.

08.03.2009 | 18:21:20 | jamieson Reagovat

Pro Anonyma

Bertone sice navrhoval...ale půlku věcí museli Škodováci přizpůsobit podmínkám socialismu...podívej se jak vypadaly prototypy Citroenu BX nejpodobnější auto Favoritu...BX coupé bylo hodně podobný Favoritu coupé...

13.09.2007 | 00:46:00 | KubikCv Reagovat

180km/h??

Ani udržovaný favorit prostě nemůže jet 180! To je blbost... Možná po úpravách motoru. Mam taky favorita,150km/h jde,celkem aj 160km/h ale 180 je kravina.

12.09.2007 | 22:52:12 |  Reagovat

Sice ten design navrhoval Bertone, ale nejspíš byl zrvona vožralej a načmáral to někde v hospodě na tácek pod pivo.

05.10.2006 | 19:43:43 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Škoda Favorit