Rok výroby:1993Typ motoru:1289Stav km při koupi:65 000 kmStav km nyní:99 212 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:11. 4. 2009
Opakovane problémy s elektrikou, palivové čerpadlo, chlazení
Hodnocení a zkušenosti s autem
Ročník 1993, Bosch vstřikování, papírových 43kw Auto jsem podědil v průměrném stavu a už mělo za sebou několik závad ( jedenkrát odtahovka ) a jde o značně rozporuplné svezení. Interiér spartánský, ne příliš ponodlný ani praktický, ve velké míře se projevuje opotřebení, neťesnosti, všechno skřípe a vydává různé jiné zvuky. Žádné odkládací plochy nečekejte. Zavazadlový prostor je slušný a po vyjmutí zadních sedadel se dá i něco odvézt. Co se týče výbavy, úžasné vytápění zadního okénka a zadní stěrač s ostřikovačem. Mimo to jen posilovač brzd. Brzdy jsou vlastně asi nejlepší věc na autě, ostré. Motor je slabý, při vyšších otáčkách člověk neslyší vlastního slova a v létě má tendence vařit. V takovém případě je nutné zapnout topení, čím větší vedro, tím víc musíte topit abyste neuvařili. V zimě naopak topí až po xy minutách jízdy. Startování bezproblémové, auto vždy chytlo na poprvé bez ohledu na venkovní podmínky. Podvozek netlumí nerovnosti, české silnice si odtrpíte. Karoserie rezne a hnije, ale méně než některé felicie, lak nekvalitní. Jízdní vlastnosti průměrné, řízení poměrně komunikativní, ale nepřesné. Na dálnici se dá jet překvapivě slušně, auto je řiditelné i při mnohem vyšších rychlostech než je v techničáku maximální uvedená s tím že od cca 120km/h přes aerodynamický hluk neslyšíte ani řvoucí motor. Z kopce letí, do mírného kopce i malinko akceleruje ( v jednom člověku) Fávo je celkem spolehlivé, ale díky problémum s elektřinou jsem si užil své i s jedním odtahem. Provozní náklady vysoké, auto vyžaduje neustálou péči, neustále odchazí kde co, díly jsou sice levné ( u 93 některé společné s felicií), ale potřebujete toho kvanta, protože je trřeba neustále něco měnit, nemluvě o investovaném času. Údržba je snadná. Spotřeba vzhledem k dynamickým vlastnostem vozu naprosto směšná, dá se sice jezdit i za 6l na sto, ale to už jste značná brzda provozu, pokud chcete držet krok s (prazskym) provozem musíte už trochu točit motor a to si auto vezme přes 10l.
Z jízdy v tomto autě nemá člověk dobrý pocit, kravál, podivné zvuky, neustálé drncání a chabý motor, pozitivum je snadná opravitelnost/rozebratelnost, nevýhodou naopak neprodejnost. Auto je vhodné např. na vození cementu, na pole, do lesa, s tím, že je třeba se v něm občas pohrabat. V provozu ještě poslouží, ale už to není ono.
Na vyježdění bych doporučoval něco méně frustrujícího, pouze pro fandy.
Já nejsem histerickej,ale prostě nechápu,co lidi čekaj od 17 let starýho auta,a do negativ dávaj třeba i to,že fáčko blbě topí,a dlouho trvá,než začne topit-což je fakt hovadina.Neumí vyměnit termostat,nebo zanesenej radiátor,a bude tady plácat takový kraviny...! Jeho poznatky a pocity sou ovlivněný tim,že si umí hovno opravit,a potom tady plácá píčoviny!
Nechápu tvoji hysterii, autor napsal pouze svoje poznatky a pocity. Kdyby Favorita chválil, zas by se ozval nějakej chytrák s tím, že autor má odpad automobilového průmyslu a pořádný auto vlastně nepoznal.
Milý autore,ty seš asi dobrej blbeček!Co si od 17 let starýho auta čekal?!Že bude jak nový?!Nebo jakou výbavu sis v 17 let starym autě představoval?!Takovýhle pitomce fakt nechápu!Ono je to 17 LET starý auto,ještě k tomu favorit,a majitel by od něj chtěl bůh ví co!Uvědomte si,že na svojí dobu v tom roce "94" to bylo hodně dobrý auto,a přecejenom od škody 105,120,125,atd to byl docela skok dopředu.Tak nevim,co v roce 2010 tady meleš! Když seš u tý výbavy,tak to buď ještě rád,že si měl zadní stěrač i s ostřikovačem,protože třeba takovej první favorit rok výroby 1989 136L ještě ani ten stěrač neměl-a s toho by ses už asi posral úplně,co?! Z takovejch kravskejch recenzí se mi chce blejt! JO-a ještě k tomu topení-možná ses měl podívat na termostat,atd,protože favorit díky malímu okruhu vody vždycky topil dobře,a o hodně rychleji,než třeba 105ka,atd-tak jestli tam máš něco v prdeli,a seš takovej nimrod,že si neumíš ani blbej termostat opravit,tak se jdi rači zahrabat,a kup si rači kolo!!!! BLBE!
Super recenze a naprosto objektivní. Dále se přidávám k názoru, že nadávat na 20 let staré auto po x majitelích je nesmysl. Já mám například Jaguar xj6 r.v. 1987 (auto konstrukčně z roku 1968) a nemůžu si ho vynachválit. Ano auto má pár much, ale s tím se musí počítat, když je spousta součástek ještě původních! Navíc když si vezmete, že takové auto stálo na dnešní peníze nějaké 3 miliony a dnes ho seženete kolem 100 tisíc, tak pro mě není co řešit. Ten zážitek, který vám auto nabídne je penězi nevyčíslitelný. S podobně bych nenadával na Favorita v dnešní době, kdy ho koupíte za polovinu jednoho platu a navíc spousta z nich má nalítáno přes 200 tisíc a chudáci tak přesluhujou hezkou řádku let!!!
dikec, recenzi jsem psal trochu upset, nutno dodatze favorit ma i super vyhody, jako prostupnost terenem, edukativnost vozu, nebo super narazniky na kterych neni nic videt, krom toho opravdu nemusite resit ze vas tuhle nekdo "vykouluje" apod., a za tu cenu :X Anonym: na to vareni si stezujou vsichni majitele, ale tu pumpu zkusim proverit. ale logicky myslim ze pokud by byla vadna, ze by to varilo poradd... moc se v tom nevyznam
""v létě má tendence vařit. V takovém případě je nutné zapnout topení, čím větší vedro, tím víc musíte topit abyste neuvařili" .... zeby vodni pumpa...???
super recenzia,takto som sa dlho nezasmial:))Presne ako pises,ja som mal favorita a uplna hroza.Nic tam nefunguje a stale sa daco serie.Hrozne.A hnije na počkanie.fuuuuj vred.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
v roce 1994 byl favorit rozhodně nejhorší sériově vyráběné auto světa. a vůbec, škodovky stojěj všechny za...
26.05.2010 | 13:32:43 | Reagovat
marne
Já nejsem histerickej,ale prostě nechápu,co lidi čekaj od 17 let starýho auta,a do negativ dávaj třeba i to,že fáčko blbě topí,a dlouho trvá,než začne topit-což je fakt hovadina.Neumí vyměnit termostat,nebo zanesenej radiátor,a bude tady plácat takový kraviny...!
Jeho poznatky a pocity sou ovlivněný tim,že si umí hovno opravit,a potom tady plácá píčoviny!
26.05.2010 | 11:57:56 | Reagovat
anonym
Nechápu tvoji hysterii, autor napsal pouze svoje poznatky a pocity. Kdyby Favorita chválil, zas by se ozval nějakej chytrák s tím, že autor má odpad automobilového průmyslu a pořádný auto vlastně nepoznal.
26.05.2010 | 11:07:49 | marne Reagovat
Milý autore,ty seš asi dobrej blbeček!Co si od 17 let starýho auta čekal?!Že bude jak nový?!Nebo jakou výbavu sis v 17 let starym autě představoval?!Takovýhle pitomce fakt nechápu!Ono je to 17 LET starý auto,ještě k tomu favorit,a majitel by od něj chtěl bůh ví co!Uvědomte si,že na svojí dobu v tom roce "94" to bylo hodně dobrý auto,a přecejenom od škody 105,120,125,atd to byl docela skok dopředu.Tak nevim,co v roce 2010 tady meleš!
Když seš u tý výbavy,tak to buď ještě rád,že si měl zadní stěrač i s ostřikovačem,protože třeba takovej první favorit rok výroby 1989 136L ještě ani ten stěrač neměl-a s toho by ses už asi posral úplně,co?!
Z takovejch kravskejch recenzí se mi chce blejt!
JO-a ještě k tomu topení-možná ses měl podívat na termostat,atd,protože favorit díky malímu okruhu vody vždycky topil dobře,a o hodně rychleji,než třeba 105ka,atd-tak jestli tam máš něco v prdeli,a seš takovej nimrod,že si neumíš ani blbej termostat opravit,tak se jdi rači zahrabat,a kup si rači kolo!!!!
BLBE!
26.05.2010 | 10:41:52 | Reagovat
Super recenze a naprosto objektivní. Dále se přidávám k názoru, že nadávat na 20 let staré auto po x majitelích je nesmysl. Já mám například Jaguar xj6 r.v. 1987 (auto konstrukčně z roku 1968) a nemůžu si ho vynachválit. Ano auto má pár much, ale s tím se musí počítat, když je spousta součástek ještě původních! Navíc když si vezmete, že takové auto stálo na dnešní peníze nějaké 3 miliony a dnes ho seženete kolem 100 tisíc, tak pro mě není co řešit. Ten zážitek, který vám auto nabídne je penězi nevyčíslitelný. S podobně bych nenadával na Favorita v dnešní době, kdy ho koupíte za polovinu jednoho platu a navíc spousta z nich má nalítáno přes 200 tisíc a chudáci tak přesluhujou hezkou řádku let!!!
26.05.2010 | 10:24:52 | reihensechszylinder Reagovat
re
dikec, recenzi jsem psal trochu upset, nutno dodatze favorit ma i super vyhody, jako prostupnost terenem, edukativnost vozu, nebo super narazniky na kterych neni nic videt, krom toho opravdu nemusite resit ze vas tuhle nekdo "vykouluje" apod., a za tu cenu :X
Anonym: na to vareni si stezujou vsichni majitele, ale tu pumpu zkusim proverit. ale logicky myslim ze pokud by byla vadna, ze by to varilo poradd... moc se v tom nevyznam
01.06.2009 | 11:32:40 | tl85 Reagovat
""v létě má tendence vařit. V takovém případě je nutné zapnout topení, čím větší vedro, tím víc musíte topit abyste neuvařili" .... zeby vodni pumpa...???
22.05.2009 | 00:00:40 | Reagovat
To je hrůza
Nechápu proč si kupujete ojetá auta.,
To abyste je mohli takhle pomlouvat?
Kupte si nový a pak tohle nemusíte řešit, anebo jezděte radši na kole, tam si maximálně píchnete duši, nebo vám spadne řetěz.
21.05.2009 | 23:55:33 | michal Reagovat
super
super recenzia,takto som sa dlho nezasmial:))Presne ako pises,ja som mal favorita a uplna hroza.Nic tam nefunguje a stale sa daco serie.Hrozne.A hnije na počkanie.fuuuuj vred.
20.05.2009 | 23:42:54 | plysak Reagovat
Tak, tak celkem dobra recenze.
18.04.2009 | 13:40:38 | jamieson Reagovat