Rok výroby:1992Typ motoru:1350Stav km při koupi:255 000 kmStav km nyní:286 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:27. 12. 2006
Dobrý den,fáčko jsem kupoval jako starou paštiku na přesouvání mezi zhruba10km vzdálenými vesnicemi,a abych nemusel mít strach že mi ho někdo ukradne ,když stál týden i víc v opuštěném areálu JZD tenkrát jsem jezdil s kamionem. Fanouš měl 4 předchozí majitele a pouze první jezdil do servisu,doloženo serviskou no bylo to nové auto. Poslední majitel ani nevěděl kam se dolévají provozní kapaliny.
Z motoru tekl dost olej z převodovky po dolytí oleje taky,plechařina kvůli prakticky neexistující atikorozní úpravě byla shnilá.Blatníky, lemy a místa která jsou náchylná vlastně nedrželi po kupě.Bylo nutné vyměnit rozvody brzd a palivové vedení ,v zadu ještě prasátka a pakny v předu po čase jen destičky,potomto yásahu brzdy OK.
Na motoru jsem měnil rozvody, svíčky,kabely a filtry.Během užívání bylo nutno kvůli vynechávání motoru vyměnit pouzdra v rozdělovači.
Všechno včetně plechařiny jsem si dělal sám ,to dokazuje že Fáčko je jednoduché,ale pro spolehlivost se mu musí dát co potřebuje.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pro každodenní jezdění do práce je to vzhledem k dostupnosti a hlavně ceně náhradních dílů dobrá volba. Aby auto neshnilo před očima potřebuje olej do dutin a dobrou ohranu spodku ,při jízdě po solených silncích sůl vleze opravdu všude,potom koroze dělá své RYCHLE.
S elektrikou zásadní problémy nejsou, pro spolehlivost je dobré nastříkat odpuzovačem vlhkosti víčko rozdělovače a kabely ke svíčkám. Auto chytá dobře za mrazu i za podzimních plískanic.
Po té co jsem dal Fáčko do kupy jezdilo každý den ,navozil materiál na stavbu dílny vozil co se dalo po sklopení sedaček nebo na přívěsu ,na zahrádce pouze jízdní kola. Značku jsem změnil kvůli spotřebě,s lehkou nohou bez nákladu cca 8 litrů.
Při městu a nákladu i 12 ale to na náklaďák není moc.Proti LPG hovřilo to že by vlastně zmizel kufr a sedačky by nemělo smysl sklápět.
Pro úplnost musím uvést, že při počtu ujetých KM a stáří vozu(typově) je to solidní volba pro ty co nehledají komfort ale levnýho dělníka a nemaj mindrák z toho že sedí jen ve Favoritu který neutíká 150km/h.
Fáčko jsem užíval 2roky a jsem z vysočiny,to pro opravu. Na autě se taky vyskytuje časté bouchání pod nohama na předních sedadlech je to způsobené gumovými pouzdry v uložení předních ramen.ty nejsou drahé řádově desetikoruny,ale musí se vlézt pod auto a to se nechce každý půlrok.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
oprava a doplnění
Fáčko jsem užíval 2roky a jsem z vysočiny,to pro opravu. Na autě se taky vyskytuje časté bouchání pod nohama na předních sedadlech je to způsobené gumovými pouzdry v uložení předních ramen.ty nejsou drahé řádově desetikoruny,ale musí se vlézt pod auto a to se nechce každý půlrok.
02.01.2007 | 20:35:34 | Vlasta Širon Reagovat