Rok výroby:1992Typ motoru:1,3Stav km při koupi:160 000 kmStav km nyní:178 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:9-14 l/100 kmVloženo:26. 4. 2005
Auto jsem koupil loni na jaře za 36000Kč s pohonem LPG. První zima se na něm výrazně podepsala, od listopadu každý měsíc vyžaduje opravy nejméně za 1500Kč. V zimě na plyn nestartuje vůbec, v létě špatně. Je nutné mít neustále v nádrži benzín. Auto bych doporučil jen tomu, kdo má pevné nervy a zbytečné peníze.
Nemůžu souhlasit, že Favorit jsou vyhozené peníze. Mám ho již pátým rokem a je to moje absolutně nejspolehlivější auto co jsem měl. Liji pouze benzín a občas udělám běžnou údržbu, případně výměnu provozem opotřebených dílů. Startuje vlétě v zimě na jedno otočení startéru. To že někde něco klepe a skřípe mi u skoro 20 let starého auta a min 200000km přijde normální...Rok výroby 1990...
Ja by som nehľadal chybu v aute tá sa nachádza medzi sedadlom a volantom treba použiť manuál od LPG a prečítať si ako sa má auto štartovať za studena či za tepla. A inak na trhu je už olej na motory poháňané LPG a tiež nieje drahý skús to sním a uvidíš že sa to zlepší a ešte nezabudni na sviečky ktoré sú pri LPG veľmi dôležité taktiež dostať kúpiť originál LPG. Motor je hálklivý na špinavý vzduchový filter odporúčam VYMENIŤ
Mam Facko 135 taky na LPG.Zasadne startuju na benzin a pred dojetim zase prepnu na benzin.Najel jsem uz 25000km co ho mam a krom vyfuku zadny problem.Myslim,ze bych hledal neco jineho co me bude vozit levneji.
Auto, které má najeto 160 000 s neznámou udržbou (viz popis výměn v úvodu) nemůže vypadat jinak. Co jste čekal za 36 tis. a ještě s plynem? Zkuste si koupit auto jine značky za stejné peníze. Bude to ještě větší šunka a náhradní díly budou třikrát dražší.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
maximální spolehlivost
Nemůžu souhlasit, že Favorit jsou vyhozené peníze. Mám ho již pátým rokem a je to moje absolutně nejspolehlivější auto co jsem měl. Liji pouze benzín a občas udělám běžnou údržbu, případně výměnu provozem opotřebených dílů. Startuje vlétě v zimě na jedno otočení startéru. To že někde něco klepe a skřípe mi u skoro 20 let starého auta a min 200000km přijde normální...Rok výroby 1990...
05.01.2008 | 10:26:11 | Přemek Reagovat
Ti jebe
Mám túto káru a je super
02.10.2007 | 10:02:30 | Reagovat
LPG FAVO
Taky mam Favo na LPG a staetuje mi to bez problem i v zimě na plyn. Nejlevnější možné auto(nízká pojistka, plyn 13,-kč, díly, servis).
23.07.2007 | 10:16:08 | wascha Reagovat
Chyba
Ja by som nehľadal chybu v aute tá sa nachádza medzi sedadlom a volantom treba použiť manuál od LPG a prečítať si ako sa má auto štartovať za studena či za tepla. A inak na trhu je už olej na motory poháňané LPG a tiež nieje drahý skús to sním a uvidíš že sa to zlepší a ešte nezabudni na sviečky ktoré sú pri LPG veľmi dôležité taktiež dostať kúpiť originál LPG. Motor je hálklivý na špinavý vzduchový filter odporúčam VYMENIŤ
19.03.2007 | 06:54:06 | Igor Reagovat
startovani na benzin se mi zda zcela bezne - to autor nema ani par korun na benzin?
11.05.2006 | 17:34:37 | Reagovat
favo 92(ecotronic) a jeste na Lpg? to se musi pekne tahnout ne?
15.02.2006 | 11:31:20 | Reagovat
Mam Facko 135 taky na LPG.Zasadne startuju na benzin a pred dojetim zase prepnu na benzin.Najel jsem uz 25000km co ho mam a krom vyfuku zadny problem.Myslim,ze bych hledal neco jineho co me bude vozit levneji.
24.12.2005 | 07:35:30 | Boban Reagovat
za 36 tis. co by jste chtel
Auto, které má najeto 160 000 s neznámou udržbou (viz popis výměn v úvodu) nemůže vypadat jinak. Co jste čekal za 36 tis. a ještě s plynem? Zkuste si koupit auto jine značky za stejné peníze. Bude to ještě větší šunka a náhradní díly budou třikrát dražší.
15.08.2005 | 20:53:04 | jirka Reagovat