Recenze Škoda Favorit 135LS LPG
“Plynový frajer.”

Autor recenze: lukas (19 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1991 Typ motoru:1289 Stav km při koupi:80 000 km Stav km nyní:93 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 9LPG l/100 km Vloženo: 30. 6. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.8

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Jen provozní náplně, bez problémů.

Největší problémy jsem měl s korozí, ke konci už nešlo ani zvednout na heveru.

Provedené opravy:

seřízení LPG, vzduch. filtr, silentbloky výfuku, motůrek z. stěrače


Hodnocení a zkušenosti s autem

Nebýt jetých tlumičů jezdil bych doteď, přestavěl jsem volant a páčky z Hondy a fungovalo skvěle, (ještě je mám), bohužel skončil na mostě viset čumákem dolů, jinak bych si ho nechal....

Notoricky dobrý, jezdil 160km/h na plyn, 175km/h na benzin..

Jen jak říkám zavřít oči nad korozí...

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit

Vložit komentář

00:27

No já měl taky R19 54kw.A na rovince max 175km.S kopce 180km.Víc ne .A Favorit dá max těch 155-160km.A to je už na maximu .Stačí když se má vyšplhat 0-100.Tak je to docela dlouhá doba.Ale u těch Favoritů jsem slyšel že jezdí všichni nějak rychleji než ,je snad technicky i možný.Spíše to chce změřit GPS.Taky jsem viděl video kde neupravený Favorit 1.3 jel 170km.Ale lepší opravit tachometr.

02.06.2011 | 00:30:44 | luke20 Reagovat

jamieson:

No, nevím. Já jsem dostal z Favorita 135L r.v. 1992 tachometrových 164 km/h a z téhož r.v. 1993 tachometrových 167 km/h. To byly 43 kW, ale vím, že 50 kW se vstřikem jely subjektivně hůře (nevím proč). A starší 136L s delším převodem a 46 kW prý zas daly až tachometrových 180 km/h - asi z velkého kopce :-)

14.04.2009 | 22:40:13 | Itall Reagovat

No jasně, žádný problém. Mě jezdil Trabant 130, a to měl 19 kW. Aygo s 50 kW jede skoro 180. Tak proč ne Fávo? Jen mu to déle trvá.

14.04.2009 | 20:58:19 | Buchar Reagovat

je to tak

ja mam felinu 50kw mpi....a na dalnici 185..a myslim ze by se po naky dobe este rozjela..a s tim fackem jak tu nekdo pise po 6 minutach..140 je nesmysl.....mnely jsme formana..a nemnel problem 160... ..jinak na zavodeni to neni....ale i z tyhle motory umnej divy..

14.04.2009 | 20:16:54 | miki Reagovat

Je to o tachometru daneho vozidla.Vsechny Fava dou skoro stejne rozdil cca 10-20 kmh vic jiste ne !

14.04.2009 | 19:53:06 | jamieson Reagovat

Nevim ale měl jsem Renault 19 s 54 kW a ten dal i 180 tak proč by 50 kW nemoh 175...

09.04.2007 | 00:27:13 |  Reagovat

175???

mam to samy, resp. 50 kW, , a kdyz zabodnu pedal plynu do koberce, je schopny se mi to po 6 minutach na dalnici rozjet na max.140

09.04.2007 | 00:10:04 |  Reagovat

říkáš 175 za hod.?...mnn a pak ses probudil a měl jsi ruku v nočníku. A nebo ten motor tak strašně řval, a začalo o sobě dávat vědět kdeco, že jsi raši přestal?

Tohle vyprávěj hiolubům na střeše.

26.09.2006 | 19:22:32 |  Reagovat

Favo

Ach tych krasnych tachometrovych 175 km/h Kazdopadne by som s tym nechcel naburat ani pri 75km/h...radsej. Na presuny z bodu A do bodu B je to dobre auto, len s tym netreba uz robit frajerinky. Nech sluzi

30.06.2006 | 20:41:25 | jan79 Reagovat

no pokud si jel 160-175km/h ve fávu tak se nedivim z si skoncil cumakem dolu z mostu :-) nerikam ze to Fá nedá ale je to už trochu moc na něj

30.06.2006 | 13:49:34 | PJ Reagovat

jó koroze..

tak to je normálka...fáčka holt kvetou, tak neňoučký plech s nulovou antikorozní ochranou nemá šanci na dlouhý život...to už nezbýva nic než vařit...pokud to ještě je za co chytit
Bouračka v takovém autě a ještě s plynem může být celkem smrtící koktejl..

30.06.2006 | 13:32:26 | diego Reagovat