Rok výroby:1991Typ motoru:1280Stav km při koupi:200 000 kmStav km nyní:350 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 letPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:5. 6. 2011
Neuvěřitelně mnoho, ale stále Favouše, ten Bertoneho designový skvost miluji, namátkou poruchy: -2x měněný motor -1x ročně odejte těsnění pod hlavou - náprava, zakouslé brzdiče v Maďarsku - uklepaný CU pásek mezi karoserií a motorem na Rujáně--> auto nestartovalo, musel jsem jet bez vypnutí motoru z Rujány až na polský Hel - jako gilotina mi spadlo sklo u řidiče, také na Helu, opraveno zalepením šedivou lepící paskou a zafixováním okna v pozici "Close" - spojka, ložisko kola, -do auta pořád teče - auto je každé 3 měsíce v servisu s něčím, v učednickém SOU za deputátní ceny oprav - poté, co jsem na přívěsném vozíku odtahal za 4 měsíce cca 150 tun zeminy (1 vozík cca 1000 kg), tak mi praskla podlaha, škvíra 1 cm, délka 1 metr, řešeno prošroubováním plechy a 40 ks šroubů M8 - + milion různých marginálních prkotin
Hodnocení a zkušenosti s autem
Kromě poruch veskrze pozitivní.
Auto je ideálni na LPG, zlatý karburátor. Neřeším elektroniku, katalyzátory aj. Směšné ceny ND. Dobré jízdní vlastnosti, zvláště poté, co jsem snížil hlavu a dal v rámci GO motoru - přidřel se, když mi utekla voda- nové pístní kroužky, takže mám teď super kompresi, dobrý odpich a můžu si na křižovatkách troufat i na podstatně silnější auta... Favouš je vhodné vozidlo i na dálnici, když zapíchnu plyn až do koberce, cestovní rychlost 145 km je v pohodě. Favouš je ideální na dovolené po ČR i blízké Evropě, vše se opraví, dobrý požitek a duševní uspokojení
Favouš je obecně neuvěřitelný pracant. Favouš je první auto, se kterým se můj 11 letý synek teď naučil sám jezdit - na uzavřeném poli. Auto řídí řidič, ne naopak, že auto komanduje řidiče.
Favouš je perfektní lakmusový papírek na zlatokopky, která si do něj sedne, u té máte jistotu, že vás finančně nevysaje.
Do Favouše jsem flexou vyřízl do střechy díru 75x75 cm a instaloval poklop - nastříkaný vypalovacím lakem, 4 šrouby M8 zevnitř, rám poklopu přidělaný do střechy na trhací ALU nýty, sundání poklopu za 10 sekund... perfektní klima v horkých dnes, vitr ve vlasech a obdivné hýkaní slečen a mladých paní je teď celkem standard... si to užívám
Favouše miluji, ale jeho čas se nachyluje. Koroze postupuje. Škoda, opravdu nevím, jakou adekvátní náhradu si za ten Bertoneho zázrak pořídím...
Pro mladší mohu Favouše jen a jen doporučit, ale vybírejte zachovalé kusy
tak jasne podla moznosti, ale u takehoto auta by som uz asi STK neriesil to je fakt, ono je uz pomaly lacnejsie kupit druheho favorita ako sa srat s nejakou STK pripadne pripravami na STK.
Chlapi co tu riesite STK ? ved v dnesnej dobe sa so starymi autami uz nechodi na STK, dam kamosovi 30 -40 eur a auto nemusi ani vidiet, neni problem zrovna keby som mal na streche aj kanon z tanku, riesite tu hovadiny.
To Filip. Cabrio jsem udelal po cerstve STK, takze to ted na 2 roky neresim. Varianty: 1. Favous do 2 let zhyne vekem a bude po problemu 2. jeste ho za 2 roky poslu na STK a budu se tvarit ze zadny poklop to neni, ze je to integralni soucast karoserie, ze mi na to spadla z balkonu tvarnice a takhle mi to vratili z klempirny a at mi definuji normu, ze to tak byt nemuze 3. Poklop priznam, nalepim na nej nejake nesmyslne cislo evropske homologace, ale ve spravnem formatu a protoze vsichni jsou dnes naprosti formalisti, nikdo nekontroluje podstatu, tak jsem si jist, ze to projde i regulerni STK. Je tam cislo, je.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
tak jasne podla moznosti, ale u takehoto auta by som uz asi STK neriesil to je fakt, ono je uz pomaly lacnejsie kupit druheho favorita ako sa srat s nejakou STK pripadne pripravami na STK.
09.06.2011 | 23:42:31 | visna Reagovat
Ještě to jde ,ale třeba auta do 15let.U starších je to s odřenýma ušima .
09.06.2011 | 23:26:10 | luke20 Reagovat
To: visna
Nevim jak na SK, ale tady uz to tak jednoduche neni. Kdysi to tak byvalo, ale ty doby jsou pryc. V CZ to neni hovadina.
09.06.2011 | 22:20:58 | Filip Reagovat
STK
Chlapi co tu riesite STK ? ved v dnesnej dobe sa so starymi autami uz nechodi na STK, dam kamosovi 30 -40 eur a auto nemusi ani vidiet, neni problem zrovna keby som mal na streche aj kanon z tanku, riesite tu hovadiny.
09.06.2011 | 19:30:41 | visna Reagovat
Tomáši máš můj obdiv! Pěkně napsaná recenze s nadhledem.
08.06.2011 | 08:51:50 | Honza Reagovat
Re: Stk
Dobrý. Tak hlavně ať s ním ještě užiješ hodně zábavy a neteče Ti do něj ;-)
07.06.2011 | 21:16:44 | Filip Reagovat
STK
To Filip. Cabrio jsem udelal po cerstve STK, takze to ted na 2 roky neresim. Varianty:
1. Favous do 2 let zhyne vekem a bude po problemu
2. jeste ho za 2 roky poslu na STK a budu se tvarit ze zadny poklop to neni, ze je to integralni soucast karoserie, ze mi na to spadla z balkonu tvarnice a takhle mi to vratili z klempirny a at mi definuji normu, ze to tak byt nemuze
3. Poklop priznam, nalepim na nej nejake nesmyslne cislo evropske homologace, ale ve spravnem formatu a protoze vsichni jsou dnes naprosti formalisti, nikdo nekontroluje podstatu, tak jsem si jist, ze to projde i regulerni STK. Je tam cislo, je.
Toz asi tak. Tomas
07.06.2011 | 20:13:38 | Reagovat
STK?
Sláva nadšencům. Jen jedna věc by mě zajímala: Jak se na tu Tvou střechu dívaj technici na STK?
07.06.2011 | 11:09:15 | Filip Reagovat