Rok výroby:1991Typ motoru:1.3 benzinStav km při koupi:70 000 kmStav km nyní:170 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,7 l/100 kmVloženo:30. 11. 2004
Motoricky je vynikající, byl pravidelně servisován minulým majitelem a stále mu dávám po 10000 pravidelně servis, všechny náplně Aral. Měl jsem standardní problémy - výfuk komplet nový, kompletně jsem musel dat nové brzdy(rozvodné tyčky, pakny, čelisti), nový starter, utěsnit topení, vyměnit jeden světlomet (teklo do něj) a trápí mne začínající koroze blatníků, víka kufru.
Jinak běžná údržba.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S vozidlem jsem spokojen, jezdím denně celý rok, pravidelný servis a pravidelná víkendová údržba zatím udržují Fa při životě. Chci jezdit, dokud to půjde, provozní náklady jsou minimální.
Vozidlo Favorit 136L jsem vyženil se 100 000km, manželka ho provozovala před svatbou cca 3 roky (koupě z bazaru). Vozidlo bylo exportní, čili tomu odpovídá na tu dobu vcelku slušná výbava, ospoilerováno, úplně všude koberce, výborná protihluková tlustá vlna pod víkem motoru, digihodiny na stropě, alarm na zapnutá světla (při zapomenutí), checkstart (bez přívěsku na klíčích nenastartujete) atd.
Zásadním významem je poupravená převodovka do rychla, není i ted, kdy má najeto 170 000km, jet bez problémů 170km/h, z kopce 180... (octávky, fábie,vw atd někdy nechápavě kroutí hlavou...))) ).
Můj služební favorit, když jsem ho přebíral, měl najeto 250 000 km, při kontrole oleje jsem zjistil, že na konci měrky je jen jakýsi černý hustý šmír... Jezdil s tím kde kdo a nikdo se o to nestaral. A favorit jezdil a jezdil. Držák, ale rezavěl.
Ja jsem měl Favoritka a měl najeto 300 tisíc . Šel mě přes 160 kh . Kazdý rok nový olej .Byl v rodině přes 15 let . Prostě super auto .Auto pořád sloužilo jako nové a staří nebylo ani znát . Největší spokojenost !!
Ja mel facko, taky rok vyroby 91 a musim potvrdit, ze ty karburatory litaj, z lovosic do prahy na dalnici sem z toho vymack 160km/h ale rvalo to jak maly dite, kdyz ztrati panenku. Taky sem jel s Fackem r.v 94 (strikacka, to je jasny) a to mi prislo linejsi.
Tuhost karoserie fačka je asi na stejné úrovni jak na autě, které je asi o 15 let starší, je to fakt jako z papíru, s Golfem 2 bych to vůbec nesrovnával a ani s ne s felinou, aji ten Escort bude pevnější!
povídej mi o pružině, mně vylítla ze staré dacie 1310 a měl jsem co dělat, abych to ukočíroval. už jsem se ale uklidnil, už má dědek 180000km a musí mi ještě vydržet nějaký ten rok (mám známou, která prodávala praktika se 700.000km - a dodnes jezdí), odchází pomalu kastle, záplatuju, jak se dá. Motoricky je naštěstí pořád skvělý.
No nevim ja ve Facku chvili jezdil nez sem se malem prevratil na strechu...Myslim si ze je to rozskakana stara koza ze pokud se neudela neco z podvozkem a brzdama tak je to nebezpecny auto.Cekal sem ze se bude chovat na ceste lip jak otcuv zigulik ale malem sem na to doplatil.Asi po roce a pul sem se nechal ukecat a sedl do toho zas tentokrat jako spolujezdec a za jizdy vylitla zadni pruzina(urezla miska)...Nastesti sme jeli tak 90km/h takze sme pokosili jen par sloupku u cesty ale uz vim ze do toho nesednu.Kdyz jedu v aute tak se musim citit bezpecne a ne cekat co se zase stane...Takze takove veci jako 170km/h na to nemam ve facku zaludek.
S tou rychlostí to fakt nepřeháním, mám kristova léta a hlavně rodinu, manželce jsem koupil feldu, s fackem jezdim sam. Jednou za x ho projedu po strakonicke ("propálím karbon") a mam zas na na čas klid. Brzdy mám skutečně excelentní a hlavně za sebou školy ježdění a chování v kritických situacích. Dej bůh abych to nikdy nemusel použít. S tou maximálkou fakt nevím, fígl bude v té převodovce, auto bylo vývozní a má dlouhé převody.
brzdí dost dobře, neb jsem poměnil, co se dalo, dal super pakny a destičky a dal na rady odborníků, jak správně brzdit.... , mám i hodně dobré gumy. p.s. samozřejmě ve 150 a výš si musíš dávat sakra bacha.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
Můj služební favorit, když jsem ho přebíral, měl najeto 250 000 km, při kontrole oleje jsem zjistil, že na konci měrky je jen jakýsi černý hustý šmír... Jezdil s tím kde kdo a nikdo se o to nestaral. A favorit jezdil a jezdil. Držák, ale rezavěl.
06.02.2012 | 19:40:12 | | 89.102.229.* Reagovat
Favorit lux je nej
Dale detail : Byl kopen 5 let starý a měl najeto 200 tisíc, a prahy jsme měnily na 350 tisících ale byly tam jen tečky (pár).
Nějvětší spokojenost!!
V mém srdci nejlepší auto!!
06.02.2012 | 19:37:50 | Olda | 62.168.45.* Reagovat
Favorit lux je nej
Ja jsem měl Favoritka a měl najeto 300 tisíc . Šel mě přes 160 kh . Kazdý rok nový olej .Byl v rodině přes 15 let . Prostě super auto .Auto pořád sloužilo jako nové a staří nebylo ani znát . Největší spokojenost !!
06.02.2012 | 19:24:24 | Olda | 62.168.45.* Reagovat
WHOOPS ! Omlouvam se je to BMW 530...Ale i pres to je to divny, ze to vymenil za Facko...
14.04.2009 | 19:47:25 | jamieson Reagovat
to Golfis
Ver nebo ne Favo je bezpecnejsi nez Golf 2.Viz crashtesty.
08.03.2009 | 17:57:29 | jamieson Reagovat
Predchozi auto BMW 520...To mluvi o demenci recenzenta :D
08.03.2009 | 17:54:47 | jamieson Reagovat
no jo
Ja mel facko, taky rok vyroby 91 a musim potvrdit, ze ty karburatory litaj, z lovosic do prahy na dalnici sem z toho vymack 160km/h ale rvalo to jak maly dite, kdyz ztrati panenku. Taky sem jel s Fackem r.v 94 (strikacka, to je jasny) a to mi prislo linejsi.
12.01.2007 | 15:15:21 | Lejďa Reagovat
Souhlasím, fávo je z alobalu
27.06.2006 | 11:54:16 | Diego Reagovat
Tuhost karoserie
Tuhost karoserie fačka je asi na stejné úrovni jak na autě, které je asi o 15 let starší, je to fakt jako z papíru, s Golfem 2 bych to vůbec nesrovnával a ani s ne s felinou, aji ten Escort bude pevnější!
18.09.2005 | 15:51:38 | Golfis Reagovat
povídej mi o pružině, mně vylítla ze staré dacie 1310 a měl jsem co dělat, abych to ukočíroval.
už jsem se ale uklidnil, už má dědek 180000km a musí mi ještě vydržet nějaký ten rok (mám známou, která prodávala praktika se 700.000km - a dodnes jezdí), odchází pomalu kastle, záplatuju, jak se dá. Motoricky je naštěstí pořád skvělý.
27.08.2005 | 19:42:08 | corlis Reagovat
No nevim ja ve Facku chvili jezdil nez sem se malem prevratil na strechu...Myslim si ze je to rozskakana stara koza ze pokud se neudela neco z podvozkem a brzdama tak je to nebezpecny auto.Cekal sem ze se bude chovat na ceste lip jak otcuv zigulik ale malem sem na to doplatil.Asi po roce a pul sem se nechal ukecat a sedl do toho zas tentokrat jako spolujezdec a za jizdy vylitla zadni pruzina(urezla miska)...Nastesti sme jeli tak 90km/h takze sme pokosili jen par sloupku u cesty ale uz vim ze do toho nesednu.Kdyz jedu v aute tak se musim citit bezpecne a ne cekat co se zase stane...Takze takove veci jako 170km/h na to nemam ve facku zaludek.
16.06.2005 | 17:34:38 | Reagovat
S tou rychlostí to fakt nepřeháním, mám kristova léta a hlavně rodinu, manželce jsem koupil feldu, s fackem jezdim sam. Jednou za x ho projedu po strakonicke ("propálím karbon") a mam zas na na čas klid. Brzdy mám skutečně excelentní a hlavně za sebou školy ježdění a chování v kritických situacích. Dej bůh abych to nikdy nemusel použít.
S tou maximálkou fakt nevím, fígl bude v té převodovce, auto bylo vývozní a má dlouhé převody.
14.06.2005 | 05:46:44 | Corlis Reagovat
Papírová kasle?? Asi stejná jako escort, tipo, felina nebo golf II....takze nechte facko bejt....
05.06.2005 | 23:21:43 | logins Reagovat
170km/h s Fackem...Premyslel jsi nekdy co by se stalo kdyby se neco stalo
02.06.2005 | 14:32:08 | Reagovat
brzdí dost dobře, neb jsem poměnil, co se dalo, dal super pakny a destičky a dal na rady odborníků, jak správně brzdit.... , mám i hodně dobré gumy.
p.s. samozřejmě ve 150 a výš si musíš dávat sakra bacha.
16.03.2005 | 05:52:08 | Corlis Reagovat
By mě zajímalo jak topak asi brzdí?????Asi dost blbě že???
06.01.2005 | 12:16:52 | Golfis Reagovat